Ze draaien zo vaak streams weg van interessante dingen, maar dit geouwedeur blijven ze maar in beeld houdenquote:Op zondag 2 juli 2023 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie ooit in een rls dit soort mensen met deze praat meegemaakt? deze slaan alles en zijn dood en doodvermoeiend.
Ik krijg er serieus soms echt koppijn van... dat drukke gelul..quote:Op zondag 2 juli 2023 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie ooit in een rls dit soort mensen met deze praat meegemaakt? deze slaan alles en zijn dood en doodvermoeiend.
Ja duhhhhh die voelt op haar blote poten aan dat ze nu een poot tussen de deur heeft bij Marciano om Wendy eruit te krijgen!quote:
Volgens mij had Marciano de tafelschikking gemaakt, En Wendy vond de tafel waar zij aan zat niet zo leukquote:Op zondag 2 juli 2023 15:40 schreef Frummelie het volgende:
Maar hoezo praat Wendy niet meer met Marciano, heeft dat te maken met het feit dat Wendy niet aan hun tafel mocht zitten...
Ben wel benieuwd want van alles wordt besproken maar een duidelijk plan is er niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja duhhhhh die voelt op haar blote poten aan dat ze nu een poot tussen de deur heeft bij Marciano om Wendy eruit te krijgen!
Hij heeft Mexx ook lang genegeerd omdat ze tegen hem.had gezegd dat ie een grote mond had. Nou dat pikt Tiano niet want Mexx is nog een kind bijna net zo oud als zijn zoon.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:38 schreef OmaJacky het volgende:
Marciano is een grote lul. Hij kan er niet tegen dat vrouwen hem negeren.
Hij is een man die wil dat de vrouwen achter hem aan lopen en alles voor hem doen.
Zijn hele 'probleem' is dat zijn haan koning moet kraaien, iedereen moet naar zijn pijpen dansen, een klein mannetje dat zich zo nodig moet laten gelden, als je dat niet doet, ligt het aan jou en nooit aan hemquote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef OmaJacky het volgende:
Tiano heeft gene probleem met haar maar zij wel met mij.
Kijk hoe goed ik voor je ben.
Hoe dan wat een verschrikkelijke man is dat zeg. Ik ben zo goed voor jou waarom mag je mij niet.
Daar zit het probleem van deze man.🤮🤮🤮
Dus dat !!!quote:Op zondag 2 juli 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn hele 'probleem' is dat zijn haan koning moet kraaien, iedereen moet naar zijn pijpen dansen, een klein mannetje dat zich zo nodig moet laten gelden, als je dat niet doet, ligt het aan jou en nooit aan hem
Alles wat Babette zegt voedt dit alleen maar
Houd me tegen?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano over Wendy: ik heb nooit slecht over DAT MEISJE gepraat!!!!
* xsaskiax houdt haar nekharen vast!!
Oké... ja zoiets dacht ik al..quote:Op zondag 2 juli 2023 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij had Marciano de tafelschikking gemaakt, En Wendy vond de tafel waar zij aan zat niet zo leuk
Mirthe is wel een sterke speler...quote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef engine het volgende:
In mijn ogen zijn Mirthe en Jappie heel gevaarlijk
Ik dacht in jou ogen, Dat Babette dat zei hoorde ik nu pas jij loopt voorquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef engine het volgende:
In mijn ogen zijn Mirthe en Jappie heel gevaarlijk
quote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Ik vond ze leuker toen ze dronken waren vannacht
quote:
Nou Dotteke, als je HIER een sv over wilt maken, wens ik je héél veel succes, het is niet te doenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Wat krijgen Babette en Marciano veel zendtijd zeg
Als zij het niet wordt dan wordt het Zoe, zegt Marciano, of Moriama zegt Babette
Zou het heel goed kunnen, maar doe alleen van de opdrachten en de eliminatie had ik mij voorgenomen. ANders ben je de hele dag heel erg gefocust.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nou Dotteke, als je HIER een sv over wilt maken, wens ik je héél veel succes, het is niet te doen
Ja er is iets waar ze niet over mag praten van achter. Ik begrijp er niks van waarom maar zover ik het kan volgens heeft het met Zoe te maken.quote:
Gewoon verslaafd aan praten.quote:
Ik ben er na 10 uur ofzo vandaag ook klaar meequote:
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Het kabbelt en het kabbelt, maar ik denk zomaar dat het vanaf morgen ineens helemaal anders gaat worden met ruim 2 maanden nog te gaan. Hopelijk staat er wat te gebeuren....
Het is ondertussen de grote Babette show gewordenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengen
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ondertussen de grote Babette show geworden
Marciano komt boven bij Babette en Eunice, iets lekkers brengen
Klopt ook, maar op een of andere manier vind ik haar echt storend. Erik krijgt ook veel zendtijd.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.
Ik moet al de halve dag denken hoe Esther een periode bijna niet van stream te krijgen was. Hopelijk zijn we ook snel van Babette af.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.
De taak is aan Mirthe bedeeld, die zou de planten doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:11 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima heeft denkelijk de opdracht gekregen om voor de planten te zorgen..... sproeien doe je dan niet met die harde straal maar met een 'douche', wil je ze behouden
Eunice ook. Moraima momenteel ook maar dat is eigenlijk bij iedere manager wel zo geweest.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt ook, maar op een of andere manier vind ik haar echt storend. Erik krijgt ook veel zendtijd.
En ze versterken elkaar in hun wijsheid.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:13 schreef mootie het volgende:
Die 2, zo vol van hun eigen psychobabbel, zo in de waan dat ze geweldige psychologische inzichten hebben…
Echt he, ze weten het zo goed allebeiquote:Op zondag 2 juli 2023 17:13 schreef mootie het volgende:
Die 2, zo vol van hun eigen psychobabbel, zo in de waan dat ze geweldige psychologische inzichten hebben…
Babbel weet (Misschien onbewust) allang dat ze met haar 24/7 gezemel in de finale terecht komt, net als Isaac, De Zweefteef op een Houtblok, de beide Homo's en de veel te dikke "Inclusive" underdog Mevrouw uit Curacaoquote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ondertussen de grote Babette show geworden
Marciano komt boven bij Babette en Eunice, iets lekkers brengen
Zou het echt heel jammer vinden als je hierin gelijk krijgtquote:Op zondag 2 juli 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel weet (Misschien onbewust) allang dat ze met haar 24/7 gezemel in de finale terecht komt, net als Isaac, De Zweefteef op een Houtblok, de beide Homo's en de veel te dikke "Inclusive" underdog Mevrouw uit Curacao
Kannonnenvoer nog af te schieten SeikSas,Bern, Marcie, Wendie , Miertje, Erik, Jappie n ZooWie
Dat is niet gezegd. Het programma duurt nu ook weer een kwartier langer dan voorheen omdat het nu tijdens de zomer naar 19.30 uur verhuisd dus ze hebben wel meer tijd om meer content te bedenken om zo naar de finale toe te werken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengen
Ze vertegenwoordigen die "doelgroep" die niet om geaardheid, kleur, leeftijd, of gebrek aan IQ geen kans mogen krjgenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het echt heel jammer vinden als je hierin gelijk krijgt
Zeker Imadiddin die heeft zich niet laten zien of horen.
Ja , spelletjes doen tot het einde is geen "Er moet wat gebeuren" Als er iéts zou moeten gebeuren wat schokt , is dat 50% stemrecht geven aan de kijkersquote:Op zondag 2 juli 2023 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd. Het programma duurt nu ook weer een kwartier langer dan voorheen omdat het nu tijdens de zomer naar 19.30 uur verhuisd dus ze hebben wel meer tijd om meer content te bedenken om zo naar de finale toe te werken.
Laten zien en horen hoe ze over elkaar praten zal denk ik al schokkend genoeg zijn om weken mee te vullenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja , spelletjes doen tot het einde is geen "Er moet wat gebeuren" Als er iéts zou moeten gebeuren wat schokt , is dat 50% stemrecht geven aan de kijkers
Erik zet zichzelf zo neer...quote:Op zondag 2 juli 2023 17:23 schreef xsaskiax het volgende:
Keer op keer blijkt de laatste weken dat het zo jammer is dat spraakmakende bewoners naar huis zijn gegaan, het kabbelt een beetje voort en helaas.... zien we Babette, Eunice als eeuwige kletsmajoors veel te vaak in beeld.
Ze hebben 'achter' een bijzonder vervelende fascinatie voor Erik, die man wordt door hen al maanden op zo'n negatieve manier neergezet, dat verdient hij volgens mij (ondanks zijn 'aparte' manier van denken en doen) echt niet, staat altijd klaar als er iets aan hem gevraagd wordt, opbouwen en afbreken van alles..... en ze willen hem pertinent dagelijks laten zien als een lichaams'troep'vreter, sowieso een zich altijd volstouwend persoon, een 'viezerik' en ga zo maar door, terwijl ik hem juist steeds vaker als een 'beetje zielig en eenzaam' iemand ben gaan zien die eigenlijk geen vlieg kwaad doet, alleen voor zijn normen en waarden staat (waar je het natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn).
Daar ben ik het deels mee eens... doordat ze hem constant in beeld nemen en houden wordt dit alleen maar versterkt (ik ben geen Erik-fan he), iemand als Bern eet ook enorm veel, die zien we nooit bezig.quote:
Die jarenlange wens wordt al geuit sinds de invoering van De Huiskamer Monitor, in DGK waar ook nooit Fuck-Up beelden vertoond werden van mede bewoners , een nooit meer daarna ook al alle BB'squote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten zien en horen hoe ze over elkaar praten zal denk ik al schokkend genoeg zijn om weken mee te vullen
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef Chanel5 het volgende:
Kan iemand Babbel een batterijwissel laten doen, ......er liggen nog lege...
jammer hequote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die jarenlange wens wordt al geuit sinds de invoering van De Huiskamer Monitor, in DGK waar ook nooit Fuck-Up beelden vertoond werden van mede bewoners , een nooit meer daarna ook al alle BB's
Ik ben een tijdje met andere dingen bezig geweest...is ze nog met Eunice aan de praat, echt ongelofelijk.quote:
Het is niet alleen dat hij veel eet, maar zoals hij als schooiert, zijn manieren...quote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels mee eens... doordat ze hem constant in beeld nemen en houden wordt dit alleen maar versterkt (ik ben geen Erik-fan he), iemand als Bern eet ook enorm veel, die zien we nooit bezig.
Janet werd met al haar onhebbelijkheden ook gevolgd, die is nu weg, dus nog meer Erik in beeld is me opgevallen.
Volg dan eens een paar anderen, er zijn er nog 13....
Dat zou wat zijn zeg!!!quote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten zien en horen hoe ze over elkaar praten zal denk ik al schokkend genoeg zijn om weken mee te vullen
een Duracelkonijn is een kindje vergeleken bij Babette als het om 'doorgaan' gaatquote:Op zondag 2 juli 2023 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje met andere dingen bezig geweest...is ze nog met Eunice aan de praat, echt ongelofelijk.
Regie zou er wel een Gluipspelletje van kunnen maken als verdien opdracht...quote:Op zondag 2 juli 2023 17:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jammer heik zou het hier echt willen zien
In het filmpje waarvan ik de link plaatste zie je de reactie van Kim op uitlatingen van Wanda, die liegen er niet om... wat zou nou niet leuker zijn dan de rest ook eens in beeld te geven......
O.a. hoe er over Babette gepraat werd na het hele ipod gedoe, hoe zij zelf iedereen voor de bus gooit.....
Hoe zal Zoë dan richting Babette doen???
Gisten zei ze.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
Babette pakt in de keuken uit een pot met wortelgedoe een schep en steekt die in haar mond om vervolgens naar Eunice te schreeuwen hoe lang het er al staat..... het is aan het bederven!!!!
(soms jammer dat iemand iets niet doorslikt)..... drama!!!
Het wordt weggegooid en ze neemt snel iets anders uit de koelkast
Eunice zei ook nog: "Neem maar 2 happen,ik hoef niet,"quote:
Waarom is Sasha zo open tegen Marciano, zitten beide in een andere groepquote:
En niemand die Zoë probeert te redden dus dit zou het best wel eens kunnen wordenquote:
Sas is vaak open toch tegen Tiano? Zeker op het moment zelf om te stemmen zegt Sas op wie ze gaanquote:Op zondag 2 juli 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is Sasha zo open tegen Marciano, zitten beide in een andere groep
Marciano laat niet veel los Sas wel
Ik denk dat Marciano inmiddels behoorlijk aan de kant van Jappie en Sasha staat ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is Sasha zo open tegen Marciano, zitten beide in een andere groep
Marciano laat niet veel los Sas wel
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
En niemand die Zoë probeert te redden dus dit zou het best wel eens kunnen worden
IK weet het niet, tegen Babette vertelde hij dat hij met Sasha ging pratenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Marciano inmiddels behoorlijk aan de kant van Jappie en Sasha staat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan niet zeggen dat het er lekker uitzietquote:
Kan uberhaupt niet zeggen wat het isquote:Op zondag 2 juli 2023 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat het er lekker uitziet
Ja en iets met worst en nog wat wat ik niet kan thuis brengenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Kan uberhaupt niet zeggen wat het isovergebleven nasi van gisteren?
Ja ik weet het ook niet. Het is wel een aardige bord weer dus niemand hoeft met honger naar bed.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en iets met worst en nog wat wat ik niet kan thuis brengen
Tsja,die vindt Bern ook lekker.quote:
Als het gisteren prima smaakte zal er nu ook niet veel mis mee zijnquote:
En dan ga je nog zes weken of meer kijken naar vier bewoners? Dat lijkt je wel leuk?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zou zo graag die waterbak weer eens willen zien bij een volgende eliminatie,
iedereen erin en degene die het niet halen er direct uit .... dag tien bewoners ....
quote:Op zondag 2 juli 2023 18:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd vandaag .....![]()
Goed voorbeeld van het valse karakter van Babette, eerst leuk doen met
Wendy en dan vervolgens haar keihard laten vallen in gesprek met Marciano ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Babette was niet dronken - 2 juli 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, dat niet, maar kijk nu al niet meer en de streams zijn op sterven na dood wat mij betreft ...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:19 schreef engine het volgende:
En dan ga je nog zes weken of meer kijken naar vier bewoners? Dat lijkt je wel leuk?
Ik vermaak mij er nog best prima mee en weet gewoon dat minder bewoners eigenlijk per definitie saaier is. Van mij hoeft niet zo nodig iedereen morgen naar huis.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar kijk nu al niet meer en de streams zijn op sterven na dood wat mij betreft ...![]()
Ik snap alleen niet dat de grootste nietsnutten er nog steeds inzitten, maar dat is mijn mening.
Merk je in de COS ook wel.Vorige week 1 topic in 24 uur.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar kijk nu al niet meer en de streams zijn op sterven na dood wat mij betreft ...![]()
Ik snap alleen niet dat de grootste nietsnutten er nog steeds inzitten, maar dat is mijn mening.
nouja..quote:Op zondag 2 juli 2023 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoe denkt ook dat er hierna heel veel gaat komen voor haar, nou reken er niet op kut ....
Het is best saai nu, maar als er nog meer naar huis gaan wordt het inderdaad nog saaier.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vermaak mij er nog best prima mee en weet gewoon dat minder bewoners eigenlijk per definitie saaier is. Van mij hoeft niet zo nodig iedereen morgen naar huis.
Ja, dat zou kunnen, maar dan moet je wel een beter figuur hebben, geen slechte make-up en geen Daddy issue ...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
nouja..
met onlyfans verdienen een hoop van dit soort b-sterretjes vlot 10.000 in de maand
wie weet gaat Zoë zoiets doen.. doen ze beter dan ik..
Het zijn meer momenten. Vandaag was saai maar gisteravond en vannacht was er genoeg te zien. En dat zal de komende tijd alleen maar meer worden verwacht ik. Ik blijf nog wel kijken tot het afgelopen isquote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is best saai nu, maar als er nog meer naar huis gaan wordt het inderdaad nog saaier.
daddy issues, is best een markt voor daarquote:Op zondag 2 juli 2023 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar dan moet je wel een beter figuur hebben, geen slechte make-up en geen Daddy issue ...
Die verbeeld zich echt heel wat.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoe denkt ook dat er hierna heel veel gaat komen voor haar, nou reken er niet op kut ....
Ik vond het gisteravond ook hele leuke streams, en wat ik hier las was vannacht inderdaad ook de moeite waard. Het is echt niet allemaal kommer en kwijl.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn meer momenten. Vandaag was saai maar gisteravond en vannacht was er genoeg te zien. En dat zal de komende tijd alleen maar meer worden verwacht ik. Ik blijf nog wel kijken tot het afgelopen is
Momentje.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het gisteravond ook hele leuke streams, en wat ik hier las was vannacht inderdaad ook de moeite waard. Het is echt niet allemaal kommer en kwijl.
Kommer en Kwel ....quote:Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond het gisteravond ook hele leuke streams, en wat ik hier las was vannacht inderdaad
ook de moeite waard. Het is echt niet allemaal kommer en kwijl.
Ik twijfelde nog, maar vond kwijl ook wel toepasselijk in dezequote:
Aardige poging, maar ken je spreekwoorden ....quote:Op zondag 2 juli 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik twijfelde nog, maar vond kwijl ook wel toepasselijk in deze
Het is meer iets van achter om Babs steeds in beeld te hebben lijkt en is het dat ze heel veel praat. Als de beelden wat minder vaak op haar waren maar op anderen zul je zien dat die andere dan veel aan het praten zijn. of wat dan ook. Ze hebben gewoon vaak beeld op Babsquote:Op zondag 2 juli 2023 17:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
een Duracelkonijn is een kindje vergeleken bij Babette als het om 'doorgaan' gaat
Niet de make-up nu de schuld gaan geven.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:52 schreef mangalie het volgende:
Tjeeeez die make-up van Zoë...Wordt met de dag erger
Laag op laag op laag.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:52 schreef mangalie het volgende:
Ja erg he, snap zo jong grietje nietquote:Op zondag 2 juli 2023 18:52 schreef mangalie het volgende:
Ik denk dat het er door de camera's ook iets anders uit ziet als dat ze zelf in de spiegel ziet.quote:
Het lijkt mij stug dat ze dat in de spiegel niet ziet. Juist voor de camera valt dikke make-up kuist minder opquote:Op zondag 2 juli 2023 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het er door de camera's ook iets anders uit ziet als dat ze zelf in de spiegel ziet.
Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat ze het zelf ziet en er dan niks aan doet.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt mij stug dat ze dat in de spiegel niet ziet. Juist voor de camera valt dikke make-up kuist minder op
Dat zie je wel aan die lui die op tv in beeld zijn, zijn vaak wel dik-gemaakt maar ziet er altijd netjes uit
Daarnaast zien de andere het daar ook en die hebben het haar ook al een paar keer gezegd
Rupie heeft haar vorige week gezegd dat het geen porum is.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat ze het zelf niet ziet en er dan niks aan doet.
Sommige willen het niet zien. Ze hebben het haar al een paar keer gezegd. Ze heeft toen zelfs een paar dagen zonder plamuur op gelopen. Maar ze is evengoed weer begonnen.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat ze het zelf ziet en er dan niks aan doet.
Dat denk ik dus ook..Slechte ogen of kleurenblindquote:Op zondag 2 juli 2023 19:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan mij zo moeilijk voorstellen dat ze het zelf ziet en er dan niks aan doet.
Het zit haar niet mee...quote:Op zondag 2 juli 2023 19:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook..Slechte ogen of kleurenblind
quote:
Ik hoop met je meequote:Op zondag 2 juli 2023 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik hoop dat ze gaat winnen ....
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:18 schreef mangalie het volgende:
Zoe: ik denk dat ik iets uitstraal dat mannen me niet willen of durven aan t spreken...
Zie zoe net goed in beeld die dieis echt slecht opgemaakt hoor haar halve haar gezicht maarquote:
Zo ver is ze al, nu even wat nadenken en ze komt er welquote:Op zondag 2 juli 2023 19:18 schreef mangalie het volgende:
Zoe: ik denk dat ik iets uitstraal dat mannen me niet willen of durven aan t spreken...
Heel eerlijk: Ik denk dat Zoe best een prima vriendin is.Maar ze wil te graag.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ver is ze al, nu even wat nadenken en ze komt er wel
Mirthe altijd in de slachtoffer rol (want ze is een vrouw)quote:
nee, vind je het gek,,,,die schrikken zich lam, willen eigenlijk alleen nog maar weg....weg...wegquote:Op zondag 2 juli 2023 19:18 schreef mangalie het volgende:
Ze wi een man die groter is dan haar en mannen zoals Isaac zijn te donker voor haarquote:Op zondag 2 juli 2023 19:21 schreef mangalie het volgende:
Zoe wil een hazelnoot kind.
Mirthe wil een eikenboom kind![]()
Lekker rustig ;Dquote:
Dan moet Mirthe een eikel van 'n vent vindenquote:Op zondag 2 juli 2023 19:21 schreef mangalie het volgende:
Zoe wil een hazelnoot kind.
Mirthe wil een eikenboom kind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ben al voorzien,dus jammer voor haar.quote:
Eindelijkquote:
daarom zeg ik, onlyfans..quote:Op zondag 2 juli 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Zoë wil het liefst iets met social media doen maar ze weet natuurlijk niet of ze een following heeft als ze hier uit komt.
dat vind ik leuk! al denk ik dat het voor 5 minuten max is, dan is haar aandacht weer wegquote:Op zondag 2 juli 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje houdt van Nat. Geographic, Discovery , Air crash investigation ... ze stijgt al op mijn lijst
Ik ben bang dat ze nog weleens populair kan wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Zoë wil het liefst iets met social media doen maar ze weet natuurlijk niet of ze een following heeft als ze hier uit komt.
Ik twijfel al lang, of ze dom speelt of dom is...quote:Op zondag 2 juli 2023 19:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat vind ik leuk! al denk ik dat het voor 5 minuten max is, dan is haar aandacht weer weg
Ik totaal niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze nog weleens populair kan worden
ben wel benieuwd wat ze dan zou willen doen met die followingquote:Op zondag 2 juli 2023 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah.. wat is nou belangrjk als je hier uit komt. ZooWie.. hoeveel Social Following ze nog heeft
Make-up?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat ze dan zou willen doen met die following
want je kunt mischien heel even teren op de 'roem' maar dan...
dan moet je toch zelf content maken... based on... ?
denk niet dat ze dom is, wel wat naief en korte spanningsboogquote:Op zondag 2 juli 2023 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik twijfel al lang, of ze dom speelt of dom is...
Ja maar dat is iets heel anders als dom.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk niet dat ze dom is, wel wat naief en korte spanningsboog
Dat zegt ze ookquote:Op zondag 2 juli 2023 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat is iets heel anders als dom.
Ik luisterde een filmpje terug, en ik hoorde dat ze zei 'stel dat er een eliminatieopdracht komt waarbij we mensen heel mooi op moeten maken, dan zullen mensen mij niet nominerenquote:Op zondag 2 juli 2023 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Les #1 = Breng de foundation dik aan, het liefst met een vachtroller...
[ afbeelding ]
Voor de duvel nog niet.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Copywrite infringementquote:Op zondag 2 juli 2023 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rest bijwerken met met een witkwast..quote:Op zondag 2 juli 2023 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
donkerbruinquote:Op zondag 2 juli 2023 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klein issue.. hoe gaat een zwart schaap eruit zien op Marcie..?
Zo is ze net een boos jongetje...quote:Op zondag 2 juli 2023 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Regie... Euinie verveelt zich.. Gezien? Doe r wat aan![]()
[ afbeelding ]
Ik zou hetcgrappig vinden als groep Sas op Eunice gaat en groep Isaac op het laatst op Sas gaat ipv de afspraak Mirthe.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
Als het er op aankomt is Eunie een vieze snitch!
Aldus SeikSas.. in eliminatie gesprek met Bern![]()
[ afbeelding ]
Over die films.quote:
Bern komt er net min of meer achter dat er helemaal geen "Groep Bern&Co" is..quote:Op zondag 2 juli 2023 20:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou hetcgrappig vinden als groep Sas op Eunice gaat en groep Isaac op het laatst op Sas gaat ipv de afspraak Mirthe.
Dus duel Eunice-Sas fysieke opdracht en dat Sas dan verliest.
Hij wordt betaald door mij. Zoë heeft geen geld meer.quote:
21 juli filmavond?quote:
quote:
28 dusquote:
Aan wie en wat?quote:
Ik zit met verbazing te luisterenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:12 schreef Dotteke het volgende:
Babette weer aan het fluisteren ze krijg een roep om haar microfoon te controleren \Ja, sorry jongens zegt ze
Gaat het nu weer over Wendy?quote:
Die lopen vanzelf wel leegquote:Op zondag 2 juli 2023 21:17 schreef 5thencounter het volgende:
Ballonnen moeten bewaard worden?Hoeveel "Gala's komen er nog?
[ afbeelding ]
Het "recyclen, dan wel zonde om weg te gooien" is van een erbarmelijke beschamende vertoning hierquote:
Bep is eigenlijk superpopulair, ze vechten ongeveer om haar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |