Oké... ja zoiets dacht ik al..quote:Op zondag 2 juli 2023 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij had Marciano de tafelschikking gemaakt, En Wendy vond de tafel waar zij aan zat niet zo leuk
Mirthe is wel een sterke speler...quote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef engine het volgende:
In mijn ogen zijn Mirthe en Jappie heel gevaarlijk
Ik dacht in jou ogen, Dat Babette dat zei hoorde ik nu pas jij loopt voorquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef engine het volgende:
In mijn ogen zijn Mirthe en Jappie heel gevaarlijk
quote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Ik vond ze leuker toen ze dronken waren vannacht
quote:
Nou Dotteke, als je HIER een sv over wilt maken, wens ik je héél veel succes, het is niet te doenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Wat krijgen Babette en Marciano veel zendtijd zeg
Als zij het niet wordt dan wordt het Zoe, zegt Marciano, of Moriama zegt Babette
Zou het heel goed kunnen, maar doe alleen van de opdrachten en de eliminatie had ik mij voorgenomen. ANders ben je de hele dag heel erg gefocust.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nou Dotteke, als je HIER een sv over wilt maken, wens ik je héél veel succes, het is niet te doen
Ja er is iets waar ze niet over mag praten van achter. Ik begrijp er niks van waarom maar zover ik het kan volgens heeft het met Zoe te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |