Ze draaien zo vaak streams weg van interessante dingen, maar dit geouwedeur blijven ze maar in beeld houdenquote:Op zondag 2 juli 2023 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie ooit in een rls dit soort mensen met deze praat meegemaakt? deze slaan alles en zijn dood en doodvermoeiend.
Ik krijg er serieus soms echt koppijn van... dat drukke gelul..quote:Op zondag 2 juli 2023 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie ooit in een rls dit soort mensen met deze praat meegemaakt? deze slaan alles en zijn dood en doodvermoeiend.
Ja duhhhhh die voelt op haar blote poten aan dat ze nu een poot tussen de deur heeft bij Marciano om Wendy eruit te krijgen!quote:
Volgens mij had Marciano de tafelschikking gemaakt, En Wendy vond de tafel waar zij aan zat niet zo leukquote:Op zondag 2 juli 2023 15:40 schreef Frummelie het volgende:
Maar hoezo praat Wendy niet meer met Marciano, heeft dat te maken met het feit dat Wendy niet aan hun tafel mocht zitten...
Ben wel benieuwd want van alles wordt besproken maar een duidelijk plan is er niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja duhhhhh die voelt op haar blote poten aan dat ze nu een poot tussen de deur heeft bij Marciano om Wendy eruit te krijgen!
Hij heeft Mexx ook lang genegeerd omdat ze tegen hem.had gezegd dat ie een grote mond had. Nou dat pikt Tiano niet want Mexx is nog een kind bijna net zo oud als zijn zoon.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:38 schreef OmaJacky het volgende:
Marciano is een grote lul. Hij kan er niet tegen dat vrouwen hem negeren.
Hij is een man die wil dat de vrouwen achter hem aan lopen en alles voor hem doen.
Zijn hele 'probleem' is dat zijn haan koning moet kraaien, iedereen moet naar zijn pijpen dansen, een klein mannetje dat zich zo nodig moet laten gelden, als je dat niet doet, ligt het aan jou en nooit aan hemquote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef OmaJacky het volgende:
Tiano heeft gene probleem met haar maar zij wel met mij.
Kijk hoe goed ik voor je ben.
Hoe dan wat een verschrikkelijke man is dat zeg. Ik ben zo goed voor jou waarom mag je mij niet.
Daar zit het probleem van deze man.🤮🤮🤮
Dus dat !!!quote:Op zondag 2 juli 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn hele 'probleem' is dat zijn haan koning moet kraaien, iedereen moet naar zijn pijpen dansen, een klein mannetje dat zich zo nodig moet laten gelden, als je dat niet doet, ligt het aan jou en nooit aan hem
Alles wat Babette zegt voedt dit alleen maar
Houd me tegen?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano over Wendy: ik heb nooit slecht over DAT MEISJE gepraat!!!!
* xsaskiax houdt haar nekharen vast!!
Oké... ja zoiets dacht ik al..quote:Op zondag 2 juli 2023 15:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij had Marciano de tafelschikking gemaakt, En Wendy vond de tafel waar zij aan zat niet zo leuk
Mirthe is wel een sterke speler...quote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef engine het volgende:
In mijn ogen zijn Mirthe en Jappie heel gevaarlijk
Ik dacht in jou ogen, Dat Babette dat zei hoorde ik nu pas jij loopt voorquote:Op zondag 2 juli 2023 15:56 schreef engine het volgende:
In mijn ogen zijn Mirthe en Jappie heel gevaarlijk
quote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Ik vond ze leuker toen ze dronken waren vannacht
quote:
Nou Dotteke, als je HIER een sv over wilt maken, wens ik je héél veel succes, het is niet te doenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Wat krijgen Babette en Marciano veel zendtijd zeg
Als zij het niet wordt dan wordt het Zoe, zegt Marciano, of Moriama zegt Babette
Zou het heel goed kunnen, maar doe alleen van de opdrachten en de eliminatie had ik mij voorgenomen. ANders ben je de hele dag heel erg gefocust.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nou Dotteke, als je HIER een sv over wilt maken, wens ik je héél veel succes, het is niet te doen
Ja er is iets waar ze niet over mag praten van achter. Ik begrijp er niks van waarom maar zover ik het kan volgens heeft het met Zoe te maken.quote:
Gewoon verslaafd aan praten.quote:
Ik ben er na 10 uur ofzo vandaag ook klaar meequote:
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Het kabbelt en het kabbelt, maar ik denk zomaar dat het vanaf morgen ineens helemaal anders gaat worden met ruim 2 maanden nog te gaan. Hopelijk staat er wat te gebeuren....
Het is ondertussen de grote Babette show gewordenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengen
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ondertussen de grote Babette show geworden
Marciano komt boven bij Babette en Eunice, iets lekkers brengen
Klopt ook, maar op een of andere manier vind ik haar echt storend. Erik krijgt ook veel zendtijd.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.
Ik moet al de halve dag denken hoe Esther een periode bijna niet van stream te krijgen was. Hopelijk zijn we ook snel van Babette af.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt, er zijn wel periodes geweest met iemand die de hoofdrol had maar de hoofdrol van Bep wordt tot vervelens toe uitgemolken.
De taak is aan Mirthe bedeeld, die zou de planten doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:11 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima heeft denkelijk de opdracht gekregen om voor de planten te zorgen..... sproeien doe je dan niet met die harde straal maar met een 'douche', wil je ze behouden
Eunice ook. Moraima momenteel ook maar dat is eigenlijk bij iedere manager wel zo geweest.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt ook, maar op een of andere manier vind ik haar echt storend. Erik krijgt ook veel zendtijd.
En ze versterken elkaar in hun wijsheid.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:13 schreef mootie het volgende:
Die 2, zo vol van hun eigen psychobabbel, zo in de waan dat ze geweldige psychologische inzichten hebben…
Echt he, ze weten het zo goed allebeiquote:Op zondag 2 juli 2023 17:13 schreef mootie het volgende:
Die 2, zo vol van hun eigen psychobabbel, zo in de waan dat ze geweldige psychologische inzichten hebben…
Babbel weet (Misschien onbewust) allang dat ze met haar 24/7 gezemel in de finale terecht komt, net als Isaac, De Zweefteef op een Houtblok, de beide Homo's en de veel te dikke "Inclusive" underdog Mevrouw uit Curacaoquote:Op zondag 2 juli 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ondertussen de grote Babette show geworden
Marciano komt boven bij Babette en Eunice, iets lekkers brengen
Zou het echt heel jammer vinden als je hierin gelijk krijgtquote:Op zondag 2 juli 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel weet (Misschien onbewust) allang dat ze met haar 24/7 gezemel in de finale terecht komt, net als Isaac, De Zweefteef op een Houtblok, de beide Homo's en de veel te dikke "Inclusive" underdog Mevrouw uit Curacao
Kannonnenvoer nog af te schieten SeikSas,Bern, Marcie, Wendie , Miertje, Erik, Jappie n ZooWie
Dat is niet gezegd. Het programma duurt nu ook weer een kwartier langer dan voorheen omdat het nu tijdens de zomer naar 19.30 uur verhuisd dus ze hebben wel meer tijd om meer content te bedenken om zo naar de finale toe te werken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zit zelf op de kijkcijfers, je weet ook dat ze geen moer meer gaan doen aan het format om die cijfers in gevaar te brengen
Ze vertegenwoordigen die "doelgroep" die niet om geaardheid, kleur, leeftijd, of gebrek aan IQ geen kans mogen krjgenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het echt heel jammer vinden als je hierin gelijk krijgt
Zeker Imadiddin die heeft zich niet laten zien of horen.
Ja , spelletjes doen tot het einde is geen "Er moet wat gebeuren" Als er iéts zou moeten gebeuren wat schokt , is dat 50% stemrecht geven aan de kijkersquote:Op zondag 2 juli 2023 17:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet gezegd. Het programma duurt nu ook weer een kwartier langer dan voorheen omdat het nu tijdens de zomer naar 19.30 uur verhuisd dus ze hebben wel meer tijd om meer content te bedenken om zo naar de finale toe te werken.
Laten zien en horen hoe ze over elkaar praten zal denk ik al schokkend genoeg zijn om weken mee te vullenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja , spelletjes doen tot het einde is geen "Er moet wat gebeuren" Als er iéts zou moeten gebeuren wat schokt , is dat 50% stemrecht geven aan de kijkers
Erik zet zichzelf zo neer...quote:Op zondag 2 juli 2023 17:23 schreef xsaskiax het volgende:
Keer op keer blijkt de laatste weken dat het zo jammer is dat spraakmakende bewoners naar huis zijn gegaan, het kabbelt een beetje voort en helaas.... zien we Babette, Eunice als eeuwige kletsmajoors veel te vaak in beeld.
Ze hebben 'achter' een bijzonder vervelende fascinatie voor Erik, die man wordt door hen al maanden op zo'n negatieve manier neergezet, dat verdient hij volgens mij (ondanks zijn 'aparte' manier van denken en doen) echt niet, staat altijd klaar als er iets aan hem gevraagd wordt, opbouwen en afbreken van alles..... en ze willen hem pertinent dagelijks laten zien als een lichaams'troep'vreter, sowieso een zich altijd volstouwend persoon, een 'viezerik' en ga zo maar door, terwijl ik hem juist steeds vaker als een 'beetje zielig en eenzaam' iemand ben gaan zien die eigenlijk geen vlieg kwaad doet, alleen voor zijn normen en waarden staat (waar je het natuurlijk niet mee eens hoeft te zijn).
Daar ben ik het deels mee eens... doordat ze hem constant in beeld nemen en houden wordt dit alleen maar versterkt (ik ben geen Erik-fan he), iemand als Bern eet ook enorm veel, die zien we nooit bezig.quote:
Die jarenlange wens wordt al geuit sinds de invoering van De Huiskamer Monitor, in DGK waar ook nooit Fuck-Up beelden vertoond werden van mede bewoners , een nooit meer daarna ook al alle BB'squote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laten zien en horen hoe ze over elkaar praten zal denk ik al schokkend genoeg zijn om weken mee te vullen
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef Chanel5 het volgende:
Kan iemand Babbel een batterijwissel laten doen, ......er liggen nog lege...
jammer hequote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die jarenlange wens wordt al geuit sinds de invoering van De Huiskamer Monitor, in DGK waar ook nooit Fuck-Up beelden vertoond werden van mede bewoners , een nooit meer daarna ook al alle BB's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |