Wat een onzin zit die gast te verkondigen. Hij zit gewoon Russische propaganda te verkondigen. Je kan wel zien aan welke kant hij staat. En nee dat is niet de gewone burger.quote:
Bron dat het onzin is? Waar gaat dat geld heen?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:25 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Wat een onzin zit die gast te verkondigen. Hij zit gewoon Russische propaganda te verkondigen. Je kan wel zien aan welke kant hij staat. En nee dat is niet de gewone burger.
https://en.wikipedia.org/wiki/Max_Blumenthalquote:Op maandag 3 juli 2023 03:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Bron dat het onzin is? Waar gaat dat geld heen?
Zou goed kunnen laatste week was het vooral loopgraaf oorlog maar zal me weinig verbazen als ze een Blitzkrieg proberenquote:
Dat is geen bron waar het geld heen gaat gewoon een grafiek van een lobby club. Even kijken wie we moeten geloven een journalist die verslag doet bij de VN of fokkers die in de Oekraïne fuik zijn gezwommen.quote:Op maandag 3 juli 2023 04:29 schreef Delenlill het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Max_Blumenthal
https://ms.detector.media(...)ussian-propagandist/
https://mosaicmagazine.co(...)ater-to-putin-shill/
Hij is al verschillende keren op propaganda kanalen van Rusland geweest. Hij was zelfs uitgenodigd door het Kremlin bij de 10 jarig bestaan van RT, de propaganda zender van het Kremlin, de reis werd volledig vergoed door het kremlin.
Het geld is grotendeels uitgegeven aan wapens en training voor Oekraïne. En natuurlijk ook humanitarian hulp.
https://www.cfr.org/artic(...)id%20has,the%20world's%20most%20powerful%20militaries.
Die druif doet net alsof het geld zomaar verdwenen is. Maar het is breed uitgemeten waar alles aan besteed is. Welke wapen systemen er naar toe gestuurd zijn. Wat er nog meer heen gestuurd is.
En we zien dagelijks wat de Oekraïners met al die wapens en zo doen.
Die gast hoort in BNW thuis, niet hier.
Hoe heeft NATO dat land als pion gebruikt?quote:Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel. Het zijn de veroorzakers van deze oorlog. Jarenlang het land gebruikt als pion in smerige politieke spelletjes voor macht en uitbreiding van de politieke invloedssfeer.
Hij heeft genoeg bewijzen aangeleverd waarom deze Russische shill nul geloofwaardigheid heeft.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat is geen bron waar het geld heen gaat gewoon een grafiek van een lobby club. Even kijken wie we moeten geloven een journalist die verslag doet bij de VN of fokkers die in de Oekraïne fuik zijn gezwommen.
Van de meest schimmige websites.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg bewijzen aangeleverd waarom deze Russische shill nul geloofwaardigheid heeft.
Staat ook gewoon een lijst bij met wat al zoal aan Oekraine geleverd is door de US.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat is geen bron waar het geld heen gaat gewoon een grafiek van een lobby club. Even kijken wie we moeten geloven een journalist die verslag doet bij de VN of fokkers die in de Oekraïne fuik zijn gezwommen.
Iemand die geld aannneemt van het Kremlin is geen journalistquote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vandaar dat hij bij de VN wordt uitgenodigd. Elke afwijkende mening is hier Russische propaganda dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:07 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Iemand die geld aannneemt van het Kremlin is geen journalist
wikipedia is in Rusland benoend tot terroristen site,quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je bent heel onnozel. Niet op de persoon maar meer als het gaat om internationale politiek. Anders stel je deze vraag niet. Ik vraag mij echt af hoe blind mensen kunnen zijn. Wat wil je dat ik nu doe? Een roman ga schrijven wat allemaal is voorgevallen waardoor het zover heeft kunnen komen. Neequote:Op maandag 3 juli 2023 07:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hoe heeft NATO dat land als pion gebruikt?
Verdomme ook altijd op mijn auto!quote:Op zondag 2 juli 2023 15:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is er wel eens zand uit de Sahara naar Nederland gewaaid?
Doe toch maar uitleggen. Verhelder het voor mij. Want anders kan ik niet anders dan concluderen dat jij geen idee hebt en maar wat roept.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je bent heel onnozel. Niet op de persoon maar meer als het gaat om internationale politiek. Anders stel je deze vraag niet. Ik vraag mij echt af hoe blind mensen kunnen zijn. Wat wil je dat ik nu doe? Een roman ga schrijven wat allemaal is voorgevallen waardoor het zover heeft kunnen komen. Nee
Iemand die geld krijgt van het Kremlin, die door het Kremlin uitgenodigd wordt om voor de VN Kremlin-propaganda te spuien. Heel gek idd.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vandaar dat hij bij de VN wordt uitgenodigd. Elke afwijkende mening is hier Russische propaganda dus dat zegt niet zoveel.
Goh, zou het??quote:Op maandag 3 juli 2023 08:24 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Doe toch maar uitleggen. Verhelder het voor mij. Want anders kan ik niet anders dan concluderen dat jij geen idee hebt en maar wat roept.
Er zou nog steeds oorlog zijn. Want Rusland wil het oude Russische rijk herstellen. En heeft de afgelopen 20+ jaar de ene na de andere oorlog gevoerd in de regio. Die landen willen bij de NAVO voor hun eigen veiligheid. Iets wat Rusland niet kan garanderen. Daar ze keer op keer hun afspraken/verdragen/beloften niet nakomen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demographische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
Ga toch weg man. De enige schuldige hierin is Rusland die het niet kan verkroppen dat ze steeds meer aan politieke invloed verliezen en daarom maar als agressor een bloedig conflict zijn gestart. Ook snap je duidelijk niet hoe de NAVO werkt. Landen worden niet uitgenodigd, maar vragen _vrijwillig_ lidmaatschap aan. Vooral om onder het juk van die schurkenstaat vandaan te kunnen komen. Dat valt die landen gezien hun geschiedenis met Rusland niet kwalijk te nemen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demographische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
met vrije verkiezingen heeft de Ukraine voor deze president gekozen. Belarus had ook een andere president gekozen dan degen die er nu zit , helaas kwam Putin met soldaten om de president Lukashenko op de plek te houdenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demografische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
Tevens zat Rusland dieper in de politiek van Oekraïne in die tijd dan het westen. Uiteindelijk heeft de rest van de regering tegen de toenmalige president gestemd en is de daar op volgende president democratisch gekozen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demografische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
Maak je geen illusies Oekraïne is net zo corrupt als Rusland.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met vrije verkiezingen heeft de Ukraine voor deze president gekozen. Belarus had ook een andere president gekozen dan degen die er nu zit , helaas kwam Putin met soldaten om de president Lukashenko op de plek te houden
Zou er eerlijke verkiezingen in Rusland zijn, dan was Putin ook weg
Al s het westen niet wapens had gekeverd dan was Putin ook De Baltische staten en Polen gaan pakkenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:47 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Tevens zat Rusland dieper in de politiek van Oekraïne in die tijd dan het westen. Uiteindelijk heeft de rest van de regering tegen de toenmalige president gestemd en is de daar op volgende president democratisch gekozen.
Putin ging staan stampen als een klein kind toen hij zijn invloed in Oekraïne zag verdampen. En is toen Oekraïne binnen gevallen (De Krim) En heeft de zogenaamde separatisten gesteund en opgezet.
Het westen heeft daar verder niet echt op gereageerd waardoor Putin dacht dat hij wel even heel Oekraïne kon overnemen zonder een slag of stoot. Omdat het westen toch niks zou doen/verdeeld zou raken.
Dat twijfel ik niet aan , , Dat doet niets af aaan vrije verkiezingenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maak je geen illusies Oekraïne is net zo corrupt als Rusland.
Rusland was corrupter dan Oekraïne, en is dat nog steeds. En Oekraïne is juist hard aan het werk om minder corrupt te worden. Wat je van Rusland niet kan zeggen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Owjee, tankie troll wil net doen alsof op audientie mogen bij de VN, ongetwijfeld op verzoek van een van de vele corrupte landen die daar zit, ineens gewicht geeft aan de argumenten ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Vandaar dat hij bij de VN wordt uitgenodigd.
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika maar uitbreiding van de politieke en militaire invloedssfeer had een hogere prioriteit in de agenda's van de nationale leiders van het bondgenootschap. Niet alles in het leven is te voorzien maar veel ook wel. Denk daarvan wat je wilt.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met vrije verkiezingen heeft de Ukraine voor deze president gekozen.
Oh wauw, dit ijzersterke alles veranderende argument heb ik toch wel zeker een week of 2 gemist in dit topic. Hoe vaak hebben jij en je collega's dit wel niet herhaald hiero in deze reeks? Een keer of 600?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat ze een betere marketing machine hebben (NOS, BBC etc).quote:Op maandag 3 juli 2023 08:50 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Rusland was corrupter dan Oekraïne, en is dat nog steeds. En Oekraïne is juist hard aan het werk om minder corrupt te worden. Wat je van Rusland niet kan zeggen.
wat is er mis gegaan in het westen ??quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika
Wikipediaquote:
Misschien moet je de filmpjes in #17 eens bekijken.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika maar uitbreiding van de politieke en militaire invloedssfeer had een hogere prioriteit in de agenda's van de nationale leiders van het bondgenootschap. Niet alles in het leven is te voorzien maar veel ook wel. Denk daarvan wat je wilt.
het zou fijn zijn als je eens de waarheid zou vertellen ondersteund met bronnen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je bent heel onnozel. Niet op de persoon maar meer als het gaat om internationale politiek. Anders stel je deze vraag niet. Ik vraag mij echt af hoe blind mensen kunnen zijn. Wat wil je dat ik nu doe? Een roman ga schrijven wat allemaal is voorgevallen waardoor het zover heeft kunnen komen. Nee
Je weet dat de navo toetreding al decennia geblokkeerd werd door het westen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika maar uitbreiding van de politieke en militaire invloedssfeer had een hogere prioriteit in de agenda's van de nationale leiders van het bondgenootschap. Niet alles in het leven is te voorzien maar veel ook wel. Denk daarvan wat je wilt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_invasion_of_Ukrainequote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ja, schrijf dat boek maar.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Zelfs Rusland zit nog bij de VN.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vandaar dat hij bij de VN wordt uitgenodigd. Elke afwijkende mening is hier Russische propaganda dus dat zegt niet zoveel.
En mijn post #14.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je de filmpjes in #17 eens bekijken.
Op de wereldwijde corruptie index van transparancy int (maar dat zal vast een "schimmige website" zijn, want het is immer niet russia today,) op nummer 116 en stijgend, rusland 137 en dalend.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat ze een betere marketing machine hebben (NOS, BBC etc).
De marketing machine van Rusland is propaganda net zoals jij staat te verkondigen. Jij bent er dus ingetrapt net zoals zo velen helaas.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat ze een betere marketing machine hebben (NOS, BBC etc).
Feit: rusland is al eeuwen vrijwel non stop bezig de buurlanden te veroveren.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Oké 116 gewoon een shit hole country waar je niet hoeft te verwachten dat de verkiezingen er eerlijk aan toe gaan.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op de wereldwijde corruptie index van transparancy int (maar dat zal vast een "schimmige website" zijn, want het is immer niet russia today,) op nummer 116 en stijgend, rusland 137 en dalend.
rusland is dus corrupter dan oekraine.
https://www.transparency.org/en/cpi/2022
U N F U C K I N G H E R D N E W Squote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oké 116 gewoon een shit hole country waar je niet hoeft te verwachten dat de verkiezingen er eerlijk aan toe gaan.
Sterker nog ze hebben Bill Clinton gechanteerd om er in te komen zo graag wilde ze het.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:11 schreef oheng het volgende:
[..]
Feit: rusland is al eeuwen vrijwel non stop bezig de buurlanden te veroveren.
Feit: Het hele voormalige Warschpact wist niet hoe snel ze -vrijwillig- bij de NAVO moesten komen.
/ Of ben je onder behandeling?/quote:Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel. .
Ik zie Servie ook aansluiting zoeken nu bij de EU en bij de NATO, dat was voorheen niet zoquote:Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oké 116 gewoon een shit hole country waar je niet hoeft te verwachten dat de verkiezingen er eerlijk aan toe gaan.
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel. Het zijn de veroorzakers van deze oorlog. Jarenlang het land gebruikt als pion in smerige politieke spelletjes voor macht en uitbreiding van de politieke invloedssfeer.
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Al s het westen niet wapens had gekeverd dan was Putin ook De Baltische staten en Polen gaan pakken
Niemand zal ook ontkennen dat er in Oekraïne ook grote problemen zijn met corruptie. Een belangrijk verschil is echter wel zoals je hier ook aangeeft dat in Oekraine op het moment in ieder geval de wil is om er wat aan te doen en stappen worden gezet, waar onder Poetin het verdeel-en-heers nepotisme alleen maar meer voet aan de grond krijgt. Wat dat betreft toont dit conflict ook weer goed aan dat de mythe van de sterke leider volkomen hol is.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op de wereldwijde corruptie index van transparancy int (maar dat zal vast een "schimmige website" zijn, want het is immer niet russia today,) op nummer 116 en stijgend, rusland 137 en dalend.
rusland is dus corrupter dan oekraine.
https://www.transparency.org/en/cpi/2022
Als die knakker deel 4 maakt, zou dan een goed idee zijn jaquote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En mijn post #14.
Die kunnen eigenlijk wel in de OP.
Vragen, vragen, vragen..quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
In hel.
heb jij twee accounts ??quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Troost je, als Rusland uit Ukraine is dan is de oorlog voorbijquote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
of driequote:Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel.
Het zijn de veroorzakers van deze oorlog. Jarenlang het land gebruikt als pion in smerige politieke spelletjes voor macht en uitbreiding van de politieke invloedssfeer.
worden we geregeert door reptielen denk je?/quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik niet in dit rijtje thuis.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heb jij twee accounts ??
[..]
[..]
of drie
[..]
worden we geregeert door reptielen denk je?/
Oh de bedenker van Wikipedia snapt er niks van. Bedankt hansquote:Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
U N F U C K I N G H E R D N E W S
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden ja.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:11 schreef oheng het volgende:
[..]
Feit: rusland is al eeuwen vrijwel non stop bezig de buurlanden te veroveren.
Feit: Het hele voormalige Warschpact wist niet hoe snel ze -vrijwillig- bij de NAVO moesten komen.
Feit: er is geen enkele reden of kutsmoes wat het binnenvallen, annexeren en het plegen van massale oorlogsmisdaden van/in een buurland ook maar enigszins goed kan praten.
Maar leg eens uit waarom het artikel van je favo BFF tankie dan niet klopt?quote:Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oh de bedenker van Wikipedia snapt er niks van. Bedankt hans
Hij is iets van 20 jaar geleden bij Wikipedia weggegaan. Hij is al lang geen insider meer dus.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Mag wmb in de OPquote:Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden ja.
Beter in een Nederlandse echokamer, waar de meeste mensen normaal na kunnen denken dan in een Russische echokamer zoals jij.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden maar niet echt bevorderlijk zo'n omgeving.
Ja nee ok, dan verdien je het wel om binnengevallen te worden idd. Goed punt. Zo had ik het eerder nog niet bekenen. Ik ben om.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
moet iedereen dood ?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
wat vind jij ervan dat Servie nu ook aansluiting zoekt bij de EU en NATO ??quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en en elkaar nablten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en en elkaar nablten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
Lijkt me heerlijk om zo'n hoogbegaafde onafhankelijke geest te hebben.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en elkaar nablaten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
We kunnen niet allemaal hardwerkende kritische denkers zijn helaas. Wel fijn dat jij al verlicht bent. We zijn jaloers.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en elkaar nablaten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
Reageer dan inhoudelijk en ga de discussie aan in plaats van dit soort kansloze posts.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
De enigen die juichen voor de bloeddorstige Russische invasie zijn jij en die paar overige Poetinpijpers.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef Peppert het volgende:
Uiteindelijk zal men om tafel moeten gaan om tot een soort van wapenstilstand te komen. Allemaal juichen voor bloed als een stel bloeddorstige mongrellen. Verlichte zielen of bloeddorstige neocons in spe?
Nee, dat oekraine maar gewoon land weg gaat tekenen omdat jij hier graag wil doen alsof je bloedvergieten zo erg vind gaat hem niet worden.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef Peppert het volgende:
Uiteindelijk zal men om tafel moeten gaan om tot een soort van wapenstilstand te komen. Allemaal juichen voor bloed als een stel bloeddorstige mongrellen. Verlichte zielen of bloeddorstige neocons in spe?
Dat zijn er eigenlijk 5 teveel ja.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het valt me een beetje van jullie tegen dat elk bericht van peppert 5 reacties krijgt.
Is Oekraïne een soevereine staat ja of nee?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je post zelf op een schimmige website.quote:
Trollen is jouw werk, ja?quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Ja, dat is het risico als je een coup pleegt en een vijandelijke regering voor de deur van bepaalde landen plaats. De VS heeft zwaar huisgehouden in Zuid-Amerika en Azië de afgelopen 70 jaar om onvriendelijke regeringen te wippen. Ze hebben zelfs een Monroe doctrine (onvriendelijke regering weg houden uit het Noord- en Zuid-Amerikaanse content). Het zou wel heel naïef zijn om te denken dat Rusland helemaal niks zou doen terwijl bepaalde sponsors een coup sponsorden in 2014.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat oekraine maar gewoon land weg gaat tekenen omdat jij hier graag wil doen alsof je bloedvergieten zo erg vind gaat hem niet worden.
Daar zitten namelijk nogal erge randjes aan, als dat er dan oekrainers martelkamers in verdwijnen, nog meer bloedvergieten, maar dan maakt het blijkbaar niet uit, en dat je de agressor putin beloont, want hij heeft dan immers winst uit z'n avontuurtje, en dat zal hem alleen maar sterken om het nog een keer te proberen, bij bv georgie.
Kan je dit soort dingen uitklappen, copy/pasten, screenshotten of wat het handigst is? Het is niet te lezen voor mij (en vast nog meer mensenquote:
Gewoon klikken dude.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:07 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Kan je dit soort dingen uitklappen, copy/pasten, screenshotten of wat het handigst is? Het is niet te lezen voor mij (en vast nog meer mensen)
Coup? In 2014? Waar?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:07 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ja, dat is het risico als je een coup pleegt en een vijandelijke regering voor de deur van bepaalde landen plaats. De VS heeft zwaar huisgehouden in Zuid-Amerika en Azië de afgelopen 70 jaar om onvriendelijke regeringen te wippen. Ze hebben zelfs een Monroe doctrine (onvriendelijke regering weg houden uit het Noord- en Zuid-Amerikaanse content). Het zou wel heel naïef zijn om te denken dat Rusland helemaal niks zou doen terwijl bepaalde sponsors een coup sponsorden in 2014.
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:07 schreef Peppert het volgende:
Ja, dat is het risico als je een coup pleegt en een vijandelijke regering voor de deur van bepaalde landen plaats.
En je zuigende whataboutismen over de VS ga ik niet eens op in, open er een aparte topic over, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je de filmpjes in #17 eens bekijken.
Absoluut, maar internationale politiek is een heel lelijke beest. Je moet ook rekening houden met andere statelijke actoren. Neem een kijkje naar de ontelbare verschrikkingen van de 20ste eeuw als dat niet gebeurt. Het enige land dat heel dichtbij absolute soevereiniteit komt in 2023 is de VS omdat het veruit de machtigste land ter wereld is en met afstand kan doen en laten wat het wilt. De meeste landen en zeker Oekraïne vallen daar niet onder.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is Oekraïne een soevereine staat ja of nee?
U N F U C K I N G H E R D N E W Squote:Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
werk jij op de Russiche ambassade ??quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Criminelen zijn ook hele lelijke beesten, toch laten we doorgaans individuen die daar slachtoffer van worden niet aan hun lot over.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:13 schreef Peppert het volgende:
[..]
Absoluut, maar internationale politiek is een heel lelijke beest. Je moet ook rekening houden met andere actoren.
De verschrikkingen van Buscha, bedoel je.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:13 schreef Peppert het volgende:
[..]
Absoluut, maar internationale politiek is een heel lelijke beest. Je moet ook rekening houden met andere actoren. Neem een kijkje naar de ontelbare verschrikkingen van de 20ste eeuw als dat niet gebeurt.
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:13 schreef Peppert het volgende:
[..]
Absoluut, maar internationale politiek is een heel lelijke beest. Je moet ook rekening houden met andere actoren. Neem een kijkje naar de ontelbare verschrikkingen van de 20ste eeuw als dat niet gebeurt.
Vele verschrikkingen op conto van Rusland en voorganger USSR. Gek he dat al die landen die daar het slachtoffer van zijn geweest bij de NAVO willen...quote:Op maandag 3 juli 2023 10:13 schreef Peppert het volgende:
[..]
Absoluut, maar internationale politiek is een heel lelijke beest. Je moet ook rekening houden met andere statelijke actoren. Neem een kijkje naar de ontelbare verschrikkingen van de 20ste eeuw als dat niet gebeurt. Het enige land dat heel dichtbij absolute soevereiniteit komt in 2023 is de VS omdat het veruit de machtigste land ter wereld is en met afstand kan doen en laten wat het wilt. De meeste landen en zeker Oekraïne vallen daar niet onder.
De USSR en VS waren de twee hypermachten van de tweede helft van de 20ste eeuw. De zijn vreselijk tekeer gegaan tegen vele landen en volkeren. De rest van de aardbol was meer of minder een grote toeschouwer. Hoewel in Europa bleef de Koude oorlog gelukkig koud. In Azië werd het meermaals heel warm met de Koreaanse en Vietnamoorlog en bloedbaden in Indonesië, Cambodia, Laos, Bangladesh en Afghanistan. Zuid-Amerika had het ook zwaarder te verduren met zeer bloederige coups en moordpartijen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vele verschrikkingen op conto van Rusland en voorganger USSR. Gek he dat al die landen die daar het slachtoffer van zijn geweest bij de NAVO willen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |