Zijn het haaien met lasers?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
En als je die pillen neemt, ben je gewoon getagged, en voor je het weet beginnen de Jewish Space Lasers op je te schieten.
Blijkbaar niet tegen gekheid gezien de staat van de wappies.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wappies nemen Ivermectine met HCQ. Werkt overal tegen.
Iedereen weet dat haaien alleen interdimensioneel opereren.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:33 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
oh spaceeen space haai lijkt me wel heel dubbelop
Wel genoeg pantser tegen een horde asielzoekende relafrikanen.quote:
Dat zeg ik niet.quote:
Nee, ei, dat zijn witte muizenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iedereen weet dat haaien alleen interdimensioneel opereren.
Nee, dat is niet waar. De brandstofstaven blijven nog tientallen jaren hoogradioactief.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:58 schreef BlackLining het volgende:
Het meeste van het hoogradioactieve materiaal is al lang vervallen.
Jup en zo is het. Het blijft maar hardnekkig dooretteren dat we best wel die kerncentrale kunnen laten exploderen zonder enorme gevolgen.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. De brandstofstaven blijven nog tientallen jaren hoogradioactief.
Enorme ellende voor de omgeving. Ook echt een actie wat je niet moet accepteren als wereld.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:08 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Jup en zo is het. Het blijft maar hardnekkig dooretteren dat we best wel die kerncentrale kunnen laten exploderen zonder enorme gevolgen.
Naar aanleiding van jouw post heb ik even gekeken naar onze Jodiumtabletten. Onze zijn nog tot 2026 houdbaar, zag ik netquote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar als je het niet neemt, ga je licht geven. Wat moeten we doen? Oh noes!!
Bewaar ze maar. Zijn straks geld waard.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naar aanleiding van jouw post heb ik even gekeken naar onze Jodiumtabletten. Onze zijn nog tot 2026 houdbaar, zag ik netMaar ik ben al over de 40 en dan schijnen ze geen zin meer te hebben
Goei filmpjenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:59 schreef theguyver het volgende:
Filmpje van de 47the brigade.
КонтрнаÑтуп | 47-ма ОМБр "Маґура" прориває оборону роÑÑ–Ñн на півдні
...
Kijk even het filmpje en dan snap je wel waarom het verdomd lastig is.
quote:
Klopt, maar hij staat nu zo ongeveer op pre-oorlogsniveau.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:17 schreef Perrin het volgende:
De roebel verliest in rap tempo aan waarde.
https://www.google.com/fi(...)0JegQIBhAc&window=1Y
Ja tuurlijk.....quote:Op zondag 2 juli 2023 16:23 schreef capricia het volgende:
Radbout UMC:
[..]
https://www.radboudumc.nl(...)eve%20stoffen%20vrij.
Ah, de overheid heeft voldoende tijd om ze rustig uit te delen, mocht dat ding de lucht in vliegen.
Ja. Nu kost het geen drol. Maar ben benieuwd hoe lang het goedkoop blijft.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:22 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.....ik ga er ook maar een paar inslaan.
Dat waren toch geen vrienden, eerder soort van rivalen?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:07 schreef Perrin het volgende:
Misschien was ie toch te close met Prigozjin?
We zijn nuchter en hebben voldoende spullen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit leest als het begin van covid.
“Geen directe vluchten naar Wuhan, niks aan de hand jongons!”
Nee er waren al eerder speculaties over zijn gezondheidquote:Op zondag 2 juli 2023 21:07 schreef Perrin het volgende:
Misschien was ie toch te close met Prigozjin?
Kloptquote:Op zondag 2 juli 2023 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat waren toch geen vrienden, eerder soort van rivalen?
Die zal een innercircle hebben lijkt me.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:40 schreef Discombobulate het volgende:
Als het zo zou zijn dat Kadyrov vergiftigd is dan moet Prigozin wel een ontzettend goede beveiliging hebben, anders hadden ze hem ook linea recta vermoord.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)anhang-in-eigen-landquote:Estland worstelt met pro-Poetinaanhang in eigen land
In Narva, een stadje in Estland op de grens met Rusland, is het niet mogelijk openlijk tegen Poetin te demonstreren. Hoewel het formeel ook strafbaar is openlijk vóór Poetin te zijn, worden vooral anti-Poetindemonstranten streng aangepakt. Een jonge lerares die afgelopen 9 mei een T-shirt droeg met daarop in het Russisch de tekst 'Poetin is een eikel' werd gevraagd ontslag te nemen.
quote:
quote:From Wikipedia, the free encyclopedia
Max Blumenthal (born December 18, 1977) is an American author and blogger.
He was a writer for The Nation, AlterNet,[2] The Daily Beast, Al Akhbar, and Media Matters for America,[3][4] and has contributed to Al Jazeera English, The New York Times and the Los Angeles Times.[3] He has been a writing fellow of the Nation Institute.[5] He is a regular contributor to Russian state-owned Sputnik and RT, and has frequently used his various platforms to spread Russian propaganda.[6][7][8]
Blumenthal is the editor of The Grayzone website, which is known for its apologetic coverage of authoritarian regimes such as the Chinese, Russian, Syrian, and Venezuelan governments, including its denial of chemical attacks by the Syrian government and of human rights abuses against Uyghurs.[9][10][11][12][13]
Blumenthal has written four books. His first, Republican Gomorrah: Inside the Movement That Shattered the Party (2009), made the Los Angeles Times and New York Times bestsellers lists.[14] He was awarded the 2014 Lannan Foundation Cultural Freedom Award for an Especially Notable Book for Goliath: Life and Loathing in Greater Israel, which was published in 2013.[15][16]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |