met vrije verkiezingen heeft de Ukraine voor deze president gekozen. Belarus had ook een andere president gekozen dan degen die er nu zit , helaas kwam Putin met soldaten om de president Lukashenko op de plek te houdenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demografische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
Tevens zat Rusland dieper in de politiek van Oekraïne in die tijd dan het westen. Uiteindelijk heeft de rest van de regering tegen de toenmalige president gestemd en is de daar op volgende president democratisch gekozen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demografische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
Maak je geen illusies Oekraïne is net zo corrupt als Rusland.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met vrije verkiezingen heeft de Ukraine voor deze president gekozen. Belarus had ook een andere president gekozen dan degen die er nu zit , helaas kwam Putin met soldaten om de president Lukashenko op de plek te houden
Zou er eerlijke verkiezingen in Rusland zijn, dan was Putin ook weg
Al s het westen niet wapens had gekeverd dan was Putin ook De Baltische staten en Polen gaan pakkenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:47 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Tevens zat Rusland dieper in de politiek van Oekraïne in die tijd dan het westen. Uiteindelijk heeft de rest van de regering tegen de toenmalige president gestemd en is de daar op volgende president democratisch gekozen.
Putin ging staan stampen als een klein kind toen hij zijn invloed in Oekraïne zag verdampen. En is toen Oekraïne binnen gevallen (De Krim) En heeft de zogenaamde separatisten gesteund en opgezet.
Het westen heeft daar verder niet echt op gereageerd waardoor Putin dacht dat hij wel even heel Oekraïne kon overnemen zonder een slag of stoot. Omdat het westen toch niks zou doen/verdeeld zou raken.
Dat twijfel ik niet aan , , Dat doet niets af aaan vrije verkiezingenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maak je geen illusies Oekraïne is net zo corrupt als Rusland.
Rusland was corrupter dan Oekraïne, en is dat nog steeds. En Oekraïne is juist hard aan het werk om minder corrupt te worden. Wat je van Rusland niet kan zeggen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Owjee, tankie troll wil net doen alsof op audientie mogen bij de VN, ongetwijfeld op verzoek van een van de vele corrupte landen die daar zit, ineens gewicht geeft aan de argumenten ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Vandaar dat hij bij de VN wordt uitgenodigd.
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika maar uitbreiding van de politieke en militaire invloedssfeer had een hogere prioriteit in de agenda's van de nationale leiders van het bondgenootschap. Niet alles in het leven is te voorzien maar veel ook wel. Denk daarvan wat je wilt.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
met vrije verkiezingen heeft de Ukraine voor deze president gekozen.
Oh wauw, dit ijzersterke alles veranderende argument heb ik toch wel zeker een week of 2 gemist in dit topic. Hoe vaak hebben jij en je collega's dit wel niet herhaald hiero in deze reeks? Een keer of 600?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat ze een betere marketing machine hebben (NOS, BBC etc).quote:Op maandag 3 juli 2023 08:50 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Rusland was corrupter dan Oekraïne, en is dat nog steeds. En Oekraïne is juist hard aan het werk om minder corrupt te worden. Wat je van Rusland niet kan zeggen.
wat is er mis gegaan in het westen ??quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika
Wikipediaquote:
Misschien moet je de filmpjes in #17 eens bekijken.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika maar uitbreiding van de politieke en militaire invloedssfeer had een hogere prioriteit in de agenda's van de nationale leiders van het bondgenootschap. Niet alles in het leven is te voorzien maar veel ook wel. Denk daarvan wat je wilt.
het zou fijn zijn als je eens de waarheid zou vertellen ondersteund met bronnen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je bent heel onnozel. Niet op de persoon maar meer als het gaat om internationale politiek. Anders stel je deze vraag niet. Ik vraag mij echt af hoe blind mensen kunnen zijn. Wat wil je dat ik nu doe? Een roman ga schrijven wat allemaal is voorgevallen waardoor het zover heeft kunnen komen. Nee
Je weet dat de navo toetreding al decennia geblokkeerd werd door het westen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika maar uitbreiding van de politieke en militaire invloedssfeer had een hogere prioriteit in de agenda's van de nationale leiders van het bondgenootschap. Niet alles in het leven is te voorzien maar veel ook wel. Denk daarvan wat je wilt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Russian_invasion_of_Ukrainequote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je bent heel onnozel. Niet op de persoon maar meer als het gaat om internationale politiek. Anders stel je deze vraag niet. Ik vraag mij echt af hoe blind mensen kunnen zijn. Wat wil je dat ik nu doe? Een roman ga schrijven wat allemaal is voorgevallen waardoor het zover heeft kunnen komen. Nee
Ja, schrijf dat boek maar.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Zelfs Rusland zit nog bij de VN.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vandaar dat hij bij de VN wordt uitgenodigd. Elke afwijkende mening is hier Russische propaganda dus dat zegt niet zoveel.
En mijn post #14.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je de filmpjes in #17 eens bekijken.
Op de wereldwijde corruptie index van transparancy int (maar dat zal vast een "schimmige website" zijn, want het is immer niet russia today,) op nummer 116 en stijgend, rusland 137 en dalend.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat ze een betere marketing machine hebben (NOS, BBC etc).
De marketing machine van Rusland is propaganda net zoals jij staat te verkondigen. Jij bent er dus ingetrapt net zoals zo velen helaas.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat ze een betere marketing machine hebben (NOS, BBC etc).
Feit: rusland is al eeuwen vrijwel non stop bezig de buurlanden te veroveren.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Oké 116 gewoon een shit hole country waar je niet hoeft te verwachten dat de verkiezingen er eerlijk aan toe gaan.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op de wereldwijde corruptie index van transparancy int (maar dat zal vast een "schimmige website" zijn, want het is immer niet russia today,) op nummer 116 en stijgend, rusland 137 en dalend.
rusland is dus corrupter dan oekraine.
https://www.transparency.org/en/cpi/2022
U N F U C K I N G H E R D N E W Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |