Wat een onzin zit die gast te verkondigen. Hij zit gewoon Russische propaganda te verkondigen. Je kan wel zien aan welke kant hij staat. En nee dat is niet de gewone burger.quote:
Bron dat het onzin is? Waar gaat dat geld heen?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:25 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Wat een onzin zit die gast te verkondigen. Hij zit gewoon Russische propaganda te verkondigen. Je kan wel zien aan welke kant hij staat. En nee dat is niet de gewone burger.
https://en.wikipedia.org/wiki/Max_Blumenthalquote:Op maandag 3 juli 2023 03:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Bron dat het onzin is? Waar gaat dat geld heen?
Zou goed kunnen laatste week was het vooral loopgraaf oorlog maar zal me weinig verbazen als ze een Blitzkrieg proberenquote:
Dat is geen bron waar het geld heen gaat gewoon een grafiek van een lobby club. Even kijken wie we moeten geloven een journalist die verslag doet bij de VN of fokkers die in de Oekraïne fuik zijn gezwommen.quote:Op maandag 3 juli 2023 04:29 schreef Delenlill het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Max_Blumenthal
https://ms.detector.media(...)ussian-propagandist/
https://mosaicmagazine.co(...)ater-to-putin-shill/
Hij is al verschillende keren op propaganda kanalen van Rusland geweest. Hij was zelfs uitgenodigd door het Kremlin bij de 10 jarig bestaan van RT, de propaganda zender van het Kremlin, de reis werd volledig vergoed door het kremlin.
Het geld is grotendeels uitgegeven aan wapens en training voor Oekraïne. En natuurlijk ook humanitarian hulp.
https://www.cfr.org/artic(...)id%20has,the%20world's%20most%20powerful%20militaries.
Die druif doet net alsof het geld zomaar verdwenen is. Maar het is breed uitgemeten waar alles aan besteed is. Welke wapen systemen er naar toe gestuurd zijn. Wat er nog meer heen gestuurd is.
En we zien dagelijks wat de Oekraïners met al die wapens en zo doen.
Die gast hoort in BNW thuis, niet hier.
Hoe heeft NATO dat land als pion gebruikt?quote:Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel. Het zijn de veroorzakers van deze oorlog. Jarenlang het land gebruikt als pion in smerige politieke spelletjes voor macht en uitbreiding van de politieke invloedssfeer.
Hij heeft genoeg bewijzen aangeleverd waarom deze Russische shill nul geloofwaardigheid heeft.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat is geen bron waar het geld heen gaat gewoon een grafiek van een lobby club. Even kijken wie we moeten geloven een journalist die verslag doet bij de VN of fokkers die in de Oekraïne fuik zijn gezwommen.
Van de meest schimmige websites.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg bewijzen aangeleverd waarom deze Russische shill nul geloofwaardigheid heeft.
Staat ook gewoon een lijst bij met wat al zoal aan Oekraine geleverd is door de US.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat is geen bron waar het geld heen gaat gewoon een grafiek van een lobby club. Even kijken wie we moeten geloven een journalist die verslag doet bij de VN of fokkers die in de Oekraïne fuik zijn gezwommen.
Iemand die geld aannneemt van het Kremlin is geen journalistquote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vandaar dat hij bij de VN wordt uitgenodigd. Elke afwijkende mening is hier Russische propaganda dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:07 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Iemand die geld aannneemt van het Kremlin is geen journalist
wikipedia is in Rusland benoend tot terroristen site,quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je bent heel onnozel. Niet op de persoon maar meer als het gaat om internationale politiek. Anders stel je deze vraag niet. Ik vraag mij echt af hoe blind mensen kunnen zijn. Wat wil je dat ik nu doe? Een roman ga schrijven wat allemaal is voorgevallen waardoor het zover heeft kunnen komen. Neequote:Op maandag 3 juli 2023 07:57 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hoe heeft NATO dat land als pion gebruikt?
Verdomme ook altijd op mijn auto!quote:Op zondag 2 juli 2023 15:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is er wel eens zand uit de Sahara naar Nederland gewaaid?
Doe toch maar uitleggen. Verhelder het voor mij. Want anders kan ik niet anders dan concluderen dat jij geen idee hebt en maar wat roept.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je bent heel onnozel. Niet op de persoon maar meer als het gaat om internationale politiek. Anders stel je deze vraag niet. Ik vraag mij echt af hoe blind mensen kunnen zijn. Wat wil je dat ik nu doe? Een roman ga schrijven wat allemaal is voorgevallen waardoor het zover heeft kunnen komen. Nee
Iemand die geld krijgt van het Kremlin, die door het Kremlin uitgenodigd wordt om voor de VN Kremlin-propaganda te spuien. Heel gek idd.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Vandaar dat hij bij de VN wordt uitgenodigd. Elke afwijkende mening is hier Russische propaganda dus dat zegt niet zoveel.
Goh, zou het??quote:Op maandag 3 juli 2023 08:24 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Doe toch maar uitleggen. Verhelder het voor mij. Want anders kan ik niet anders dan concluderen dat jij geen idee hebt en maar wat roept.
Er zou nog steeds oorlog zijn. Want Rusland wil het oude Russische rijk herstellen. En heeft de afgelopen 20+ jaar de ene na de andere oorlog gevoerd in de regio. Die landen willen bij de NAVO voor hun eigen veiligheid. Iets wat Rusland niet kan garanderen. Daar ze keer op keer hun afspraken/verdragen/beloften niet nakomen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demographische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
Ga toch weg man. De enige schuldige hierin is Rusland die het niet kan verkroppen dat ze steeds meer aan politieke invloed verliezen en daarom maar als agressor een bloedig conflict zijn gestart. Ook snap je duidelijk niet hoe de NAVO werkt. Landen worden niet uitgenodigd, maar vragen _vrijwillig_ lidmaatschap aan. Vooral om onder het juk van die schurkenstaat vandaan te kunnen komen. Dat valt die landen gezien hun geschiedenis met Rusland niet kwalijk te nemen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demographische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |