abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2023 @ 09:13:45 #151
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_209742492
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Oké 116 gewoon een shit hole country waar je niet hoeft te verwachten dat de verkiezingen er eerlijk aan toe gaan.
Wie zegt dat?
Scorched earth
  maandag 3 juli 2023 @ 09:14:03 #152
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209742493
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:11 schreef oheng het volgende:

[..]
Feit: rusland is al eeuwen vrijwel non stop bezig de buurlanden te veroveren.

Feit: Het hele voormalige Warschpact wist niet hoe snel ze -vrijwillig- bij de NAVO moesten komen.
Sterker nog ze hebben Bill Clinton gechanteerd om er in te komen zo graag wilde ze het.
de andere optie was een kernwapenprogramma.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 3 juli 2023 @ 09:14:45 #153
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_209742497
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel. .
/ Of ben je onder behandeling?/

quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Oké 116 gewoon een shit hole country waar je niet hoeft te verwachten dat de verkiezingen er eerlijk aan toe gaan.
Ik zie Servie ook aansluiting zoeken nu bij de EU en bij de NATO, dat was voorheen niet zo
Dat komt door Rusland
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_209742501
quote:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel. Het zijn de veroorzakers van deze oorlog. Jarenlang het land gebruikt als pion in smerige politieke spelletjes voor macht en uitbreiding van de politieke invloedssfeer.
:')
Intolerant voor intolerantie
pi_209742522
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Al s het westen niet wapens had gekeverd dan was Putin ook De Baltische staten en Polen gaan pakken
Nee, gewoon nee.
pi_209742525
quote:
10s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:10 schreef ExTec het volgende:

[..]
Op de wereldwijde corruptie index van transparancy int (maar dat zal vast een "schimmige website" zijn, want het is immer niet russia today,) op nummer 116 en stijgend, rusland 137 en dalend.

rusland is dus corrupter dan oekraine.

https://www.transparency.org/en/cpi/2022
Niemand zal ook ontkennen dat er in Oekraïne ook grote problemen zijn met corruptie. Een belangrijk verschil is echter wel zoals je hier ook aangeeft dat in Oekraine op het moment in ieder geval de wil is om er wat aan te doen en stappen worden gezet, waar onder Poetin het verdeel-en-heers nepotisme alleen maar meer voet aan de grond krijgt. Wat dat betreft toont dit conflict ook weer goed aan dat de mythe van de sterke leider volkomen hol is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 3 juli 2023 @ 09:18:39 #157
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_209742534
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
En mijn post #14.
Die kunnen eigenlijk wel in de OP.
Als die knakker deel 4 maakt, zou dan een goed idee zijn ja :)
Scorched earth
  maandag 3 juli 2023 @ 09:19:02 #158
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209742543
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demografische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.

In hel.
Vragen, vragen, vragen..

Zijn die barakken in Belarus een beetje comfortabel?
Was het een lastige verhuizing?
Is Prigozjin bij jullie en gaat het goed met hem?

Zoveel vragen..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 3 juli 2023 @ 09:19:22 #159
323876 michaelmoore
pi_209742546
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:17 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Nee, gewoon nee.
heb jij twee accounts ??
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat is geen bron waar het geld heen gaat gewoon een grafiek van een lobby club. Even kijken wie we moeten geloven een journalist die verslag doet bij de VN of fokkers die in de Oekraïne fuik zijn gezwommen.
quote:
Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.

In hel.
Troost je, als Rusland uit Ukraine is dan is de oorlog voorbij
quote:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel.
Het zijn de veroorzakers van deze oorlog. Jarenlang het land gebruikt als pion in smerige politieke spelletjes voor macht en uitbreiding van de politieke invloedssfeer.
of drie
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:

[..]
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika maar uitbreiding van de politieke en militaire invloedssfeer had een hogere prioriteit in de agenda's van de nationale leiders van het bondgenootschap. Niet alles in het leven is te voorzien maar veel ook wel. Denk daarvan wat je wilt.
worden we geregeert door reptielen denk je?/

[ Bericht 17% gewijzigd door michaelmoore op 03-07-2023 11:24:03 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_209742600
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
heb jij twee accounts ??
[..]
[..]
of drie
[..]
worden we geregeert door reptielen denk je?/
Volgens mij hoor ik niet in dit rijtje thuis.
pi_209742602
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
U N F U C K I N G H E R D N E W S :')
Oh de bedenker van Wikipedia snapt er niks van. Bedankt hans
  maandag 3 juli 2023 @ 09:26:26 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209742605
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:11 schreef oheng het volgende:

[..]
Feit: rusland is al eeuwen vrijwel non stop bezig de buurlanden te veroveren.

Feit: Het hele voormalige Warschpact wist niet hoe snel ze -vrijwillig- bij de NAVO moesten komen.

Feit: er is geen enkele reden of kutsmoes wat het binnenvallen, annexeren en het plegen van massale oorlogsmisdaden van/in een buurland ook maar enigszins goed kan praten.
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden ja.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 3 juli 2023 @ 09:31:42 #163
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_209742652
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Maar leg eens uit waarom het artikel van je favo BFF tankie dan niet klopt?

Of klopt er gewoon van werkelijk geen enkel artikel iets, op wikipedia?
Scorched earth
pi_209742684
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Hij is iets van 20 jaar geleden bij Wikipedia weggegaan. Hij is al lang geen insider meer dus.
  maandag 3 juli 2023 @ 09:35:26 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_209742687
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden ja.
Mag wmb in de OP
pi_209742748
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en elkaar nablaten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
pi_209742765
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden maar niet echt bevorderlijk zo'n omgeving.
Beter in een Nederlandse echokamer, waar de meeste mensen normaal na kunnen denken dan in een Russische echokamer zoals jij.

Het grote verschil is dat jij hier in Nederland zo ongeveer mag zeggen wat je wil (met een paar kleine uitzonderingen). Maar dat als wij ons zouden uitspreken in Rusland zoals we nu hier doen we al lang in de gevangenis zouden zitten.
  maandag 3 juli 2023 @ 09:42:25 #168
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_209742767
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Maak je geen illusies Oekraïne is net zo corrupt als Rusland.
Ja nee ok, dan verdien je het wel om binnengevallen te worden idd. Goed punt. Zo had ik het eerder nog niet bekenen. Ik ben om.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  maandag 3 juli 2023 @ 09:42:39 #169
323876 michaelmoore
pi_209742772
quote:
Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
moet iedereen dood ?
In Rusland en in het westen

quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en en elkaar nablten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
wat vind jij ervan dat Servie nu ook aansluiting zoekt bij de EU en NATO ??
OTAN zit niet te springen om deze vriend van Rusland, EU ook niet , ze willen zelf ,

Maar Noord Korea , de enige vriend van Rusland , die is niet corrupt he

[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 03-07-2023 10:44:03 ]
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 09:42:45 #170
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_209742773
quote:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en en elkaar nablten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
Gefeliciteerd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_209742831
quote:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en elkaar nablaten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
Lijkt me heerlijk om zo'n hoogbegaafde onafhankelijke geest te hebben.

maandag 3 juli 2023 @ 09:49:40 #172
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_209742857
quote:
We kunnen niet allemaal hardwerkende kritische denkers zijn helaas. Wel fijn dat jij al verlicht bent. We zijn jaloers.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_209742899
quote:
Reageer dan inhoudelijk en ga de discussie aan in plaats van dit soort kansloze posts.
pi_209742909
Uiteindelijk zal men om tafel moeten gaan om tot een soort van wapenstilstand te komen. Allemaal juichen voor bloed als een stel bloeddorstige mongrellen. Verlichte zielen of bloeddorstige neocons in spe?
  maandag 3 juli 2023 @ 09:55:54 #175
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209742939
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef Peppert het volgende:
Uiteindelijk zal men om tafel moeten gaan om tot een soort van wapenstilstand te komen. Allemaal juichen voor bloed als een stel bloeddorstige mongrellen. Verlichte zielen of bloeddorstige neocons in spe?
De enigen die juichen voor de bloeddorstige Russische invasie zijn jij en die paar overige Poetinpijpers.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')