Wie zegt dat?quote:Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oké 116 gewoon een shit hole country waar je niet hoeft te verwachten dat de verkiezingen er eerlijk aan toe gaan.
Sterker nog ze hebben Bill Clinton gechanteerd om er in te komen zo graag wilde ze het.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:11 schreef oheng het volgende:
[..]
Feit: rusland is al eeuwen vrijwel non stop bezig de buurlanden te veroveren.
Feit: Het hele voormalige Warschpact wist niet hoe snel ze -vrijwillig- bij de NAVO moesten komen.
/ Of ben je onder behandeling?/quote:Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel. .
Ik zie Servie ook aansluiting zoeken nu bij de EU en bij de NATO, dat was voorheen niet zoquote:Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oké 116 gewoon een shit hole country waar je niet hoeft te verwachten dat de verkiezingen er eerlijk aan toe gaan.
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel. Het zijn de veroorzakers van deze oorlog. Jarenlang het land gebruikt als pion in smerige politieke spelletjes voor macht en uitbreiding van de politieke invloedssfeer.
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Al s het westen niet wapens had gekeverd dan was Putin ook De Baltische staten en Polen gaan pakken
Niemand zal ook ontkennen dat er in Oekraïne ook grote problemen zijn met corruptie. Een belangrijk verschil is echter wel zoals je hier ook aangeeft dat in Oekraine op het moment in ieder geval de wil is om er wat aan te doen en stappen worden gezet, waar onder Poetin het verdeel-en-heers nepotisme alleen maar meer voet aan de grond krijgt. Wat dat betreft toont dit conflict ook weer goed aan dat de mythe van de sterke leider volkomen hol is.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Op de wereldwijde corruptie index van transparancy int (maar dat zal vast een "schimmige website" zijn, want het is immer niet russia today,) op nummer 116 en stijgend, rusland 137 en dalend.
rusland is dus corrupter dan oekraine.
https://www.transparency.org/en/cpi/2022
Als die knakker deel 4 maakt, zou dan een goed idee zijn jaquote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En mijn post #14.
Die kunnen eigenlijk wel in de OP.
Vragen, vragen, vragen..quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Er zou nu geen oorlog zijn als de NAVO-landen zich tien jaar geleden niet in de Oekraïense politiek hadden gemengd met als doel om hun politieke en militaire invloedssfeer uit te breiden. De Oekraïners betalen hiervoor met hun bloed. Een land met een extreem laag geboortecijfer en een zeer negatieve demografische piramide voordat deze oorlog überhaupt begon. Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
heb jij twee accounts ??quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat is geen bron waar het geld heen gaat gewoon een grafiek van een lobby club. Even kijken wie we moeten geloven een journalist die verslag doet bij de VN of fokkers die in de Oekraïne fuik zijn gezwommen.
Troost je, als Rusland uit Ukraine is dan is de oorlog voorbijquote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
of driequote:Op maandag 3 juli 2023 07:54 schreef Peppert het volgende:
Alle NATO en Russische leiders mogen van mij echt branden in hel.
Het zijn de veroorzakers van deze oorlog. Jarenlang het land gebruikt als pion in smerige politieke spelletjes voor macht en uitbreiding van de politieke invloedssfeer.
worden we geregeert door reptielen denk je?/quote:Op maandag 3 juli 2023 08:56 schreef Peppert het volgende:
[..]
Men wist al jaren dat het mis kon gaan in West Europa en Noord Amerika maar uitbreiding van de politieke en militaire invloedssfeer had een hogere prioriteit in de agenda's van de nationale leiders van het bondgenootschap. Niet alles in het leven is te voorzien maar veel ook wel. Denk daarvan wat je wilt.
Volgens mij hoor ik niet in dit rijtje thuis.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heb jij twee accounts ??
[..]
[..]
of drie
[..]
worden we geregeert door reptielen denk je?/
Oh de bedenker van Wikipedia snapt er niks van. Bedankt hansquote:Op maandag 3 juli 2023 09:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
U N F U C K I N G H E R D N E W S
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden ja.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:11 schreef oheng het volgende:
[..]
Feit: rusland is al eeuwen vrijwel non stop bezig de buurlanden te veroveren.
Feit: Het hele voormalige Warschpact wist niet hoe snel ze -vrijwillig- bij de NAVO moesten komen.
Feit: er is geen enkele reden of kutsmoes wat het binnenvallen, annexeren en het plegen van massale oorlogsmisdaden van/in een buurland ook maar enigszins goed kan praten.
Maar leg eens uit waarom het artikel van je favo BFF tankie dan niet klopt?quote:Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oh de bedenker van Wikipedia snapt er niks van. Bedankt hans
Hij is iets van 20 jaar geleden bij Wikipedia weggegaan. Hij is al lang geen insider meer dus.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oh de bedenker van Wikipedia snapt er niks van. Bedankt hans
Mag wmb in de OPquote:Op maandag 3 juli 2023 09:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden ja.
Beter in een Nederlandse echokamer, waar de meeste mensen normaal na kunnen denken dan in een Russische echokamer zoals jij.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden maar niet echt bevorderlijk zo'n omgeving.
Ja nee ok, dan verdien je het wel om binnengevallen te worden idd. Goed punt. Zo had ik het eerder nog niet bekenen. Ik ben om.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maak je geen illusies Oekraïne is net zo corrupt als Rusland.
moet iedereen dood ?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:34 schreef Peppert het volgende:
Je kunt alleen maar hopen dat als de leiders van de NAVO-landen en Rusland sterven, ook hun rekeningen betaald zullen worden.
In hel.
wat vind jij ervan dat Servie nu ook aansluiting zoekt bij de EU en NATO ??quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en en elkaar nablten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en en elkaar nablten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
Lijkt me heerlijk om zo'n hoogbegaafde onafhankelijke geest te hebben.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en elkaar nablaten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
We kunnen niet allemaal hardwerkende kritische denkers zijn helaas. Wel fijn dat jij al verlicht bent. We zijn jaloers.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
Mensen, ik ben op het werk. Jullie zitten in een Nederlandse echokamer. Heel comfortabel met allemaal gelijkgestemden die elkaar veren in de reet steken en elkaar nablaten maar niet echt bevorderlijk voor de rest zo'n omgeving. Het zorgt voor extremisme in de politieke overtuigingen en andere ellende zoals het buitensluiten van andere opvattingen.
Reageer dan inhoudelijk en ga de discussie aan in plaats van dit soort kansloze posts.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef Peppert het volgende:
De enigen die juichen voor de bloeddorstige Russische invasie zijn jij en die paar overige Poetinpijpers.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef Peppert het volgende:
Uiteindelijk zal men om tafel moeten gaan om tot een soort van wapenstilstand te komen. Allemaal juichen voor bloed als een stel bloeddorstige mongrellen. Verlichte zielen of bloeddorstige neocons in spe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |