Speciaal voor jou aangepast maat. Gewoon, omdat ik de beroerdste niet benquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je geen spatie laat tussen ] en Weekend.
Al twee likes te pakken voor je in dit topic !!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast maat. Gewoon, omdat ik de beroerdste niet ben
Jazeker, ik ga voor het eerst in een jaar weer eens autorijden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef onlogisch het volgende:
Staat er nog wat te gebeuren in Berlijn dit weekend N1ek-?
Milieuterrorist.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga voor het eerst in een jaar weer eens autorijden.
Zero hunger gaan ik en Braddie voorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
Volop keuze bij WK voor vrouwen
[ afbeelding ]
Lasagna bolognese met rundergehakt en groenten.quote:
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna bolognese met rundergehakt en groenten.
Doe gewoon normaal met je hoofd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.
Ik bestel een pizza, wij bestellen pizze.
@:Wereldgozer het is echt lullen tegen een muur hier.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal met je hoofd.
Ik hou verder wel van je.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef Caland het volgende:
Gewichten verplaatsen met hechtingen in je bek is toch niet zo optimaal
@Sked spreekt lasagna gewoon net even lekkerder uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.
Ik bestel een pizza, wij bestellen pizze.
@:Wereldgozer het is echt lullen tegen een muur hier.
@Sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sked spreekt lasagna gewoon net even lekkerder uit.
Hier komt dan weer geen antwoord op, erg teleurstellend van @Pisces29 dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?
Die schaal lasagna delen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?
Ik krijg hem momenteel niet omhoog. Ideetje ?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foto van de Dolly Dots en Schmoopy boven je bed hangenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg hem momenteel niet omhoog. Ideetje ?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een foto van de Dolly Dots en Schmoopy boven je bed hangen
Bij deze dan, welterusten Tongquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik durf het bijna niet te posten. Gisteren werd er daarna nog één keer gepost tot de volgende ochtend.
Trusten makkers en gebroed.
De leesclub vangt zo aan, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik durf het bijna niet te posten. Gisteren werd er daarna nog één keer gepost tot de volgende ochtend.
Trusten makkers en gebroed.
Nu aangepast, ik ben niet helemaal helder meer vandaag.quote:
Pitt bierGOD.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu aangepast, ik ben niet helemaal helder meer vandaag.
Ik ben nuchter, ik heb de hele week moeten bijkomen van TT Assen genot.quote:
Het hoogtepunt van mijn avond gaat Marcel en Gijs kijken worden dus over opwinding ben je bij mij niet aan het juiste adres.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg hem momenteel niet omhoog. Ideetje ?
Heb je nog tips voor leuke podcasts?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De leesclub vangt zo aan, waar ga je heen?
Luister jij podcast over voetbal? Dat boeit mij echt geen ene flierefluitquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor leuke podcasts?Niet voetbal gerelateerd, die heb ik al.
Ik luister sowieso weinig podcasts, maar die van voetbal kan ik wel vinden, dus ik hoop dat Cuck wat anders leuks kan bieden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luister jij podcast over voetbal? Dat boeit mij echt geen ene flierefluit
Nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
John Cantlie : Last man standing.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop met jullie mee. Wonderen zijn belangrijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:58 schreef onlogisch het volgende:
@:Sjaakbauer en ik hopen nog steeds op een wonder
Je bent een lieve jongen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ik hoop met jullie mee. Wonderen zijn belangrijk.
Nu serieus dit aan het draaien....quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:06 schreef KingRoland het volgende:
Net wakker
Dacht dat het zondag was @:onlogisch
Bedankt, dat zei mijn meesteres gisteren ook. Fijn hoe de dingen in het leven soms samen kunnen komen.quote:
Geen like gegeven, omdat deze post gewoonweg een like afdwingt. Wie geen like geeft, is gewoon een AIquote:
Chevygodquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe @:onlogisch na.
Stel je toch eens niet zo aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:10 schreef tong80 het volgende:
Trusten brothers. Zonder flauwekul. Ben erg moe. Gaat legge en tot merrege waarschijnlijk.
???quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is dat lekker een rijstbal?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels @:rambodirk @:littlerabbit @:oriente
Alleen hiervoor ga je al naar Japan!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels @:rambodirk @:littlerabbit @:oriente
Ik dacht;quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:06 schreef KingRoland het volgende:
Net wakker
Dacht dat het zondag was @:onlogisch
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ohh dacht dat er iets met je mankeerde
quote:
KBR, boys.quote:
Uitsmijter rosbief/kaas, rode paprika, uitje en champignon.quote:
Geniet er lekker van vriendquote:Op zondag 2 juli 2023 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitsmijter rosbief/kaas, rode paprika, uitje en champignon.
23 puntenquote:
De door God gezonde beaamde dit.quote:
Verkeerd gequote. Maar dat krijg je met schijnheilige quotezakken.quote:
En voetbal niet voor homofoben zoals KR.quote:
Trouwens, kankerpatienten moeten zich niet aanstellen volgens KR.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En voetbal niet voor homofoben zoals KR.
Dit is ultiem brother.......quote:Op zondag 2 juli 2023 11:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik dacht;
Godverrrredomme
Wat is dit een allejeeeezzuuus mooie
zondag.
Blijkt het zaterdag
te zijn.
Een Rotterdams gedicht van rasRotterdammer Theo Wesselo.
Heerlijk cynisch. Als ik niet post, na om 20:00 gepost te hebben, dat ik ga slapen is er na 12 uur een trusten reactie.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fok! is dood, als ik nu de boel vol spam zullen anderen vast weer zin krijgen om te gaan posten
Papzak.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
quote:
Net andijvie op. Durf het bijna niet te posten, straks vindt Ronalddinges me een aandachtstrekker, aansteller en zeurpiet met m'n kanker. Maar ik gaat legge, Ben godsdienst en algemeen moe. Gelukkig trekt die Ronald alle energie uit je lichaam. Dikke kus atheïsten en andere deugdelijken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kan.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we de vraag omdraaien?
God zal hem steunen. Net zoals hij ons steunt.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
Laat Roland met rust hij maakt een moeilijke tijd door
Ik bid voor @KingRolandquote:Op zondag 2 juli 2023 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
Laat Roland met rust hij maakt een moeilijke tijd door
mwaquote:Op zondag 2 juli 2023 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Kijk jij ook zo uit naar het nieuwe voetbalseizoen?
Kippenbout, sperziebonen en piepers.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk er wel naar uit, op het moment verwacht ik een spannende strijd tussen de klassieke top 3.quote:
Sterkte gewenst.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net andijvie op. Durf het bijna niet te posten, straks vindt Ronalddinges me een aandachtstrekker, aansteller en zeurpiet met m'n kanker. Maar ik gaat legge, Ben godsdienst en algemeen moe. Gelukkig trekt die Ronald alle energie uit je lichaam. Dikke kus atheïsten en andere deugdelijken.
Morgen gaan ze ondanks God een tumor wegsnijden. Wish me luck. Zoals ze Jezus aan het kruis succes wensten. Toen-ie aan het kruis de schijt kreeg.
?naadsim gnoT jij beh taw naloRgniK:@quote:Op zondag 2 juli 2023 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we de vraag omdraaien?
Succes makker brother.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net andijvie op. Durf het bijna niet te posten, straks vindt Ronalddinges me een aandachtstrekker, aansteller en zeurpiet met m'n kanker. Maar ik gaat legge, Ben godsdienst en algemeen moe. Gelukkig trekt die Ronald alle energie uit je lichaam. Dikke kus atheïsten en andere deugdelijken.
Morgen gaan ze ondanks God een tumor wegsnijden. Wish me luck. Zoals ze Jezus aan het kruis succes wensten. Toen-ie aan het kruis de schijt kreeg.
@KingRoland en ik kunnen niks met dit soort raadselachtige posts.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:05 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig kan de enige vbl mod die ik respecteer mijn keuze wel waarderen
Die is eng toepasselijk.quote:
Het is idd de bedoeling heel de tumor weg te snijden.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:22 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Die is eng toepasselijk.
Sterkte morgenwat gaan ze precies doen?
Edit ik zie t al, is er kans dat ze alles weghalen?
Mogge maatjequote:Op maandag 3 juli 2023 08:23 schreef Scrummie het volgende:
Succes vandaag @:tong80
Goedemorgen.
Woordle 744 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟨⬛🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 540 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟨🟩⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja je kan volgens mij nog beter roken dan drinken. Die troep is echt niet goed voor je.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-op-kanker~aab5127b/
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je kan volgens mij nog beter roken dan drinken. Die troep is echt niet goed voor je.
quote:Maar goed, tijd voor Woordle
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Oh, en ik ander nieuws. Zojuist de uitslag van m'n examen gekregen
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
Neem allemaal maar een gebakje
[ afbeelding ]
wtfquote:Op maandag 3 juli 2023 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Neem een lekker drankje vanavond.
Geslaagd is geslaagd makker. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Oh, en in ander nieuws. Zojuist de uitslag van m'n examen gekregen
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Feli, pik.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Bijzonder tevreden (lol)quote:Op maandag 3 juli 2023 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben je straks als je alles gehaald hebt?
Gehaald is gehaald, gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Dit is geen vers gebak. Ik sla over.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Hallo n1ek-. Hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit is geen vers gebak. Ik sla over.
Krentenkakker.
(Van harte).
gediplomeerd frietbakkerquote:Op maandag 3 juli 2023 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geslaagd is geslaagd makker. Gefeliciteerd.
Wat kan/ben je straks als je alles gehaald hebt?
Ik word hier heel verdrietig van.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Waar gaat het naar toe in deze wereld
Wij hadden in mijn tijd toch hele andere ideeën bij een slet prikken, hahahahaquote:Op maandag 3 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wij hadden in mijn tijd toch hele andere ideeën bij een slet prikken, hahahaha
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Voor de mensen die enigszins geïnteresseerd zijn om hier 35 secondes van hun leven aan te verspillen: niet doenquote:Op maandag 3 juli 2023 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Bedankt moderator @onlogischquote:Op maandag 3 juli 2023 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een lieve jongen @:DombohetOlifantje1
Sommelier?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb over een halfuur een sollicitatiegesprek voor een hele leuke functie. Ik hoop dat jullie mij succes wensen
Succes makkerquote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb over een halfuur een sollicitatiegesprek voor een hele leuke functie. Ik hoop dat jullie mij succes wensen
Hopelijk liggen de eisen iets hoger dan met 5,5'jes slagen voor je examens.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veel succes. Ik heb morgen een tweede gesprek.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jij hebt mij niet gefeliciteerd met het halen van m'n examen, dus wens ik jou ook geen succes.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, dat heb ik dan gemist, want ik kwam hier eigenlijk alleen maar binnendenderen om het over mijzelf te hebben.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt mij niet gefeliciteerd met het halen van m'n examen, dus wens ik jou ook geen succes.
Nee zo kinderachtig ben ik nietSucces maat!
Dat is niet inclusief.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GurneyisbestOke is de nieuwe Steven Berghuis.
Ik neem hier toch afstand van.
Moet je straks nagaan wat voor transferbedrag ze voor mij gaan betalen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GurneyisbestOke is de nieuwe Steven Berghuis.
Ik neem hier toch afstand van.
Alcohol drinken vergroot de kans op zeven soorten kanker. Het gaat om een vergrote kans op mond-, keelholte-, strottenhoofd-, slokdarm-, borst-, lever- en darmkanker. prostaatquote:Op maandag 3 juli 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)-op-kanker~aab5127b/
Pijn aan je hol nu?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alcohol drinken vergroot de kans op zeven soorten kanker. Het gaat om een vergrote kans op mond-, keelholte-, strottenhoofd-, slokdarm-, borst-, lever- en darmkanker. prostaat
Ik ook niet. Toch hebben ze m'n neus gebroken en een tand eruit geslagenquote:
Oké Jeffrey Herlingsquote:Op maandag 3 juli 2023 10:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geen één keer de motor af laten slaan.
Ik ben tevreden.
Bij mij ook.quote:
Nee. Het was alleen irritant. Zeg maar thermometer. Wel raar dat je ligt als bij een bevalling. Beetje genant ook.quote:
Bruine bol rosbief kaas.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
Je bent net op tijd terug voor de lunch gelukkig
Eet smakelijk!
Hopelijk hoef je dan in ieder geval voorlopig geen medicatie en bestraling of chemo.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Het was alleen irritant. Zeg maar thermometer. Wel raar dat je ligt als bij een bevalling. Beetje genant ook.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Hoor ik volgende week maandag.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je dan in ieder geval voorlopig geen medicatie en bestraling of chemo.
Dan zullen ze je wel afwijzen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar ik verklap je wel een hint: ze werken samen met Ajax!!!
'net op tijd'. Ik was de piepers alweer aan het schillen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
Je bent net op tijd terug voor de lunch gelukkig
Eet smakelijk!
Wel lullig als je overlijdt en je komt dan nog niet met je foto in de krant maar je opa.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/kl(...)overleden~a5c826b82/
Ik vroeg me v/d week nog af of we de Niro nog voorbij zouden zien komen in het 'wie gaat er dood in 2023' topic.
Komt wel dichtbij zo
Huh.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je hiervoor speciaal vroeg opgestaan?
Gefeliciteerd met dit ultieme resultaat!quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
[ afbeelding ]
Succes met je sollicitatie, al begint het allemaal wel een beetje verdacht te worden!quote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar ik verklap je wel een hint: ze werken samen met Ajax!!!
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wade-Humphries slaan we even over. Ik ga beelden van de eerste training van Steijn kijken
Ik weet het niet zo, was maar een eerste ronde van een halfuur dus je komt in zo'n kort gesprek nooit echt op je gemak, zeker met drie personen tegenover je. Dan vormen ze toch al gauw een bepaald beeld van je en moet je maar hopen dat dat is wat ze zoeken. Die gigantische Arne Slot tatoeage die ik niet helemaal bedekt had helpt dan ook niet echt mee, dus laten we hopen dat ik alsnog op een tweede gesprek mag komen.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
@:Gurneyisbestoke hoe ging je sollicitatiegesprek?
niet eens kbr?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'net op tijd'. Ik was de piepers alweer aan het schillen.
Wie?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb @:scrummie niet gezien met de lunch en met het gebak ook niet
Is hij boos? (Bozer dan normaal dan)
Hoe gaan we Fok! weer levend krijgen?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet eens een topic er doorheen in een weekend
@:tong80
Ik zou beginnen met de hele zondag lang zeuren dat het zo dood is.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe gaan we Fok! weer levend krijgen?
Moet ik hier elke keer videoclips bij posten?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de hele zondag lang zeuren dat het zo dood is.
Minder bans door kut FA's uitgedeeld aan Tong, en meer kutten qua FA's voor Tong.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe gaan we Fok! weer levend krijgen?
Ik las "minder" en "Tong", ben het hier 100% mee eensquote:Op maandag 3 juli 2023 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder bans door kut FA's uitgedeeld aan Tong, en meer kutten qua FA's voor Tong.
In het weekend post de gemiddelde VBL SCer niet, omdat-ie dan niet op z'n werk is, maar de vaat moet doen van z'n vriendin of vrouw. Of de vuile was buiten zetten. Om het even.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet eens een topic er doorheen in een weekend
@:tong80
Had je wel je lasbril op ? Voor een doofstomme wel aan te raden.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik las "minder" en "Tong", ben het hier 100% mee eens
Gelukkig maar dat jij ook post als je niet aan het werk bent.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het weekend post de gemiddelde VBL SCer niet, omdat-ie dan niet op z'n werk is, maar de vaat moet doen van z'n vriendin of vrouw. Of de vuile was buiten zetten. Om het even.
quote:Op maandag 3 juli 2023 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij ook post als je niet aan het werk bent.
Anders zagen we je nooit
Ga ik even een wasje en muziek draaien.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even de wasmachine leeghalen.
Dat zou idd zo'n 700.000 posts hebben gescheeld Ha ha haquote:Op maandag 3 juli 2023 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij ook post als je niet aan het werk bent.
Anders zagen we je nooit
Moet ik dan wel of niet allemaal spamberichten en kutvideo's plaatsen waardoor het nog meer doodbloedt?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de hele zondag lang zeuren dat het zo dood is.
Jaquote:Op maandag 3 juli 2023 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet ik dan wel of niet allemaal spamberichten en kutvideo's plaatsen waardoor het nog meer doodbloedt?
En zoekeenleven zoekt het maar uit.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM en forum kwast @:tong80 zoeken elkaar op
Was een gebbetjequote:Op maandag 3 juli 2023 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM en forum kwast @:tong80 zoeken elkaar op
Wat betekent gebbetje:? Ik haat verkleinwoordjes. Behalve, als het zoals deze post, briljant is, qua woordspelingkje.quote:
*woordspelinkjequote:Op maandag 3 juli 2023 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betekent gebbetje:? Ik haat verkleinwoordjes. Behalve, als het zoals deze post, briljant is, qua woordspelingkje.
@onlogischquote:Op maandag 3 juli 2023 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betekent gebbetje:? Ik haat verkleinwoordjes. Behalve, als het zoals deze post, briljant is, qua woordspelingkje.
Bedankt voor de tip! @Speedfightquote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜🟩🟩🟩⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟨⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨🟩🟨🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ 🟨🟨⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)scmlqc3QsdHJvdHM6bmw
Geen geluk.
Op wie?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb @:scrummie niet gezien met de lunch en met het gebak ook niet
Is hij boos? (Bozer dan normaal dan)
Mwah.quote:
Hallo makkerquote:Hallo maat
Laat mij hier buiten. Buiten dat. Ik gaat legge. Trusten en tot morgen vriend.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜🟨⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩🟩⬜⬜
🟨🟨⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
@:afcniels @:speedfight @:tong80
Akkoord.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Hallo makker. Ik ben niet aan het werk vandaag dus vandaar dat ik de lunch oversloeg.
Slaap lekker makkerquote:Op maandag 3 juli 2023 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat mij hier buiten. Buiten dat. Ik gaat legge. Trusten en tot morgen vriend.
Wat ga je maken? Ik ga óf een pasta koken, óf mijn chili uit de diepvries halen. Ik weet het nog niet zeker.quote:
Ik ga nasi maken.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Ik ga óf een pasta koken, óf mijn chili uit de diepvries halen. Ik weet het nog niet zeker.
Zo zeg, jij bent niet te stoppenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag heb ik geleerd wat een product owner is
Is God ook een soort product owner?quote:Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef KingRoland het volgende:
Vandaag heb ik geleerd wat een product owner is
Ik wacht nog even het vervolg af, voordat ik dit ook ga doen.quote:
Hoe verliep de training van Ajax vandaag?quote:Op maandag 3 juli 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch weer 12 euro op de rekening van Danny gestort.
Ze waren onder de indruk van mijn niveau en ik mag morgen weer meetrainen.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe verliep de training van Ajax vandaag?
Stokbroodje kruidenboterquote:Op maandag 3 juli 2023 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ah, jij had wel meteen door dat je een voetballer het beste op hun goede been kan inspelen.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze waren onder de indruk van mijn niveau en ik mag morgen weer meetrainen.
Uitsloverquote:Op maandag 3 juli 2023 16:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜🟨⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩🟩⬜⬜
🟨🟨⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
@:afcniels @:speedfight @:tong80
Maduro heeft er 3.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, jij had wel meteen door dat je een voetballer het beste op hun goede been kan inspelen.
Nee, ik kan nog niet zo goed mikken met de bal, maar gelukkig was dat geen vereiste.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, jij had wel meteen door dat je een voetballer het beste op hun goede been kan inspelen.
quote:Ik gebruik de gemberpoeder in bad met warm water ,3 volle eetlepels doe ik in bad en dat helpt goed als ik de griep heb, blijf ong zolang mogelijk in bad liggen, dan afdouchen, dan pyjama aan en sokken aan en dan niet meer naar buiten gaan. Beste om s'avonds te doen voor het naar bed gaan, dan zweet de griep of flinke verkoudheid uit.
Lekker.......!quote:
Bedankt maat, jij ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:27 schreef onlogisch het volgende:
USA USA USA!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy 4th @:Scrummie
Maak eens een definitieve keus tussen Rusland en Amerika. Of was jij vroeger dat kind in de klas dat én voor Ajax én Feyenoord was?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:27 schreef onlogisch het volgende:
USA USA USA!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Happy 4th @:Scrummie
Hij is zó corrupt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:09 schreef Caland het volgende:
User N1ek valt forum moderator @:onlogisch genadeloos hard aan.
Ben je gebaned op WZV ?quote:
Wanneer ben je wel groot fan van semi-racistische grapjes?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:41 schreef GGMM het volgende:
Tip voor de toekomst: ik ben geen groot fan van semi-racistische grapjes in een gezellig topic als Poll van de dag.
Dit was 2 jaar geledenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:41 schreef GGMM het volgende:
Tip voor de toekomst: ik ben geen groot fan van semi-racistische grapjes in een gezellig topic als Poll van de dag.
Ha ha. Idd, ik heb er een permban. Ik postte te veel.quote:
Ja, het zal vast de hoeveelheid aan posts zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Idd, ik heb er een permban. Ik postte te veel.
Ga iedere dag wel een beetje achteruit. Ga zo weer liggen, en weet dan niet voor hoe lang. Hopen dat ik snel geopereerd en/of bestraald kan worden.quote:
Insinueer je nou dat Tong geen reflecterend vermogen bezit?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het zal vast de hoeveelheid aan posts zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |