Speciaal voor jou aangepast maat. Gewoon, omdat ik de beroerdste niet benquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je geen spatie laat tussen ] en Weekend.
Al twee likes te pakken voor je in dit topic !!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast maat. Gewoon, omdat ik de beroerdste niet ben
Jazeker, ik ga voor het eerst in een jaar weer eens autorijden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:10 schreef onlogisch het volgende:
Staat er nog wat te gebeuren in Berlijn dit weekend N1ek-?
Milieuterrorist.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga voor het eerst in een jaar weer eens autorijden.
Zero hunger gaan ik en Braddie voorquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
Volop keuze bij WK voor vrouwen
[ afbeelding ]
Lasagna bolognese met rundergehakt en groenten.quote:
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lasagna bolognese met rundergehakt en groenten.
Doe gewoon normaal met je hoofd.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.
Ik bestel een pizza, wij bestellen pizze.
@:Wereldgozer het is echt lullen tegen een muur hier.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal met je hoofd.
Ik hou verder wel van je.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:10 schreef Caland het volgende:
Gewichten verplaatsen met hechtingen in je bek is toch niet zo optimaal
@Sked spreekt lasagna gewoon net even lekkerder uit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een velletje lasagna, een stuk lasagne.
Ik bestel een pizza, wij bestellen pizze.
@:Wereldgozer het is echt lullen tegen een muur hier.
@Sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:sked spreekt lasagna gewoon net even lekkerder uit.
Hier komt dan weer geen antwoord op, erg teleurstellend van @Pisces29 dit.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?
Die schaal lasagna delen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:sked wilde al niet met mij vreemdgaan dus wat doet jou denken dat jij wel een kans maakt?
Ik krijg hem momenteel niet omhoog. Ideetje ?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een foto van de Dolly Dots en Schmoopy boven je bed hangenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg hem momenteel niet omhoog. Ideetje ?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een foto van de Dolly Dots en Schmoopy boven je bed hangen
Bij deze dan, welterusten Tongquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik durf het bijna niet te posten. Gisteren werd er daarna nog één keer gepost tot de volgende ochtend.
Trusten makkers en gebroed.
De leesclub vangt zo aan, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ik durf het bijna niet te posten. Gisteren werd er daarna nog één keer gepost tot de volgende ochtend.
Trusten makkers en gebroed.
Nu aangepast, ik ben niet helemaal helder meer vandaag.quote:
Pitt bierGOD.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu aangepast, ik ben niet helemaal helder meer vandaag.
Ik ben nuchter, ik heb de hele week moeten bijkomen van TT Assen genot.quote:
Het hoogtepunt van mijn avond gaat Marcel en Gijs kijken worden dus over opwinding ben je bij mij niet aan het juiste adres.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg hem momenteel niet omhoog. Ideetje ?
Heb je nog tips voor leuke podcasts?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De leesclub vangt zo aan, waar ga je heen?
Luister jij podcast over voetbal? Dat boeit mij echt geen ene flierefluitquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor leuke podcasts?Niet voetbal gerelateerd, die heb ik al.
Ik luister sowieso weinig podcasts, maar die van voetbal kan ik wel vinden, dus ik hoop dat Cuck wat anders leuks kan bieden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Luister jij podcast over voetbal? Dat boeit mij echt geen ene flierefluit
Nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
John Cantlie : Last man standing.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop met jullie mee. Wonderen zijn belangrijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:58 schreef onlogisch het volgende:
@:Sjaakbauer en ik hopen nog steeds op een wonder
Je bent een lieve jongen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:04 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ik hoop met jullie mee. Wonderen zijn belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |