Bruine bol rosbief kaas.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
Je bent net op tijd terug voor de lunch gelukkig
Eet smakelijk!
Hopelijk hoef je dan in ieder geval voorlopig geen medicatie en bestraling of chemo.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Het was alleen irritant. Zeg maar thermometer. Wel raar dat je ligt als bij een bevalling. Beetje genant ook.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Oh, en in ander nieuws. Zojuist de uitslag van m'n examen gekregen
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
Neem allemaal maar een gebakje
[ afbeelding ]
Hoor ik volgende week maandag.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je dan in ieder geval voorlopig geen medicatie en bestraling of chemo.
Dan zullen ze je wel afwijzen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar ik verklap je wel een hint: ze werken samen met Ajax!!!
'net op tijd'. Ik was de piepers alweer aan het schillen.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:07 schreef GGMM het volgende:
Je bent net op tijd terug voor de lunch gelukkig
Eet smakelijk!
Wel lullig als je overlijdt en je komt dan nog niet met je foto in de krant maar je opa.quote:Op maandag 3 juli 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/kl(...)overleden~a5c826b82/
Ik vroeg me v/d week nog af of we de Niro nog voorbij zouden zien komen in het 'wie gaat er dood in 2023' topic.
Komt wel dichtbij zo
Huh.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je hiervoor speciaal vroeg opgestaan?
Gefeliciteerd met dit ultieme resultaat!quote:Op maandag 3 juli 2023 09:40 schreef GGMM het volgende:
Oh, en in ander nieuws. Zojuist de uitslag van m'n examen gekregen
Een 5,5![]()
Zesjescultuurgenot
Dus nu 3 v/d 4 gehaald.
Neem allemaal maar een gebakje
[ afbeelding ]
Succes met je sollicitatie, al begint het allemaal wel een beetje verdacht te worden!quote:Op maandag 3 juli 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, maar ik verklap je wel een hint: ze werken samen met Ajax!!!
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wade-Humphries slaan we even over. Ik ga beelden van de eerste training van Steijn kijken
Ik weet het niet zo, was maar een eerste ronde van een halfuur dus je komt in zo'n kort gesprek nooit echt op je gemak, zeker met drie personen tegenover je. Dan vormen ze toch al gauw een bepaald beeld van je en moet je maar hopen dat dat is wat ze zoeken. Die gigantische Arne Slot tatoeage die ik niet helemaal bedekt had helpt dan ook niet echt mee, dus laten we hopen dat ik alsnog op een tweede gesprek mag komen.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:21 schreef onlogisch het volgende:
@:Gurneyisbestoke hoe ging je sollicitatiegesprek?
niet eens kbr?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'net op tijd'. Ik was de piepers alweer aan het schillen.
Wie?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb @:scrummie niet gezien met de lunch en met het gebak ook niet
Is hij boos? (Bozer dan normaal dan)
Hoe gaan we Fok! weer levend krijgen?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet eens een topic er doorheen in een weekend
@:tong80
Ik zou beginnen met de hele zondag lang zeuren dat het zo dood is.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe gaan we Fok! weer levend krijgen?
Moet ik hier elke keer videoclips bij posten?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de hele zondag lang zeuren dat het zo dood is.
Minder bans door kut FA's uitgedeeld aan Tong, en meer kutten qua FA's voor Tong.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe gaan we Fok! weer levend krijgen?
Ik las "minder" en "Tong", ben het hier 100% mee eensquote:Op maandag 3 juli 2023 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Minder bans door kut FA's uitgedeeld aan Tong, en meer kutten qua FA's voor Tong.
In het weekend post de gemiddelde VBL SCer niet, omdat-ie dan niet op z'n werk is, maar de vaat moet doen van z'n vriendin of vrouw. Of de vuile was buiten zetten. Om het even.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet eens een topic er doorheen in een weekend
@:tong80
Had je wel je lasbril op ? Voor een doofstomme wel aan te raden.quote:Op maandag 3 juli 2023 15:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik las "minder" en "Tong", ben het hier 100% mee eens
Gelukkig maar dat jij ook post als je niet aan het werk bent.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het weekend post de gemiddelde VBL SCer niet, omdat-ie dan niet op z'n werk is, maar de vaat moet doen van z'n vriendin of vrouw. Of de vuile was buiten zetten. Om het even.
quote:Op maandag 3 juli 2023 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij ook post als je niet aan het werk bent.
Anders zagen we je nooit
Ga ik even een wasje en muziek draaien.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga even de wasmachine leeghalen.
Dat zou idd zo'n 700.000 posts hebben gescheeld Ha ha haquote:Op maandag 3 juli 2023 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij ook post als je niet aan het werk bent.
Anders zagen we je nooit
Moet ik dan wel of niet allemaal spamberichten en kutvideo's plaatsen waardoor het nog meer doodbloedt?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de hele zondag lang zeuren dat het zo dood is.
Jaquote:Op maandag 3 juli 2023 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moet ik dan wel of niet allemaal spamberichten en kutvideo's plaatsen waardoor het nog meer doodbloedt?
En zoekeenleven zoekt het maar uit.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM en forum kwast @:tong80 zoeken elkaar op
Was een gebbetjequote:Op maandag 3 juli 2023 16:07 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM en forum kwast @:tong80 zoeken elkaar op
Wat betekent gebbetje:? Ik haat verkleinwoordjes. Behalve, als het zoals deze post, briljant is, qua woordspelingkje.quote:
*woordspelinkjequote:Op maandag 3 juli 2023 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betekent gebbetje:? Ik haat verkleinwoordjes. Behalve, als het zoals deze post, briljant is, qua woordspelingkje.
@onlogischquote:Op maandag 3 juli 2023 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betekent gebbetje:? Ik haat verkleinwoordjes. Behalve, als het zoals deze post, briljant is, qua woordspelingkje.
Bedankt voor de tip! @Speedfightquote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜🟩🟩🟩⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟩🟨⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨🟩🟨🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ 🟨🟨⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)scmlqc3QsdHJvdHM6bmw
Geen geluk.
Op wie?quote:Op maandag 3 juli 2023 15:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb @:scrummie niet gezien met de lunch en met het gebak ook niet
Is hij boos? (Bozer dan normaal dan)
Mwah.quote:
Hallo makkerquote:Hallo maat
Laat mij hier buiten. Buiten dat. Ik gaat legge. Trusten en tot morgen vriend.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜🟨⬜🟩⬜
⬜🟩⬜⬜⬜ 🟩⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟩🟩⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟩🟩⬜⬜
🟨🟨⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)scmlqc3QsdHJvdHM6bmw
@:afcniels @:speedfight @:tong80
Akkoord.quote:Op maandag 3 juli 2023 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Hallo makker. Ik ben niet aan het werk vandaag dus vandaar dat ik de lunch oversloeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |