Hij gooide wel een stuk minder dan vanmiddag.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is Barney alweer depressief of deze keer wel met opgeheven hoofd?
Het heerlijke kippetje met zoete aardappelen was uitgewerkt.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gooide wel een stuk minder dan vanmiddag.
Die doen alles keurig. Zo wassen ze ook netjes t randje voor de cohabitatiequote:
Oh interessant, waar kunnen we dit zien? Youtube?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wade-Humphries slaan we even over. Ik ga beelden van de eerste training van Steijn kijken
Wil je geen successupporter zijn en ben je vanaf nu daarom maar Ajaxsupporter geworden?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wade-Humphries slaan we even over. Ik ga beelden van de eerste training van Steijn kijken
Nee ik wil in het Ajax-topic iets kunnen zeggen zonder dat die malavita of litmanen gelijk helemaal ziedend worden en zonder vergeleken te worden met klaas of hmfquote:Op zondag 2 juli 2023 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je geen successupporter zijn en ben je vanaf nu daarom maar Ajaxsupporter geworden?
Dit zelfde probleem heb ik helaas altijd in het Feyenoord topicquote:Op zondag 2 juli 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik wil in het Ajax-topic iets kunnen zeggen zonder dat die malavita of litmanen gelijk helemaal ziedend worden en zonder vergeleken te worden met klaas of hmf
Maar ik vrees dat ik dat niet ga kunnen.
quote:
Als hij denkt dat de partij binnen is.quote:
Allebei mentaal er niet helemaal bij. Hebben flink wat finales op een rij verlorenquote:Op zondag 2 juli 2023 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is echt slecht, Raya had hier gehakt van gemaakt.
Heta kanter geen kloten meer van.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Wie is de ideale loting voor Ree op de Matchplay?
https://www.dartsrankings.com/wmp
Zeer goed in vorm op de vloer maar op tv niet al te sterk.quote:
Ik vertrouw Ryan Searle nooit. Ligt er echt volledig aan wat voor Searle op het podium verschijnt. Net zo veranderlijk als het weer.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeer goed in vorm op de vloer maar op tv niet al te sterk.
Ik zou zeggen: Wright, Searle of Heta
Overall wel een hele sterke line-up aan OOM qualifiers. Sterkste in de geschiedenis vd WMP denk ik. Komen veel goede eerste ronde wedstrijden uit.
quote:Op zondag 2 juli 2023 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het brekket voor de Matchplay al gepost?
Als Wright Rock loot, ligt hij er wel uit denk ik.
1. Michael Smith v 16. James Wade
8. Danny Noppert v 9. Nathan Aspinall
4. Gerwyn Price v 13 Joe Cullen
5. Rob Cross v 12. Dave Chisnall
2. Peter Wright v 15. Ryan Searle
7. Jonny Clayton v 10. Dimitri Van den Bergh
3. Michael van Gerwen v 14. Damon Heta
6. Luke Humphries v 11. Dirk van Duijvenbode
De altijd onvoorspelbare Searle voor Ree. Het zal me benieuwen.quote:
@Anonymouszquote:
Er staat nog een DM open. Handel die eerst maar even af.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem nu wel verstaan
quote:
We voegen Niels Zonneveld toe aan deze leuke rubriek.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vdbergh weer verloren id eerste ronde. Pietreczko is dan nog degene om je t minst voor te schamen. Ook The Ferret niet zo lekker uit de zomer (met familieproblemen?) gekomen
Wgp gaat ie wel halen. Heeft nog 2 ets met z'n godstalentquote:Op woensdag 6 september 2023 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gian van Veen bewijst dat het belachelijk is dat prestaties van vorig jaar niet meetellen op de Pro Tour OoM als nieuwe speler. Liep hierdoor al de Matchplay mis, en mogelijk ook de Grand Prix.
Pikachu ook.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wgp gaat ie wel halen. Heeft nog 2 ets met z'n godstalent
Die is gewoon echt een paar jaar overal doorheen geglibberd, walgelijk. Gelukkig valt hij eindelijk finaal door de mand.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:00 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We noteren 0-6 en 75 gemiddeld voor Soots @:Mani89
Mwah, hij zat goed vermoeiend op de bagagedrager vaak, maar zodra hij een paar puntjes minder gooit valt het gelijk op.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is gewoon echt een paar jaar overal doorheen geglibberd, walgelijk. Gelukkig valt hij eindelijk finaal door de mand.
Rock dwong Van Duijvenbode om in 12 darts uit te zijn, dat is een serieuze standaard en nogal internetgeritsel om dat als gechoke af te doen.quote:Op zondag 10 september 2023 20:12 schreef Gretzl het volgende:
Wat een choke weer
Zit mentaal toch niet helemaal goed bij Dirk, de zoveelste keer dat ie het compleet onnodig weggeeft
Ik bedoelde meer dat hij Rock vanaf 5-2 volledig liet terugkomen tot 5-5. Die laatste leg is natuurlijk de verdienste van Rock, kan Dirk weinig meer aan doenquote:Op zondag 10 september 2023 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rock dwong Van Duijvenbode om in 12 darts uit te zijn, dat is een serieuze standaard en nogal internetgeritsel om dat als gechoke af te doen.
Negendartertje tijdens het ingooien in de finale.quote:Op maandag 11 september 2023 00:32 schreef wimderon het volgende:
Het is De Raat wel weer eens gegund.
Volgende week de World Series Finals.
Mooi. Das in de buurtquote:Op maandag 11 september 2023 17:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgend jaar is de Nederlandse Euro Tour in Rosmalen.
https://pbs.twimg.com/media/F5wR2hnWgAAKqgh?format=jpg&name=small
Autotrongodenquote:Op maandag 11 september 2023 17:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ONZE vaste Duitse stream is sinds vandaag RIP.quote:Op maandag 11 september 2023 17:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De altijd niet betrouwbare Cross.quote:Op zaterdag 23 september 2023 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Door Cross moeten we vrezen dat de oersaaie Woodhouse op de Grand Prix belandt.
Het is gewoon bizar dat wedstrijden van de Pro Tour OoM worden gewist als je nog geen tourkaart hebt. Ik begrijp het voor de algemene OoM, maar dit is gewoon echt een oneerlijk nadeel bij de kwalificatie voor de Matchplay en de Grand Prix.quote:Op zondag 24 september 2023 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
En met dank aan de dolende Wright alsnog Woodfucker op de wgp. Die gaat natuurlijk weer kansloos verliezen zoals altijd op tv. Die countbackregel blijft iets totaal arbitrairs hebben zeker omdat Woodhouse veel meer wedstrijden had om tot t zelfde aantal centen te komen.
Ondertussen blijdt Floppert maar bewijzen dat ie niet in de echte top thuishoort
Is die Killington altijd zo'n eikel? Heeft dan nog gewonnen ook...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:45 schreef wimderon het volgende:
George Killington, ook in te huren voor feesten en partijen.
Extreem, extreem voorspelbaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 01:31 schreef wimderon het volgende:
Ouderwets ontspannen kringspier voor Jeffrey in het zicht van de haven @:Mani89
Kwaad, woedend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:45 schreef wimderon het volgende:
George Killington, ook in te huren voor feesten en partijen.
Een echte darter qua uiterlijkquote:
Hij stond op tops en gooide T20quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:20 schreef Wertha het volgende:
Dirk is het echt helemaal kwijt hè. Heeft zichzelf de laatste tijd te vaak onnodig de nekslag gegeven in wedstrijden.
Nog vijf maanden zuchten tot zijn UK Open-winst van de Order of Merit valt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een uitslagen weer vanmiddag. Noppert mag echt in n zinkgat verdwijnen
Aspinall gaat zich mogelijk niet kwalificeren voor de PC Finals, ook zo bizar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Aspinall kan wel eens een loodzwaar 2024 krijgen, als hij niet snel terugkeert in de Pro Tour-top 16. Euro Tour-kwalificaties en op vrijdagen moeten gooien, terwijl hij op zeker in de PL komt (lol).
https://www.dartsrankings.com/et2
Wright ook niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aspinall gaat zich mogelijk niet kwalificeren voor de PC Finals, ook zo bizar.
Humphries zie ik dit jaar als serieuze kandidaat om het WK te winnen. Net dat tikkeltje dominanter geworden. Die gaat zich niet meer laten verrassen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Humphries was belachelijk goed. Genoten. 106,23 en dan miste hij nog 9 darts op een dubbel in de tweede leg.
We danken Pikachu. Vandaag werken elektrische aanvallen wél super effectief tegen geest-types.quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waar komt deze willekeurige Killington-patch opeens vandaan? Hopelijk maakt Pietreczko hier korte metten mee.
Killingtonquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We danken Pikachu. Vandaag werken elektrische aanvallen wél super effectief tegen geest-types.
(Snap je? Want Killington is zo’n ongelooflijk dooie lul)
Geen voorwoord in hunnie boekje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste darter allertijden hihaho
Kijken of hij de eerste break kan verzilveren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:38 schreef wimderon het volgende:
De kroniek van een aangekondigde doorbraak
Wint helaas wel. Prima dat Cross eruit ligt, jammer dat Noppert daardoor door glibbertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |