Heta kanter geen kloten meer van.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Wie is de ideale loting voor Ree op de Matchplay?
https://www.dartsrankings.com/wmp
Zeer goed in vorm op de vloer maar op tv niet al te sterk.quote:
Ik vertrouw Ryan Searle nooit. Ligt er echt volledig aan wat voor Searle op het podium verschijnt. Net zo veranderlijk als het weer.quote:Op maandag 3 juli 2023 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeer goed in vorm op de vloer maar op tv niet al te sterk.
Ik zou zeggen: Wright, Searle of Heta
Overall wel een hele sterke line-up aan OOM qualifiers. Sterkste in de geschiedenis vd WMP denk ik. Komen veel goede eerste ronde wedstrijden uit.
quote:Op zondag 2 juli 2023 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het brekket voor de Matchplay al gepost?
Als Wright Rock loot, ligt hij er wel uit denk ik.
1. Michael Smith v 16. James Wade
8. Danny Noppert v 9. Nathan Aspinall
4. Gerwyn Price v 13 Joe Cullen
5. Rob Cross v 12. Dave Chisnall
2. Peter Wright v 15. Ryan Searle
7. Jonny Clayton v 10. Dimitri Van den Bergh
3. Michael van Gerwen v 14. Damon Heta
6. Luke Humphries v 11. Dirk van Duijvenbode
De altijd onvoorspelbare Searle voor Ree. Het zal me benieuwen.quote:
@Anonymouszquote:
Er staat nog een DM open. Handel die eerst maar even af.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem nu wel verstaan
quote:
We voegen Niels Zonneveld toe aan deze leuke rubriek.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vdbergh weer verloren id eerste ronde. Pietreczko is dan nog degene om je t minst voor te schamen. Ook The Ferret niet zo lekker uit de zomer (met familieproblemen?) gekomen
Wgp gaat ie wel halen. Heeft nog 2 ets met z'n godstalentquote:Op woensdag 6 september 2023 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gian van Veen bewijst dat het belachelijk is dat prestaties van vorig jaar niet meetellen op de Pro Tour OoM als nieuwe speler. Liep hierdoor al de Matchplay mis, en mogelijk ook de Grand Prix.
Pikachu ook.quote:Op woensdag 6 september 2023 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wgp gaat ie wel halen. Heeft nog 2 ets met z'n godstalent
Die is gewoon echt een paar jaar overal doorheen geglibberd, walgelijk. Gelukkig valt hij eindelijk finaal door de mand.quote:Op zaterdag 9 september 2023 00:00 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We noteren 0-6 en 75 gemiddeld voor Soots @:Mani89
Mwah, hij zat goed vermoeiend op de bagagedrager vaak, maar zodra hij een paar puntjes minder gooit valt het gelijk op.quote:Op zaterdag 9 september 2023 11:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is gewoon echt een paar jaar overal doorheen geglibberd, walgelijk. Gelukkig valt hij eindelijk finaal door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |