Je weet niet wat er komt, misschien wel weer een opdracht.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag dus weer een "laat de streams maar uit"dag
Ik reken op iig één compensatie spelletje vanwege dat lullige bedrag van gisterenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag dus weer een "laat de streams maar uit"dag
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 29 juni 2023 08:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik reken op iig één compensatie spelletje vanwege dat lullige bedrag van gisteren
Volgens mij doet hij het er om, ff paraderen met zijn kijk mij eens stoer zijn lijf. Hij houd constant die camera in de gaten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is er geen water in de doucheruimte? Isaac staat zijn gezicht te wassen in de keuken en loopt dan terug om voor de spiegel zijn gezicht af te drogen.![]()
^^ Goedemorgen
wanneer is de dag dat eizak wieberen mag??quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het er om, ff paraderen met zijn kijk mij eens stoer zijn lijf. Hij houd constant die camera in de gaten.
En nu staat Erik zich te scheren in de keukenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is er geen water in de doucheruimte? Isaac staat zijn gezicht te wassen in de keuken en loopt dan terug om voor de spiegel zijn gezicht af te drogen.![]()
^^ Goedemorgen
denk bij de finale eerder nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer is de dag dat eizak wieberen mag??
(a.s.a.p.)
Oh? Nah ja wat mankeert die mannenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu staat Erik zich te scheren in de keuken
Huid moet strak om de mesjes gelegenheid te geven de haartjes goed te verwijderen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Trekken alle mannen zulke gekke bekken als ze zich scheren met een scheerapparaat?
Heeft Janet dat ook gezien?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen , ik zag isaac met het gele wonderdoekje de binnenkant van zijn gymschoenen schoonmaken.
Daarna legde hij m weer in de wasbak, kan Janet m straks lekker gebruiken voor van alles.
Daar is ze nu mee bezigquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen , ik zag isaac met het gele wonderdoekje de binnenkant van zijn gymschoenen schoonmaken.
Daarna legde hij m weer in de wasbak, kan Janet m straks lekker gebruiken voor van alles.
Ze gaat er straks ook mee douchenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Van wat ik net begreep is er verder geen eten meer ook niet voor vanmiddag en vannavondquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:04 schreef engine het volgende:
Janet schrijft het menu voor vandaag op het bord.
Donderdag 29-06
Havermout
hoorde ik ook , was iets van 40 euro voor eten en de rest voor HAAR GALAquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde trouwens gisteren wel een van de bewoners zeggen dat Moriama veel voor haar gala in het mandje had gedaan ipv eten, geloof dat iemand dat er uit had gehaald
Ze heeft die ¤690 van de stelling, en had al wat geld voor haar feestje.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde trouwens gisteren wel een van de bewoners zeggen dat Moriama veel voor haar gala in het mandje had gedaan ipv eten, geloof dat iemand dat er uit had gehaald
ze kon van mij de boom in met haar galaquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft die ¤690 van de stelling, en had al wat geld voor haar feestje.
Ze pakt flink uit.
Een goed feest is ook goed voor de streams.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kon van mij de boom in met haar gala
Weet ik niet, maar maakt haar niks uit volgens mij.quote:
ieder zijn mening daaroverquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een goed feest is ook goed voor de streams.
Ja da weet ik, maar ook van het boodschappen geld, ik meende dat Wendy dat gisteren zeiquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft die ¤690 van de stelling, en had al wat geld voor haar feestje.
Ze pakt flink uit.
Vind die feesten nooit zo bijzonder, de evenementen die Jasper doet vind ik veel leuker om naar te kijken dan naar die feesten met muziek die hard staat en je geen gesprek kan volgen. En als ze dan ook nog eens dronken zijn is er helemaal geen klap meer aanquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een goed feest is ook goed voor de streams.
Het topje blijft wel goed hangen denk ik heb t haar nog niet zien ophijzen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft haar topje volgens mij net boven haar tepel hangen als ze ongemerkt haar arm omhoog doet staat ze in haar blootje ( denk ik dan)
Wil net zeggen: Janet doe ff 'n shirt aan ofzo, ik wordt wagen/zeeziek als ik je zo heen en weer zie rennenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft haar topje volgens mij net boven haar tepel hangen als ze ongemerkt haar arm omhoog doet staat ze in haar blootje ( denk ik dan)
quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil net zeggen: Janet doe ff 'n shirt aan ofzo, ik wordt wagen/zeeziek als ik je zo heen en weer zie rennen
Ze hadden melkquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:26 schreef schizolientje het volgende:
Maar goed dat Janet de havermout toch vloeibaar kreeg op de 1 of andere manier. As je dat droog zou eten ( net als muesli) krijg je vreselijke verstoppingen omdat t dan t vocht uit je maag en darmen op gaat nemen
moe van wat ....................quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Moraima gaat de hele dag op kantoor zitten, ze is moe en heeft pijn
NIks doen, daar kan je ook moe van wordenquote:
Ja, ze hebben best veel opdrachten gehad, alleen ze halen niet zoveel binnenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor al dat ze er op rekenen dat de zoemer gaat vandaag...het is ook zo voorspelbaar allemaal.
Ja inderdaad.. en er moeten natuurlijk nog centjes binnen komen voor het geweldige gala van Moirama...quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze hebben best veel opdrachten gehad, alleen ze halen niet zoveel binnen
oke, Erik hoorde ik zeggen dat ze het droog moesten etenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden melk
Zoe wil jij je microfoon controleren, zegt de stem
Nee, zegt ZOe
Ja dan weet je zeker dat je niet hoeft te kijkenquote:
Haha ja inderdaad... ik kijk altijd alleen even hoe Eric zich installeerd, alles wordt met precizie gerangschikt, ik moet daar altijd zo om lachen... hij zit altijd hoog en droog..quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan weet je zeker dat je niet hoeft te kijken
Er moet wel zoiets gebeurd zijn want hoewel niet veel was er wel geld verdiend en hoef je geen rijst met ui en pap te eten dus het moet wel ergens anders naar toe zijn gegaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Ja mijn mond viel openquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Zoe die meedoet met de les van Babette?? Wauw wat een wonder
En wat dacht van van Moriama?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Zoe die meedoet met de les van Babette?? Wauw wat een wonder
Ze is zo stijf als een plankquote:
DIe doet dit wel vaker met Babette toch?quote:
Zou kunnen, maar ze moedigt meer aan dan dat ze zelf echt beweegt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is zo stijf als een plank
[..]
DIe doet dit wel vaker met Babette toch?
Om Zoe te stimuleren, omdat die eigenlijk nooit mee doetquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ze moedigt meer aan dan dat ze zelf echt beweegt.
Ja zie het nu ook, was dus een momentopname dat ik keek.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om Zoe te stimuleren, omdat die eigenlijk nooit mee doet
Maar eerlijk is eerlijk met dit doet Moraima altijd goed mee met Babette
Sanka?quote:
Die moet naar achterquote:
Hoor je Marciano er over dat Moraima 'les geeft nuquote:
Nee dat heb ik gemist. Wel een discussie over de kleur van een vestquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor je Marciano er over dat Moraima 'les geeft nu
Hij wil stekeltjes, al zij het er meer driequote:Op donderdag 29 juni 2023 10:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemist. Wel een discussie over de kleur van een vest![]()
Erik nu aan de beurt bij de kapster "doe maar heel kort".
Het is wat he, ze beweegt een keer een hoor, ik lig in een deuk om die houten miepquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:50 schreef engine het volgende:
En Zoë wordt overladen met complimenten omdat ze wat stapt.
En dan moriama er nog bij. Het heeft wel iets komisch jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat he, ze beweegt een keer een hoor, ik lig in een deuk om die houten miep
Ik vind moraima dan toch wat soepeler als Zoequote:Op donderdag 29 juni 2023 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
En dan moriama er nog bij. Het heeft wel iets komisch ja
En 3 kandidaten voor manager, dus elimineren kunnen we ook voorlopig wel vergetenquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat een lamlendigheid, altijd dezelfde ritueeltjes op de dag. Het veranderd niet, niet vanzelf....
Nee volgende week pas op zijn vroegst.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En 3 kandidaten voor manager, dus elimineren kunnen we ook voorlopig wel vergeten
Echt irritant gedoe telkens weer.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Dat irritante gedoe altijd van Moraima naar de camera,
Ik las in eerste instantie: Omdat ze wat snapt. Ook een compliment waard.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:50 schreef engine het volgende:
En Zoë wordt overladen met complimenten omdat ze wat stapt.
Ja in het begin was het nog wel leuk maar de doet het de hele dag door als ze de kans krijgtquote:
Babette en Eunice vonden gisteren dat Isaac in zijn voordeel veranderd was sinds Jeffrey vertrokken was.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Isaac ook een beetje timide na de exit van Jeff. Normaal gesproken zag je hem altijd wel in conclaaf met Jeff over de strategie, maar ik zie hem alleen maar alleen. Ook met Marciano hoor en zie ik hem nooit lullen over het spel. Ik weet dus totaal niet wat zijn tactiek gaat zijn en wat hij van plan is met de managersverkiezingen en de volgende nominaties....
Janet staat er ook bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaat Babette samen met Bern beginnen met de volgende les, ik zie Wendy mee doen
Nou dat vind ik nou niet. Hij is zichzelf niet meer. En ik weet wie het zeggen, de 2 die er mede de oorzaak van zijn dat Jeff er nu uit is....dus dat is best vals ja...quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette en Eunice vonden gisteren dat Isaac in zijn voordeel veranderd was sinds Jeffrey vertrokken was.
hoe weet je nou dat hij zichzelf niet meer is? Ken je hem persoonlijk?quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nou niet. Hij is zichzelf niet meer. En ik weet wie het zeggen, de 2 die er mede de oorzaak van zijn dat Jeff er nu uit is....dus dat is best vals ja...
Jij kijkt geen streams begrijp ik?quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe weet je nou dat hij zichzelf niet meer is? Ken je hem persoonlijk?
en Jeff heeft zelf de eliminatie verloren van sasha.
Hij lijkt wel 57, maar denkt dat hij eruit ziet als 37 jaar.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
Oh Nu Erik. Hij gaat er steeds ouwer uit zien... en dan niet charmant ouder
Zeg maar gerust 74quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:23 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij lijkt wel 57, maar denkt dat hij eruit ziet als 37 jaar.
wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij kijkt geen streams begrijp ik?
Zucht...ik bedoel qua spel en zoals ik hem daar zie.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken?
hoe kun je van iemand zeggen dat hij zichzelf niet meer is als je die persoon niet in het echte leven kent en dus weet hoe hij zichzelf zou zijn?
en Jeff heeft zelf gezegd dat hij het eliminatiespel wilde spelen, liefst tegen sasha, en daar heeft hij van verloren.
Er werd niets bij gezegd of wel?quote:
Waarom, het is weer zo voorspelbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie schijt weer peentjes?![]()
[ afbeelding ]
De Boeman komt.... ligt al onder haar bedquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom, het is weer zo voorspelbaar.
Misschien vond k5 het niet zo goed idee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:33 schreef Frummelie het volgende:
Over die 3 uur stilte hoor je ook niks meer.
Ooh dit was een opdracht van Moirama, dat had ik helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien vond k5 het niet zo goed idee.
Saaier als nu gaat het niet worden of er nu 15 man zijn 10 of 5 ze doen geen ene flikker meer om het leuk te makenquote:
Zie het verschil niet met wat de bewoners nu doen en voorheen deden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Saaier als nu gaat het niet worden of er nu 15 man zijn 10 of 5 ze doen geen ene flikker meer om het leuk te maken
Woensdag zou de rollerschaats disco zijn ook niets meer over gehoordquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:33 schreef Frummelie het volgende:
Over die 3 uur stilte hoor je ook niks meer.
Plank op een bal zou leuker zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
Nieuwe verdienopdracht: 24 uur een bal op een plank balanceren.
Nou dat is toch vaag, ik hoorde gisteren Mirthe nog over een grote glitterbal aanschaffen maar dat vond Erik geen goed idee..dan had het toch nooit gisteren kunnen zijn...quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woensdag zou de rollerschaats disco zijn ook niets meer over gehoord
Wat gek, Erik die geen geld uit de pot wil.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is toch vaag, ik hoorde gisteren Mirthe nog over een grote glitterbal aanschaffen maar dat vond Erik geen goed idee..dan had het toch nooit gisteren kunnen zijn...
Raar allemaal dingen worden verschoven maar niet genoemd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is toch vaag, ik hoorde gisteren Mirthe nog over een grote glitterbal aanschaffen maar dat vond Erik geen goed idee..dan had het toch nooit gisteren kunnen zijn...
Ja klooie is dat...quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar allemaal dingen worden verschoven maar niet genoemd.
Waarschuwt Isaac Bep nou om niets in de loods met Marciano te beginnen maar het buiten aan te kijken?quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Babette en Isaac over Marciano, ze praten zacht
Dat begrijp ik er ook uitquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:56 schreef juul. het volgende:
[..]
Waarschuwt Isaac Bep nou om niets in de loods met Marciano te beginnen maar het buiten aan te kijken?
Toch is er niet veel verdiend in haar manager periode 1592,10 in totaalquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:57 schreef schizolientje het volgende:
dit wordt uiteraard een makkelijke met veel geld of voedsel voor de grote Moira, dat moet toch gala zijn, kost wat kost
Pamperopdrachtje inderdaad.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:57 schreef schizolientje het volgende:
dit wordt uiteraard een makkelijke met veel geld of voedsel voor de grote Moira, dat moet toch gala zijn, kost wat kost
Dat gaat Tiano niet leuk vinden als hij daarachter komt wat ze zei, nou Ice komop zeg het ff tegen Tianoquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat begrijp ik er ook uit
EN Babette die zegt dat hij maar een experiment voor haar is?
Alarm dus afgegaan, dit moet haast wel een eliminatie zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij kijkt geen streams begrijp ik?
Ik denk ook eliminatie...quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af of jij ze wel kijkt. Je valt users telekens aan zonder enige schroom. Een normaal antwoord kun je niet geven en als je die al geeft zijn ze van een sneerend gehalte.
Alarm dus afgegaan, dit moet haast wel een eliminatie zijn.
Een gala die ze totaal niet verdiend, want ze heeft geen ene moer uitgevoerd. Ze zat op de managerstoel en daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:57 schreef schizolientje het volgende:
Zou wel uniek zijn op een donderdag, was altijd maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag mij oprecht af of jij ze wel kijkt. Je valt users telekens aan zonder enige schroom. Een normaal antwoord kun je niet geven en als je die al geeft zijn ze van een sneerend gehalte.
Kan haast niet anders. Twee verdienopdrachten in twee dagen lijkt mij stugquote:
-knip-quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
-knip-
Waarom verdient ze die niet?quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een gala die ze totaal niet verdiend, want ze heeft geen ene moer uitgevoerd. Ze zat op de managerstoel en daar is ook alles mee gezegd.
Als het een verdienipdracht zou zijn, dan is het om Moraima te pleasen met een mooi galafeest(die ze helemaal niet verdiend, wat ik al eerder memoreerde).quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou wel uniek zijn op een donderdag, was altijd maandag of dinsdag.
Kan natuurlijk gewoon een verdienopdracht zijn voor een klein bedrag.
Ik zal het omdraaien, waarom verdiend ze die wel?quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Waarom verdient ze die niet?
Ik hoop op een eliminatie.
Raar gestoord mokkel, een medebewoner voor een experiment gebruiken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:03 schreef Harry het volgende:
Babette was even aan het huilen. Pinkte een traantje weg.
denk toch dat verdien opdracht word , eli mag maar dan word morrie 2x gesavedquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het een verdienipdracht zou zijn, dan is het om Moraima te pleasen met een mooi galafeest(die ze helemaal niet verdiend, wat ik al eerder memoreerde).
morrie heeft haar hele managerperiode geen flikker uitgevoerd, iedereen eigen mailtjes laten sturen en eigen boodschappen laten doen. voorraadbeheer van likmevessie, alleen eigen lekkere dingen goed verzorgd, koekjes etc, voor de rest was het armoe troef op eetgebied. Geen leiding gegeven bij de proeven, geen motivatie of begeleiding en zo nog wel wat meer kwalijke zaken als managerquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Waarom verdient ze die niet?
Ik hoop op een eliminatie.
Er is nooit gezegd dat een manager maar 1 x gesaved kan worden....quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk toch dat verdien opdracht word , eli mag maar dan word morrie 2x gesaved
Dat lange wachten altijd ppffffquote:
Komt ze idd weer goed mee weg. Helaasquote:
Het zullen Eunice, Janet, Imadiddin en/of Rupert worden denk ikquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:13 schreef danaqui het volgende:
Maak je woorden waar Ice wat je tegen Jeff zei, eerst Babs op de stip
Manager is altijd al niet te nomineren geweest, Mirthe is een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:13 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe hoeft niet wordt expliciet gezegd.... Moraima wel?.... over 30 minuten stemmen
quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
gebruikt ze tegenwoordig oostindische inkt?
[ afbeelding ]
oke... maar Moraima is al een keer vrijgesteld geweest (een mens mag hopenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Manager is altijd al niet te nomineren geweest, Mirthe is een ander verhaal.
Ze gaan eerst twee op de stip zetten, en die twee moeten pijltjes gooienquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Is dit eliminatie?
Darten en de winnaar is verzekerd van blabla en de verliezer? Naar huis.
Zooo onduidelijk
Klopt en er is nooit gezegd dat het maar 1 eliminatie betreft...quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Manager is altijd al niet te nomineren geweest, Mirthe is een ander verhaal.
Ja dat kreeg ik mee maar ik heb niet gehoord dat er 1 naar huis ging. Alleen dat de winnaar verzekerd was van een plaats..blabla finale?quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaan eerst twee op de stip zetten, en die twee moeten pijltjes gooien
Klopt, de eerste die 501 punten gehaald heeft wintquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik mee maar ik heb niet gehoord dat er 1 naar huis ging. Alleen dat de winnaar verzekerd was van een plaats..blabla finale?
Dat snap ik.. was wel een evenement van over de 2000 euro.. dan mag je er ook wel wat van verwachten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die feesten nooit zo bijzonder, de evenementen die Jasper doet vind ik veel leuker om naar te kijken dan naar die feesten met muziek die hard staat en je geen gesprek kan volgen. En als ze dan ook nog eens dronken zijn is er helemaal geen klap meer aan
Als mijn moeder er zo bij zou lopen zou ik me echt kapot schamen..quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Dus geen eliminatie als in 1 naar huis.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, de eerste die 501 punten gehaald heeft wint
Klopt, dit is weer zo'n duo strijdquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus geen eliminatie als in 1 naar huis.
Er werd gezegd: jullie aller eerste opdracht was darten. Hopelijk word dit niet ook je laatste opdracht.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik mee maar ik heb niet gehoord dat er 1 naar huis ging. Alleen dat de winnaar verzekerd was van een plaats..blabla finale?
Ebbing 500.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
gebruikt ze tegenwoordig oostindische inkt?
[ afbeelding ]
Thanks. Er gaat er dus 1 naar huis.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:18 schreef spapaars het volgende:
De spelregels
https://streamable.com/hno2mx
[ afbeelding ]
Eunice heeft behoorlijk vaak staan darten, volgens mij kan ze het welquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:23 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie wordt vaak genoemd, kan die darten? Ze kan al héél veel
Die worden het meest genoemd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:25 schreef Rhosyn het volgende:
Gokje die moeten gaan darten.
Eunice of Janet tegen Zoe of Immi
Die mag van mij ook naar huis.. zou ook goed zijn want dan kan hij geen invloed uitoefenen als Ima manager wordt.quote:
Ik heb al voorspeld dat Zoë gaat kijk cos 1881 post 49quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë kan volgens mij niet darten, heb het haar daar nooit zien doen en Eunice had een heel relaas dat Zoë niet lekker in haar vel zit bla bla bla
Met zijn motoriek moet je uitkijken als je achter hem staatquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:26 schreef Harry het volgende:
Team Erik, Mirthe, Sasha, Bern, Jasper en Janet gaan op Rupert.
Er zijn meer enge combi's maar idd zo lang als ze die erin houden kun je rekening houden met je ondergang.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:26 schreef spapaars het volgende:
Als ze eens tactisch zouden gaan denken moeten ze die bro's uit elkaar spelen.
Die bepalen daar te veel.
Ik was verbaasd dat ze het niet wegdraaide en dat we het gewoon mochten horen..quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat ze deze eliminatie doen om Moraime te beschermen
De vrijstelling van Mirtje nu weg is en die dus in Juli weggestemd kan worden
Misschien moet Babette maar eens worden weggestemd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat ze deze eliminatie doen om Moraime te beschermen
De vrijstelling van Mirtje nu weg is en die dus in Juli weggestemd kan worden
Ja, ik ook, zat er op te wachtenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat ze het niet wegdraaide en dat we het gewoon mochten horen..
Geet helaas niet gebeurenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien moet Babette maar eens worden weggestemd.
En het zou kunnen dat nu het einde nadert er meer nominaties zullen zijn.
die willen samenwerken moest janet manager wordenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
Of Janet moet darten want ze zit Bern in de weg met manager worden...
Alles wat gezegd is staat in het SVquote:
Mij niet opgevallenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:32 schreef Hoempah het volgende:
Valt jullie ook op dat als de bel gaat dat ze de kamer uit mogen dat hannelore altijd zegt "ik herhaal" als het iets met eliminatie te maken heeft?
Neuh..dat zei Janet alleen zodat Bern zich terug zou trekken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
die willen samenwerken moest janet manager worden
en terecht dat hij boos isquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
Marciano boos op Babette, omdat zij druk op Wendy legt om op Janet te gaan stemmen.
nee hoor ima krijgt veel stemmen van zijn teamquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:34 schreef juul. het volgende:
Sasha ziet kansen als Janet er uit gaat voor het managerschap voor Bern, win win situatie
Je kan zeggen over Marciano wat je wil maar hij gaat wel altijd voor eerlijkheid en rechtvaardigheid. Dat valt mij echt op.quote:
Babette legt op alles en iedereen druk jammer dat ze weer gespaard wordtquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:34 schreef Harry het volgende:
Marciano boos op Babette, omdat zij druk op Wendy legt om op Janet te gaan stemmen.
Klopt maar Sasha ziet het toch als een kans voor Bernquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee hoor ima krijgt veel stemmen van zijn team
nu is wendy weer plots goed genoeg voor bep , hoop dat wendy haar eigen weg gaat volgen ivm stemmenquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette legt op alles en iedereen druk jammer dat ze weer gespaard wordt
wat een bitch is die bepquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Babette tegen Marciano, je moet mij niet zo aanvallen waar zij bij is
Je moet je daar niet mee bemoeien zegt ze tegen hem
Dat kind wordt weer bespaard, net als Babettequote:
Van wat ik weet Rupert, meer voor Rupert en alleen Janet gaat voor zoë toch?quote:
Ja vind het zo jammer dat dat is toegestaanquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
Stem benoemt het bedenktijd, maar is 1 grote tactische bespreking
Ze overleggen al weken inderdaad dus dat half uurtje is dan niet nodigquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind het zo jammer dat dat is toegestaan
Gewoon zo boem stemmen zonder overleg wil dan wel eens zien wat er gebeurd.
Het zou me verbazen, als b.v. Zoë of Babette op de stip zou komen😉quote:Op donderdag 29 juni 2023 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
Het ziet er naar uit dat het weer helemaal anders wordt zodra ze op het knoppie moeten drukken
Ze doen in dat ½ uur alleen maar rondlopen en namen droppen in elkaars groepjes, 'tuurlijk komen er andere namen op het bord straksquote:Op donderdag 29 juni 2023 12:47 schreef Varen het volgende:
[..]
Het zou me verbazen, als b.v. Zoë of Babette op de stip zou komen😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |