Je weet niet wat er komt, misschien wel weer een opdracht.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag dus weer een "laat de streams maar uit"dag
Ik reken op iig één compensatie spelletje vanwege dat lullige bedrag van gisterenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag dus weer een "laat de streams maar uit"dag
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 29 juni 2023 08:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik reken op iig één compensatie spelletje vanwege dat lullige bedrag van gisteren
Volgens mij doet hij het er om, ff paraderen met zijn kijk mij eens stoer zijn lijf. Hij houd constant die camera in de gaten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is er geen water in de doucheruimte? Isaac staat zijn gezicht te wassen in de keuken en loopt dan terug om voor de spiegel zijn gezicht af te drogen.![]()
^^ Goedemorgen
wanneer is de dag dat eizak wieberen mag??quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het er om, ff paraderen met zijn kijk mij eens stoer zijn lijf. Hij houd constant die camera in de gaten.
En nu staat Erik zich te scheren in de keukenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is er geen water in de doucheruimte? Isaac staat zijn gezicht te wassen in de keuken en loopt dan terug om voor de spiegel zijn gezicht af te drogen.![]()
^^ Goedemorgen
denk bij de finale eerder nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer is de dag dat eizak wieberen mag??
(a.s.a.p.)
Oh? Nah ja wat mankeert die mannenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu staat Erik zich te scheren in de keuken
Huid moet strak om de mesjes gelegenheid te geven de haartjes goed te verwijderen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Trekken alle mannen zulke gekke bekken als ze zich scheren met een scheerapparaat?
Heeft Janet dat ook gezien?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen , ik zag isaac met het gele wonderdoekje de binnenkant van zijn gymschoenen schoonmaken.
Daarna legde hij m weer in de wasbak, kan Janet m straks lekker gebruiken voor van alles.
Daar is ze nu mee bezigquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen , ik zag isaac met het gele wonderdoekje de binnenkant van zijn gymschoenen schoonmaken.
Daarna legde hij m weer in de wasbak, kan Janet m straks lekker gebruiken voor van alles.
Ze gaat er straks ook mee douchenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Van wat ik net begreep is er verder geen eten meer ook niet voor vanmiddag en vannavondquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:04 schreef engine het volgende:
Janet schrijft het menu voor vandaag op het bord.
Donderdag 29-06
Havermout
hoorde ik ook , was iets van 40 euro voor eten en de rest voor HAAR GALAquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde trouwens gisteren wel een van de bewoners zeggen dat Moriama veel voor haar gala in het mandje had gedaan ipv eten, geloof dat iemand dat er uit had gehaald
Ze heeft die ¤690 van de stelling, en had al wat geld voor haar feestje.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde trouwens gisteren wel een van de bewoners zeggen dat Moriama veel voor haar gala in het mandje had gedaan ipv eten, geloof dat iemand dat er uit had gehaald
ze kon van mij de boom in met haar galaquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft die ¤690 van de stelling, en had al wat geld voor haar feestje.
Ze pakt flink uit.
Een goed feest is ook goed voor de streams.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kon van mij de boom in met haar gala
Weet ik niet, maar maakt haar niks uit volgens mij.quote:
ieder zijn mening daaroverquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een goed feest is ook goed voor de streams.
Ja da weet ik, maar ook van het boodschappen geld, ik meende dat Wendy dat gisteren zeiquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft die ¤690 van de stelling, en had al wat geld voor haar feestje.
Ze pakt flink uit.
Vind die feesten nooit zo bijzonder, de evenementen die Jasper doet vind ik veel leuker om naar te kijken dan naar die feesten met muziek die hard staat en je geen gesprek kan volgen. En als ze dan ook nog eens dronken zijn is er helemaal geen klap meer aanquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een goed feest is ook goed voor de streams.
Het topje blijft wel goed hangen denk ik heb t haar nog niet zien ophijzen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft haar topje volgens mij net boven haar tepel hangen als ze ongemerkt haar arm omhoog doet staat ze in haar blootje ( denk ik dan)
Wil net zeggen: Janet doe ff 'n shirt aan ofzo, ik wordt wagen/zeeziek als ik je zo heen en weer zie rennenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft haar topje volgens mij net boven haar tepel hangen als ze ongemerkt haar arm omhoog doet staat ze in haar blootje ( denk ik dan)
quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wil net zeggen: Janet doe ff 'n shirt aan ofzo, ik wordt wagen/zeeziek als ik je zo heen en weer zie rennen
Ze hadden melkquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:26 schreef schizolientje het volgende:
Maar goed dat Janet de havermout toch vloeibaar kreeg op de 1 of andere manier. As je dat droog zou eten ( net als muesli) krijg je vreselijke verstoppingen omdat t dan t vocht uit je maag en darmen op gaat nemen
moe van wat ....................quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Moraima gaat de hele dag op kantoor zitten, ze is moe en heeft pijn
NIks doen, daar kan je ook moe van wordenquote:
Ja, ze hebben best veel opdrachten gehad, alleen ze halen niet zoveel binnenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:54 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor al dat ze er op rekenen dat de zoemer gaat vandaag...het is ook zo voorspelbaar allemaal.
Ja inderdaad.. en er moeten natuurlijk nog centjes binnen komen voor het geweldige gala van Moirama...quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze hebben best veel opdrachten gehad, alleen ze halen niet zoveel binnen
oke, Erik hoorde ik zeggen dat ze het droog moesten etenquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden melk
Zoe wil jij je microfoon controleren, zegt de stem
Nee, zegt ZOe
Ja dan weet je zeker dat je niet hoeft te kijkenquote:
Haha ja inderdaad... ik kijk altijd alleen even hoe Eric zich installeerd, alles wordt met precizie gerangschikt, ik moet daar altijd zo om lachen... hij zit altijd hoog en droog..quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan weet je zeker dat je niet hoeft te kijken
Er moet wel zoiets gebeurd zijn want hoewel niet veel was er wel geld verdiend en hoef je geen rijst met ui en pap te eten dus het moet wel ergens anders naar toe zijn gegaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Ja mijn mond viel openquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Zoe die meedoet met de les van Babette?? Wauw wat een wonder
En wat dacht van van Moriama?quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Zoe die meedoet met de les van Babette?? Wauw wat een wonder
Ze is zo stijf als een plankquote:
DIe doet dit wel vaker met Babette toch?quote:
Zou kunnen, maar ze moedigt meer aan dan dat ze zelf echt beweegt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is zo stijf als een plank
[..]
DIe doet dit wel vaker met Babette toch?
Om Zoe te stimuleren, omdat die eigenlijk nooit mee doetquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ze moedigt meer aan dan dat ze zelf echt beweegt.
Ja zie het nu ook, was dus een momentopname dat ik keek.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om Zoe te stimuleren, omdat die eigenlijk nooit mee doet
Maar eerlijk is eerlijk met dit doet Moraima altijd goed mee met Babette
Sanka?quote:
Die moet naar achterquote:
Hoor je Marciano er over dat Moraima 'les geeft nuquote:
Nee dat heb ik gemist. Wel een discussie over de kleur van een vestquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor je Marciano er over dat Moraima 'les geeft nu
Hij wil stekeltjes, al zij het er meer driequote:Op donderdag 29 juni 2023 10:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemist. Wel een discussie over de kleur van een vest![]()
Erik nu aan de beurt bij de kapster "doe maar heel kort".
Het is wat he, ze beweegt een keer een hoor, ik lig in een deuk om die houten miepquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:50 schreef engine het volgende:
En Zoë wordt overladen met complimenten omdat ze wat stapt.
En dan moriama er nog bij. Het heeft wel iets komisch jaquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat he, ze beweegt een keer een hoor, ik lig in een deuk om die houten miep
Ik vind moraima dan toch wat soepeler als Zoequote:Op donderdag 29 juni 2023 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
En dan moriama er nog bij. Het heeft wel iets komisch ja
En 3 kandidaten voor manager, dus elimineren kunnen we ook voorlopig wel vergetenquote:Op donderdag 29 juni 2023 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat een lamlendigheid, altijd dezelfde ritueeltjes op de dag. Het veranderd niet, niet vanzelf....
Nee volgende week pas op zijn vroegst.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En 3 kandidaten voor manager, dus elimineren kunnen we ook voorlopig wel vergeten
Echt irritant gedoe telkens weer.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Dat irritante gedoe altijd van Moraima naar de camera,
Ik las in eerste instantie: Omdat ze wat snapt. Ook een compliment waard.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:50 schreef engine het volgende:
En Zoë wordt overladen met complimenten omdat ze wat stapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |