Je weet niet wat er komt, misschien wel weer een opdracht.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag dus weer een "laat de streams maar uit"dag
Ik reken op iig één compensatie spelletje vanwege dat lullige bedrag van gisterenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vandaag dus weer een "laat de streams maar uit"dag
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 29 juni 2023 08:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik reken op iig één compensatie spelletje vanwege dat lullige bedrag van gisteren
Volgens mij doet hij het er om, ff paraderen met zijn kijk mij eens stoer zijn lijf. Hij houd constant die camera in de gaten.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is er geen water in de doucheruimte? Isaac staat zijn gezicht te wassen in de keuken en loopt dan terug om voor de spiegel zijn gezicht af te drogen.![]()
^^ Goedemorgen
wanneer is de dag dat eizak wieberen mag??quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het er om, ff paraderen met zijn kijk mij eens stoer zijn lijf. Hij houd constant die camera in de gaten.
En nu staat Erik zich te scheren in de keukenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is er geen water in de doucheruimte? Isaac staat zijn gezicht te wassen in de keuken en loopt dan terug om voor de spiegel zijn gezicht af te drogen.![]()
^^ Goedemorgen
denk bij de finale eerder nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
wanneer is de dag dat eizak wieberen mag??
(a.s.a.p.)
Oh? Nah ja wat mankeert die mannenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu staat Erik zich te scheren in de keuken
Huid moet strak om de mesjes gelegenheid te geven de haartjes goed te verwijderen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
Trekken alle mannen zulke gekke bekken als ze zich scheren met een scheerapparaat?
Heeft Janet dat ook gezien?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen , ik zag isaac met het gele wonderdoekje de binnenkant van zijn gymschoenen schoonmaken.
Daarna legde hij m weer in de wasbak, kan Janet m straks lekker gebruiken voor van alles.
Daar is ze nu mee bezigquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen , ik zag isaac met het gele wonderdoekje de binnenkant van zijn gymschoenen schoonmaken.
Daarna legde hij m weer in de wasbak, kan Janet m straks lekker gebruiken voor van alles.
Ze gaat er straks ook mee douchenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |