SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IPAD en I-PHONE gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !***![]()
Ik vraag mij vooral af wat er zoal onder/in die heuvel zit in de achtertuin van dat uitvaartcentrum(sorry, kon het niet laten
) .
![]()
Radartoren kopen iemand?
Alleen wel een bak werk binnen, want lelijke plavuizen en lelijke plafonds ed:
Maar je uitzicht!Dat verveelt volgens mij echt nooit!
***![]()
dakterras zo te zienquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Mooi uitzicht ja, alleen geen echt balkon.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Niet van funda, maar ook een leuke om in de verkoopbrochure te zetten
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230203_97246770Dum de dum![]()
Lijkt mij een doffe ellende zeg. Ik snap ook niet waarom ze dat folie weer weghaalden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:55 schreef Fe2O3 het volgende:
Niet van funda, maar ook een leuke om in de verkoopbrochure te zetten
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230203_97246770
Aan de andere kant: hadden die mensen dat niet in de gaten toen ze dat appartement gingen bekijken?![]()
Ik snap vooral niet waarom ze dat appartementencomplex daar zo hoog neerzetten. Het complex is nieuw, die toren staat er al sinds minstens 1949.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lijkt mij een doffe ellende zeg. Ik snap ook niet waarom ze dat folie weer weghaalden.
Uit nieuwsgierigheid even verder gezocht: het folie is letterlijk 'op veler verzoek' weer weggehaald:https://www.hln.be/oosten(...)ent-kochten~ac13aac7quote:Er werd prompt een petitie gestart om het licht terug te halen: al meer dan 10.000 mensen hebben die ondertekend.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Misschien heeft het ook wel met de veiligheid te maken. Als het licht richting het binnenland zichtbaar is, is het veel minder zichtbaar richting zee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom ze dat appartementencomplex daar zo hoog neerzetten. Het complex is nieuw, die toren staat er al sinds minstens 1949.
Uit nieuwsgierigheid even verder gezocht: het folie is letterlijk 'op veler verzoek' weer weggehaald:
[..]
https://www.hln.be/oosten(...)ent-kochten~ac13aac7
Met die folie zal het terug gekaatst worden richting zee.![]()
Dit is het zelfde als aan een spoorlijn wonen. Of een klok die elk kwartier klinkt. Je raakt er aan gewend. En je ziet of hoort het niet meer. Tot dat het weg is. Dan "mist"er iets.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lijkt mij een doffe ellende zeg. Ik snap ook niet waarom ze dat folie weer weghaalden.
Aan de andere kant: hadden die mensen dat niet in de gaten toen ze dat appartement gingen bekijken?Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Wat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:19 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel met de veiligheid te maken. Als het licht richting het binnenland zichtbaar is, is het veel minder zichtbaar richting zee.
Met die folie zal het terug gekaatst worden richting zee.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Als het licht richting het landmschijnt dan is het juist de bedoeling dat het vanaf zee niet zichtbaar is. Elke vuurtoren heeft namelijk zijn eigen lichtkarakteristiek waaraan je de vuurtoren kunt herkennen. Daarmee weet je op zee je positie.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:19 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel met de veiligheid te maken. Als het licht richting het binnenland zichtbaar is, is het veel minder zichtbaar richting zee.
Met die folie zal het terug gekaatst worden richting zee.
De folie is natuurlijk niet bedoeld om licht terug te kaatsen maar om licht tegen te houden dat richting land schijnt. De nieuwe bewoners hadden dit natuurlijk kunnen weten en moeten niet zo zeuren.![]()
Lekker in de chloorlucht en hoge luchtvochtigheid zitten...
https://www.funda.nl/koop(...)0696-noorderdiep-21/![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)0696-noorderdiep-21/
Het is ook maar een klein huisje dus dan moet je keuzes maken en ruimtes samenvoegen.![]()
![]()
Het zwembad in de woonkamer stoort me eigenlijk het minst, het feit dat er toch nog een CV in zit terwijl het nieuwbouw is, de enge trappen en de slechte afwerking van de mozaïek in de hamam storen me wel, zeker voor dat geld op die locatie.![]()
Haha zo bouwde ik mijn huizen altijd in sims 2quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Lekker op je luchtbedje in het zwembad een film kijken.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Als moeder van een ontzettend ondernemende 9 maanden oude baby die zonder enig concept van gevaar overal heen, in en op kruipt word ik hier instant onrustig van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ook zonder trappetje zodat ze verzopenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Haha zo bouwde ik mijn huizen altijd in sims 2
en ja ik zie beswel dat in de hoek onderwater een trapoploop zit...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Los van de wanstaltige inrichting lijkt dit me heerlijk! Dat wil zeggen, als dit een bijgebouw zou zijn. Hoe kom je er in vredesnaam bij om in je enige woonkamer een zwembad te stoppen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Maar de spouwmuren zijn zo diep dat je ermee zou willen trouwen, @Leandra!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef Leandra het volgende:
Het zwembad in de woonkamer stoort me eigenlijk het minst, het feit dat er toch nog een CV in zit terwijl het nieuwbouw is, de enge trappen en de slechte afwerking van de mozaïek in de hamam storen me wel, zeker voor dat geld op die locatie.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Gewoon een opengeknipte autoband, vermomd als paard.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat dit een kinderspeeltje is.
[ afbeelding ]crap in = crap out![]()
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon een opengeknipte autoband, vermomd als paard.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik vind dit zo'n leuk huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik zou niet weten hoe je dit met seksuele toegankelijkheid zou willen combineren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.
Artistiek kinderspeelgoed![]()
Die worden al decennia verkocht als schommelspeelgoed voor kinderen. Maar hey, a dirty mind...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.![]()
![]()
Als een huis ADHD zou kunnen hebben, dan zou het er zo uitzien:.
Wat een teringbende.
Ik krijg er Ruinerwold-vibes van.
Vroeger diende het als thuis voor een pleeggezin met maar liefst 25 kinderen, en nu biedt het talloze mogelijkheden voor u.
[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 01-07-2023 08:18:44 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Hebben ze hier nou alleen de gezichtjes van de twee kleintjes geblurd?? (middelste foto)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:12 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een teringbende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger diende het als thuis voor een pleeggezin met maar liefst 25 kinderen, en nu biedt het talloze mogelijkheden voor u.
Sowieso heel erg inconsequent met het wel of niet vaag maken van gezichten op foto's...op heel veel foto's."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
kenmerken;
- Levensloopbestendig..
- Veel mogelijkheden.
- Snel betrekbaar.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
12 slaapkamersquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
kenmerken;
- Levensloopbestendig..
- Veel mogelijkheden.
- Snel betrekbaar.
![]()
Nadat ik hierboven 2 foto's zag schreef Claudia_x al:'Wat een teringbende'. En och, het is wat volgepropt en kleurrijk en niet mijn smaak, maar teringbende valt wel mee toch? En daarna ging ik op Funda kijken. Alles overheersend gevoel is nu "Wat een Teringbende"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik heb niet vaak dat ik denk, och wat zielig voor die beesten.
Maar die paardenbak
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Er schijnt ook een autosloperij te hebben gezeten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.
Van de woonkamer dacht ik nog: niet mijn smaak, maar de mensen proberen er iets van te maken. Bij de kinderkamers begon ik een naar gevoel te krijgen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Bestaat het dak nu uit golfplaten?
Oh wacht: Tentdak bedekt met asbest.
Het is me trouwens een raadsel hoe dit huis uit 1850 energielabel C kan hebben.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
1,1 miljoen voor een woonbootquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat dit een kinderspeeltje is.
[ afbeelding ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Correctie: een woonark.quote:
169 m2 woonoppervlakte, 490 m2 perceeloppervlakte en onder de rook van Amsterdam, dus zo gek is de vraagprijs niet.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Lijkt niet of ze er veel tijd en geld in steken. Dat paard is fel over been...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.![]()
![]()
Als ik een paard zie zoals op de foto hier in het echt tegen zou komen zou ik de dierenbescherming bellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.![]()
Ik heb altijd geleerd dat je bij een gezond paard de ribben moet kunnen voelen, maar je mag ze niet zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:06 schreef Angelfrouk het volgende:
Lijkt niet of ze er veel tijd en geld in steken. Dat paard is fel over been...
[ afbeelding ]
En geld was vast geen probleem, als het allemaal pleegkinderen waren dan loop je mooi binnen: https://www.wsgv.nl/ik-ben-pleegouder/financiele-informatie"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De nieuwste trend in makelaarsland qua prijsstelling, is laag inzetten en biedingsoorlogen ontketenen, volgens mij.Resistance is futile.![]()
Als je dit snel betrekt is je levensloop denk ik niet zo lang dus dan klopt het wel weer. En veel mogelijkheden heeft het zeker!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
kenmerken;
- Levensloopbestendig..
- Veel mogelijkheden.
- Snel betrekbaar.
Misschien heeft asbest wel een hele hoge isolatiewaarde?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Bestaat het dak nu uit golfplaten?
[ afbeelding ]
Oh wacht: Tentdak bedekt met asbest.
Het is me trouwens een raadsel hoe dit huis uit 1850 energielabel C kan hebben.
Maar even serieus: ik krijg er echt de rillingen van. Ruinerwold-vibes inderdaad. Alleen als pleeggezin hoop je toch dat er wel een of andere instantie controleert ofzo.![]()
De meeste hypotheekverstrekkers geven geen hypotheek op een woonark omdat het onduidelijk is of een boot een roerend of onroerend goed is. En sowieso krijg je minder hypotheek dan op een huis. Dan is het weer wel een beetje veel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Correctie: een woonark.
169 m2 woonoppervlakte, 490 m2 perceeloppervlakte en onder de rook van Amsterdam, dus zo gek is de vraagprijs niet.![]()
![]()
Oh, dat wist ik niet! En hoe zit het dan met het perceel? Dat is in volle eigendom.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:34 schreef yinu het volgende:
[..]
De meeste hypotheekverstrekkers geven geen hypotheek op een woonark omdat het onduidelijk is of een boot een roerend of onroerend goed is. En sowieso krijg je minder hypotheek dan op een huis. Dan is het weer wel een beetje veel.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Alles is taupe in dit huis
Maar deze mensen hebben ook een rare obsessie met duur drink water
En het plaatsen van symmetrische pleepapier
En bang dat ze ergens niet kunnen zitten op het terras.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat weet ik niet, maar dat is wel vaak zo (ik heb een heimelijke woonbootdroom dus ik kijk altijd naar woonboten). In Amsterdam niet natuurlijk want daar is ongeveer alles erfpacht.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! En hoe zit het dan met het perceel? Dat is in volle eigendom.
De waarde en de mogelijkheid tot financiering hangen natuurlijk ook af van de bestemming van de grond. Op het kadastrale kaartje zie je wel een bebouwingsvlak maar daar staat niet bij wat dat voor bestemming is.![]()
Met 'sun douche'. Godverdomme, wat decadent. Het enige wat ontbreekt is een zwembad in de woonkamer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar deze mensen hebben ook een rare obsessie met duur drink water [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bang dat ze ergens niet kunnen zitten op het terras.
De architectuur en inrichting is verzorgd door studio Kees Marcelis.
Geen reclame voor Keesie, wat mij betreft.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat kan per kind aan de pleeg situatie liggen of die kinderen wel of niet geblurd moeten worden dus daarom wellicht zo wisselend. Ik zou ze persoonlijk allemaal een blur gegeven hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben ze hier nou alleen de gezichtjes van de twee kleintjes geblurd?? (middelste foto)
[ afbeelding ]
Sowieso heel erg inconsequent met het wel of niet vaag maken van gezichten op foto's...op heel veel foto's.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
De prijs is dusdanig dat het gewoon tegen de vlakte kan, heb je toch een lekker ruime kavel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:12 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een teringbende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger diende het als thuis voor een pleeggezin met maar liefst 25 kinderen, en nu biedt het talloze mogelijkheden voor u.![]()
Voor een leeg kavel zou de prijs wel oké zijn maar als je eerst dat asbest moet laten saneren kan het ook weer best prijzig worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
De prijs is dusdanig dat het gewoon tegen de vlakte kan, heb je toch een lekker ruime kavel.![]()
Ja true, dat asbest is een beetje jammer, maar dat moet je hoe dan ook saneren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:18 schreef yinu het volgende:
[..]
Voor een leeg kavel zou de prijs wel oké zijn maar als je eerst dat asbest moet laten saneren kan het ook weer best prijzig worden.
Het is wel een enorm dakvlak dus ook heel veel asbest dat weg moet![]()
![]()
Als ik zo de inrichting bekijk dan hoop ik dat het geen chloorbad is. RVS en chloor zijn geen vrienden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het is of een vochtige ruimte, of steenkoud water.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Dat had ik in RCT als er dan zeurende bezoekers waren had ik buiten het park een omheinde plek waar ik ze concenteeerde zeg maar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook zonder trappetje zodat ze verzopen
en ja ik zie beswel dat in de hoek onderwater een trapoploop zit...Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Ho, hoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)0696-noorderdiep-21/quote:Het zwembad in de woonkamer en de jacuzzi in de hamam worden bediend vanuit de installatieruimte in het souterrain, waar ook het warmteterugwinsysteem zich bevindt. Deze ontvochtiger zuigt de vochtige lucht boven het zwembad en de hamam aan, onttrekt de condens en voert de verwarmde, droge lucht terug naar de woonkamer.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik heb dit vorig jaar meegemaakt na de verkoop van mijn appartement.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:09 schreef Angelfrouk het volgende:
Soms zie je een foto en denk je "die heb ik eerder gezien"...
[ afbeelding ]
Gejat van:
[ afbeelding ]
Ook nog eens slecht gejat...
Ik was vergeten de fotograaf op een parkje in de buurt te wijzen en heb later zelf nog een foto ervan gemaakt die de makelaar had toegevoegd aan de reportage.
Half jaar later stond het appartement 3 huizen verder bij een andere makelaar te koop. Stond mijn foto gewoon in die reportage erbij, duidelijk herkenbaar want er lag op een zeer specifieke plek een zakje op een veldje.
Heb het bij mijn makelaar nagevraagd en hij zei dat het wel vaker gebeurt dat foto's van elkaar gebruikt worden, maar dat dat van tevoren wel altijd eventjes overlegd wordt.
Vond het best raar omdat je betaald voor de foto's, maar zonder overleg ook nog eens erg asociaal van die andere makelaar.
Overigens was ook vrijwel de hele inleidende tekst over de wijk letterlijk overgenomen.
[ Bericht 2% gewijzigd door NedKelly op 02-07-2023 14:05:05 ]![]()
Wat prachtig en tot nu toe misstaat die "nieuwbouw" helemaal niet met de omgeving.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
Bijzondere architectuur aan de rand van de Hoge Veluwe. Het huis is nog niet afgebouwd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat sloop je er zo uit, verder best mooi huis voor die prijs.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hehe, zo'n super neutraal huis en dan zo'n statement achterwand! Leuk huis wel. Goeie prijs, ik voel een open dag aankomen met biedingsoorlogquote:.
Resistance is futile.![]()
Zeker een leuk huis - leuk gelegen lijkt mij, en mooie tuin, ziet er heel volwassen uit al voor een huis uit 2016!quote:Op zondag 2 juli 2023 20:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehe, zo'n super neutraal huis en dan zo'n statement achterwand! Leuk huis wel. Goeie prijs, ik voel een open dag aankomen met biedingsoorlog.
![]()
Wauw, mooie vondst! Ik word dan toch altijd nieuwsgierig naar het verhaal. Bouwjaar 2010, en het is nog niet afgebouwd. Maar ze wonen er wel, met boekenkast en al. Is de poen op? Scheiding? Ik zou haast een bezichtiging plannen om de makelaar uit te horenquote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
Bijzondere architectuur aan de rand van de Hoge Veluwe. Het huis is nog niet afgebouwd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Google streetview gaat tot 2009, maar zonder verrekijker. Het staat op de plaats van voormalig "Huis te Deelen", maar dat kan Google ook niet makkelijk vinden.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:02 schreef yinu het volgende:
[..]
Wauw, mooie vondst! Ik word dan toch altijd nieuwsgierig naar het verhaal. Bouwjaar 2010, en het is nog niet afgebouwd. Maar ze wonen er wel, met boekenkast en al. Is de poen op? Scheiding? Ik zou haast een bezichtiging plannen om de makelaar uit te horen
Grmpf.crap in = crap out![]()
Hier lijkt het alsof het nog veel eerder is gebouwd, de architect heeft het over 1999-2002.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Google streetview gaat tot 2009, maar zonder verrekijker. Het staat op de plaats van voormalig "Huis te Deelen", maar dat kan Google ook niet makkelijk vinden.
Grmpf.![]()
Zeker heel mooi hoewel het niet echt mijn smaak is. Ik vind het ook opmerkelijk dat de makelaar meteen al in de eerste alinea tot 2 maal toe iets on-Nederlands noemt als hij resp. het landschap en vervolgens het huis zelf extra wil aanprijzen.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Adembenemend on-Nederlands uitzicht':
Wat is hier dan on-Nederlands aan?
'...dit unieke on-Nederlandse casco ontwerp, dat prachtig in het landschap past...'
Nou zo uniek is dit huis niet. Het is gebaseerd op de langgevelboerderijen met een snufje ark van Noach vind ik.![]()
Ik vind dat ook wel een heel gewoon Nederlands landschap met die lucht, bomen en weiland. Maar de makelaar zal wel niet vaak buiten de stad komen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
uggh why, perfecte plek voor al je kruidenpotjes en flesjesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar deze mensen hebben ook een rare obsessie met duur drink water [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bang dat ze ergens niet kunnen zitten op het terras.Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.![]()
Zelfs de slingers van een of andere verjaardag hangen er nog (foto 30)quote:Op zondag 2 juli 2023 22:02 schreef yinu het volgende:
[..]
Wauw, mooie vondst! Ik word dan toch altijd nieuwsgierig naar het verhaal. Bouwjaar 2010, en het is nog niet afgebouwd. Maar ze wonen er wel, met boekenkast en al. Is de poen op? Scheiding? Ik zou haast een bezichtiging plannen om de makelaar uit te horen![]()
Geld was halverwege op, 10 jaar terug? Het is nu al een vervallen bende. Daar ben je denk ik nog een hoop geld aan kwijt om het af te maken.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Geen opmerkelijke foto, wel een opmerkelijke beschrijving.
'gelegen vlakbij de A2' is met geen woord gelogen. Dat perceel grenst letterlijk aan de vangrail.
Wat ze er dan niet bij vertellen, is dat - tenzij je op de vluchtstrook van de A2 parkeert - je eerst door half Leidsche Rijn of dwars door Nieuwegein moet om op diezelfde A2 te komen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
even een linkje bij de post van stavro gezocht
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42120509-ringkade-1/Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Okee dus ik heb het nog even opgezocht en kennelijk was de eigenaar van plan om er een B&B-achtige verhuursituatie van te maken maar de gemeente lag dwars. Verder heb ik toch ook sterk de indruk dat er een financiële reden achter schuilt want waarom laat je anders zo'n huis zo verloederen?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel een indrukwekkende poster aan de muur maar geen daglicht of frisse lucht. Dat laatste was wel nodig als je het nieuws leest.Ook de andere kinderslaapkamers hebben geen raam in deze woonboerderij in het lokaal beruchte Harkema.quote:![]()
Grote kans dat het lastig is daar weer een aansluiting nutsvoorzieningen te krijgen, of verzekeringen, pakketjes op afbetaling enz.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een indrukwekkende poster aan de muur maar geen daglicht of frisse lucht. Dat laatste was wel nodig als je het nieuws leest.
[..]
Ook de andere kinderslaapkamers hebben geen raam in deze woonboerderij in het lokaal beruchte Harkema.
Wel een heel recente uitspraak.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
Even een bouwkundig vraagje: zorgen die stalen spanten die van buiten naar binnen doorlopen niet voor problemen in de vorm van koudegeleiding? Het zou mij niet verbazen als het 's winters condenswater regent vanaf die spanten en dat de aansluiting tussen spant en muur erg lastig dicht te krijgen en houden is.![]()
Spannende belegging wel met de nieuwe plannen. Interessant om ook de andere grondposities in de buurt te zien.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:03 schreef stavromulabeta het volgende:
'gelegen vlakbij de A2' is met geen woord gelogen. Dat perceel grenst letterlijk aan de vangrail.
[ afbeelding ]
Wat ze er dan niet bij vertellen, is dat - tenzij je op de vluchtstrook van de A2 parkeert - je eerst door half Leidsche Rijn of dwars door Nieuwegein moet om op diezelfde A2 te komen.
[ afbeelding ]![]()
Het antwoord staat reeds op de foto. Aan de rechterkant goed zichtbaar.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:32 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een bouwkundig vraagje: zorgen die stalen spanten die van buiten naar binnen doorlopen niet voor problemen in de vorm van koudegeleiding? Het zou mij niet verbazen als het 's winters condenswater regent vanaf die spanten en dat de aansluiting tussen spant en muur erg lastig dicht te krijgen en houden is.
Maar het is ja. Materialen met verschillende uitzettingscoëfficiënt door elkaar heen laten gaan zonder flexibele afwerking is vragen om problemen. En daar komt in dit geval ook nog de warmte\koudebrug bij kijken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Een beetje architect hoort dit toch te weten?quote:Op maandag 3 juli 2023 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Het antwoord staat reeds op de foto. Aan de rechterkant goed zichtbaar.
Maar het is ja. Materialen met verschillende uitzettingscoëfficiënt door elkaar heen laten gaan zonder flexibele afwerking is vragen om problemen. En daar komt in dit geval ook nog de warmte\koudebrug bij kijken.
[ afbeelding ]![]()
Vlak onze vrienden van het kamp niet uit. Ik maas dus Kees Marcelis, een wous van de rolleman.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met 'sun douche'. Godverdomme, wat decadent. Het enige wat ontbreekt is een zwembad in de woonkamer.
[ afbeelding ]
De architectuur en inrichting is verzorgd door studio Kees Marcelis.
Geen reclame voor Keesie, wat mij betreft.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tien keer lezen, tien keer niet snappen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vlak onze vrienden van het kamp niet uit. Ik maas dus Kees Marcelis, een wous van de rolleman.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Sorry dat is ook wel een oldbie grap: ONZ / ik maas dus kobie een wous van de rollemanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tien keer lezen, tien keer niet snappen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sorry dat is ook wel een oldbie grap: ONZ / ik maas dus kobie een wous van de rolleman![]()
Dank voor de toelichting!Snobs have more fun!
KLIK!![]()
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:03 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan ook hier de a12 opdraaien, lijkt mij ergens een beter idee.![]()
Een beetje architect maakt zich niet al te druk over praktische zakenquote:Op maandag 3 juli 2023 23:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een beetje architect hoort dit toch te weten?![]()
Zocht er nog iemand een klushuis met mogelijkheden?
https://www.funda.nl/koop(...)terstraat-26-achter/![]()
Prijs: iets meer dan een half miljoenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zocht er nog iemand een klushuis met mogelijkheden?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)terstraat-26-achter/En er moet héél veel geld in gestoken worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Groeit er nou een plant langs de schoorsteen door het dak?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wél echt serieus vet hoor. Maar vooral het verbouwen moet echt een drama zijn. Kan je je voorstellen dat je alles wat je af wil voeren... tja, waar laat je het? Container in die winkelstraat zetten? En alles wat je aan wil voeren, eerst kruip door/sluip door 50m lopen door smalle gangetjes en bruggetjes? (Denk aan houten platen van 244x122, grote zakken gips van 25kg, zware kalkzandsteen blokken, grote pakken of platen isolatiemateriaal).
Echt, van dat huis ga je echt huilen als je bezig bent met verbouwen.
Maat ik zie wel echt shitload aan potentie. Dat kan je echt extreem vet maken.
![]()
Ja, absoluut! Prachtige ruimtes. Goede lokatie. Maar die verbouwing huhquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:38 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik zie wel echt shitload aan potentie. Dat kan je echt extreem vet maken.
Waar kom je nou eigenlijk naar binnen toe?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Met een trap ergens bij de achtergevel?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kom je nou eigenlijk naar binnen toe?
***![]()
Das een heel verhaal wat in de verkooptekst staat. En ik snap er geen reet vanquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kom je nou eigenlijk naar binnen toe?.
Maar in de winkelpui zit links een deur. Dan was er iets met een lange hal en trap en ruimte met stalen pilaren en ineens moest je over een bruggetje op de eerste verdieping over een spie die je tuin wordt.
Maar goed ik denk dat je er heen moet om het te ervaren. Maar die berging waarvan de helft van de m2s te vinden zijn in een gang van 25m lang zal er wel iets mee te maken hebben.
![]()
Wat is een spie grond? Trouwens de fotograaf moet daar toch ook gezekerd naar binnen gegaan zijn, over een nog-niet bestaande brug....![]()
Een heel lang stuk grond wat in een scherpe punt loopt. Waar je dus geen reet aan hebtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:40 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat is een spie grond? Trouwens de fotograaf moet daar toch ook gezekerd naar binnen gegaan zijn, over een nog-niet bestaande brug.....
Op het kadasterkaartje zie je ze. Van die rare opvulstukjes op het kaartje. Is trouwens ook geen kaas van te maken, dat kadasterkaartje. Maar dat zie je vaak in dichtgebouwde oude steden. Rood zijn de contouren van de bebouwing en zwart zijn de kadastrale kavels.![]()
Ik zie het kadasterkaartje niet op Funda. Heb je een linkje?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een heel lang stuk grond wat in een scherpe punt loopt. Waar je dus geen reet aan hebt.
Op het kadasterkaartje zie je ze. Van die rare opvulstukjes op het kaartje. Is trouwens ook geen kaas van te maken, dat kadasterkaartje. Maar dat zie je vaak in dichtgebouwde oude steden. Rood zijn de contouren van de bebouwing en zwart zijn de kadastrale kavels."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Thanks!quote:Op woensdag 5 juli 2023 23:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-26-achter/kadaster/
ik denk zelf dat het over kavel 3736 gaat.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Klopt, staat altijd in het lijstje specs van een huis op fundaquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-26-achter/kadaster/
ik denk zelf dat het over kavel 3736 gaat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kom je nou eigenlijk naar binnen toe?quote:Entree
De prijswinnende winkelpui van Hype Heroes heeft aan de linkerzijde een deur. Dit is de toegang tot een hal en trap. In het pand aan de Vughterstraat zitten twee appartementen. Hiermee deel je alleen de entree. Zelf loop je op de eerste verdieping door naar achter om in een grote ruimte met groot raam te komen. Een ideale ruimte voor iemand met een kantoor of praktijk aan huis. De woning ligt namelijk nog best een stuk naar achteren.crap in = crap out![]()
Deze keuken, echt gruwelijk lelijk dat eetgedeelte
https://www.funda.nl/koop(...)0-kerkweg-14/#foto-9![]()
1.2 miljoen voor een uit de kluiten gewassen blokhut bij iemand in de achtertuin...
https://www.funda.nl/koop/noorden/huis-42275009-voorweg-74/![]()
Mooi uitzicht maar daarmee is alles gezegd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
1.2 miljoen voor een uit de kluiten gewassen blokhut bij iemand in de achtertuin...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/noorden/huis-42275009-voorweg-74/
Je moet het goed kunnen vinden met de buren.![]()
Ik krijg er een vakantiehuisjesvibe bijquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:01 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/noorden/huis-42275009-voorweg-74/
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-07-2023 14:16:35 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee dat niet, maar het is ook mijn huis niet. 108m2 voor 1,2 miljoen ook echt, wauw.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:52 schreef F_r het volgende:
Afschuwelijk en je moet via buiten naar je wasmachine.disclaimer![]()
5000m2 grond in het hart van de randstad. 240 euro per m2 voor bouwgrond. Das geen geldquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is ook mijn huis niet. 108m2 voor 1,2 miljoen ook echt, wauw..
Maar ook hier snap ik niet hoe je nu op het perceel komt. En het lijkt op de luchtfoto's alsof er stukje verderop ook een huis op dat kavel staat.
[ Bericht 8% gewijzigd door bleiblei op 07-07-2023 11:10:52 ]![]()
Ik las dat je via je wasmachine naar buiten moestquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:52 schreef F_r het volgende:
Afschuwelijk en je moet via buiten naar je wasmachine.![]()
![]()
Maar je mag dat perceel helemaal niet volbouwen toch? Zoals ik het lees grenst het direct aan een stiltegebied.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
5000m2 grond in het hart van de randstad. 240 euro per m2 voor bouwgrond. Das geen geld.
Maar ook hier snap ik niet hoe je nu op het perceel komt. En het lijkt op de luchtfoto's alsof er stukje verderop ook een huis op dat kavel staat.
5000m2 grond waarop je alleen mag sluipen en fluisteren...
Oh en de helft van het perceel is geen grond maar water
[ Bericht 6% gewijzigd door SQ op 07-07-2023 11:27:03 ]disclaimer![]()
Ik woon daar in de buurt. Prachtig uitzicht, maar inderdaad wel een beetje in iemands achtertuin. En de Nieuwkoopse Plassen is een stiltegebied, alleen dendert het vliegverkeer van en naar Schiphol hier wel overheen…quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar je mag dat perceel helemaal niet volbouwen toch? Zoals ik het lees grenst het direct aan een stiltegebied.
5000m2 grond waarop je alleen mag sluipen en fluisteren...
Oh en de helft van het perceel is geen grond maar waterIs dat zo?![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:14 schreef lily het volgende:
[..]
Ik las dat je via je wasmachine naar buiten moest![]()
![]()
Vind ik heel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:59 schreef belanov het volgende:
Dat schilderij van die trappenDuurde een paar seconden voor ik snapte waar ik naar zat te kijken
![]()
![]()
Geen Funda, maar toch 'bijzonder'. Vind vooral de decoratie in de keuken erg mooi en helemaal van deze tijd.
https://www.immoweb.be/en(...)leuven/3000/10650755
(hopelijk niet al eens gepost)The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
De hele woning is echt hypermodern en vol met state of the art technologie
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
State technologiequote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
De hele woning is echt hypermodern en vol met state of the art technologieThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Deze goed gelegen woning met heel wat ruimte wordt momenteel uitgebaat als escape roomquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Funda, maar toch 'bijzonder'. Vind vooral de decoratie in de keuken erg mooi en helemaal van deze tijd.
[ afbeelding ]
(hopelijk niet al eens gepost)Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Best wel een decor voor een horrorfilm:quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
(hopelijk niet al eens gepost)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
hallo, 1998 beltquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:53 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Nostalgie die tv.
https://www.funda.nl/koop/tiel/huis-42276507-mr-tydemanstraat-22/
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Deze goed gelegen woning met heel wat ruimte wordt momenteel uitgebaat als escape roomquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Best wel een decor voor een horrorfilm:
[ afbeelding ]Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Ja dat zei je alquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Deze goed gelegen woning met heel wat ruimte wordt momenteel uitgebaat als escape room
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
De jaren 70 belde.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
Mooi groen is niet lelijk!
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/haaren/huis-88633960-vogelenzang-3-a/![]()
En de jaren negentig voor die gordijnen... Die gekleurde op een van de slaapkamers hadden mijn ouders vroeger thuis ook...quote:![]()
Wat is dit? Ipv een pilaar zetten we maar een paar buizen neer?
https://www.funda.nl/koop(...)626-louwerenberg-40/![]()
Hoe zou de waterdruk in de badkamer zijn vraag ik me dan af?quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:06 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat is dit? Ipv een pilaar zetten we maar een paar buizen neer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)626-louwerenberg-40/![]()
Weet niet of ie ook op Funda staat, maar een kelder voor 150k
Kelder te koop voor 150k: poepen en douchen in de smalle gang onder de boiler
https://www.sikkom.nl/act(...)boiler-28535660.html![]()
Als je de kraan aan zet stijgt het huis opquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:39 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hoe zou de waterdruk in de badkamer zijn vraag ik me dan af?![]()
![]()
Ik denk niet dat er een bidet in die badkamer zitquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:51 schreef JDx het volgende:
[..]
[..]
Als je de kraan aan zet stijgt het huis op
[ afbeelding ].
![]()
Veel studenten doen hier een moord voor denk ik hoor. Als paps en mams willen betalen best prima toch?quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:48 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.sikkom.nl/act(...)boiler-28535660.htmlThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
staat idd een linkje in het bericht van Sikkomquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:48 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.sikkom.nl/act(...)boiler-28535660.html
https://www.funda.nl/koop(...)f9BiF_uLGZP2mxUWF6U0Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat was vroeger gewoon de schuur / opslag / souterrain.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat idd een linkje in het bericht van Sikkom
https://www.funda.nl/koop(...)f9BiF_uLGZP2mxUWF6U0
Mijn oma woonde destijds in een dergelijk huis in Rotterdam Lombardijen. ER BOVEN wel te verstaan. Beneden kon mijn oom dan terecht in een eigen kamer. Maar dit is geen volwaardige woning. Voormalig huur ook waarschijnlijk.
150k is echt bizar. En je moet ook 61euro per maand VVE betalen voor dat hokvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Voor de prijs is het helemaal niet zo verkeerd. Waar je wel op leeg loopt is de elektrische verwarming en de huurboiler. Als er geen mogelijkheid is om dat te vervangen en het energielabel te verbeteren is zelfs gratis nog teveel geld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:48 schreef JDx het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.sikkom.nl/act(...)boiler-28535660.html![]()
Veel oud klasgenoten studeerden in Groningen en de gelukkigen hadden een paps en mams die voor dit geld een heel rijtjeshuis kochten, kamers verhuren en zoon of dochter woonde gratis.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Veel studenten doen hier een moord voor denk ik hoor. Als paps en mams willen betalen best prima toch?![]()
Ik neem aan dat je nu geen rijtjeshuis meer koopt voor anderhalve ton?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Veel oud klasgenoten studeerden in Groningen en de gelukkigen hadden een paps en mams die voor dit geld een heel rijtjeshuis kochten, kamers verhuren en zoon of dochter woonde gratis.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
In die provincie vast wel met goed zoeken, maar ja...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu geen rijtjeshuis meer koopt voor anderhalve ton?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
nou die tijd is ook wel voorbij hoor in prov. Groningen. Iig voor iets bewoonbaars.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
In die provincie vast wel met goed zoeken, maar ja...
Ook hier gaan de woningen betrekkelijk snel wegvoorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Dat was ook rond 2005 idd.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu geen rijtjeshuis meer koopt voor anderhalve ton?![]()
Ik weet niet waar ik moet beginnen, de verlepte zonnebloemen op tafel zijn nog het mooiste![]()
https://www.funda.nl/koop(...)43-harmelerwaard-11/
[ Bericht 8% gewijzigd door Nizno op 15-07-2023 17:34:49 ]![]()
ik weet ook niet waar ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:19 schreef Serinde het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen, de verlepte zonnebloemen op tafel zijn nog het mooiste![]()
[ afbeelding ]
Hoe vaak moet in dit forum erop gewezen worden dat er foto's geplaatst moeten worden????
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Als je hier twee ton in steekt dan heb je een huis dat 2 miljoen waard is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:19 schreef Serinde het volgende:
[ afbeelding ]
Vrijstaand, veel grond, schuren, riante bedrijfsruimte, vlak bij Utrecht. Prijs valt mij heel erg mee.
Meest opmerkelijk vind ik nog die enorme ingebouwde kluis en de "inbouw" oven naast die blauwe keuken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Clubman op 15-07-2023 09:04:49 ]![]()
Moet je wel die "bedrijfswoning" status eraf zien te krijgen, die haalt de waarde enorm naar beneden.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:56 schreef Clubman het volgende:
[..]
Als je hier twee ton in steekt dan heb je een huis dat 2 miljoen waard is.
Vrijstaand, veel grond, schuren, riante bedrijfsruimte, vlak bij Utrecht. Prijs valt mij heel erg mee.
Meest opmerkelijk vind ik nog die enorme ingebouwde kluis en de "inbouw" oven naast die blauwe keuken.
Het is ook maar de vraag of je er mag wonen als je geen bedrijf hebt.![]()
Mobiel was blijkbaar niet goed gegaan. Klik maar even in de link in je eigen bericht en zoek het uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik weet ook niet waar ik moet beginnen.
Hoe vaak moet in dit forum erop gewezen worden dat er foto's geplaatst moeten worden????![]()
![]()
Kan gebeuren, je had de browserlink van de foto. Ik heb de fotolink er even in gezet nuquote:Op zaterdag 15 juli 2023 17:13 schreef Serinde het volgende:
[..]
Mobiel was blijkbaar niet goed gegaan. Klik maar even in de link in je eigen bericht en zoek het uit.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zouden hier Australiërs wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.funda.nl/koop(...)ter-van-peltlaan-71/![]()
quote:Op zondag 16 juli 2023 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
Zouden hier Australiërs wonen?![]()
[ afbeelding ]Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.funda.nl/koop(...)ter-van-peltlaan-71/
Die wil ik wel hebben als niemand hier geïnteresseerd is.![]()
wow een huis uit 1995 welke zo toegetakeld is. Heel bijzonderquote:Op maandag 17 juli 2023 14:30 schreef Lienekien het volgende:
Zoveel lelijkheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Ach, Een flinke poetsbeurt met schilderen en behangen evenals nieuwe vloerbedekking lijkt me wel nodig maar verder hoef je er niet vreselijk veel aan te doen. De prijs is ook wel vriendelijk eigenlijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 14:58 schreef marcel.de het volgende:
[..]
wow een huis uit 1995 welke zo toegetakeld is. Heel bijzonder
Nou ja, die keuken zou ik ook wel wat willen upgraden maar dat heeft geen haast.![]()
Woah, apart geval wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:19 schreef Serinde het volgende:
[ afbeelding ]U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:38 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik weet ook niet waar ik moet beginnen.
Hoe vaak moet in dit forum erop gewezen worden dat er foto's geplaatst moeten worden????
Vliegenvanger aan het plafond:
Smerige voegen/kalk
WC rol op random plek (vraag me niet waarvoor maar ik heb wel ideeën)
Nieuwe fiets, nog ingepakt op zolder:
Oh wacht, er zit nog een ander huis bij. Met een G-Klasse voor de deur:
... Dat is op zich niet eens zo heel lelijk en pauper:
Hey, blijkbaar zit er nog een flinke schuur bij. Ook dat nog!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Mijn favoriet is toch wel het tuinmeubilair dat als huismeubilair wordt gebruikt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:16 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Woah, apart geval wel.
[..]
U vraagt, wij draaien:
Vliegenvanger aan het plafond:
[ afbeelding ]
Smerige voegen/kalk
[ afbeelding ]
WC rol op random plek (vraag me niet waarvoor maar ik heb wel ideeën)
[ afbeelding ]
Nieuwe fiets, nog ingepakt op zolder:
[ afbeelding ]
Oh wacht, er zit nog een ander huis bij. Met een G-Klasse voor de deur:
[ afbeelding ]
... Dat is op zich niet eens zo heel lelijk en pauper:
[ afbeelding ]
Hey, blijkbaar zit er nog een flinke schuur bij. Ook dat nog!
[ afbeelding ]![]()
Zoals op de plattegrond aangegeven. Slaapkamer. Nu waarschijnlijk in gebruik als zitkamer om vanaf de bank over het water uit te kijken.quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Waar zou deze kamer voor dienen?
[ afbeelding ]![]()
Ik bedoelde het meer als grap: een pornobank en een wastafel ernaast... wat zou hier kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:23 schreef mark1969 het volgende:
[..]
Zoals op de plattegrond aangegeven. Slaapkamer. Nu waarschijnlijk in gebruik als zitkamer om vanaf de bank over het water uit te kijken.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Kunst!quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:25 schreef nattermann het volgende:
Altijd in een ruine museum fort.... ja wat is het eigenlijk, willen wonen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:" Varpullan is de naam van de verbluffende wereld van beeldhouwer Arthur Spronken. Onbeschrijfelijk is dit kunstwerk van een woonoord! Het uiterst unieke landgoed met een tempelachtige woonvilla is zijn eigen creatie. Een kunstwerk om in te wonen!"Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wel handig pizza opwarmen terwijl je op je wasmachine wacht ....
https://www.funda.nl/koop(...)n-leeuw-254/#foto-18~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
quote:Op maandag 24 juli 2023 10:04 schreef J-net het volgende:
Wel handig pizza opwarmen terwijl je op je wasmachine wacht ....
https://www.funda.nl/koop(...)n-leeuw-254/#foto-18![]()
![]()
Het is in de huidige staat niet echt bewoonbaar, eerder een kunstgalerie dan een woning. Zo zou een keuken wellicht handig kunnen zijn. Verder veel ruimtes zonder duidelijke functie met veel ruw hout, staal en steen. Heeft wel uitstraling maar lijkt me niet prettig en praktisch als verblijfsruimte. En dan rijst de vraag: hoeveel mag je verbouwen aan het "kunstwerk"? Trekken de nazaten hun handen er helemaal vanaf, zou je het bijvoorbeeld plat mogen schuiven, of komt de verkoop met een heleboel voorwaarden? Voor anderhalf M¤ denk ik dat het lang te koop zal staan.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:25 schreef nattermann het volgende:
Altijd in een ruine museum fort.... ja wat is het eigenlijk, willen wonen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
De makelaar lijkt er terecht van uit te gaan dat de koper alles er uit sloopt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 09:49 schreef Geborenin1971 het volgende:
Gezellige keuken hier
[ afbeelding ]
"De keukenruimte aan de voorzijde van de woning is royaal en naar eigen smaak in te richten tot een prachtige woonkeuken!"![]()
quote:Op zondag 16 juli 2023 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
Zouden hier Australiërs wonen?![]()
[ afbeelding ]Misschien een vaak gehoorde uitspraak in Australie, maar ook buiten Australie hoor je die uitspraak vaak in bijv Afrika. Landrover: Always sick, never dead.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.funda.nl/koop(...)ter-van-peltlaan-71/
Ik heb vaak genoeg m'n landrovers in de bush moeten repareren, maar ik heb vaker met een landcruisers landrovers moeten helpen om los te komen als ze vastzaten.
[ Bericht 7% gewijzigd door George_of_the_Jungle op 24-07-2023 20:22:38 ]![]()
160 vierkante meter voor net is meer dan een tonZou er een addertje onder het gras zitten?
Jawel, een kluswoning:
Met dan opeens een gloednieuwe keuken:
Het lijkt me duidelijk waarom de verbouwing niet voltooid wordt![]()
https://www.funda.nl/koop(...)9-olvrouwestraat-23/I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Heel mooi huis, mooie omgeving ook.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:44 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/eede/huis-88652091-vuilpanstraat-2-a/
En toch zou ik eerst iets meer willen weten over de wateroverlast in dit gebied.
Heb zo het idee dat bij elke regenbui de bewoners door hun droomvilla met een roeibootje van kamer naar kamer gaan.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2023 22:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heel mooi huis, mooie omgeving ook.
En toch zou ik eerst iets meer willen weten over de wateroverlast in dit gebied.
Heb zo het idee dat bij elke regenbui de bewoners door hun droomvilla met een roeibootje van kamer naar kamer gaan.Het is geen rivier.quote:De woning is gebouwd tegen het water met terrassen en leefruimtes die 360° zicht over de aangelegde waterpartijen geven.crap in = crap out![]()
Weet ik. Maar dat water moet ergens vandaan komen. Bovendien staat dit prachtige miniatuurlandgoed niet voor niks te koop.quote:![]()
Grondwater. Staat nergens in open verbinding. Is afgegraven.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat water moet ergens vandaan komen. Bovendien staat dit prachtige miniatuurlandgoed niet voor niks te koop.
En redenen om iets te willen/moeten verkopen zijn er natuurlijk genoeg te bedenken.The love you take is equal to the love you make.![]()
Bijna een openluchtmuseumhuis, prachtig! https://www.funda.nl/koop(...)84-veenkade-165-166/
Niet helemaal duidelijk wat dat schaap hier aan de muur doet…
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Wanneer zou de winkel voor het laatst open geweest zijn? De slogan op de poster onder de linker klok "De lekkerste melk is Nederlands vers" stamt in elk geval uit 1989.
Even verder gezocht. Hier is de winkel in originele staat te zien met het verhaal van de eigenaren.![]()
Echt gevoel voor humor:quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:26 schreef Essebes het volgende:
Bijna een openluchtmuseumhuis, prachtig! https://www.funda.nl/koop(...)84-veenkade-165-166/
Via de dubbele binnendeur loop je de ruime woonkamer (ca. 3.93 x 2.99m) in, verder bevinden zich hier de hal en het toilet.![]()
Blijkbaar is de winkel sinds 2004 dicht, sinds de eerste broer overleed..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 20:39 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Wanneer zou de winkel voor het laatst open geweest zijn? De slogan op de poster onder de linker klok "De lekkerste melk is Nederlands vers" stamt in elk geval uit 1989.
Even verder gezocht. Hier is de winkel in originele staat te zien met het verhaal van de eigenaren.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Heeft nog lang geduurd voor dat de boel in de verkoop ging.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.edestad.nl/11(...)lanten-aan-in-deelen![]()
vreselijk, zou het niet gratis willen die zooiquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 19:26 schreef Essebes het volgende:
Niet helemaal duidelijk wat dat schaap hier aan de muur doet…Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
dit raam dat inkijkt door de kamer naar de keuken zou ik sowieso meteen dichtplakken met anti inkijk folie spulquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, smaak enzo,
maar damn, wat lelijk
[ afbeelding ]
Of gewoon een gordijn, shutters, vitrage of zoietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit raam dat inkijkt door de kamer naar de keuken zou ik sowieso meteen dichtplakken met anti inkijk folie spul
[ afbeelding ]![]()
Wat mij betreft een sloophamer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:54 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Of gewoon een gordijn, shutters, vitrage of zoiets![]()
Google Streetview is ook wel interessant om te bekijken. Buitenkant is aardig aangepakt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit raam dat inkijkt door de kamer naar de keuken zou ik sowieso meteen dichtplakken met anti inkijk folie spul
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen hier in de straat heeft een hoge schutting en ik heb ik die van mij afgezaagd tot knie hoogte, kan je nog een beetje genieten van wat er buiten gebeurt en zit je niet in je eigen hokje.
In Den Haag woonde ik in een flat op de beganegrond en had helemaal geen gordijnen, wat kan mij het schelen wat anderen zien, iedereen kan momenteel ook gewoon zien vanaf de straat dat ik achter de computer zit om 3:30am
[ Bericht 12% gewijzigd door JDx op 05-08-2023 16:39:02 ]![]()
Meer oppervlakte woonruimte dan kavelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
Huis met spook?
Wel even sparen eerst
[ afbeelding ]
En dat bij zo'n pand
Maar fraai![]()
![]()
Ze houden wel van wit. Zelfs de kat is wit...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
Huis met spook?
Wel even sparen eerst
[ afbeelding ]![]()
Ik vind het prachtig, jammer dat ik geen 7 miljoen heb liggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:58 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Ze houden wel van wit. Zelfs de kat is wit...![]()
Ik vind deze mooier, helaas nog wat duurderquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, jammer dat ik geen 7 miljoen heb liggen.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Meh, lelijke locatie ook (zo op de foto te zien), weet niet waar het is, maar ben sowieso geen Amsterdam fan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier, helaas nog wat duurder
[ afbeelding ]![]()
Ze hebben zelfs de kat uitgekozen, zodat die bij het interieur pastquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
Huis met spook?
Wel even sparen eerst
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door MissRelin op 05-08-2023 22:33:14 (.) ]![]()
Dat zei iemand 3 posts boven je ook alquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:32 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs de kat uitgekozen, zodat die bij het interieur past
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tja, maar ik doe tenminste de foto erbijquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zei iemand 3 posts boven je ook al![]()
![]()
Het heeft hiervoor ook te koop gestaan. Was een woning plus praktijk of iets dergelijks. Was best een leuk/interessant huis met aparte indeling. Al wel gedateerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, smaak enzo,
maar damn, wat lelijk
[ afbeelding ]
Is blijkbaar opgekocht door iemand die dacht snel wat te kunnen verdienen door het te verbouwen zonder liefde en aandacht voor het eigene van het ontwerp.
Staat ook al een hele tijd te koop (langer dan die vier maanden geloof ik).It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain![]()
Er staat wel iemand in de tuin die betrapt lijkt te zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:05 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Het heeft hiervoor ook te koop gestaan. Was een woning plus praktijk of iets dergelijks. Was best een leuk/interessant huis met aparte indeling. Al wel gedateerd.
Is blijkbaar opgekocht door iemand die dacht snel wat te kunnen verdienen door het te verbouwen zonder liefde en aandacht voor het eigene van het ontwerp.
Staat ook al een hele tijd te koop (langer dan die vier maanden geloof ik).
https://www.google.nl/map(...)384!8i8192?entry=ttu
Even na elkaar kijken die google.maps linkjes
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat wel iemand in de tuin die betrapt lijkt te zijn
Even na elkaar kijken die google.maps linkjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Google Streetview is ook wel interessant om te bekijken. Buitenkant is aardig aangepakt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
Noted! Ik had geen idee dat een witte kat zo opmerkelijk was dat ie een foto in een funda topic verdiende. Zal er om denken de volgende keer!quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:34 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Tja, maar ik doe tenminste de foto erbij![]()
![]()
Op zich een leuk klushuis. Zien denk ik door de bomen het bos niet meer. Een beetje de prioriteiten uit het oog verloren.
Airco en keuken is natuurlijk belangrijker dan een goed dak en dakkapel boven je hoofd.![]()
Als het leuk genoeg is om te noemen, dan natuurlijk ook de foto erbij. Toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 07:50 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Noted! Ik had geen idee dat een witte kat zo opmerkelijk was dat ie een foto in een funda topic verdiende. Zal er om denken de volgende keer!The love you take is equal to the love you make.![]()
Huisquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:11 schreef mark1969 het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich een leuk klushuis. Zien denk ik door de bomen het bos niet meer. Een beetje de prioriteiten uit het oog verloren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Airco en keuken is natuurlijk belangrijker dan een goed dak en dakkapel boven je hoofd.
The love you take is equal to the love you make.![]()
Dit huis in Waalre is een museum van vergane glorie. Voor dit prachtigs mag je evengoed nog 850K aftikken.
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42127566-spirealaan-2/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik word er inderdaad nostalgisch van, maar vind het ergens ook wel mooi. Soort van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef SEMTEX het volgende:
Dit huis in Waalre is een museum van vergane glorie. Voor dit prachtigs mag je evengoed nog 850K aftikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42127566-spirealaan-2/The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Fantastisch huis en echt iets heel moois van te maken denk ik, zonder ingrijpende constructieve verbouwing zelfs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42127566-spirealaan-2/Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Prachtig huis kun je hier van maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42127566-spirealaan-2/
Wel jammer van het gras...![]()
![]()
ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik word er inderdaad nostalgisch van, maar vind het ergens ook wel mooi. Soort van.
Doet me terug denken aan mn kindertijd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waalre is het Bergen van het zuiden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42127566-spirealaan-2/
Als dit in Bergen had gestaan was dit zeker over de 1.500.000,00 euro gegaan![]()
Nah, dat deel niet hoor. Dan moet je met zo een huis echt wel tussen de Julianalaan en Valkenswaard zitten. Al weet ik niet hoe dat in Bergen zit. Daar heb je wellicht ook wat normalere wijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:19 schreef mark1969 het volgende:
[..]
Waalre is het Bergen van het zuiden.
Als dit in Bergen had gestaan was dit zeker over de 1.500.000,00 euro gegaan.
![]()
Vet, zo'n tekentafel had m'n pa ook in de omgebouwde garage (thuiskantoor), AutoCAD van de jaren 80quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42127566-spirealaan-2/![]()
![]()
Ja echt zo'n huis van je oom en tante vroeger (of waar je zelf woonde).quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook.
Doet me terug denken aan mn kindertijd.![]()
onze keuken en douche zagen er vrijwel net zo uit. Tegels sowieso. Geen schrootjesplankjesdingen op de kastjes, die waren gewoon egaal bruin, maar wel schrootjes in trapgat en een klein stukje tussen kamer en de keuken in...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja echt zo'n huis van je oom en tante vroeger (of waar je zelf woonde).Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geen Funda, maar toch.
Erg lelijke kleur voor de keuken, en valt uit de toon in vergelijking met de rest van het huis.
https://www.drieklomp.nl/(...)oortseweg-5-wijchen/
Voor de rest wel een schitterend huis in een schitterende omgeving.
Beschut en afgelegen, maar tegelijkertijd ook op 5 auto minuten vanaf Nijmegen.
Kom hier vaak langs met de hond uitlaten, leuk om nou een binnen te kunnen kijken.![]()
Ik vind het het een afschuwelijke kleur
Maar smaken verschillen gelukkig.
De huidige eigenaren hebben het in 1990 gekocht volgens de tekst.
Die hebben ijg een enorme overwaarde nu
Ik wandel vaak met de hond in het Vennengebied daar, en dit huis is een van mijn favoriete woningen die ik ken uit de wijde regio.
Elke keer als ik daar langs liep dacht ik bij mezelf zo van wat wil een mens nog meer als je hier woont.
Idyllisch, doch ook relatief vlakbij de bewoonde wereld.
Helaas ietwat boven budget![]()
![]()
dit is dan pas echt een opmerkelijkheid en niet smaakgevoeligquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
wat mot je met zoveel appelsap??Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Verschrikkelijk
Doe mij dan maar het huis uit mijn link voor 1,5 miljoen.
Hou ik nog 2 miljoen speelgeld over![]()
![]()
Je zult maar nét op een gegeven moment te weinig hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is dan pas echt een opmerkelijkheid en niet smaakgevoelig
[ afbeelding ]
wat mot je met zoveel appelsap??![]()
![]()
Geperst van appels uit eigen boomgaard?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat mot je met zoveel appelsap??The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik houd ook meer van de landelijke stijl hoor, maar ik vond dit futuristische huis toch ook wel iets hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Verschrikkelijk
Doe mij dan maar het huis uit mijn link voor 1,5 miljoen.
Hou ik nog 2 miljoen speelgeld over![]()
Die hypermoderne villa's doen altijd zo zielloos en klinisch aan.
Smaken verschillen uiteraard, maar persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand dat als 'lekker thuis' ervaart.![]()
het gaat hier dan ook niet over de smaak en of het er lekker wonen is of niet. Maar om Opmerkelijke foto's van Funda.
Vandaar ook dat dit topic zo heet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker als je brak bent, zo 4 pakken erdoor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat mot je met zoveel appelsap??![]()
Welke boomgaard?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geperst van appels uit eigen boomgaard?
Ik zie zo geen boomgaard op de percelen die te koop staan(het zijn 2 kavels namelijk).
![]()
In de tekst hebben ze het over een boomgaard met onder andere appelbomen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 00:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welke boomgaard?
Ik zie zo geen boomgaard op de percelen die te koop staan(het zijn 2 kavels namelijk).
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops![]()
Rolgordijnen op de overloop?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/waalre/huis-42127566-spirealaan-2/![]()
Ik vind die keuken met dito kleur prachtigquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Geen Funda, maar toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg lelijke kleur voor de keuken, en valt uit de toon in vergelijking met de rest van het huis.
Voor de rest wel een schitterend huis in een schitterende omgeving.
Beschut en afgelegen, maar tegelijkertijd ook op 5 auto minuten vanaf Nijmegen.
Kom hier vaak langs met de hond uitlaten, leuk om nou een binnen te kunnen kijken.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
De overloop heeft een open verbinding met de woonkamer. Dus wel prettig als de ouders visite hebben dat de kinderen gewoon in ondergoed van de badkamer naar de slaapkamer kunnen gaan bijvoorbeeld.quote:![]()
![]()
Lees ook de omschrijving...
https://www.funda.nl/koop/breda/huis-88662903-heilaarstraat-174/
Ook genoeg in het nieuws geweest; Kandidaat omstreden Bredase Stadspartij moet van justitie 2,5 jaar cel in voor witwassen 'Graceland' en Rechter: eigenaar ‘Elvis-huis’ moet stoppen met kamerverhuur, ‘huurders voor 3 juli weg’ en ongetwijfeld meer...![]()
Amper foto's van de binnenkant. Ook wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook genoeg in het nieuws geweest; Kandidaat omstreden Bredase Stadspartij moet van justitie 2,5 jaar cel in voor witwassen 'Graceland' en Rechter: eigenaar ‘Elvis-huis’ moet stoppen met kamerverhuur, ‘huurders voor 3 juli weg’ en ongetwijfeld meer..."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Krijg je die vent er ook bij? Die staat op alle fotos
Uit oogpunt van discretie is een beperkt aantal foto's geplaatst, serieuze gegadigden nodigen wij van harte uit voor een vrijblijvende bezichtiging.
Daarom dus maar een aantal fotos?
THE KING | ELVIS PRESLEY*
Het moge duidelijk zijn: de huidige eigenaar is een enorme Elvis Presley fan en de villa kent dan ook diverse verwijzingen naar deze iconische artiest.
Houdt u zelf meer van een neutraler interieur of bijvoorbeeld van Dries Roelvink? Dit unieke pand is dan eenvoudig aan te passen aan uw persoonlijke woonwensen.
hahahaha ook als je fan bent van Dries dan zit je ook goed![]()
![]()
Link is nu al doodquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Lekkere gozert, die verkoper
https://www.omroepbrabant(...)s-huis-staat-te-koop![]()
![]()
quote:dit was em
1 https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:va8tkDxfpYwJ:https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4324136/met-drugsgeld-gebouwde-elvis-huis-staat-te-koop&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nl Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
mooie plek om de reservedakpannen te bewaren....Dat behang had ik ook nooit uitgekozen.
https://www.funda.nl/koop/bergen-li/huis-42209271-havikstraat-10/![]()
Vraag me af wat de reden is dat dat artikel zo ontzettend snel is verwijderd. Druk van de makelaar, probleem met justitie, dreiging van de eigenaar (laster?).quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ondermijning, fantastisch...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook genoeg in het nieuws geweest; Kandidaat omstreden Bredase Stadspartij moet van justitie 2,5 jaar cel in voor witwassen 'Graceland' en Rechter: eigenaar ‘Elvis-huis’ moet stoppen met kamerverhuur, ‘huurders voor 3 juli weg’ en ongetwijfeld meer...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Best wel een vet huis gevonden in Nieuw Beijerland:
https://www.funda.nl/koop(...)ijerlandschedijk-11/
Een volledig aangebouwde woning aan een oude boerderij/landelijke woning.
Ontzettend licht ook:
Enige minpuntje kan de weg zijn.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontzettend licht ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige minpuntje kan de weg zijn.Pure liefde!
Wat een onwijs tof huis!
![]()
Zelfs mijn kleurtje zit al op dat muurtje in de woonkamer.
Jemig zeg, dat uitzicht!
Dan neem ik de matige tegeltjes in de badkamer wel voor lief.***![]()
Wat zal het daar zomers warm zijn in dat huis...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontzettend licht ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige minpuntje kan de weg zijn.![]()
Yikes, wat een mismatch is datquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:19 schreef BE het volgende:
Dan neem ik de matige tegeltjes in de badkamer wel voor lief.En dat zeg ik niet snel...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nou he, wie dat heeft verzonnen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Yikes, wat een mismatch is datEn dat zeg ik niet snel...
Maar goed, die kunnen er altijd uit of overgeverfd ofzo. Komt wel goed.
***![]()
Er is nog genoeg aan op te merken.. Maar als dit om de hoek was had ik een bod uitgebracht.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontzettend licht ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige minpuntje kan de weg zijn.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ja, je zit daar inderdaad echt meteen aan die weg. Grote kans dat auto’s daar met 80+ langsrijden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ontzettend licht ook:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige minpuntje kan de weg zijn.
Ah, ik zie wel dat je daar redelijk dichtbij een bocht zit. Misschien valt het mee.
Verder wel een heerlijk huis.![]()
![]()
Veel mensen hebben dit idee ja. Ik heb zelf 10 jaar in een huis gewoond waarin de woonkamer op de begane grond was en de keuken en eetkamer op de eerste: ik zou het zo weer doen. Geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:15 schreef Fietsertje70 het volgende:
ik vind huizen waar de keuken en woonkamer niet op dezelfde verdieping zitten sowieso niet jofel.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
"een waar paradijs voor fans van Marilyn Monroe."quote:De woning is volledig ingericht in een retro stijl, met veel accenten van de iconische actrice. Samen met de kleur oranje is dit de rode draad door de woning. Het is gedecoreerd met foto's, posters en andere memorabilia van Marilyn Monroe.quote:Conclusie, een ruime woning met een retro Amerikaans topmodel als onderwerp met de kleur oranje als leidraad!![]()
![]()
Al die meuk blijft achter?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef Bladergroen het volgende:
"een waar paradijs voor fans van Marilyn Monroe."
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En het wil natuurlijk niet zeggen dat elke fan van Marilyn Monroe zit te wachten op een volgeplakt oranje huis. Dat elvis-huis zag er toch een stuk beter uit, imo.
Die wc![]()
![]()
Ja het roept wat vragen op inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Al die meuk blijft achter?
En het wil natuurlijk niet zeggen dat elke fan van Marilyn Monroe zit te wachten op een volgeplakt oranje huis. Dat elvis-huis zag er toch een stuk beter uit, imo.
Die wc![]()
(En bij mij vnl hoofdpijn)
![]()
Heel die huiskamer inc wat jullie meuk noemen zou ik zo overnemenStaat daar voor een klein vermogen/collectors items in
Geef ik dit hoekje aan @Doedezemaar
Want zij kan nooit genoeg WG hebben natuurlijk![]()
![]()
En de locatie is ook top, heb zelf in de straat erachter gewoond (Koningin Wilhelminalaan) en mijn moeder later voorbij de bocht op de Laan van NieuwoosteindeVoorburg
![]()
![]()
Geweldig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
hahahahaha
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/riel/huis-42201622-zandeind-31/De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Terwijl alle rijtjeshuizen in Emmen inmiddels te koop staan voor net geen 2 ton of hoger, komt opeens deze voorbij van 149.500 euro.
https://www.funda.nl/koop(...)an-drielststraat-41/
Lijkt toch niet zo heel veel mis mee, of moeten ze er zo snel mogelijk van af ofzo?
Zal volgende week wel weg zijn?![]()
Ik ken de woning. De vorige bewoner is er vorig jaar uitgezet, had een wildgroei aan bijgebouwen voor zijn honden gebouwd (zijn nu allemaal afgebroken). Zijn voordeur heeft maandenlang zonder voorruit gedaan en had lakens als gordijnen. Dat soort werk. Ik denk ook dat de woning totaal doorleefd was, aan de buitenkant zag het er in ieder geval niet uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:52 schreef JDx het volgende:
Terwijl alle rijtjeshuizen in Emmen inmiddels te koop staan voor net geen 2 ton of hoger, komt opeens deze voorbij van 149.500 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)an-drielststraat-41/
Lijkt toch niet zo heel veel mis mee, of moeten ze er zo snel mogelijk van af ofzo?
Zal volgende week wel weg zijn?
Het lijkt erop dat de woningbouw de boel heeft opgeknapt en nu verkoopt. Met dat grasveld naast de deur best een leuk plek ook. Op de foto's ziet het er niet verkeerd uit.
Edit: voor het laatst verkocht in 2017,dan was het vast een particuliere huurder die er zo'n potje van maakte.
[ Bericht 5% gewijzigd door Knutknuttsson op 26-08-2023 01:16:27 ]And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Zoals zo vaak, in mijn woning ook en 2 huizen verder ook verkloot door particuliere verhuur. En heb ook een aantal huizen verderop iemand met 6 honden in de tuin dag en nachtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ken de woning. De vorige bewoner is er vorig jaar uitgezet, had een wildgroei aan bijgebouwen voor zijn honden gebouwd (zijn nu allemaal afgebroken). Zijn voordeur heeft maandenlang zonder voorruit gedaan en had lakens als gordijnen. Dat soort werk. Ik denk ook dat de woning totaal doorleefd was, aan de buitenkant zag het er in ieder geval niet uit.
Het lijkt erop dat de woningbouw de boel heeft opgeknapt en nu verkoopt. Met dat grasveld naast de deur best een leuk plek ook. Op de foto's ziet het er niet verkeerd uit.
Edit: voor het laatst verkocht in 2017,dan was het vast een particuliere huurder die er zo'n potje van maakte.
Pauperbuurten ftw, maar idd, gefixed, gestaged door een bedrijf en zo snel mogelijk weg dus! Grappig veldje wel.
Streetview geeft wel een echte volksbuurt sfeer, maar verder is alles bijna of boven de 2 ton, viel me op, zoekopdracht is Emmen, woonhuis, beschikbaar en tot 250.000 euro.
https://www.funda.nl/zoek(...)785¢erLng=6.9213
Slechts 11 beschikbaar! Al vind ik die Danackers 39 wel overpriced, staat er ook al 3 maanden.![]()
Leuk huis, maar veel geld voor de ruimte en locatie. Wel leuk om te zien hoe verticale gevelbekleding eruit ziet met horizontale jaloezieën buiten aangezien wij dat aan het overwegen zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
hahahahaha
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/riel/huis-42201622-zandeind-31/http://www.partyalot.nl/
Mijn ouders hebben dat ook, maar dan van metaal, is ook een huis met een moderne uitstraling, ideaal tegen zonlicht, maar ook tegen inkijkers natuurlijk 's avonds, knopje om en dicht zijn, knopje andere kant op en ze gaan helemaal omhoog als een rolluik zeg maar. Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:37 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Leuk huis, maar veel geld voor de ruimte en locatie. Wel leuk om te zien hoe verticale gevelbekleding eruit ziet met horizontale jaloezieën buiten aangezien wij dat aan het overwegen zijn.![]()
![]()
Inkijk hebben we geen last van is aan de tuinkant, maar in het voorjaar en de herfst komt de zon smiddags door dat raam precies op de werkplek, heel lekker qua temperatuur maar niet fijn om op een computerscherm te kijken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat ook, maar dan van metaal, is ook een huis met een moderne uitstraling, ideaal tegen zonlicht, maar ook tegen inkijkers natuurlijk 's avonds, knopje om en dicht zijn, knopje andere kant op en ze gaan helemaal omhoog als een rolluik zeg maar. Ik zeg doen!
[ afbeelding ]http://www.partyalot.nl/
Iemand verzamelde urnen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Heel die huiskamer inc wat jullie meuk noemen zou ik zo overnemenStaat daar voor een klein vermogen/collectors items in
Geef ik dit hoekje aan @:doedezemaar
[ link | afbeelding ]
Want zij kan nooit genoeg WG hebben natuurlijk![]()
Ik heb daar vlakbij gewerkt, in de Haagse Poort (Nationale Nederlanden). Op vrijdagmiddag altijd wat drinken onder het spoor door bij het koffiehuis daar. Tegen sluitingstijd kwamen de vrienden van de eigenaar langs, net een aflevering Flodder (of zou Flodder daar op gebaseerd zijn?).quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
En de locatie is ook top, heb zelf in de straat erachter gewoond (Koningin Wilhelminalaan) en mijn moeder later voorbij de bocht op de Laan van NieuwoosteindeVoorburg
![]()
Zijn vazen van West Germany en @Doedezemaar is een fanatiek collectorquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2023 14:24:52 ]![]()
Niet alleen die vazen inderdaad, ik spot zo snel al wat leuke lampjes en ik zal het eens nader bekijken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Geef ik dit hoekje aan @:doedezemaar
[ link | afbeelding ]
Want zij kan nooit genoeg WG hebben natuurlijk
Dat spul van Marilyn Monroe staat er dan weer totaal niet bij, maar goed, er bestaat natuurlijk het fenomeen kringloopwinkel om dat kwijt te kunnen. Maar verder, al dat spul en dat oranje: strik erom en hier afleveren![]()
![]()
Samen met @Symphonicquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn vazen van West Germany en @:doedezemaar is een fanatiek collector![]()
https://www.funda.nl/koop/maasland/huis-88631132-duifpolder-10/
Niks voor mij (bouwval, alsnog duur, middle of nowhere), maar wel schattig.![]()
![]()
Bouwjaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 07:32 schreef Eightyone het volgende:
Niks voor mij (bouwval, alsnog duur, middle of nowhere), maar wel schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1886
Specifiek
Kluswoning, monument en monumentaal pand
Toch wel iets om rekening mee te houden![]()
![]()
Link werkte niet goed; bij dezen:
[ Bericht 43% gewijzigd door marcel.de op 27-08-2023 09:01:02 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
het heeft potentiequote:Op zondag 27 augustus 2023 10:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Anders zou je de omgebouwde woonwagen wel willen?![]()
Ah, je bent me net voor!quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:55 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
Net een woonwagen zonder wielen. Wel groot oppervlakte, maar oh oh wat een inrichting.De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Wat een fantastische plek om te wonen!quote:Op zondag 27 augustus 2023 07:32 schreef Eightyone het volgende:
Niks voor mij (bouwval, alsnog duur, middle of nowhere), maar wel schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
***![]()
Tsjonge, wat een raar bij elkaar geraapt zooitje lelijkheid bij elkaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:55 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]En dan 2,3 miljoen met een flat in je achtertuin?
En dan nog iets:
Wat is nou het nut van zo'n raampje in je bad?
***![]()
Allemaal die huizen met zo'n soort kampvibe hebben érgens in huis een monitor hangen. Die monitor is om de camerafeeds van de camera's in/om huis te kunnen zien. Valt me op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:55 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
Breitling - Instruments for Professionals![]()
Mooi huis ook wel. Ik beweer het niet vaak maar dit huis heeft wel een ingrijpende opknapbeurt nodig. Eerst een aannemer laten kijken naar scheuren en een verzakt dak.quote:
Dan de kunst van het klussen zodat het wel prettig bewoonbaar maar niet stuk gerenoveerd wordt. Gezien de aanschafprijs en de verwachte extra kosten moet je er wel erg veel zin in hebben.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/88672784
Dat bord![]()
Ik heb geen kinderen, kennelijk zegt dat wat over mijn ouders....![]()
![]()
Iemand kan ook gewoon een stijlvolle ode aan zijn idool geven. Dit is gewoon een obsessiequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef Bladergroen het volgende:
"een waar paradijs voor fans van Marilyn Monroe."
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
With love :*![]()
Zal je niks verbazen dan dat de eigenaar een glazenwasserij heeftquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Allemaal die huizen met zo'n soort kampvibe hebben érgens in huis een monitor hangen. Die monitor is om de camerafeeds van de camera's in/om huis te kunnen zien. Valt me op.![]()
![]()
![]()
Geen idee. Ik word heel erg afgeleid van dat futuristische ding dat volgens mij een toilet is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:18 schreef BE het volgende:
[..]
Tsjonge, wat een raar bij elkaar geraapt zooitje lelijkheid bij elkaar.En dan 2,3 miljoen met een flat in je achtertuin?
En dan nog iets:
[ afbeelding ]
Wat is nou het nut van zo'n raampje in je bad?![]()
Ja, dat is zo'n Japans toilet met muziekjes enzo!quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
Geen idee. Ik word heel erg afgeleid van dat futuristische ding dat volgens mij een toilet is.![]()
***![]()
Buiten de overduidelijke obsessie zie ik wel veel leuke 60's spullen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Iemand kan ook gewoon een stijlvolle ode aan zijn idool geven. Dit is gewoon een obsessie![]()
![]()
Het zal energielabel Z hebben. Dat is sowieso al een probleem, als je het min of meer authentiek wil houden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Mooi huis ook wel. Ik beweer het niet vaak maar dit huis heeft wel een ingrijpende opknapbeurt nodig. Eerst een aannemer laten kijken naar scheuren en een verzakt dak.
Dan de kunst van het klussen zodat het wel prettig bewoonbaar maar niet stuk gerenoveerd wordt. Gezien de aanschafprijs en de verwachte extra kosten moet je er wel erg veel zin in hebben.![]()
Wat een belachelijke hoeveelheid foto'squote:Op zondag 27 augustus 2023 08:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/88672784
Ietsje verderop bij mij in de wijk verkoopt de woningbouwvereniging oude huurhuizen waar teveel aan moet gebeuren. Dit overpriced en getrashte huisje is er overduidelijk eentje. Slecht geisoleerd en je mag er megaveel geld tegenaan gooien om er iets van te maken. Verplichte zelfbewoning, dus geen investeringsoptie.
https://www.funda.nl/koop(...)mas-a-kempislaan-64/
Bizarre buizenconstructie ook:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zou zelf echt nooit aan een monumentaal pand beginnen. Voor elke minuscule aanpassing die je wil doen moet je langs de gemeente. Onze overburen hebben een monumentale boerderij en als ik hoor hoeveel gedoe dat allemaal is (dan hebben we het nog niet eens over de extra kosten) dan ben ik meteen genezenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Mooi huis ook wel. Ik beweer het niet vaak maar dit huis heeft wel een ingrijpende opknapbeurt nodig. Eerst een aannemer laten kijken naar scheuren en een verzakt dak.
Locatie van het huisje ziet er fraai uit maar zoveel geld vragen voor een (monumentaal) pand in die staat vind ik persoonlijk belachelijk.Just because you can doesn't mean you should![]()
Het zal wel architectuur zijn, maar mooi vind ik het niet
https://www.funda.nl/koop(...)57-parcivalring-150/![]()
Van buiten een gevangenis, en binnen net een ziekenhuis... Maar anderen noemen het weer 'luxe en strak'...quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)57-parcivalring-150/
[ Bericht 1% gewijzigd door Wiedanwel op 28-08-2023 18:00:25 ]![]()
Er is nog net geen uitstrooi plaats tuin aan de achterkant ..quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:31 schreef Wiedanwel het volgende:
[..]
Van buiten een gevangenis, en binnen net een ziekenhuis... Maar anderen noemen het weer 'luxe en strak'...![]()
![]()
![]()
Nog erger vind ik het zaaddodende verhaal in de beschrijving. Boeit mij het levensverhaal van de verkopersquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)57-parcivalring-150/![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: