Gewoon een opengeknipte autoband, vermomd als paard.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat dit een kinderspeeltje is.
[ afbeelding ]
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon een opengeknipte autoband, vermomd als paard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik zou niet weten hoe je dit met seksuele toegankelijkheid zou willen combineren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.
Die worden al decennia verkocht als schommelspeelgoed voor kinderen. Maar hey, a dirty mind...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.
Hebben ze hier nou alleen de gezichtjes van de twee kleintjes geblurd?? (middelste foto)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:12 schreef Claudia_x het volgende:
Als een huis ADHD zou kunnen hebben, dan zou het er zo uitzien:.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een teringbende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg er Ruinerwold-vibes van.
[ afbeelding ]
Vroeger diende het als thuis voor een pleeggezin met maar liefst 25 kinderen, en nu biedt het talloze mogelijkheden voor u.
12 slaapkamersquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
kenmerken;
- Levensloopbestendig..
- Veel mogelijkheden.
- Snel betrekbaar.
Er schijnt ook een autosloperij te hebben gezeten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.
1,1 miljoen voor een woonbootquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat dit een kinderspeeltje is.
[ afbeelding ]
Correctie: een woonark.quote:
Lijkt niet of ze er veel tijd en geld in steken. Dat paard is fel over been...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.
Als ik een paard zie zoals op de foto hier in het echt tegen zou komen zou ik de dierenbescherming bellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb altijd geleerd dat je bij een gezond paard de ribben moet kunnen voelen, maar je mag ze niet zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:06 schreef Angelfrouk het volgende:
Lijkt niet of ze er veel tijd en geld in steken. Dat paard is fel over been...
[ afbeelding ]
Als je dit snel betrekt is je levensloop denk ik niet zo lang dus dan klopt het wel weer. En veel mogelijkheden heeft het zeker!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
kenmerken;
- Levensloopbestendig..
- Veel mogelijkheden.
- Snel betrekbaar.
Misschien heeft asbest wel een hele hoge isolatiewaarde?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Bestaat het dak nu uit golfplaten?
[ afbeelding ]
Oh wacht: Tentdak bedekt met asbest.
Het is me trouwens een raadsel hoe dit huis uit 1850 energielabel C kan hebben.
De meeste hypotheekverstrekkers geven geen hypotheek op een woonark omdat het onduidelijk is of een boot een roerend of onroerend goed is. En sowieso krijg je minder hypotheek dan op een huis. Dan is het weer wel een beetje veel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Correctie: een woonark.
169 m2 woonoppervlakte, 490 m2 perceeloppervlakte en onder de rook van Amsterdam, dus zo gek is de vraagprijs niet.
Oh, dat wist ik niet! En hoe zit het dan met het perceel? Dat is in volle eigendom.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:34 schreef yinu het volgende:
[..]
De meeste hypotheekverstrekkers geven geen hypotheek op een woonark omdat het onduidelijk is of een boot een roerend of onroerend goed is. En sowieso krijg je minder hypotheek dan op een huis. Dan is het weer wel een beetje veel.
Ja dat weet ik niet, maar dat is wel vaak zo (ik heb een heimelijke woonbootdroom dus ik kijk altijd naar woonboten). In Amsterdam niet natuurlijk want daar is ongeveer alles erfpacht.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! En hoe zit het dan met het perceel? Dat is in volle eigendom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |