SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IPAD en I-PHONE gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !***![]()
Ik vraag mij vooral af wat er zoal onder/in die heuvel zit in de achtertuin van dat uitvaartcentrum(sorry, kon het niet laten
) .
![]()
Radartoren kopen iemand?
Alleen wel een bak werk binnen, want lelijke plavuizen en lelijke plafonds ed:
Maar je uitzicht!Dat verveelt volgens mij echt nooit!
***![]()
dakterras zo te zienquote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Mooi uitzicht ja, alleen geen echt balkon.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Niet van funda, maar ook een leuke om in de verkoopbrochure te zetten
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230203_97246770Dum de dum![]()
Lijkt mij een doffe ellende zeg. Ik snap ook niet waarom ze dat folie weer weghaalden.quote:Op donderdag 29 juni 2023 13:55 schreef Fe2O3 het volgende:
Niet van funda, maar ook een leuke om in de verkoopbrochure te zetten
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230203_97246770
Aan de andere kant: hadden die mensen dat niet in de gaten toen ze dat appartement gingen bekijken?![]()
Ik snap vooral niet waarom ze dat appartementencomplex daar zo hoog neerzetten. Het complex is nieuw, die toren staat er al sinds minstens 1949.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lijkt mij een doffe ellende zeg. Ik snap ook niet waarom ze dat folie weer weghaalden.
Uit nieuwsgierigheid even verder gezocht: het folie is letterlijk 'op veler verzoek' weer weggehaald:https://www.hln.be/oosten(...)ent-kochten~ac13aac7quote:Er werd prompt een petitie gestart om het licht terug te halen: al meer dan 10.000 mensen hebben die ondertekend.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Misschien heeft het ook wel met de veiligheid te maken. Als het licht richting het binnenland zichtbaar is, is het veel minder zichtbaar richting zee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom ze dat appartementencomplex daar zo hoog neerzetten. Het complex is nieuw, die toren staat er al sinds minstens 1949.
Uit nieuwsgierigheid even verder gezocht: het folie is letterlijk 'op veler verzoek' weer weggehaald:
[..]
https://www.hln.be/oosten(...)ent-kochten~ac13aac7
Met die folie zal het terug gekaatst worden richting zee.![]()
Dit is het zelfde als aan een spoorlijn wonen. Of een klok die elk kwartier klinkt. Je raakt er aan gewend. En je ziet of hoort het niet meer. Tot dat het weg is. Dan "mist"er iets.quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lijkt mij een doffe ellende zeg. Ik snap ook niet waarom ze dat folie weer weghaalden.
Aan de andere kant: hadden die mensen dat niet in de gaten toen ze dat appartement gingen bekijken?Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Wat?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:19 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel met de veiligheid te maken. Als het licht richting het binnenland zichtbaar is, is het veel minder zichtbaar richting zee.
Met die folie zal het terug gekaatst worden richting zee.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Als het licht richting het landmschijnt dan is het juist de bedoeling dat het vanaf zee niet zichtbaar is. Elke vuurtoren heeft namelijk zijn eigen lichtkarakteristiek waaraan je de vuurtoren kunt herkennen. Daarmee weet je op zee je positie.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:19 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook wel met de veiligheid te maken. Als het licht richting het binnenland zichtbaar is, is het veel minder zichtbaar richting zee.
Met die folie zal het terug gekaatst worden richting zee.
De folie is natuurlijk niet bedoeld om licht terug te kaatsen maar om licht tegen te houden dat richting land schijnt. De nieuwe bewoners hadden dit natuurlijk kunnen weten en moeten niet zo zeuren.![]()
Lekker in de chloorlucht en hoge luchtvochtigheid zitten...
https://www.funda.nl/koop(...)0696-noorderdiep-21/![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)0696-noorderdiep-21/
Het is ook maar een klein huisje dus dan moet je keuzes maken en ruimtes samenvoegen.![]()
![]()
Het zwembad in de woonkamer stoort me eigenlijk het minst, het feit dat er toch nog een CV in zit terwijl het nieuwbouw is, de enge trappen en de slechte afwerking van de mozaïek in de hamam storen me wel, zeker voor dat geld op die locatie.![]()
Haha zo bouwde ik mijn huizen altijd in sims 2quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Lekker op je luchtbedje in het zwembad een film kijken.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~![]()
Als moeder van een ontzettend ondernemende 9 maanden oude baby die zonder enig concept van gevaar overal heen, in en op kruipt word ik hier instant onrustig van.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ook zonder trappetje zodat ze verzopenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Haha zo bouwde ik mijn huizen altijd in sims 2
en ja ik zie beswel dat in de hoek onderwater een trapoploop zit...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Los van de wanstaltige inrichting lijkt dit me heerlijk! Dat wil zeggen, als dit een bijgebouw zou zijn. Hoe kom je er in vredesnaam bij om in je enige woonkamer een zwembad te stoppen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Maar de spouwmuren zijn zo diep dat je ermee zou willen trouwen, @Leandra!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:38 schreef Leandra het volgende:
Het zwembad in de woonkamer stoort me eigenlijk het minst, het feit dat er toch nog een CV in zit terwijl het nieuwbouw is, de enge trappen en de slechte afwerking van de mozaïek in de hamam storen me wel, zeker voor dat geld op die locatie.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Gewoon een opengeknipte autoband, vermomd als paard.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat dit een kinderspeeltje is.
[ afbeelding ]crap in = crap out![]()
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon een opengeknipte autoband, vermomd als paard.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik vind dit zo'n leuk huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik zou niet weten hoe je dit met seksuele toegankelijkheid zou willen combineren.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.
Artistiek kinderspeelgoed![]()
Die worden al decennia verkocht als schommelspeelgoed voor kinderen. Maar hey, a dirty mind...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik volg de ontwikkelingen op de seksspeeltjesmarkt niet zo, maar ik wil je geloven.![]()
![]()
Als een huis ADHD zou kunnen hebben, dan zou het er zo uitzien:.
Wat een teringbende.
Ik krijg er Ruinerwold-vibes van.
Vroeger diende het als thuis voor een pleeggezin met maar liefst 25 kinderen, en nu biedt het talloze mogelijkheden voor u.
[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 01-07-2023 08:18:44 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Hebben ze hier nou alleen de gezichtjes van de twee kleintjes geblurd?? (middelste foto)quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:12 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een teringbende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger diende het als thuis voor een pleeggezin met maar liefst 25 kinderen, en nu biedt het talloze mogelijkheden voor u.
Sowieso heel erg inconsequent met het wel of niet vaag maken van gezichten op foto's...op heel veel foto's."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
kenmerken;
- Levensloopbestendig..
- Veel mogelijkheden.
- Snel betrekbaar.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
12 slaapkamersquote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
kenmerken;
- Levensloopbestendig..
- Veel mogelijkheden.
- Snel betrekbaar.
![]()
Nadat ik hierboven 2 foto's zag schreef Claudia_x al:'Wat een teringbende'. En och, het is wat volgepropt en kleurrijk en niet mijn smaak, maar teringbende valt wel mee toch? En daarna ging ik op Funda kijken. Alles overheersend gevoel is nu "Wat een Teringbende"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik heb niet vaak dat ik denk, och wat zielig voor die beesten.
Maar die paardenbak
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Er schijnt ook een autosloperij te hebben gezeten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.
Van de woonkamer dacht ik nog: niet mijn smaak, maar de mensen proberen er iets van te maken. Bij de kinderkamers begon ik een naar gevoel te krijgen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Bestaat het dak nu uit golfplaten?
Oh wacht: Tentdak bedekt met asbest.
Het is me trouwens een raadsel hoe dit huis uit 1850 energielabel C kan hebben.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
1,1 miljoen voor een woonbootquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat dit een kinderspeeltje is.
[ afbeelding ]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Correctie: een woonark.quote:
169 m2 woonoppervlakte, 490 m2 perceeloppervlakte en onder de rook van Amsterdam, dus zo gek is de vraagprijs niet.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Lijkt niet of ze er veel tijd en geld in steken. Dat paard is fel over been...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.![]()
![]()
Als ik een paard zie zoals op de foto hier in het echt tegen zou komen zou ik de dierenbescherming bellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, paarden hebben als je 25 kinderen te verzorgen hebt. Het kost een hoop tijd en geld extra.![]()
Ik heb altijd geleerd dat je bij een gezond paard de ribben moet kunnen voelen, maar je mag ze niet zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:06 schreef Angelfrouk het volgende:
Lijkt niet of ze er veel tijd en geld in steken. Dat paard is fel over been...
[ afbeelding ]
En geld was vast geen probleem, als het allemaal pleegkinderen waren dan loop je mooi binnen: https://www.wsgv.nl/ik-ben-pleegouder/financiele-informatie"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De nieuwste trend in makelaarsland qua prijsstelling, is laag inzetten en biedingsoorlogen ontketenen, volgens mij.Resistance is futile.![]()
Als je dit snel betrekt is je levensloop denk ik niet zo lang dus dan klopt het wel weer. En veel mogelijkheden heeft het zeker!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
kenmerken;
- Levensloopbestendig..
- Veel mogelijkheden.
- Snel betrekbaar.
Misschien heeft asbest wel een hele hoge isolatiewaarde?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Bestaat het dak nu uit golfplaten?
[ afbeelding ]
Oh wacht: Tentdak bedekt met asbest.
Het is me trouwens een raadsel hoe dit huis uit 1850 energielabel C kan hebben.
Maar even serieus: ik krijg er echt de rillingen van. Ruinerwold-vibes inderdaad. Alleen als pleeggezin hoop je toch dat er wel een of andere instantie controleert ofzo.![]()
De meeste hypotheekverstrekkers geven geen hypotheek op een woonark omdat het onduidelijk is of een boot een roerend of onroerend goed is. En sowieso krijg je minder hypotheek dan op een huis. Dan is het weer wel een beetje veel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Correctie: een woonark.
169 m2 woonoppervlakte, 490 m2 perceeloppervlakte en onder de rook van Amsterdam, dus zo gek is de vraagprijs niet.![]()
![]()
Oh, dat wist ik niet! En hoe zit het dan met het perceel? Dat is in volle eigendom.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:34 schreef yinu het volgende:
[..]
De meeste hypotheekverstrekkers geven geen hypotheek op een woonark omdat het onduidelijk is of een boot een roerend of onroerend goed is. En sowieso krijg je minder hypotheek dan op een huis. Dan is het weer wel een beetje veel.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Alles is taupe in dit huis
Maar deze mensen hebben ook een rare obsessie met duur drink water
En het plaatsen van symmetrische pleepapier
En bang dat ze ergens niet kunnen zitten op het terras.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat weet ik niet, maar dat is wel vaak zo (ik heb een heimelijke woonbootdroom dus ik kijk altijd naar woonboten). In Amsterdam niet natuurlijk want daar is ongeveer alles erfpacht.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet! En hoe zit het dan met het perceel? Dat is in volle eigendom.
De waarde en de mogelijkheid tot financiering hangen natuurlijk ook af van de bestemming van de grond. Op het kadastrale kaartje zie je wel een bebouwingsvlak maar daar staat niet bij wat dat voor bestemming is.![]()
Met 'sun douche'. Godverdomme, wat decadent. Het enige wat ontbreekt is een zwembad in de woonkamer.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar deze mensen hebben ook een rare obsessie met duur drink water [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bang dat ze ergens niet kunnen zitten op het terras.
De architectuur en inrichting is verzorgd door studio Kees Marcelis.
Geen reclame voor Keesie, wat mij betreft.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat kan per kind aan de pleeg situatie liggen of die kinderen wel of niet geblurd moeten worden dus daarom wellicht zo wisselend. Ik zou ze persoonlijk allemaal een blur gegeven hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hebben ze hier nou alleen de gezichtjes van de twee kleintjes geblurd?? (middelste foto)
[ afbeelding ]
Sowieso heel erg inconsequent met het wel of niet vaag maken van gezichten op foto's...op heel veel foto's.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
De prijs is dusdanig dat het gewoon tegen de vlakte kan, heb je toch een lekker ruime kavel.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 08:12 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een teringbende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger diende het als thuis voor een pleeggezin met maar liefst 25 kinderen, en nu biedt het talloze mogelijkheden voor u.![]()
Voor een leeg kavel zou de prijs wel oké zijn maar als je eerst dat asbest moet laten saneren kan het ook weer best prijzig worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
De prijs is dusdanig dat het gewoon tegen de vlakte kan, heb je toch een lekker ruime kavel.![]()
Ja true, dat asbest is een beetje jammer, maar dat moet je hoe dan ook saneren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:18 schreef yinu het volgende:
[..]
Voor een leeg kavel zou de prijs wel oké zijn maar als je eerst dat asbest moet laten saneren kan het ook weer best prijzig worden.
Het is wel een enorm dakvlak dus ook heel veel asbest dat weg moet![]()
![]()
Als ik zo de inrichting bekijk dan hoop ik dat het geen chloorbad is. RVS en chloor zijn geen vrienden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het is of een vochtige ruimte, of steenkoud water.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Dat had ik in RCT als er dan zeurende bezoekers waren had ik buiten het park een omheinde plek waar ik ze concenteeerde zeg maar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook zonder trappetje zodat ze verzopen
en ja ik zie beswel dat in de hoek onderwater een trapoploop zit...Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Ho, hoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:23 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)0696-noorderdiep-21/quote:Het zwembad in de woonkamer en de jacuzzi in de hamam worden bediend vanuit de installatieruimte in het souterrain, waar ook het warmteterugwinsysteem zich bevindt. Deze ontvochtiger zuigt de vochtige lucht boven het zwembad en de hamam aan, onttrekt de condens en voert de verwarmde, droge lucht terug naar de woonkamer.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik heb dit vorig jaar meegemaakt na de verkoop van mijn appartement.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:09 schreef Angelfrouk het volgende:
Soms zie je een foto en denk je "die heb ik eerder gezien"...
[ afbeelding ]
Gejat van:
[ afbeelding ]
Ook nog eens slecht gejat...
Ik was vergeten de fotograaf op een parkje in de buurt te wijzen en heb later zelf nog een foto ervan gemaakt die de makelaar had toegevoegd aan de reportage.
Half jaar later stond het appartement 3 huizen verder bij een andere makelaar te koop. Stond mijn foto gewoon in die reportage erbij, duidelijk herkenbaar want er lag op een zeer specifieke plek een zakje op een veldje.
Heb het bij mijn makelaar nagevraagd en hij zei dat het wel vaker gebeurt dat foto's van elkaar gebruikt worden, maar dat dat van tevoren wel altijd eventjes overlegd wordt.
Vond het best raar omdat je betaald voor de foto's, maar zonder overleg ook nog eens erg asociaal van die andere makelaar.
Overigens was ook vrijwel de hele inleidende tekst over de wijk letterlijk overgenomen.
[ Bericht 2% gewijzigd door NedKelly op 02-07-2023 14:05:05 ]![]()
Wat prachtig en tot nu toe misstaat die "nieuwbouw" helemaal niet met de omgeving.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
Bijzondere architectuur aan de rand van de Hoge Veluwe. Het huis is nog niet afgebouwd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat sloop je er zo uit, verder best mooi huis voor die prijs.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hehe, zo'n super neutraal huis en dan zo'n statement achterwand! Leuk huis wel. Goeie prijs, ik voel een open dag aankomen met biedingsoorlogquote:.
Resistance is futile.![]()
Zeker een leuk huis - leuk gelegen lijkt mij, en mooie tuin, ziet er heel volwassen uit al voor een huis uit 2016!quote:Op zondag 2 juli 2023 20:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hehe, zo'n super neutraal huis en dan zo'n statement achterwand! Leuk huis wel. Goeie prijs, ik voel een open dag aankomen met biedingsoorlog.
![]()
Wauw, mooie vondst! Ik word dan toch altijd nieuwsgierig naar het verhaal. Bouwjaar 2010, en het is nog niet afgebouwd. Maar ze wonen er wel, met boekenkast en al. Is de poen op? Scheiding? Ik zou haast een bezichtiging plannen om de makelaar uit te horenquote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
Bijzondere architectuur aan de rand van de Hoge Veluwe. Het huis is nog niet afgebouwd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Google streetview gaat tot 2009, maar zonder verrekijker. Het staat op de plaats van voormalig "Huis te Deelen", maar dat kan Google ook niet makkelijk vinden.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:02 schreef yinu het volgende:
[..]
Wauw, mooie vondst! Ik word dan toch altijd nieuwsgierig naar het verhaal. Bouwjaar 2010, en het is nog niet afgebouwd. Maar ze wonen er wel, met boekenkast en al. Is de poen op? Scheiding? Ik zou haast een bezichtiging plannen om de makelaar uit te horen
Grmpf.crap in = crap out![]()
Hier lijkt het alsof het nog veel eerder is gebouwd, de architect heeft het over 1999-2002.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Google streetview gaat tot 2009, maar zonder verrekijker. Het staat op de plaats van voormalig "Huis te Deelen", maar dat kan Google ook niet makkelijk vinden.
Grmpf.![]()
Zeker heel mooi hoewel het niet echt mijn smaak is. Ik vind het ook opmerkelijk dat de makelaar meteen al in de eerste alinea tot 2 maal toe iets on-Nederlands noemt als hij resp. het landschap en vervolgens het huis zelf extra wil aanprijzen.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Adembenemend on-Nederlands uitzicht':
Wat is hier dan on-Nederlands aan?
'...dit unieke on-Nederlandse casco ontwerp, dat prachtig in het landschap past...'
Nou zo uniek is dit huis niet. Het is gebaseerd op de langgevelboerderijen met een snufje ark van Noach vind ik.![]()
Ik vind dat ook wel een heel gewoon Nederlands landschap met die lucht, bomen en weiland. Maar de makelaar zal wel niet vaak buiten de stad komen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
uggh why, perfecte plek voor al je kruidenpotjes en flesjesquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar deze mensen hebben ook een rare obsessie met duur drink water [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En bang dat ze ergens niet kunnen zitten op het terras.Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.![]()
Zelfs de slingers van een of andere verjaardag hangen er nog (foto 30)quote:Op zondag 2 juli 2023 22:02 schreef yinu het volgende:
[..]
Wauw, mooie vondst! Ik word dan toch altijd nieuwsgierig naar het verhaal. Bouwjaar 2010, en het is nog niet afgebouwd. Maar ze wonen er wel, met boekenkast en al. Is de poen op? Scheiding? Ik zou haast een bezichtiging plannen om de makelaar uit te horen![]()
Geld was halverwege op, 10 jaar terug? Het is nu al een vervallen bende. Daar ben je denk ik nog een hoop geld aan kwijt om het af te maken.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Geen opmerkelijke foto, wel een opmerkelijke beschrijving.
'gelegen vlakbij de A2' is met geen woord gelogen. Dat perceel grenst letterlijk aan de vangrail.
Wat ze er dan niet bij vertellen, is dat - tenzij je op de vluchtstrook van de A2 parkeert - je eerst door half Leidsche Rijn of dwars door Nieuwegein moet om op diezelfde A2 te komen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij![]()
even een linkje bij de post van stavro gezocht
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42120509-ringkade-1/Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Okee dus ik heb het nog even opgezocht en kennelijk was de eigenaar van plan om er een B&B-achtige verhuursituatie van te maken maar de gemeente lag dwars. Verder heb ik toch ook sterk de indruk dat er een financiële reden achter schuilt want waarom laat je anders zo'n huis zo verloederen?quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel een indrukwekkende poster aan de muur maar geen daglicht of frisse lucht. Dat laatste was wel nodig als je het nieuws leest.Ook de andere kinderslaapkamers hebben geen raam in deze woonboerderij in het lokaal beruchte Harkema.quote:![]()
Grote kans dat het lastig is daar weer een aansluiting nutsvoorzieningen te krijgen, of verzekeringen, pakketjes op afbetaling enz.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een indrukwekkende poster aan de muur maar geen daglicht of frisse lucht. Dat laatste was wel nodig als je het nieuws leest.
[..]
Ook de andere kinderslaapkamers hebben geen raam in deze woonboerderij in het lokaal beruchte Harkema.
Wel een heel recente uitspraak.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2023 19:12 schreef Seven. het volgende:
Even een bouwkundig vraagje: zorgen die stalen spanten die van buiten naar binnen doorlopen niet voor problemen in de vorm van koudegeleiding? Het zou mij niet verbazen als het 's winters condenswater regent vanaf die spanten en dat de aansluiting tussen spant en muur erg lastig dicht te krijgen en houden is.![]()
Spannende belegging wel met de nieuwe plannen. Interessant om ook de andere grondposities in de buurt te zien.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:03 schreef stavromulabeta het volgende:
'gelegen vlakbij de A2' is met geen woord gelogen. Dat perceel grenst letterlijk aan de vangrail.
[ afbeelding ]
Wat ze er dan niet bij vertellen, is dat - tenzij je op de vluchtstrook van de A2 parkeert - je eerst door half Leidsche Rijn of dwars door Nieuwegein moet om op diezelfde A2 te komen.
[ afbeelding ]![]()
Het antwoord staat reeds op de foto. Aan de rechterkant goed zichtbaar.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:32 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even een bouwkundig vraagje: zorgen die stalen spanten die van buiten naar binnen doorlopen niet voor problemen in de vorm van koudegeleiding? Het zou mij niet verbazen als het 's winters condenswater regent vanaf die spanten en dat de aansluiting tussen spant en muur erg lastig dicht te krijgen en houden is.
Maar het is ja. Materialen met verschillende uitzettingscoëfficiënt door elkaar heen laten gaan zonder flexibele afwerking is vragen om problemen. En daar komt in dit geval ook nog de warmte\koudebrug bij kijken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Een beetje architect hoort dit toch te weten?quote:Op maandag 3 juli 2023 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Het antwoord staat reeds op de foto. Aan de rechterkant goed zichtbaar.
Maar het is ja. Materialen met verschillende uitzettingscoëfficiënt door elkaar heen laten gaan zonder flexibele afwerking is vragen om problemen. En daar komt in dit geval ook nog de warmte\koudebrug bij kijken.
[ afbeelding ]![]()
Vlak onze vrienden van het kamp niet uit. Ik maas dus Kees Marcelis, een wous van de rolleman.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met 'sun douche'. Godverdomme, wat decadent. Het enige wat ontbreekt is een zwembad in de woonkamer.
[ afbeelding ]
De architectuur en inrichting is verzorgd door studio Kees Marcelis.
Geen reclame voor Keesie, wat mij betreft.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Tien keer lezen, tien keer niet snappen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vlak onze vrienden van het kamp niet uit. Ik maas dus Kees Marcelis, een wous van de rolleman.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Sorry dat is ook wel een oldbie grap: ONZ / ik maas dus kobie een wous van de rollemanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tien keer lezen, tien keer niet snappen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sorry dat is ook wel een oldbie grap: ONZ / ik maas dus kobie een wous van de rolleman![]()
Dank voor de toelichting!Snobs have more fun!
KLIK!![]()
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:03 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan ook hier de a12 opdraaien, lijkt mij ergens een beter idee.![]()
Een beetje architect maakt zich niet al te druk over praktische zakenquote:Op maandag 3 juli 2023 23:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Een beetje architect hoort dit toch te weten?![]()
Zocht er nog iemand een klushuis met mogelijkheden?
https://www.funda.nl/koop(...)terstraat-26-achter/![]()
Prijs: iets meer dan een half miljoenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Zocht er nog iemand een klushuis met mogelijkheden?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)terstraat-26-achter/En er moet héél veel geld in gestoken worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Groeit er nou een plant langs de schoorsteen door het dak?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wél echt serieus vet hoor. Maar vooral het verbouwen moet echt een drama zijn. Kan je je voorstellen dat je alles wat je af wil voeren... tja, waar laat je het? Container in die winkelstraat zetten? En alles wat je aan wil voeren, eerst kruip door/sluip door 50m lopen door smalle gangetjes en bruggetjes? (Denk aan houten platen van 244x122, grote zakken gips van 25kg, zware kalkzandsteen blokken, grote pakken of platen isolatiemateriaal).
Echt, van dat huis ga je echt huilen als je bezig bent met verbouwen.
Maat ik zie wel echt shitload aan potentie. Dat kan je echt extreem vet maken.
![]()
Ja, absoluut! Prachtige ruimtes. Goede lokatie. Maar die verbouwing huhquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:38 schreef bleiblei het volgende:
Maar ik zie wel echt shitload aan potentie. Dat kan je echt extreem vet maken.
Waar kom je nou eigenlijk naar binnen toe?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Met een trap ergens bij de achtergevel?quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kom je nou eigenlijk naar binnen toe?
***![]()
Das een heel verhaal wat in de verkooptekst staat. En ik snap er geen reet vanquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Waar kom je nou eigenlijk naar binnen toe?.
Maar in de winkelpui zit links een deur. Dan was er iets met een lange hal en trap en ruimte met stalen pilaren en ineens moest je over een bruggetje op de eerste verdieping over een spie die je tuin wordt.
Maar goed ik denk dat je er heen moet om het te ervaren. Maar die berging waarvan de helft van de m2s te vinden zijn in een gang van 25m lang zal er wel iets mee te maken hebben.
![]()
Wat is een spie grond? Trouwens de fotograaf moet daar toch ook gezekerd naar binnen gegaan zijn, over een nog-niet bestaande brug....![]()
Een heel lang stuk grond wat in een scherpe punt loopt. Waar je dus geen reet aan hebtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:40 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat is een spie grond? Trouwens de fotograaf moet daar toch ook gezekerd naar binnen gegaan zijn, over een nog-niet bestaande brug.....
Op het kadasterkaartje zie je ze. Van die rare opvulstukjes op het kaartje. Is trouwens ook geen kaas van te maken, dat kadasterkaartje. Maar dat zie je vaak in dichtgebouwde oude steden. Rood zijn de contouren van de bebouwing en zwart zijn de kadastrale kavels.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: