het heeft potentiequote:Op zondag 27 augustus 2023 10:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Anders zou je de omgebouwde woonwagen wel willen?
Ah, je bent me net voor!quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:55 schreef marcel.de het volgende:
Link werkte niet goed; bij dezen:
[ afbeelding ]
Wat een fantastische plek om te wonen!quote:Op zondag 27 augustus 2023 07:32 schreef Eightyone het volgende:
https://www.funda.nl/koop/maasland/huis-88631132-duifpolder-10/
Niks voor mij (bouwval, alsnog duur, middle of nowhere), maar wel schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsjonge, wat een raar bij elkaar geraapt zooitje lelijkheid bij elkaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:55 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal die huizen met zo'n soort kampvibe hebben érgens in huis een monitor hangen. Die monitor is om de camerafeeds van de camera's in/om huis te kunnen zien. Valt me op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:55 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi huis ook wel. Ik beweer het niet vaak maar dit huis heeft wel een ingrijpende opknapbeurt nodig. Eerst een aannemer laten kijken naar scheuren en een verzakt dak.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/88672784
Iemand kan ook gewoon een stijlvolle ode aan zijn idool geven. Dit is gewoon een obsessiequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef Bladergroen het volgende:
"een waar paradijs voor fans van Marilyn Monroe."
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zal je niks verbazen dan dat de eigenaar een glazenwasserij heeftquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Allemaal die huizen met zo'n soort kampvibe hebben érgens in huis een monitor hangen. Die monitor is om de camerafeeds van de camera's in/om huis te kunnen zien. Valt me op.
Geen idee. Ik word heel erg afgeleid van dat futuristische ding dat volgens mij een toilet is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:18 schreef BE het volgende:
[..]
Tsjonge, wat een raar bij elkaar geraapt zooitje lelijkheid bij elkaar.En dan 2,3 miljoen met een flat in je achtertuin?
En dan nog iets:
[ afbeelding ]
Wat is nou het nut van zo'n raampje in je bad?
Ja, dat is zo'n Japans toilet met muziekjes enzo!quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
Geen idee. Ik word heel erg afgeleid van dat futuristische ding dat volgens mij een toilet is.
Buiten de overduidelijke obsessie zie ik wel veel leuke 60's spullen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Iemand kan ook gewoon een stijlvolle ode aan zijn idool geven. Dit is gewoon een obsessie
Het zal energielabel Z hebben. Dat is sowieso al een probleem, als je het min of meer authentiek wil houden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Mooi huis ook wel. Ik beweer het niet vaak maar dit huis heeft wel een ingrijpende opknapbeurt nodig. Eerst een aannemer laten kijken naar scheuren en een verzakt dak.
Dan de kunst van het klussen zodat het wel prettig bewoonbaar maar niet stuk gerenoveerd wordt. Gezien de aanschafprijs en de verwachte extra kosten moet je er wel erg veel zin in hebben.
Wat een belachelijke hoeveelheid foto'squote:Op zondag 27 augustus 2023 08:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/88672784
Ik zou zelf echt nooit aan een monumentaal pand beginnen. Voor elke minuscule aanpassing die je wil doen moet je langs de gemeente. Onze overburen hebben een monumentale boerderij en als ik hoor hoeveel gedoe dat allemaal is (dan hebben we het nog niet eens over de extra kosten) dan ben ik meteen genezenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Mooi huis ook wel. Ik beweer het niet vaak maar dit huis heeft wel een ingrijpende opknapbeurt nodig. Eerst een aannemer laten kijken naar scheuren en een verzakt dak.
Dan de kunst van het klussen zodat het wel prettig bewoonbaar maar niet stuk gerenoveerd wordt. Gezien de aanschafprijs en de verwachte extra kosten moet je er wel erg veel zin in hebben.
Van buiten een gevangenis, en binnen net een ziekenhuis... Maar anderen noemen het weer 'luxe en strak'...quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Het zal wel architectuur zijn, maar mooi vind ik het niet
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)57-parcivalring-150/
Er is nog net geen uitstrooi plaats tuin aan de achterkant ..quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:31 schreef Wiedanwel het volgende:
[..]
Van buiten een gevangenis, en binnen net een ziekenhuis... Maar anderen noemen het weer 'luxe en strak'...
Nog erger vind ik het zaaddodende verhaal in de beschrijving. Boeit mij het levensverhaal van de verkopersquote:Op maandag 28 augustus 2023 16:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Het zal wel architectuur zijn, maar mooi vind ik het niet
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)57-parcivalring-150/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |