heb je het licht aan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Trekt hier een onweersbui over, het is pikkedonker
quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:09 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, doe mij die 26-28 graden met zon en luchtvochtigheid van 35-42% maar
Ik ben het er niet helemaal mee eens. Dit is (iig voor even) beter naar mijn smaak, maar dat het nu fijn weer is, nee.quote:Op donderdag 29 juni 2023 16:09 schreef INViCTuS het volgende:
Nou, doe mij die 26-28 graden met zon en luchtvochtigheid van 35-42% maar
Komt een miezerbui aan hoor. Het is hier kurkdroog als ik de buienradar mag geloven, maar mijn kleding is het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:42 schreef Kriegel het volgende:
Wat een sof weer vandaag zeg, nul van de voorspelde regen op wat kortstondig gepis na.
En we verdrogen verder...
Al paar runs komen de 30+ temperaturen volgend weekend terug. Meerdere modellen.quote:
Te vaak weer uitersten. Morgen knake weer met een kleine 20 graden. Ook waardeloos, maar gelijk weer dik 30+ is ook niet alles. Doe maar gewoon 25/26 en een LV van 40quote:
Het nieuwe normaal. Over een jaar of 5 tot 10 is dat 35 graden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Het gemak waarmee 30+ op de kaarten komt te staan/het ook echt 30+ wordt deze zomer is niet best hoor.
30+ is gewoon helemaal kut in Nederland
In het huidige klimaat (1991-2020) wordt in De Bilt gemiddeld 5 keer per jaar de 30 gepasseerd. Maar in de periode 1951-1980 was dat bijvoorbeeld gemiddeld 2 a 3 dagen per jaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 09:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Het gemak waarmee 30+ op de kaarten komt te staan/het ook echt 30+ wordt deze zomer is niet best hoor.
30+ is gewoon helemaal kut in Nederland
Huilanders incomingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
Ze staan er weer in. Dikke dertigers volgend weekend
[ twitter ]
Mijn nieuwe ventilator komt woensdagquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Kutzooi.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Lekker, laten we gelijk even 6 weken 30 graden hebben? Dan kunnen we teminste nog een beetje aan gaan wennen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Eerst zien. Vooralsnog zie ik niet meer dan 28 graden. Al het hogere = Het zou kunnen!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat het in het weekend valt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo’n dag als vandaag vind ik helemaal niet zo’n ramp eigenlijk
Even extra van genieten inderdaad als je volgend weekend ziet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Heerlijk weer zo nuquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even extra van genieten inderdaad als je volgend weekend ziet.
Kun je tenminste dingen doen. Deze week bijna zeven uur (buiten) gesport, heerlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Typisch. Ben je een paar weekjes vrij voor de schoolvakanties starten, is het precies die paar weken 10 graden koeler. Maar dan ook echt precies.
Ik wilde juist wat sightseeing doen en niet zozeer sporten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je tenminste dingen doen. Deze week bijna zeven uur (buiten) gesport, heerlijk
Dat is wel oprecht balen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Typisch. Ben je een paar weekjes vrij voor de schoolvakanties starten, is het precies die paar weken 10 graden koeler. Maar dan ook echt precies.
Ja op een dinsdag, niet in het weekend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Snertweerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kan me binnen ook prima vermakenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja op een dinsdag, niet in het weekend.
Geluksvogel. Je zou maar met 30+ graden vakantie hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dan zou ik gaan werken en mijn vakantie (thuis dan) uitstellen. Zonde van mijn vrije dagen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geluksvogel. Je zou maar met 30+ graden vakantie hebben.
Ik heb net nog op zolder zitten bouwenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Je kan de zolderkamerautisten er echt zo uit vissen.
Poep jij op zolder?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb net nog op zolder zitten bouwen
Ik kan me hier oprecht niks meer bij voorstellen.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:08 schreef DonDruiper het volgende:
Dit is toch heerlijk.
Op je gazelle fietsje met Gaastra windjack de stevige westenwind trotseren met de tranen in de ogen. Dan lekker genieten van een chocolademelk en appeltaart ergens op een terras. Daarna voldaan op de bank met een fleece dekentje om je heen de tour kijken en aan de hutspot.
Wat nou bootje varen of bakken op het strand.
Dit is nou die heerlijke Hollandse zomer!
Genieten!
Mooi.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:20 schreef Jor_Dii het volgende:
De hitte lijkt van korte duur voor volgend weekend..
Waar kijk je dan?quote:Op zondag 2 juli 2023 11:20 schreef Jor_Dii het volgende:
De hitte lijkt van korte duur voor volgend weekend..
Vorig jaar was ook erg winderig.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:04 schreef PzKpfw het volgende:
Kan me niet herinneren dat we andere zomers zoveel wind hadden.
Hier nog gewoon snoeiheet binnenquote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef Scjvb het volgende:
Even verfrissend na alle hitte is het wel, maar dit weertype moet idd niet al te lang gaan duren.i.i.g. doet de zon het nog!
![]()
Tot voor kort ook hier nog. Nu weer redelijk tot aardig te doen binnenshuis.quote:
Pff. Vreselijk.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:10 schreef INViCTuS het volgende:
EC gaat voor 35-37 graden in delen van het land op maandag. Met een nacht temperatuur van 22
[ twitter ]
Ach daarna krijgen we weerquote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:10 schreef INViCTuS het volgende:
EC gaat voor 35-37 graden in delen van het land op maandag. Met een nacht temperatuur van 22
[ twitter ]
Is wel maar 1 van de lijntjes. Controle run gaat voor 25 graden maandag bij EC.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:10 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
benieuwd of er dan ook weer eens onweer bij zal zittenquote:
Momenteel comfy 27c bij een briesje. Lekker savonds buiten zitten op de veranda na een lange werkdag. Biertje erbij. Dikke prima.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:17 schreef INViCTuS het volgende:
Matig weer vandaag. Niet echt zomers. Al kon de korte broek nog wel an
Daarom maar genieten daar waar het kan. Zeker zolang de temperaturen op zich wel goed zijn. Voor je het weet begint het herfst halfjaar weer met 80% van de tijd grijze treurnis ohne ende.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Sinds het onweer vrijwel verdwenen is en de zomer alleen maar kickdown-abs aan standen kent begin ik te merken dat het me niet meer zo boeit. Ik hou van de zon, ik hou van temperaturen boven de 20 graden maar tering hee, het is alleen maar droge bakhitte of grijs en vochtig. Oh en je ziet de natuur voor je ogen verschrompelen.
Boutklimaat hebben we hier eigenlijk want de rest van het jaar is het helemaal kut
Zeker, doe ik volledig. Wat ons te wachten staat is helemaal schijt en dat icm korte dagenquote:Op maandag 3 juli 2023 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarom maar genieten daar waar het kan. Zeker zolang de temperaturen op zich wel goed zijn. Voor je het weet begint het herfst halfjaar weer met 80% van de tijd grijze treurnis ohne ende.
beetje water en wind in nachtelijke urenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |