Ach daarna krijgen we weerquote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:10 schreef INViCTuS het volgende:
EC gaat voor 35-37 graden in delen van het land op maandag. Met een nacht temperatuur van 22
[ twitter ]
Is wel maar 1 van de lijntjes. Controle run gaat voor 25 graden maandag bij EC.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:10 schreef INViCTuS het volgende:
EC gaat voor 35-37 graden in delen van het land op maandag. Met een nacht temperatuur van 22
[ twitter ]
benieuwd of er dan ook weer eens onweer bij zal zittenquote:
Momenteel comfy 27c bij een briesje. Lekker savonds buiten zitten op de veranda na een lange werkdag. Biertje erbij. Dikke prima.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:17 schreef INViCTuS het volgende:
Matig weer vandaag. Niet echt zomers. Al kon de korte broek nog wel an
Daarom maar genieten daar waar het kan. Zeker zolang de temperaturen op zich wel goed zijn. Voor je het weet begint het herfst halfjaar weer met 80% van de tijd grijze treurnis ohne ende.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Sinds het onweer vrijwel verdwenen is en de zomer alleen maar kickdown-abs aan standen kent begin ik te merken dat het me niet meer zo boeit. Ik hou van de zon, ik hou van temperaturen boven de 20 graden maar tering hee, het is alleen maar droge bakhitte of grijs en vochtig. Oh en je ziet de natuur voor je ogen verschrompelen.
Boutklimaat hebben we hier eigenlijk want de rest van het jaar is het helemaal kut
Zeker, doe ik volledig. Wat ons te wachten staat is helemaal schijt en dat icm korte dagenquote:Op maandag 3 juli 2023 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarom maar genieten daar waar het kan. Zeker zolang de temperaturen op zich wel goed zijn. Voor je het weet begint het herfst halfjaar weer met 80% van de tijd grijze treurnis ohne ende.
beetje water en wind in nachtelijke urenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |