Huilanders incomingquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
Ze staan er weer in. Dikke dertigers volgend weekend
[ twitter ]
Mijn nieuwe ventilator komt woensdagquote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Kutzooi.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Lekker, laten we gelijk even 6 weken 30 graden hebben? Dan kunnen we teminste nog een beetje aan gaan wennen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Eerst zien. Vooralsnog zie ik niet meer dan 28 graden. Al het hogere = Het zou kunnen!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat het in het weekend valt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo’n dag als vandaag vind ik helemaal niet zo’n ramp eigenlijk
Even extra van genieten inderdaad als je volgend weekend ziet.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Heerlijk weer zo nuquote:Op zaterdag 1 juli 2023 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even extra van genieten inderdaad als je volgend weekend ziet.
Kun je tenminste dingen doen. Deze week bijna zeven uur (buiten) gesport, heerlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Typisch. Ben je een paar weekjes vrij voor de schoolvakanties starten, is het precies die paar weken 10 graden koeler. Maar dan ook echt precies.
Ik wilde juist wat sightseeing doen en niet zozeer sporten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je tenminste dingen doen. Deze week bijna zeven uur (buiten) gesport, heerlijk
Dat is wel oprecht balen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Typisch. Ben je een paar weekjes vrij voor de schoolvakanties starten, is het precies die paar weken 10 graden koeler. Maar dan ook echt precies.
Ja op een dinsdag, niet in het weekend.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Snertweerquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kan me binnen ook prima vermakenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja op een dinsdag, niet in het weekend.
Geluksvogel. Je zou maar met 30+ graden vakantie hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dan zou ik gaan werken en mijn vakantie (thuis dan) uitstellen. Zonde van mijn vrije dagen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geluksvogel. Je zou maar met 30+ graden vakantie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |