abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209668878
Met een ijsje in de zon dus.

pi_209668896
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oef dat is een hele beslissing. Hoe groot is zo'n ding? Krijgt hij dan ook meteen aanvullende insuline? (geen idee hoe dat werkt.

Ik kreeg net beter bericht van de DA. Kan morgenochtend vloeibare AB ophalen. Zal Elin ook niet al te blij mee zijn, maar beter dan wat ze nu niet meer krijgt (ik ga het gevecht niet meer aan)
Een paar cm volgens mij (we moeten nog gaan inlezen).

En ze dacht wel dat hij dan ook meteen insuline krijgt via dat apparaat maar wat ik nu even snel lees is dat niet zo.

Maar ze belt sowieso deze week nog met extra info.
pi_209668967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En ze dacht wel dat hij dan ook meteen insuline krijgt via dat apparaat maar wat ik nu even snel lees is dat niet zo.

Zag net een filmpje. Het aanbrengen valt erg mee zo te zien.
We have far more in common than that which devides us..
pi_209669025
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Freestyle Libre?
We hebben er nu enkele geplaatst bij katten, maar blijft niet altijd zitten. Duur grapje dan wel. Als het wel blijft zitten natuurlijk ideaal. Het ding zelf is verder niet heel groot, en rond. Leest enkel de glucose, insuline prikken moet nog wel.

Wanneer doen jullie die meting? Als dat vroeg in de ochtend is, dan kan soms het somogyi effect zorgen voor verhoogde waarden. Wellicht heeft je arts daar al rekening mee gehouden hoor. (Wat voor hoge waarden worden er gemeten eigenlijk? :) )
Is er wel eens een dagcurve besproken? Kan ook veel inzicht geven, maar betekent wel dagopname.
pi_209669034
Ook geregeld. Dank voor de tip😉

How green shareholders change the world
https://shop.follow-this.org/
  dinsdag 27 juni 2023 @ 17:09:25 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_209669045
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:22 schreef borisz het volgende:
Aan de wandel tussen Alphen en Woerden. Groene Hartpad. Wilde eigenlijk naar Woerdense Verlaat. Echter wegens werkzaamheden werd ik gedwongen om op 6,5km af te slaan naar Zegveld en Woerden.
https://www.komoot.com/nl-nl/tour/1186690049
Daardoor eigenlijk niet zo´n leuke wandeling. Eerste deel was ook saai. Werd dit pas leuk doen Nieuwkoop in zicht kwam. Nou ja kan gebeuren. :s)
Achteraf wel fijn. Er gaan in de ochtend maar twee bussen naar Woerdense Verlaat en smiddags drie. Had anders tot 1530 moeten wachten of vanuit daar moeten lopen naar Woerden (12km).
Ik ga ook niet een volgende etappe 'terug'. Voor de volgende keer vanuit Woerden door naar IJsselstein.
Ijsselstein is wel heel erg gaaf :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Nou we zijn weer terug van de dierenarts, we hebben weer genoeg om over na te denken -O-
Aangezien hij niet op een normale manier op de insuline reageert zitten ze te denken om hem een sensor te geven die continu de suikerwaarde kan meten, net zoals bij mensen.
Maarja bij een kat heeft het nogal wat haken en ogen (en niet goedkoop).
Het is allemaal wat.....
Oef, dat is best een heftige en prijzige beslissing. Geen idee hoeveel zoiets moet kosten hoor, maar wel iets om goed over na te denken. Speciaal als je niet weet OF het gaat helpen. En als het niet helpt, kunnen ze de sensor dan opnieuw gebruiken of ben jij gewoon honderden euro's lichter?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209669064
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Freestyle Libre?
We hebben er nu enkele geplaatst bij katten, maar blijft niet altijd zitten. Duur grapje dan wel. Als het wel blijft zitten natuurlijk ideaal. Het ding zelf is verder niet heel groot, en rond. Leest enkel de glucose, insuline prikken moet nog wel.

Wanneer doen jullie die meting? Als dat vroeg in de ochtend is, dan kan soms het somogyi effect zorgen voor verhoogde waarden. Wellicht heeft je arts daar al rekening mee gehouden hoor. (Wat voor hoge waarden worden er gemeten eigenlijk? :) )
Is er wel eens een dagcurve besproken? Kan ook veel inzicht geven, maar betekent wel dagopname.
Freestyle Libre inderdaad.

We meten 6u na het insuline spuiten.
De laatste 2 keer werd er tussen 20 en 22 gemeten.

Dagcurve is wel even benoemt maar dan vooral met thuis meten eigenlijk.
pi_209669098
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:09 schreef Troel het volgende:

[..]
Ijsselstein is wel heel erg gaaf :P
[..]
Oef, dat is best een heftige en prijzige beslissing. Geen idee hoeveel zoiets moet kosten hoor, maar wel iets om goed over na te denken. Speciaal als je niet weet OF het gaat helpen. En als het niet helpt, kunnen ze de sensor dan opnieuw gebruiken of ben jij gewoon honderden euro's lichter?
Het zou om zo'n 120 euro per maand gaan. En als het niet blijkt te werken dan kunnen we er ook zo weer mee stoppen. Zijn we alleen de kosten van die 2 weken kwijt.

@Candaasje ze hadden het over een licht roesje bij plaatsen. Maar is dat alleen bij de eerste keer of elke 2 weken?
pi_209669180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Freestyle Libre inderdaad.

We meten 6u na het insuline spuiten.
De laatste 2 keer werd er tussen 20 en 22 gemeten.

Dagcurve is wel even benoemt maar dan vooral met thuis meten eigenlijk.
Dat zijn wel verhoogde waarden ja. Dan zou zo’n freestyle misschien wel fijn zijn, geeft je sneller/makkelijker inzicht en kun je beter inregelen met de insuline.

Roesje hangt beetje van de kat af, maar veel vinden het vaak toch een beetje gemeen om zonder te doen, dus ik denk dat ze het dan wel elke keer doen als ze de meter vervangen. Risico daarvan hangt er vanaf wat en hoeveel anesthesie middelen ze gebruiken, wij gebruiken meestal Alfaxan of propofol en dan zijn ze na zo’n 10 minuten wel weer bij. Dus geen full blown anesthesie zeg maar 😋
pi_209669183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het zou om zo'n 120 euro per maand gaan. En als het niet blijkt te werken dan kunnen we er ook zo weer mee stoppen. Zijn we alleen de kosten van die 2 weken kwijt.

@:Candaasje ze hadden het over een licht roesje bij plaatsen. Maar is dat alleen bij de eerste keer of elke 2 weken?
Jeetje joh, wel een beslissing..
Ik denk dat het plaatsen maar eenmalig onder dormicum is (denk ik, als mensenzuster)
Kweetookniet of dormicum bij katten gebruikelijk is trouwens :D
pi_209669203
Ik ben net benaderd voor een docu over amateurpianisten.
Omdat ik in de Cor Bakker pianolesgroep zit.. daar hebben ze me gevonden :+
Ben ik bij dat casting bureau aan het rondkijken en besloten dat ik me iig ga opgeven. Als ik het toch niet wil is nee ook altijd nog een antwoord, krijg ik bij algemene vragen of ik allang een boerderij heb, en met wie dan wel en nog meer vragen over wonen op een boerderij _O-
Foutje maar ff doorgegeven en ik wacht dus maar even met het voltooien van de vragenlijst :P
pi_209669229
Ik ga weer zo lekker op tears of the kingdom O+ Helemaal (nog net) onder werktijd O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209669241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Jeetje joh, wel een beslissing..
Ik denk dat het plaatsen maar eenmalig onder dormicum is (denk ik, als mensenzuster)
Kweetookniet of dormicum bij katten gebruikelijk is trouwens :D
Midazolam wordt gebruikt :Y Maar liever in combinatie met andere middelen. Kan namelijk ook excitatie veroorzaken. Wordt voornamelijk gebruikt bij patiënten met contra indicatie voor alfa2-agonisten (denk aan dieren met hartproblemen, erg jong, erg oud, etc) en soms ook wel bij plaskaters. Beetje de boel ontspannen :+

Wij gebruiken het voor de meerderheid van de patiënten denk ik zo. Maar goed, vaak dus hoger risico patiënten.
pi_209669250
Wat denken jullie kan ik noodles opbakken en er dan een eitje doorroeren padthaistyle of wordt dat een kliederboel?

Lekker Indonesies! Het eten ook!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209669255
Oh dear....ben zojuist gevraagd voor (en nee zeggen is vrij onbeschoft vind ik) de whatsapp groep voor de baby shower van mijn nichtje. Het is in ieder geval geen gender reveal :D
pi_209669258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh dear....ben zojuist gevraagd voor (en nee zeggen is vrij onbeschoft vind ik) de whatsapp groep voor de baby shower van mijn nichtje. Het is in ieder geval geen gender reveal :D
Nee zeggen kan altijd. Direct archiveren ook.
pi_209669345
O god de blaren, de blaren :'(
  Moderator dinsdag 27 juni 2023 @ 17:46:24 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209669430
quote:
"Ik vind dit onzin" *kaatje1 heeft de groep verlaten*
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_209669437
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat zijn wel verhoogde waarden ja. Dan zou zo’n freestyle misschien wel fijn zijn, geeft je sneller/makkelijker inzicht en kun je beter inregelen met de insuline.

Roesje hangt beetje van de kat af, maar veel vinden het vaak toch een beetje gemeen om zonder te doen, dus ik denk dat ze het dan wel elke keer doen als ze de meter vervangen. Risico daarvan hangt er vanaf wat en hoeveel anesthesie middelen ze gebruiken, wij gebruiken meestal Alfaxan of propofol en dan zijn ze na zo’n 10 minuten wel weer bij. Dus geen full blown anesthesie zeg maar 😋
Bedankt voor de info :)

Ik denk dat we het sowieso wel willen proberen, ben wel heel benieuwd hoe de kat er op gaat reageren.

quote:
Sterkte :D
pi_209669531
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
"Ik vind dit onzin" *kaatje1 heeft de groep verlaten*
Dat was de gender reveal. Dit vind ik ook niets, maar ja, je moet wat voor je familie :D
pi_209669553
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk dat we het sowieso wel willen proberen, ben wel heel benieuwd hoe de kat er op gaat reageren.
[..]
Ik zou het ook proberen, scheelt jullie (en kat) mogelijk veel stress.
En als het niet bevalt, nouja, dan kun je altijd weer terugvallen op wat je nu doet. Succes! ^O^

Ik duik de vakantiemodus weer terug in, ajuus :W
pi_209669560
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En als het niet bevalt, nouja, dan kun je altijd weer terugvallen op wat je nu doet. Succes! ^O^

Veel plezier nog *O*
pi_209669630
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

[..]
Lastige keuze ;( Qua kosten en kwaliteit van leven.

Ik ken de freestyle Libre bij mensen. Ongeveer een euro munt qua grootte en dikte.
Plaatsen is niet heel ingewikkeld bij mensen. Waarschijnlijk omdat ze onbehaard zijn en stil blijven zitten als je de plakker met klein naaldje erin op/in de huid plakt. En ze gaan er niet aan zitten natuurlijk. Moet elke twee weken vervangen worden.
Als het zit en blijft zitten is het echt een uitkomst. Even de meter of telefoon ernaast en je hebt de waarde.
Maar er zit zoals Candaasje al zei, geen insuline in.

@Candaasje waar plaatsen ze die sensor bij dieren? En waarom is dat zonder narcose lastiger? Prikken zetten doen jullie toch ook zonder anesthesie?

En weet jij of er ook al ontwikkelingen zijn voor draagbare insulinepompen bij dieren? Die zijn voor mensen al zo klein geworden, wie weet wordt dat (binnenkort) ook haalbaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209669633
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Precies :Y

Have fun!
pi_209669663
Ik vind net een kraker ;(

Bovenkastje vol muizenrotzooi, placemats stuk geknaagd, alle schalen af moeten wassen :r

En de bewoner: die keek me aan, hij piepte, ik gilde, en dook vanuit zijn warme placematrestjesnestje door een stekkergat achterin mijn keuken. Faalkatten :{w
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209669797
Ondertussen doet onze andere kat ook rare dingen :') Komt hij net uit de kattenbak (zonder iets te doen) maar heeft wel heel zijn kop vol met kattengrind....die is niet goed hoor.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 juni 2023 @ 18:34:33 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209670082
IJsselstein sucks. Daar was ik gisteren.
pi_209670100
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:34 schreef Kreator het volgende:
IJsselstein sucks. Daar was ik gisteren.
Ik woon er niet meer, dus logisch dat het niet meer leuk is :{w

(De binnenstad is wel tof O+ een van de weinige dingen die ik nog wel eens mis. )
pi_209670144
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lastige keuze ;( Qua kosten en kwaliteit van leven.

Ik ken de freestyle Libre bij mensen. Ongeveer een euro munt qua grootte en dikte.
Plaatsen is niet heel ingewikkeld bij mensen. Waarschijnlijk omdat ze onbehaard zijn en stil blijven zitten als je de plakker met klein naaldje erin op/in de huid plakt. En ze gaan er niet aan zitten natuurlijk. Moet elke twee weken vervangen worden.
Als het zit en blijft zitten is het echt een uitkomst. Even de meter of telefoon ernaast en je hebt de waarde.
Maar er zit zoals Candaasje al zei, geen insuline in.

@:candaasje waar plaatsen ze die sensor bij dieren? En waarom is dat zonder narcose lastiger? Prikken zetten doen jullie toch ook zonder anesthesie?

En weet jij of er ook al ontwikkelingen zijn voor draagbare insulinepompen bij dieren? Die zijn voor mensen al zo klein geworden, wie weet wordt dat (binnenkort) ook haalbaar.
Flank/rug, plekje kaalscheren.
Degene die wij moesten plaatsen had heel veel kleine naaldjes en het moest met kracht. Maar op YouTube zie ik andere, vast wat nieuwere modellen. De kat werkte ook niet mee, die moet vanwege alle stress en de veiligheid al even plat voor het zetten van een infuus :+

We doen het niet zo vaak, is meer voor de eerstelijn. (We zetten in geen vaccinaties enzo, om geen werk te ‘stelen’ )

Insulinepomp weet ik niet… zou ideaal zijn, maar of de markt groot genoeg is? Ik zal het eens vragen aan collega die extra scholing op gebied van diabetes en op gebied van katten heeft gevolgd :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 juni 2023 @ 18:40:26 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209670146
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik woon er niet meer, dus logisch dat het niet meer leuk is :{w

(De binnenstad is wel tof O+ een van de weinige dingen die ik nog wel eens mis. )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 juni 2023 @ 18:44:18 #31
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209670198
quote:
Zo te zien werk ik morgen thuis :D
pi_209670248
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:40 schreef Kreator het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh er zijn heel lelijke stukken, absoluut.
Maar het middeleeuwse stadje heeft echt wel sfeer. Veel terrasjes ook.

Vind wel dat er enorm veel gekapt is, qua bomen. Het is echt veel kaler dan toen ik nog bij mijn ouders woonde. Eeuwig zonde.
pi_209670266
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:44 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Zo te zien werk ik morgen thuis :D
Fijn dat dat kan. Lees dat er veel mensen op diverse stations staan :o
  dinsdag 27 juni 2023 @ 18:48:42 #34
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209670287
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mijn manager woont op Texel, dus die staat erg positief tegenover thuiswerken ;)
pi_209670296
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:

Kan je daar een bus pakken? En anders moet je wel heel erg om (via Utrecht?)

NS planner raad een 'gewone lijndienstbus' aan. Dat past toch niet joh :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 juni 2023 @ 18:51:03 #36
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209670320
Nijmegen>Utrecht en vice versa moet nu via Den Bosch ja, dat wordt me te gortig qua reistijd.
pi_209670332
Ja, ik zie ook een advies Den Bosch - Geldermalsen - Tiel - Arnhem. Slechts 2 uur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209670398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kan je daar een bus pakken? En anders moet je wel heel erg om (via Utrecht?)

NS planner raad een 'gewone lijndienstbus' aan. Dat past toch niet joh :')
Dit staat nu in de Gelderlander
Ondertussen staan op de centrale stations van Nijmegen en Arnhem een flink aantal mensen te wachten bij de opstapplaatsen voor bussen. De NS zet bussen in, maar meldt dat er zeer moeilijk bussen beschikbaar zijn en adviseert vanuit Nijmegen om te reizen via Den Bosch. Mensen die van Arnhem naar Nijmegen moeten, wordt geadviseerd om te rijden via Utrecht. Dat kost reizigers anderhalf uur extra reistijd.

De NS wil nu proberen om wel treinen tussen station Lent en Arnhem Centraal te laten rijden. Er gaan dan bussen rijden tussen Lent en het Centraal Station in Nijmegen.
pi_209670503
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:

Dit staat nu in de Gelderlander
Ondertussen staan op de centrale stations van Nijmegen en Arnhem een flink aantal mensen te wachten bij de opstapplaatsen voor bussen. De NS zet bussen in, maar meldt dat er zeer moeilijk bussen beschikbaar zijn en adviseert vanuit Nijmegen om te reizen via Den Bosch. Mensen die van Arnhem naar Nijmegen moeten, wordt geadviseerd om te rijden via Utrecht. Dat kost reizigers anderhalf uur extra reistijd.

De NS wil nu proberen om wel treinen tussen station Lent en Arnhem Centraal te laten rijden. Er gaan dan bussen rijden tussen Lent en het Centraal Station in Nijmegen.
Niemand wil meer buschauffeur worden, aldus diverse gepensioneerde buschauffeurs die ik sprak *O* (2 weken bussen tussen mijn woonplaats - mijn werk en ik heb 1 buschauffeur gezien die niet al bejaard leek).
Je moet tegenwoordig ook zelf je opleiding betalen. Mijn beide ooms waren buschauffeur en hun opleiding werd gewoon door de busmaatschappij betaald. Mijn nichtje moest het helemaal zelf betalen (2 jaar geleden).
pi_209670602
*O* fuck you, pay me *O*
pi_209670734
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Niemand wil meer buschauffeur worden, aldus diverse gepensioneerde buschauffeurs die ik sprak *O* (2 weken bussen tussen mijn woonplaats - mijn werk en ik heb 1 buschauffeur gezien die niet al bejaard leek).
Je moet tegenwoordig ook zelf je opleiding betalen. Mijn beide ooms waren buschauffeur en hun opleiding werd gewoon door de busmaatschappij betaald. Mijn nichtje moest het helemaal zelf betalen (2 jaar geleden).
Ik weet van een paar mannen die het wel betaald kregen, maar of dat nou vanuit de Gemeente was weet ik niet meer. Ze hadden hun inburgering goed afgesloten en dit was om ze een goede baan te bezorgen. Van 1 (hier in Arnhem) weet ik zeker dat hij een tijd lang heeft gereden. Maar ik heb 'm al een tijd niet meer gezien (zit niet zo vaak in de bus)
pi_209670747
Hele zak uien gesneden :'(
pi_209670781
Ik wou nog even werken deze avond, maar gelukkig heeft mijn programmeur de boel dermate gemold dat dat volstrekt zinloos is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 27 juni 2023 @ 19:23:20 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  dinsdag 27 juni 2023 @ 19:28:24 #45
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209670887
Voor alle fans: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #7

Hint: flink wat eetgenot :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209670970
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Midweekje Wenen gewonnen?
:Y
pi_209670981
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:

Nu heb ik zin in een schnitzel :9
pi_209671095
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:

Vochtig snackje :+
pi_209671117
pi_209671145
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:dr_flash https://www.tuinboon.nl/r(...)akken%20varkensvlees.

Iesch koeltoer over twee weken *O* _O-
ohhhh Straks mag je niet mee _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')