Een paar cm volgens mij (we moeten nog gaan inlezen).quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef dat is een hele beslissing. Hoe groot is zo'n ding? Krijgt hij dan ook meteen aanvullende insuline? (geen idee hoe dat werkt.
Ik kreeg net beter bericht van de DA. Kan morgenochtend vloeibare AB ophalen. Zal Elin ook niet al te blij mee zijn, maar beter dan wat ze nu niet meer krijgt (ik ga het gevecht niet meer aan)
Zag net een filmpje. Het aanbrengen valt erg mee zo te zien.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een paar cm volgens mij (we moeten nog gaan inlezen).
En ze dacht wel dat hij dan ook meteen insuline krijgt via dat apparaat maar wat ik nu even snel lees is dat niet zo.
Maar ze belt sowieso deze week nog met extra info.
Freestyle Libre?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een paar cm volgens mij (we moeten nog gaan inlezen).
En ze dacht wel dat hij dan ook meteen insuline krijgt via dat apparaat maar wat ik nu even snel lees is dat niet zo.
Maar ze belt sowieso deze week nog met extra info.
Ijsselstein is wel heel erg gaafquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:22 schreef borisz het volgende:
Aan de wandel tussen Alphen en Woerden. Groene Hartpad. Wilde eigenlijk naar Woerdense Verlaat. Echter wegens werkzaamheden werd ik gedwongen om op 6,5km af te slaan naar Zegveld en Woerden.
https://www.komoot.com/nl-nl/tour/1186690049
Daardoor eigenlijk niet zo´n leuke wandeling. Eerste deel was ook saai. Werd dit pas leuk doen Nieuwkoop in zicht kwam. Nou ja kan gebeuren.![]()
Achteraf wel fijn. Er gaan in de ochtend maar twee bussen naar Woerdense Verlaat en smiddags drie. Had anders tot 1530 moeten wachten of vanuit daar moeten lopen naar Woerden (12km).
Ik ga ook niet een volgende etappe 'terug'. Voor de volgende keer vanuit Woerden door naar IJsselstein.
Oef, dat is best een heftige en prijzige beslissing. Geen idee hoeveel zoiets moet kosten hoor, maar wel iets om goed over na te denken. Speciaal als je niet weet OF het gaat helpen. En als het niet helpt, kunnen ze de sensor dan opnieuw gebruiken of ben jij gewoon honderden euro's lichter?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:45 schreef Sarabi het volgende:
Nou we zijn weer terug van de dierenarts, we hebben weer genoeg om over na te denken![]()
Aangezien hij niet op een normale manier op de insuline reageert zitten ze te denken om hem een sensor te geven die continu de suikerwaarde kan meten, net zoals bij mensen.
Maarja bij een kat heeft het nogal wat haken en ogen (en niet goedkoop).
Het is allemaal wat.....
Freestyle Libre inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Freestyle Libre?
We hebben er nu enkele geplaatst bij katten, maar blijft niet altijd zitten. Duur grapje dan wel. Als het wel blijft zitten natuurlijk ideaal. Het ding zelf is verder niet heel groot, en rond. Leest enkel de glucose, insuline prikken moet nog wel.
Wanneer doen jullie die meting? Als dat vroeg in de ochtend is, dan kan soms het somogyi effect zorgen voor verhoogde waarden. Wellicht heeft je arts daar al rekening mee gehouden hoor. (Wat voor hoge waarden worden er gemeten eigenlijk?)
Is er wel eens een dagcurve besproken? Kan ook veel inzicht geven, maar betekent wel dagopname.
Het zou om zo'n 120 euro per maand gaan. En als het niet blijkt te werken dan kunnen we er ook zo weer mee stoppen. Zijn we alleen de kosten van die 2 weken kwijt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ijsselstein is wel heel erg gaaf
[..]
Oef, dat is best een heftige en prijzige beslissing. Geen idee hoeveel zoiets moet kosten hoor, maar wel iets om goed over na te denken. Speciaal als je niet weet OF het gaat helpen. En als het niet helpt, kunnen ze de sensor dan opnieuw gebruiken of ben jij gewoon honderden euro's lichter?
Dat zijn wel verhoogde waarden ja. Dan zou zo’n freestyle misschien wel fijn zijn, geeft je sneller/makkelijker inzicht en kun je beter inregelen met de insuline.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Freestyle Libre inderdaad.
We meten 6u na het insuline spuiten.
De laatste 2 keer werd er tussen 20 en 22 gemeten.
Dagcurve is wel even benoemt maar dan vooral met thuis meten eigenlijk.
Jeetje joh, wel een beslissing..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zou om zo'n 120 euro per maand gaan. En als het niet blijkt te werken dan kunnen we er ook zo weer mee stoppen. Zijn we alleen de kosten van die 2 weken kwijt.
@:Candaasje ze hadden het over een licht roesje bij plaatsen. Maar is dat alleen bij de eerste keer of elke 2 weken?
Midazolam wordt gebruiktquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Jeetje joh, wel een beslissing..
Ik denk dat het plaatsen maar eenmalig onder dormicum is (denk ik, als mensenzuster)
Kweetookniet of dormicum bij katten gebruikelijk is trouwens
Nee zeggen kan altijd. Direct archiveren ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh dear....ben zojuist gevraagd voor (en nee zeggen is vrij onbeschoft vind ik) de whatsapp groep voor de baby shower van mijn nichtje. Het is in ieder geval geen gender reveal
"Ik vind dit onzin" *kaatje1 heeft de groep verlaten*quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh dear....ben zojuist gevraagd voor (en nee zeggen is vrij onbeschoft vind ik) de whatsapp groep voor de baby shower van mijn nichtje. Het is in ieder geval geen gender reveal
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat zijn wel verhoogde waarden ja. Dan zou zo’n freestyle misschien wel fijn zijn, geeft je sneller/makkelijker inzicht en kun je beter inregelen met de insuline.
Roesje hangt beetje van de kat af, maar veel vinden het vaak toch een beetje gemeen om zonder te doen, dus ik denk dat ze het dan wel elke keer doen als ze de meter vervangen. Risico daarvan hangt er vanaf wat en hoeveel anesthesie middelen ze gebruiken, wij gebruiken meestal Alfaxan of propofol en dan zijn ze na zo’n 10 minuten wel weer bij. Dus geen full blown anesthesie zeg maar 😋
Sterktequote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was de gender reveal. Dit vind ik ook niets, maar ja, je moet wat voor je familiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Ik vind dit onzin" *kaatje1 heeft de groep verlaten*
Ik zou het ook proberen, scheelt jullie (en kat) mogelijk veel stress.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de info
Ik denk dat we het sowieso wel willen proberen, ben wel heel benieuwd hoe de kat er op gaat reageren.
[..]
Sterkte
Veel plezier nogquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou het ook proberen, scheelt jullie (en kat) mogelijk veel stress.
En als het niet bevalt, nouja, dan kun je altijd weer terugvallen op wat je nu doet. Succes!
Ik duik de vakantiemodus weer terug in, ajuus
Lastige keuzequote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de info
Ik denk dat we het sowieso wel willen proberen, ben wel heel benieuwd hoe de kat er op gaat reageren.
[..]
Sterkte
Preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou het ook proberen, scheelt jullie (en kat) mogelijk veel stress.
En als het niet bevalt, nouja, dan kun je altijd weer terugvallen op wat je nu doet. Succes!
Ik duik de vakantiemodus weer terug in, ajuus
Ik woon er niet meer, dus logisch dat het niet meer leuk isquote:
Flank/rug, plekje kaalscheren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lastige keuzeQua kosten en kwaliteit van leven.
Ik ken de freestyle Libre bij mensen. Ongeveer een euro munt qua grootte en dikte.
Plaatsen is niet heel ingewikkeld bij mensen. Waarschijnlijk omdat ze onbehaard zijn en stil blijven zitten als je de plakker met klein naaldje erin op/in de huid plakt. En ze gaan er niet aan zitten natuurlijk. Moet elke twee weken vervangen worden.
Als het zit en blijft zitten is het echt een uitkomst. Even de meter of telefoon ernaast en je hebt de waarde.
Maar er zit zoals Candaasje al zei, geen insuline in.
@:candaasje waar plaatsen ze die sensor bij dieren? En waarom is dat zonder narcose lastiger? Prikken zetten doen jullie toch ook zonder anesthesie?
En weet jij of er ook al ontwikkelingen zijn voor draagbare insulinepompen bij dieren? Die zijn voor mensen al zo klein geworden, wie weet wordt dat (binnenkort) ook haalbaar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik woon er niet meer, dus logisch dat het niet meer leuk is![]()
(De binnenstad is wel tofeen van de weinige dingen die ik nog wel eens mis. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo te zien werk ik morgen thuisquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:47 schreef Kaatje1 het volgende:
@:tele6 dit kom ik net tegen
https://www.gelrenieuws.n(...)tische-gevolgen.html
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:40 schreef Kreator het volgende:
[..]Oh er zijn heel lelijke stukken, absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het middeleeuwse stadje heeft echt wel sfeer. Veel terrasjes ook.
Vind wel dat er enorm veel gekapt is, qua bomen. Het is echt veel kaler dan toen ik nog bij mijn ouders woonde. Eeuwig zonde.
Fijn dat dat kan. Lees dat er veel mensen op diverse stations staanquote:
Mijn manager woont op Texel, dus die staat erg positief tegenover thuiswerkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat dat kan. Lees dat er veel mensen op diverse stations staan
Kan je daar een bus pakken? En anders moet je wel heel erg om (via Utrecht?)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat dat kan. Lees dat er veel mensen op diverse stations staan
Dit staat nu in de Gelderlanderquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je daar een bus pakken? En anders moet je wel heel erg om (via Utrecht?)
NS planner raad een 'gewone lijndienstbus' aan. Dat past toch niet joh![]()
Niemand wil meer buschauffeur worden, aldus diverse gepensioneerde buschauffeurs die ik sprakquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit staat nu in de Gelderlander
Ondertussen staan op de centrale stations van Nijmegen en Arnhem een flink aantal mensen te wachten bij de opstapplaatsen voor bussen. De NS zet bussen in, maar meldt dat er zeer moeilijk bussen beschikbaar zijn en adviseert vanuit Nijmegen om te reizen via Den Bosch. Mensen die van Arnhem naar Nijmegen moeten, wordt geadviseerd om te rijden via Utrecht. Dat kost reizigers anderhalf uur extra reistijd.
De NS wil nu proberen om wel treinen tussen station Lent en Arnhem Centraal te laten rijden. Er gaan dan bussen rijden tussen Lent en het Centraal Station in Nijmegen.
Ik weet van een paar mannen die het wel betaald kregen, maar of dat nou vanuit de Gemeente was weet ik niet meer. Ze hadden hun inburgering goed afgesloten en dit was om ze een goede baan te bezorgen. Van 1 (hier in Arnhem) weet ik zeker dat hij een tijd lang heeft gereden. Maar ik heb 'm al een tijd niet meer gezien (zit niet zo vaak in de bus)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niemand wil meer buschauffeur worden, aldus diverse gepensioneerde buschauffeurs die ik sprak(2 weken bussen tussen mijn woonplaats - mijn werk en ik heb 1 buschauffeur gezien die niet al bejaard leek).
Je moet tegenwoordig ook zelf je opleiding betalen. Mijn beide ooms waren buschauffeur en hun opleiding werd gewoon door de busmaatschappij betaald. Mijn nichtje moest het helemaal zelf betalen (2 jaar geleden).
Nu heb ik zin in een schnitzelquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #7
Hint: flink wat eetgenot
Vochtig snackjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #7
Hint: flink wat eetgenot
ohhhh Straks mag je niet meequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:dr_flash https://www.tuinboon.nl/r(...)akken%20varkensvlees.
Iesch koeltoer over twee weken![]()
Oh ja, dat kan ook. Want stel dat ze dat gaat eten, dat kan zo meuren.quote:
Het klinkt al goor gewoonquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook. Want stel dat ze dat gaat eten, dat kan zo meuren.
Wromquote:
Alsof je daar wat aan gedaan hebtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wrom![]()
Hij zat me te stalken voor input in de mastersheet en boekjeboekje
Lijntje Tiel - Arnhem doe je enkel als dagje uit. Enkel spoor zonder bovenleiding. Daar rijden alleen nog afgeschreven diesel bakken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zie ook een advies Den Bosch - Geldermalsen - Tiel - Arnhem. Slechts 2 uur.
Anti mug/steekdier ter plekken kopen. Daar hebben ze spul wat werkt tegen het gespuis dat daar rondvliegt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top, misschien word ik dan wel een keer immuun voor die kleine takkemugjes op de Antillen (daar 'lebbe lebbe' genoemd).
Ik word hier zelden of nooit geprikt door muggen, daar zie ik er na 2 weken uit (ondanks de ladingen Deet) of ik de waterpokken, mazelen én roodvonk tegelijkertijd op mijn benen en armen heb...
Een nieuwe carrière 😉quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:26 schreef Blues het volgende:
Ik ben net benaderd voor een docu over amateurpianisten.
Omdat ik in de Cor Bakker pianolesgroep zit.. daar hebben ze me gevonden
Ben ik bij dat casting bureau aan het rondkijken en besloten dat ik me iig ga opgeven. Als ik het toch niet wil is nee ook altijd nog een antwoord, krijg ik bij algemene vragen of ik allang een boerderij heb, en met wie dan wel en nog meer vragen over wonen op een boerderij
Foutje maar ff doorgegeven en ik wacht dus maar even met het voltooien van de vragenlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een nieuwe carrière 😉
Ouwe schoenen weggegooid. En gelijk nieuwe. Duur dagje zo’n dagje thuis.
Gelukkig ging ik nog een eindje fietsen met een omweg naar de spar.
En heb ik de schuurwand opgemeten voor het plaatsen van een extra raam in de zijgevel.
Ik kocht vanmiddag ook nieuwe schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chuncky sneakers
Oude zwarte nikes loop ik nog wel op met mijn wandelrondjes, deze zijn voor onder mijn zwart / witte wijde broeken. Perfect![]()
Was het de eerste keer?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:31 schreef Kreator het volgende:
Zou je aangifte van mishandeling succesvol kunnen zijn als je partner je in haar slaap in je gezicht heeft geslagen?
Nee je bent een man.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:31 schreef Kreator het volgende:
Zou je aangifte van mishandeling succesvol kunnen zijn als je partner je in haar slaap in je gezicht heeft geslagen?
De procedure kun je best succesvol doorlopen en afronden na zoietsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:31 schreef Kreator het volgende:
Dat doen we ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Anti mug/steekdier ter plekken kopen. Daar hebben ze spul wat werkt tegen het gespuis dat daar rondvliegt.
Midges zijn echt hardcore teringlijertjes jaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doen we ook.
Maar aangezien die prikkers pas rond zonsondergang tevoorschijn komen, net als de Schotse midges, ben je soms net te laat met sprayen en ben je regelmatig de klos…
Alleen als ze je met een machete in je gezicht heeft bewerkt denk ikquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:31 schreef Kreator het volgende:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is nooit d eerste keer of de laatste keer.
En het houdt ook niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is nooit d eerste keer of de laatste keer.
Overal rijzen de prijzen de pan uit en airbnb wil vast ook weer wat verdienen na een aantal moeilijke jaren. Ik vraag me wel soms af waar het uiteindelijk stopt met die idiote prijzen. Verder recent een paar keer zeer blij geweest met airbnb omdat er in de wijde omtrek geen normaal hotel te boeken was. Heel leuke ervaringen gehad (zelfs toen iemand gewoon thuis was).quote:Op maandag 26 juni 2023 22:23 schreef Kreator het volgende:
[..]onder een steen geleefd? Servicekosten bijvoorbeeld. Airbnb is volledig stuk
Deze hangt er inmiddels ook bij haha!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Hup @:vlindertje89
https://www.ad.nl/utrecht(...)b8760a66ac&auth_rd=1
Werkt al die aandacht wel in positieve zin of trekt het juist meer anti-figuren aan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze hangt er inmiddels ook bij haha!
En Claudia de Breij heeft ook aandacht besteed aan onze actieen ook weer op RTV Utrecht en DUIC, en AD ook twee nieuwe artikelen
Dit vroeg ik me ook af iddquote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkt al die aandacht wel in positieve zin of trekt het juist meer anti-figuren aan?
Dit dus. Het stadje was zo leuk!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik woon er niet meer, dus logisch dat het niet meer leuk is![]()
(De binnenstad is wel tofeen van de weinige dingen die ik nog wel eens mis. )
Tot nu toe mixed, maar voornamelijk positief en in elk geval geen erge incidenten (waar ik van weet iig, en mijn buren hebben met redelijk aantal anderen in de buurt die ook eieren gehad hebben contact). Veel mensen met positieve reacties, ook tijdens het vlaggetjes ophangen op straat kwamen meerdere mensen naar ons toe met positieve reacties. Die vlaggetjes in brievenbus heeft ertoe geleid dat nu ook minstens 1 huis tegenover ons die heeft opgehangen terwijl daar eerst niks hing.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkt al die aandacht wel in positieve zin of trekt het juist meer anti-figuren aan?
Het blijft triest dat bepaalde figuren zich op die manier menen te moeten uiten, maar mooi dat het ook positieve reacties oproept, ook bij de politiek. En dat er kennelijk ook een 'samen'-gevoel in de buurt zelf heerst…quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Tot nu toe mixed. Veel mensen met positieve reacties, ook tijdens het vlaggetjes ophangen op straat kwamen meerdere mensen naar ons toe met positieve reacties. Die vlaggetjes in brievenbus heeft ertoe geleid dat nu ook minstens 1 huis tegenover ons die heeft opgehangen terwijl daar eerst niks hing.
Wel vrijdag, zaterdag en gisteren schreeuwers. Die vanaf scooter/fiets of uit auto schelden. Kankerhomo's, homo, pot, lesbi. Gister wel heel kansloos, een volwassen man die twee keer scheldend langs kwam fietsen. Hoe sneu ben je dan dat je blijkbaar niks beters te doen hebt. Van alledrie de dagen zijn beelden incl geluid richting politie gegaandie zitten er erg bovenop dus dat is een prettig gevoel. Dus wel meer scheldende mensen, maar geen eieren oid meer, en ook niks ernstigers, dus dat is dan wel weer fijn.
Wat een triest volk. Het is ook echt erger aan het worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Tot nu toe mixed, maar voornamelijk positief en in elk geval geen erge incidenten (waar ik van weet iig, en mijn buren hebben met redelijk aantal anderen in de buurt die ook eieren gehad hebben contact). Veel mensen met positieve reacties, ook tijdens het vlaggetjes ophangen op straat kwamen meerdere mensen naar ons toe met positieve reacties. Die vlaggetjes in brievenbus heeft ertoe geleid dat nu ook minstens 1 huis tegenover ons die heeft opgehangen terwijl daar eerst niks hing.
Wel vrijdag, zaterdag en gisteren schreeuwers. Die vanaf scooter/fiets of uit auto schelden. Kankerhomo's, homo, pot, lesbi. Gister wel heel kansloos, een volwassen man die twee keer scheldend langs kwam fietsen. Hoe sneu ben je dan dat je blijkbaar niks beters te doen hebt. Van alledrie de dagen zijn beelden incl geluid richting politie gegaandie zitten er erg bovenop dus dat is een prettig gevoel. Dus wel meer scheldende mensen, maar geen eieren oid meer, en ook niks ernstigers, dus dat is dan wel weer fijn.
Ik vind dit zo heftig hequote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Tot nu toe mixed, maar voornamelijk positief en in elk geval geen erge incidenten (waar ik van weet iig, en mijn buren hebben met redelijk aantal anderen in de buurt die ook eieren gehad hebben contact). Veel mensen met positieve reacties, ook tijdens het vlaggetjes ophangen op straat kwamen meerdere mensen naar ons toe met positieve reacties. Die vlaggetjes in brievenbus heeft ertoe geleid dat nu ook minstens 1 huis tegenover ons die heeft opgehangen terwijl daar eerst niks hing.
fuck de norm. Ik vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk aan 'de norm' voldoen. Of wat 'de norm' dan precies is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:29 schreef AnneX het volgende:
Dat het weer nodig is na zo veel jaren van redelijk normaal met elkaar omgaan, dat een gemeenschap moet opkomen voor niet hetero’s, voor mensen die buiten de zg. norm!?!? vallen.
Van de week sprak ik een docente mbo, die haar studenten vertelde over vrijheid en nudistenstranden etc., dat het ‘normaal’ was om te zijn wie je bent.
(En dan nog niet altijd en overal).
Zij werd met grote ogen aangekeken. De preutsheid en angst voor seksuele vrijheid was sterk aanwezig.
Verder: slurp slurp …het regent. De plantjes genieten vast. 🌧
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Lees net dit.. Bewoners ondiep onthutst: kinderen vernielen regenboogvlaggetjes terwijl ouders het filmen
Bijzonder jammer dat ik niet gezien heb, anders had ik graag 112 gebeld om ze op heterdaad te pakken en een preek te laten geven.
Eensch.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
fuck de norm. Ik vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk aan 'de norm' voldoen. Of wat 'de norm' dan precies is.
Waarom die vieze koude plakplaatjes die ze pannenkoeken noemen in overweging nemen?quote:
Omdat met een kater en/of onder invloed andere regels voor eten gelden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom die vieze koude plakplaatjes die ze pannenkoeken noemen in overweging nemen?
Verse krentenbollen met boerenkaas, ik doe er een moord voor…
Krentenbollen die ik morgen in de supermarkt koop met voorverpakte kaas. Want festival. Er is niks vers.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom die vieze koude plakplaatjes die ze pannenkoeken noemen in overweging nemen?
Ja ook dit. Festival heeft eigen regels.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Omdat met een kater en/of onder invloed andere regels voor eten gelden.
Dan kan je ook pannenkoeken opwarmen. Of pannenkoeken met kaas. Brood opbakken voor je fondue.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ook dit. Festival heeft eigen regels.
Ik kan ook altijd nog eieren en spek meenemen maar dan moet ik ook koekenpan mee. Is meh.
Ja maar ik wil dus niet allerlei kutzooi meeslepen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan kan je ook pannenkoeken opwarmen. Of pannenkoeken met kaas. Brood opbakken voor je fondue.
En als je toch bezig bent, probeer for science ook even hoe een kant en klare pannenkoek met kaasfondue smaakt.
Wenen was ik dit jaar al. Zonder Fles.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi hopelijk geeft het apparaatje in elk geval beter inzicht in de waarden, en kunnen jullie daar wat mee samen met de dierenarts!
En wat fijn zo met @:Candaasje hier met net wat extra infofijne vakantie nog gewenst!
@:Cat-astrophe en @:Dr_Flash wanneer gaan jullie naar Wenen? Veel plezier alvast!
First world problems manquote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus niet allerlei kutzooi meeslepen, eigenlijk.
Dan moeten het dus pannenkoeken met stroop worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed punt.
Alsnog kan je een losse pannenkoek meenemen en in de fondue doen.
Hebben ze op het festivalterrein geen ontbijt te koop?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Krentenbollen die ik morgen in de supermarkt koop met voorverpakte kaas. Want festival. Er is niks vers.
Als je me 12 euro geeft doe ik dat, goed?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze op het festivalterrein geen ontbijt te koop?
Bak yoghurt met fruit, muesli en een scheut bessensap er in, een vers afgebakken stokbroodje met iets lekkers of zo?
Nou vooruit dan maar. Dan ga ik voor krentenbollen met kaas, omdat kant en klare pannenkoeken snel scheuren bij willen oprollen als koud en dus minder makkelijk zonder geklieder te eten zijn.quote:
Deal, stuur maar een Tikkie…quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als je me 12 euro geeft doe ik dat, goed?
Oh. Oepsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wenen was ik dit jaar al. Zonder Fles.
Wij gaan naar LuxemburgEn dat is over twee en een halve week ongeveer.
Jouw buurtWat een losers die lopen te schelden en dergelijke. Hopelijk wordt niemand er te bang van en fijn dat de politie er bovenop zit.
En krentenbollen. Met kaasfondue?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan moeten het dus pannenkoeken met stroop worden.
Ooh. Dat zie ik wel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En krentenbollen. Met kaasfondue?
Dit lijkt me oprecht ook lekker, ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het gaat soberso in de fondue.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind nog steeds allebei. Maar wat het ook wordt, het moet in de fondue.
Ik heb ook for science eens spareribs in de kaasfondue gedipt en dat was zeer geslaagd. Dit heeft ook potentie.
Dat kan je vooraf ook bakken, prima koud te eten (onderweg naar vakantiebestemming voer)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ook dit. Festival heeft eigen regels.
Ik kan ook altijd nog eieren en spek meenemen maar dan moet ik ook koekenpan mee. Is meh.
Oh, dit zou ik ook wel kunnen proberen ja!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind nog steeds allebei. Maar wat het ook wordt, het moet in de fondue.
Ik heb ook for science eens spareribs in de kaasfondue gedipt en dat was zeer geslaagd. Dit heeft ook potentie.
Da’s vast heel erg lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, dit zou ik ook wel kunnen proberen ja!
Patat/friet met chocolade ijs is ook beter dan je denkt. Introductieweek van studie (toen ik nog wel -flink ook- dronk). Satesaus was op, en dit was ook bruin![]()
dat niveau. Maar was oprecht dus best lekker. Al weet ik niet of bij nuchtere replicatie ik dat nog met mijn jeugdige versie eens ben
Haha ja ik heb het altijd gekoesterd als leuke herinnering maar nooit de behoefte gevoeld het nogmaals te proberenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Sommige dingen zijn beter als herinnering
Wenen? Mis ik wat?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat-astrophe en @:Dr_Flash wanneer gaan jullie naar Wenen? Veel plezier alvast!
Ja, dat zijn van die dingen waarvan je zegt 'oof, dat was lekker'quote:
WIj hadden op Manana de black en Fresh ofzo tent van Quechua. Wat een heerlijkheid! Alleen als je overdag met je zonnebril binnen in de tent wat wilt zoeken is het naarquote:Op woensdag 28 juni 2023 07:49 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Slapen in de tent vond ik fris genoeg om me flink in m'n slaapzak te rollen.
Het is -in deze tijd van het jaar- ook best licht in de tent. Maar het slaapmasker van Manta bevalt niet (helaas, @:isabeau) dus dat stuur ik vandaag terug. Misschien zoek ik dan nog wel een ander uit. Voor liefste onderweg (zijn slaaptijd begon vanochtend om 5u) en/of voor mezelf in de tent en/of als we doorrijden naar Spanje.
Dat komt helemaal goed zie ik alquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:24 schreef Lonaa het volgende:
Vriendinnetje brengt krentenbollen en kaas en nutella. Ik breng pannenkoeken, stroop en kaasfondue. Vriend brengt koffie. Zo komen we er wel.
Eerste to-do afgevinkt trrouwens, F. is naar zn werk gebracht.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:49 schreef Troel het volgende:
[..]
WIj hadden op Manana de black en Fresh ofzo tent van Quechua. Wat een heerlijkheid! Alleen als je overdag met je zonnebril binnen in de tent wat wilt zoeken is het naar
ja godverdomme voor Jan met de Korte Lul op krentenbollen met kaas gestemdquote:
Ik ook niet! En ik had altijd problemen met popup tenten. Maar deze was echt super.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk ook een optie, een verduisterende tent. Wist niet dat het bestond.
Lonaa heeft de tent van M. geleend die ie meehad naar Manana. Dat is een Fresh&Black.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook niet! En ik had altijd problemen met popup tenten. Maar deze was echt super.
Ik denk dat zelfs @:Lonaa zo'n tent aankan zonder ducttape
Of zo'n tent haar aan kan is een heel ander verhaal natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:02 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat zelfs @:Lonaa zo'n tent aankan zonder ducttape
AH, goed geregeld!quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa heeft de tent van M. geleend die ie meehad naar Manana. Dat is een Fresh&Black.![]()
Ik heb 0 issues met tenten op zetten, ongeacht wat voor tent, alleen issues met popups inklappen.Heel veel issues.
Als je tegen snurken kan? W. neemt zijn B&F tent mee naar Lowlands en daar past vast nog wel een persoon inquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:04 schreef Lonaa het volgende:
Eigenlijk mis ik nog steeds m'n eerste tentje. Dat was een enorm simpel, doch heel goed, koepeltentje van Obelink. Is na 10 jaar gebruik gesneuveld in De Storm Des Doods op de Zwarte Cross. Daarna verschillende tenten gekocht/geleend/gebruikt. Allemaal kut.
Altijd leuk vermaak bij de ochtendkoffie.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lonaa heeft de tent van M. geleend die ie meehad naar Manana. Dat is een Fresh&Black.![]()
Ik heb 0 issues met tenten op zetten, ongeacht wat voor tent, alleen issues met popups inklappen.Heel veel issues.
Omdat krentenbollen en kaas ern combi van de duivel zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goulash is sowieso niet echt mijn dingquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Krentenbollen met kaas zijn prima. Is zelfs jarenlang zo voorverpakt verkocht op NS-stations. Misschien nog steeds wel. Krentenbol met goulashkroket is even wennen.
Mogelijk heb ik dan m'n eigen F&B.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je tegen snurken kan? W. neemt zijn B&F tent mee naar Lowlands en daar past vast nog wel een persoon in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |