En wat een teringtt overigens in de vblscquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef vrijgevochten het volgende:
En wat een teringtt overigens in de klbsc
en ook een teringop en teringtsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En wat een teringtt overigens in de vblsc
Met jouw rekenkunsten is het ook maar goed dat jij geen financiële beslissingen neemt bij Feyenoord hé.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en ook een teringop en teringts
Dit wordt helemaal niks.
Het boeit alleen niemandquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
er is weer redelijk wat nieuws over ze te melden
nee, alleen maar een heel getalenteerd trainer aanstellen en ADO aftroeven (Willem Weijs) en contract van Collin Seedorf verlengen terwijl hij al die transfervrije status sinds kort hadquote:
Ga maar aan je piemel trekken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, alleen maar een heel getalenteerd trainer aanstellen en ADO aftroeven (Willem Weijs) en contract van Collin Seedorf verlengen terwijl hij al die transfervrije status sinds kort had
Daar ben ik gevoelig voor.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik luister nu overigens Mr Rock & Roll van Amy Macdonald.
Dat ze in vrede moge rusten.
Laten we maar gaan lunchen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jaren geleden gestopt met goed zingen.
dit is geilquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Vroeg het gisteren al even aan @:Kukelecucktsju10 maar op een schaal van 1 tot 10 hoe geil is dit? @:Rambodirk @:de_Boswachter
zie op maatquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gemiste kans om dit topic Elementaire Deeltjes als TT te geven.
Ik baal van jou, @:vrijgevochten
Hier ga je sterker uitkomen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
Nou dat was kut
Tot drie keer toe tijdens de ingreep verdoving moeten bijspuiten (ben blijkbaar wel wat gewend lol)
Vervolgens voor het eerst in mijn leven een reguliere apotheek binnengewandeld. Blijk ik me helemaal te moeten inschrijven, terwijl ik niet kan praten en er een boomer achter de balie stond die met 1 vinger aan het typen was
En de roverheid doet niks, dradinsdag @:coco
Die twee rechts op de thumbnail zien er leuk uit, verder geen lelijk/bol/feministisch wijf te zien, ik zeg sowieso 8/10.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Vroeg het gisteren al even aan @:Kukelecucktsju10 maar op een schaal van 1 tot 10 hoe geil is dit? @:Rambodirk @:de_Boswachter
Waarom sticker jij je ochtendurine op datumquote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik drink nu ochtendurine van volgens het stickertje 22-5.
Omdat ik kleurenblind ben.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom sticker jij je ochtendurine op datum
Wat een pussy ben je toch.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
Nou dat was kut
Tot drie keer toe tijdens de ingreep verdoving moeten bijspuiten (ben blijkbaar wel wat gewend lol)
Vervolgens voor het eerst in mijn leven een reguliere apotheek binnengewandeld. Blijk ik me helemaal te moeten inschrijven, terwijl ik niet kan praten en er een boomer achter de balie stond die met 1 vinger aan het typen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snoepwinkeltje. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
#trauma erbijquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
Nou dat was kut
Sexism is high on this one !!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:54 schreef 3rr0r het volgende:
Net een vrouw 15 min bezig zien zijn met haar auto tevergeefs tussen de lijnen in een insteekparkeerplek te krijgen lol
Toen kwam er een AH busjes en moest ze pardoes opzij en parkeerde ze per ongeluk zo aan de andere kant van de straat parallel in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan 4 dagen zonder eten door te teren op de handreserves.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker hè, een negerin met spekvingers.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:15 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit een vrouw? @:RamboDirk
[ afbeelding ]OMG! !!!MISS INTERNATIONAL QUEEN 2023!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Thee drinken op kantoor kan echt niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:15 schreef KingRoland het volgende:
Heb per ongeluk thee gemorst, sta voor lul op kantoor
ik zou wel met jou in de bosjes willen ravottenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:15 schreef KingRoland het volgende:
Heb per ongeluk thee gemorst, sta voor lul op kantoor
Sow lekker hoor. Stukje stapelen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:15 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit een vrouw? @:RamboDirk
[ afbeelding ]Poeh heej! Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Laat me met rust, walgelijke kwal.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow lekker hoor. Stukje stapelen.
8.2/10 @:ggmm
Op z'n minst biquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik luister naar een nummer van Usher; ben ik nu homofiel?
Dank je, Goedele.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op z'n minst bi
Maar dat wist je zelf al een tijdje vermoed ik
Vooral de amateurs die breakdance etc. beoefenen zijn ergerlijk, want ze zullen geen enkel vrij secondje onbenut laten om hun moves en plein public te praktiseren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ghetto "sports" op de olympic gamesbegint een parodie op een sportevenement te worden.
Gewoon een normale dag dus.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, lijk wel alsof ik ben overreden door een vrachtwagen
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen
Lijkt wel alsof ik vannacht iemand heb overreden in een vrachtwagen.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Alles in ordequote:Op woensdag 28 juni 2023 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Gelukkig. Dan wens ik je een zeer plezierige dag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Beetje een opgeblazen hoofd en wat last van de kaak. Verder viel het volgens mij wel mee.
Kun je een omschrijving geven van het type dat prima dima bezigt?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen die prima dima zegt mag van mij een hele erge griep krijgen
En mensen die gefeliciflapstaart zeggen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef KingRoland het volgende:
En mensen die lato en palo zeggen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:01 schreef KingRoland het volgende:
Alleen over je hoofd of je hele lichaam?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:35 schreef Caland het volgende:
Jaquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen over je hoofd of je hele lichaam?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kun je een omschrijving geven van het type dat prima dima bezigt?
quote:Dima is een Slavische naam voor jongens en meisjes. De betekenis is `machtig krijger` De naam Dima wordt het vaakst gegeven aan Nederlandse meisjes
quote:Dima is een Slavische jongensnaam. Het betekent `machtig krijger`.
Iemand die met Dima werkt.quote:Slavische landen: Rusland, Oekraïne, Wit-Rusland, Polen, Tsjechië, Slowakije, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Montenegro, Servië, Macedonië en Bulgarije.
Met 3 op reis naar prima Lima.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Iemand die met Dima werkt.
Joran is er tijdelijk niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Met 3 op reis naar prima Lima.
Luca?quote:
Sowieso. Puntje aftrek wbt mannelijkheid.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen over je hoofd of je hele lichaam?
Sleutelpuntjesquote:
Dat mag.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn TR
Stoker.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Drizzt zet forum admin @:GGMM op zijn plek.
Wie zou jij nou graag overrijden met een vrachtwagen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen
Lijkt wel alsof ik vannacht iemand heb overreden in een vrachtwagen.
Op één van je billen of echt op je anus? Dat laatste lijkt me echt heel pijnlijk. Ga je hem uitknijpen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een steenpuist op m'n hol.
Ja.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op één van je billen of echt op je anus? Dat laatste lijkt me echt heel pijnlijk. Ga je hem uitknijpen?
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]Dit blijft een enerverend gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat een enerverende steenpuist!!
Veel plezier, daar kom je nooit meer van af.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Voorlopig geen rimjob voor jou.quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@Orientequote:Op woensdag 28 juni 2023 14:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voorlopig geen rimjob voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voorlopig geen rimjob voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yea, she's on crack.
Toko gehaald gisteren, nog genoeg voor vandaag ook.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
MAC&CHEESE.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soep en kwarkquote:Op woensdag 28 juni 2023 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf is plukbrood.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat leuk, ik eet ook spareribs.
Met plukbrood erbij.
Ik ga nu kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Je hebt een virale subtweet.
Linkquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Je hebt een virale subtweet.
Wat is jouw record likes?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/Fr1908Mark/status/1673973077791612930
41 likes, daar mag je trots op zijn.
Jij lacht daarom als twitmeisterquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds ik de dumpert dag top 3 heb gehaald haal ik mijn neus daarvoor op makkerquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moest het ook even opzoeken.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
1000 plastic rietjes besteld op ali express
Fuck de roverheid
Daar kan je wel even mee vooruit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
1000 plastic rietjes besteld op ali express
Fuck de roverheid
Een zwarte piet-tweet of een filmpje van Wiebes die uit reflex naar zijn mobiel greep in plaats van naar Bruno Bruins die door zijn hoeven zakte.quote:
Mijn virale tweet had 3 likes ofzo maar blijkbaar vond toch iemand het de moeite om hem naar dumpert te sturenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een zwarte piet-tweet of een filmpje van Wiebes die uit reflex naar zijn mobiel greep in plaats van naar Bruno Bruins die door zijn hoeven zakte.
Trots zijn op Twitter likes terwijl alles wat je moet doen een antisemitisch bericht eruit gooien onder de juiste tweet.quote:
Ik zie dat Mani een mooie reactie heeft geplaatstquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vond dit toch wel de leukste gimmick
Al een like gegevenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie dat Mani een mooie reactie heeft geplaatst
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk gingen de kroegen een paar maanden later wél open.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook wel grappig dat zijn psycho-analyse volledig verkeerd is.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Roderick heten neemt niemand serieus
Klopt, dat er niemand reageerde klopt niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat zijn psycho-analyse volledig verkeerd is.
Dat moet wel een bot zijn, niemand is zó triest.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat zijn psycho-analyse volledig verkeerd is.
Is het al 1 juno dan?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk gingen de kroegen een paar maanden later wél open.
Ik wil toch een beetje denken dat dat dankzij jou was.
Worden die cijfers nog steeds gepubliceerd?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en de coronacijfers zijn laag.
We kunnen gaan versoepelen.
60+ers worden inmiddels al wel weer geadviseerd zich te laten vaccineren met turbo kanker.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Worden die cijfers nog steeds gepubliceerd?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
60+ers worden inmiddels al wel weer geadviseerd zich te laten vaccineren met turbo kanker.
Zou jij je laten vaccineren met turbo kanker?quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
60+ers worden inmiddels al wel weer geadviseerd zich te laten vaccineren met turbo kanker.
Ik laat Marcel en Gijs mij de hoogtepunten zien want zelfs een enkele view weiger ik forum inside te geven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat zag ik gisteren bij Marcel en Gijs langskomen. Dat fragment een tijdje terug met Bryan Roy was ook mooi.
Heb ik geen vaccinatie voor nodig opstaan is afdoende.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij je laten vaccineren met turbo kanker?
Dat stukje kwam ook bij Marcel en Gijs vandaan, verder heb ik het ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik laat Marcel en Gijs mij de hoogtepunten zien want zelfs een enkele view weiger ik forum inside te geven.
Misschien heb je religiestress!quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik geen vaccinatie voor nodig opstaan is afdoende.
Hoi Jojo!quote:
Ik zou niet anders willen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima hoor. Bijna vakantieheerlijk he, werken in het onderwijs!
Ik kijk The Office.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even Marcel en Gijs kijken.
@:KingRoland deze aflevering kun je beter overslaan.
(((protestants)))quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben gewoon gedoopt en nog altijd ingeschreven
Kies je niet voor tevens voelt katholicisme in Nederland wel heel Brabants/Limburgs aan dus ik zie het als een zegen.quote:
Inso is veel, maar Brabants/Limburgs nog niet voor zover ik weet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kies je niet voor tevens voelt katholicisme in Nederland wel heel Brabants/Limburgs aan dus ik zie het als een zegen.
Nijmegen ligt praktisch in Brabant daarentegen tevens heeft de man 80 nationaliteiten dus erken zijn Nederlandse gewoon niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inso is veel, maar Brabants/Limburgs nog niet voor zover ik weet.
Check deze diss @Calandquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nijmegen ligt praktisch in Brabant daarentegen
Je moeder ligt praktisch in Brabantquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nijmegen ligt praktisch in Brabant daarentegen tevens heeft de man 80 nationaliteiten dus erken zijn Nederlandse gewoon niet.
Wat is de reden dat je gestopt bent met alcohol drinken? En bevalt het tot dusver?quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry ik drink al enige tijd geen alcohol dus verzuur per dag verder.
Begon een beetje chronisch maagzuur te krijgen en toch wel ietwat aan te komen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je gestopt bent met alcohol drinken? En bevalt het tot dusver?
Watquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:25 schreef RamboDirk het volgende:
PORNHUB
Ik neuk mijn sletterige kamergenote nadat ik haar betrapte terwijl ze masturbeerde.
1/10
Ontzettend dom om je deur niet op slot te doen, rule no1.
Tijd om naar de gym te gaanquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begon een beetje chronisch maagzuur te krijgen en toch wel ietwat aan te komen.
Maar niet gestopt hoor ik drink gewoon even niet zeg maar en slecht. Mijn toch wel lichte adhd 's avonds niet verdoven is matig.
Ah ja herkenbaar, tijdens de corona lockdowns had ik ook last van chronisch maagzuur.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begon een beetje chronisch maagzuur te krijgen en toch wel ietwat aan te komen.
Maar niet gestopt hoor ik drink gewoon even niet zeg maar en slecht. Mijn toch wel lichte adhd 's avonds niet verdoven is matig.
Zo begint het en in april zien we je aan de voet van de Erasmusbrug met een blauw sportdrankje in je hand.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan met je gym. Loop nu wel oprecht af en toe een rondje na werk (lol)
Drinkbare viagra?quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo begint het en in april zien we je aan de voet van de Erasmusbrug met een blauw sportdrankje in je hand.
Nou als ik de snelste tijden op de marathon bekijk en dan de landen waar deze hardlopers vandaan komen….quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met drie benen sneller rent.
Probleem is een beetje dat mijn werk al fysiek is en ik niet zoveel zin heb in blessures en met pijn werken door eigen toedoen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja herkenbaar, tijdens de corona lockdowns had ik ook last van chronisch maagzuur.
Vorig jaar ben ik mijn lichte adhd in de avond gaan verdoven door veel te sporten. Werkt ook prima en gaat actief dat maagzuur tegen. Alleen nu al maanden een knieblessure (wie had verwacht dat een marathon rennen ongezond zou zijn) dus dan ga je in de avond toch weer snel aan de fles. Zelfs pingpongen gaat nog niet
Mooi seizoen om te starten met hardlopen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan met je gym. Loop nu wel oprecht af en toe een rondje na werk (lol)
Het weer is in de avond nu echt fantastisch ja. En ik kan gvd niksquote:Op woensdag 28 juni 2023 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi seizoen om te starten met hardlopen.
Je moet niet zo'n lage dunk van jezelf hebben. Jij doet dingen gewoon op jouw niveau en daar is niks mis meequote:Op woensdag 28 juni 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het weer is in de avond nu echt fantastisch ja. En ik kan gvd niks
Dat is wel erg balen, zeker als je echt met plezier rent (of een andere sport beoefent). Enig idee hoeveel tijd je nog minimaal nodig hebt?quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het weer is in de avond nu echt fantastisch ja. En ik kan gvd niks
Nee, geen idee. Het is een lopersknie dus best wel iets hardnekkigs.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel erg balen, zeker als je echt met plezier rent (of een andere sport beoefent). Enig idee hoeveel tijd je nog minimaal nodig hebt?
Moet je naar het elftal van Frankrijk kijken.quote:
Hier wordt niet geroddeld @Nkukulecucktsju10quote:Op donderdag 29 juni 2023 01:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moet je naar het elftal van Frankrijk kijken.
Nkuku is niet echt bepaald een Franstalige naam.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet zo'n lage dunk van jezelf hebben. Jij doet dingen gewoon op jouw niveau en daar is niks mis mee
Hoe de fuck overleef je een vliegtuigcrashquote:
Doe toch niet zo ranzig, ranzige ransaap.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je steenpuist?
quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe toch niet zo ranzig, ranzige ransaap.
Het interesseert je helemaal niets. Stop met deze act.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg begaan met het wel&wee van onze SC leden @:Scrummie
Doe toch eens niet zo raar
Kribbigquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe toch niet zo ranzig, ranzige ransaap.
Nou dan had God andere plannen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe de fuck overleef je een vliegtuigcrash
Je bent dan toch meteen dood
Tenzij God andere plannen heeft
Goed maatquote:
Echt Oud Hollandsch Weer.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het bij jullie ook lekker koel? Een mooie ochtend zo
Lekker maat, goed om te horen. Hopelijk gaat het steeds beter en kan je deze problematiek aan je voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed maat
Ik overweeg nog een 2e spuit maar ik ben nu weer lekker bezig in de gym en voor mijn gevoel wordt de last minder en minder. Dus die 2e spuit stel ik nog even uit (haha, en het is nog niet eens 5 december)
Precies, ik ga ff een bakkie halen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het bij jullie ook lekker koel? Een mooie ochtend zo
Vraag het 'em zelf.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je steenpuist?
To nudge.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag begon een vrouwelijke collega over nudging. Klonk geil was het niet bleek gedurende het gesprek erg jammer
Staat er in die boeken ook iets over glazing?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
To nudge.
Heb jij geen Stepping Stones-boeken gehad op het middelbaar?
Dat weet ik niet meer, maar ik weet wel nog dat mijn leraar Engels fan was van Limp Bizkit en achter een zeer knappe, vroegrijpe leerlinge van de school aanzat, en op het moment dat het legaal was haar nog kreeg ook.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Staat er in die boeken ook iets over glazing?
Monthy Pyton.quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
To nudge.
Heb jij geen Stepping Stones-boeken gehad op het middelbaar?
Want frisdrank is verder supergezond uiteraard, achterlijke onderzoeken altijd.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.reuters.com/b(...)er&utm_medium=Social
Goh...
Stamppot snijboontjes met een runderlapje.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
quote:
Dit lijkt me vooral voor @KingRoland belangrijk nieuws!quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:03 schreef onlogisch het volgende:
Goh...
quote:Aspartame, used in products from Coca-Cola
Hoe is dit nieuws?quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:03 schreef onlogisch het volgende:
Goh...
quote:
Schrok ze?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag de huisarts op de hoogte gebracht van m'n kanker. Iemand moest het haar vertellen.
Ik heb haar gereanimeerd.quote:
Zelfde bron die had vermeld dat overwerken tot kanker lijdt lolquote:Op donderdag 29 juni 2023 17:03 schreef onlogisch het volgende:
Goh...
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @KingRoland ?quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zelfde bron die had vermeld dat overwerken tot kanker lijdt lol
Gewoon dinsdagmiddag.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @:KingRoland ?
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #431 (57)
Ach, nog twee posts hier op donderdag. En dan morgen weer om 7:00 uur. FOK! leeft.quote:
Een augurkje was waarschijnlijk ook wel genoeg geweest om pielemuis te bedekken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun jij dit Aziatische plaatje voor mij duiden @:KingRoland ?
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #431 (57)
Welterusten.quote:
We lazen Onder professoren van W.F. Hermans; vanavond gaan we dat boek bespreken in onze leesclub.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Was gezellig hier gisteravond zo te lezen.
Ha ha. Eén van m'n favorieten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We lazen Onder professoren van W.F. Hermans; vanavond gaan we dat boek bespreken in onze leesclub.
Geen idee, maar heb jij wel eens een frikandel op bij de mcdonalds?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door welke vraag of opmerking werd hij kwaad dan?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb jij wel eens een frikandel op bij de mcdonalds?
[ twitter ]
Ik ben de laatste tijd helemaal van de satékroketquote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Die staat ter illustratie met haar hoofd in de Van Dale bij gestoord.
Overigens kroket for the win.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat "Dank je wel mevrouw." En *zucht*quote:Op vrijdag 30 juni 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Uitsmijter, ui, paprika, champignon.quote:
Trusten.quote:
Ja, hing kotsend boven m'n wasbak. Laters.quote:
Te moddervet zijn om te werken, gesteund worden door de overheid met een uitkering en een scootmobiel en dan toch op een doordeweekse dag gaan janken dat het allemaal kut is.quote:
Beetje als GroenLinks stemmen en dan 12 keer per jaar gaan vliegen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te moddervet zijn om te werken, gesteund worden door de overheid met een uitkering en een scootmobiel en dan toch op een doordeweekse dag gaan janken dat het allemaal kut is.
Haha, mensen die stemmen op GroenLinksquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje als GroenLinks stemmen en dan 12 keer per jaar gaan vliegen.
Alleen tegen klimaatdrammersquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent er trouwens wel erg druk mee als mensen vliegen, @:scrummie . Ben jij niet eigenlijk ook een klimaatdrammer?
Dus omdat anderen irritant drammen mag ik het ook doen (lol)quote:
Jeetje, wat een gelul.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus omdat anderen irritant drammen mag ik het ook doen (lol)
Verder zie ik mij nergens irritant klimaatdrammen (sowieso iets wat ik niet echt doe) dus ik snap je punt niet echt. Tenzij je gewoon vermoeiend wil doen. Ga dan vooral zo door
Is gewoon volkomen legaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje als GroenLinks stemmen en dan 12 keer per jaar gaan vliegen.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Ben nu bij Marconiplein @:caland @:gurneyisbestoke
Zit nu in de metro A naar binnenhof en stap uit op blaak. Ik ga naar de markthal met vrienden.quote:
Hoezo? Staan er dan mensen klaar die je bekogelen met stenen ofzo?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:52 schreef KingRoland het volgende:
Beurs is echt pure aids als je daar moet uitstappen
Wat toevallig. Ik ben ook op Blaak.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 15:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zit nu in de metro A naar binnenhof en stap uit op blaak. Ik ga naar de markthal met vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |