En wat een teringtt overigens in de vblscquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef vrijgevochten het volgende:
En wat een teringtt overigens in de klbsc
en ook een teringop en teringtsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En wat een teringtt overigens in de vblsc
Met jouw rekenkunsten is het ook maar goed dat jij geen financiële beslissingen neemt bij Feyenoord hé.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en ook een teringop en teringts
Dit wordt helemaal niks.
Het boeit alleen niemandquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
er is weer redelijk wat nieuws over ze te melden
nee, alleen maar een heel getalenteerd trainer aanstellen en ADO aftroeven (Willem Weijs) en contract van Collin Seedorf verlengen terwijl hij al die transfervrije status sinds kort hadquote:
Ga maar aan je piemel trekken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, alleen maar een heel getalenteerd trainer aanstellen en ADO aftroeven (Willem Weijs) en contract van Collin Seedorf verlengen terwijl hij al die transfervrije status sinds kort had
Daar ben ik gevoelig voor.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik luister nu overigens Mr Rock & Roll van Amy Macdonald.
Dat ze in vrede moge rusten.
Laten we maar gaan lunchen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jaren geleden gestopt met goed zingen.
dit is geilquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Vroeg het gisteren al even aan @:Kukelecucktsju10 maar op een schaal van 1 tot 10 hoe geil is dit? @:Rambodirk @:de_Boswachter
zie op maatquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gemiste kans om dit topic Elementaire Deeltjes als TT te geven.
Ik baal van jou, @:vrijgevochten
Hier ga je sterker uitkomen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:48 schreef Caland het volgende:
Nou dat was kut
Tot drie keer toe tijdens de ingreep verdoving moeten bijspuiten (ben blijkbaar wel wat gewend lol)
Vervolgens voor het eerst in mijn leven een reguliere apotheek binnengewandeld. Blijk ik me helemaal te moeten inschrijven, terwijl ik niet kan praten en er een boomer achter de balie stond die met 1 vinger aan het typen was
En de roverheid doet niks, dradinsdag @:coco
Die twee rechts op de thumbnail zien er leuk uit, verder geen lelijk/bol/feministisch wijf te zien, ik zeg sowieso 8/10.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Vroeg het gisteren al even aan @:Kukelecucktsju10 maar op een schaal van 1 tot 10 hoe geil is dit? @:Rambodirk @:de_Boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |