Ik krijg zo de neiging om op al dit soort LinkedIN posts te reageren... and it wouldn't be pretty.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat briljant ook: je zet niet automatisch het nieuwste van het nieuwste neer maar je zet neer waar mensen behoefte aan hebben. Dat ligt toch redelijk voor de hand?
Dan wel een heel #inspirerend verhaal erboven zetten hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik zie het ook steeds meer, ik ga voortaan ook maar elk 'certificaat van deelneming' op LI zetten als ik een workshop of training heb bijgewoond.
Dat is de tiktok generatie die alles deelt zonder iets bereikt te hebben. Een diploma betekent shit in deze maatschappij als je je niet eerst hebt bewezen op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:42 schreef Ronald het volgende:
Ik zie dit jaar wel extreem veel posts van jonge mensen die hun (waardeloze) diploma hebben gehaald.
Of het viel mij vroeger minder op.
quote:Ja! Hij zei ja!
Na 10 jaar verkering is de vraag gesteld! En waarom wachten totdat de man dat doet als je dat ook prima zelf kan? Precies, maandag waren we 10 jaar samen op 10 juli, dit is het moment dacht ik, ik ga het 'gewoon' doen!
Stiekem shirtjes voor de jongens laten bedrukken en een mooie armband met onze initialen besteld. Hij had niks door.... Last minute toch nog besloten om er een nachtje weg van te maken en een enorm leuke safari lodge weten te bemachtigen bij Camping Buitenplaats De Oorsprong, aanrader!
En toen was het de dag, en op zijn Carlijn's, liep de dag anders dan gepland, dus een aanzoek op het strand ging het niet meer worden. Toen Bram van Eck even boodschappen ging doen heb ik de jongens omgekleed en geïnstrueerd. De blik op zijn gezicht toen hij terugkwam en ik samen met de jongens hem ten huwelijk vroeg was geweldig! Wat was hij verrast en blij, en hij zei gelukkig direct ja!
Ik kreeg overigens net een felicitatie van de juf, dat Joep heeft aangegeven dat papa en mama na 10 jr verkering eindelijk verlopen 😅 Ja, dat ook, dank kind.
Zin om samen plannen maken voor onze grote dag, mocht je nog goede tips hebben hiervoor; ze zijn welkom!❤
Ben jij getrouwd en zo ja, hoe was het aanzoek? Ik lees ze graag!
Haha, wat een laffe simp is die vent van haar.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Calijn ten Bos vermoeid ons met een verhaal wat niemand hoort te interesseren. Wtf heeft dit met Linkedin te maken? Sodemieter op naar Facebook kutje.
[..]
Is ze weddingplanner, trouwfotograaf, bloemist of banketbakker van beroep? Dan zou het nog nét kunnen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Calijn ten Bos vermoeid ons met een verhaal wat niemand hoort te interesseren. Wtf heeft dit met Linkedin te maken? Sodemieter op naar Facebook kutje.
[..]
quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:21 schreef Viv het volgende:
[..]
Is ze weddingplanner, trouwfotograaf, bloemist of banketbakker van beroep? Dan zou het nog nét kunnen.
quote:Een Beeld zegt meer dan 1000 woorden! Deze cliënt voelde zich door de eerdere hulpverleners niet begrepen. Ondanks uren praten en vragen beantwoorden. Wat wel hielp:
"Wil je eens neerzetten hoe het nu voor je is?".
Een eerste aarzeling. De verwachting was dat ik als hulpverlener nummer 'zoveel' ook tegenover haar ging zitten om vragen af te vuren die ze door de chaos in haar hoofd lastig kon beantwoorden.
- Ze koos een symbool voor zichzelf; de fee.
- Daarna haar gezinsleden (de houten poppetjes), haar thuis (de bomen) en haar wens voor haar kinderen 'dat iedereen mag schitteren zoals hij/zij is' (diamanten).
- Onbewust legde ze een cirkel (vlaggetjes) om haar thuissituatie heen en stond er (ook letterlijk) voor om alles wat haar dierbaar was te beschermen.
- Naast haar plaatste ze een symbool voor haar werk in het onderwijs. De fiets symboliseerde haar gevoel dat ze van de ene taak als juf naar de andere racete. Altijd bezig, nooit in het moment kunnen zijn en voor haar gevoel steeds aan het switchen tussen alles wat (ze dacht dat) anderen van haar verwachten. Ze had nooit rust en het kostte haar bergen energie.
- Haar innerlijke criticus (krokodil) keek haar constant aan. Hij is er altijd zei ze; 'Je doet het niet goed, je had eerder voor jezelf op moeten komen. Je laat over je heen lopen. Je bent niet goed genoeg.'
- Door het water probeerde ze haar krokodil op afstand te houden. Dit kostte haar zoveel energie dat ze er doodmoe van werd en haar gedachten nooit stil stonden.
- De ruiter op het paard symboliseerde haar kernwaarden; Ik ben een strijder, een vechter en kom op voor mezelf. Van haar kernwaarden was ze verwijderd door de blokkade die de krokodil vormde.
In één sessie werd de huidige situatie haar duidelijk. Maar nóg belangrijker, haar oplossingsrichting. Door met de symbolen te schuiven ervoer ze wat ze te doen had. De krokodil dichterbij halen gaf spanning. Behalve wanneer deze achter haar kwam staan. De ruiter naast haar plaatsen maakte haar sterk.
Daardoor hoefde ze minder te strijden en kon ze de cirkel van vlaggen openen, haar gezin dichterbij haar plaatsen en haar werk een plek op meer afstand geven.
Tranen van opluchting, van loslaten, van nieuwe wegen zien en zich weer sterk voelen.
Blauwprint® = Werken met beelden = In 1 sessie orde in de chaos brengen.
💡 Wil jij als hulpverlener ook visueel werken toepassen in je cliëntcontact?
✅ In oktober starten de nieuwe Blauwprint opleidingen in Breda en Venray (Noord- Limburg).
✅ Geaccrediteerd door SKJ met 48 punten.
✅ Accreditatie voor het Registerplein en de FVB zijn aangevraagd.
✅ Check je loopbaanbudget of vitaliteitsbudget bij je werkgever.
Meer informatie of de flyer ontvangen? Neem contact met me op.
#skj #visueelwerken #werkenmetjeblauwprint
#jeugdzorg #opleiding
En dat ze opperen om je loopbaanbudget of vitaliteitsbudget hiervoor aan te spreken.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:01 schreef Molo het volgende:
Blauwprint®![]()
Oh my, ze verzinnen wat af tegenwoordig![]()
Van Blauwprint®, naar doet u mij maar nog heel gauw een pint
Je zou er spontaan alcoholist van worden man
quote:1,5 jaar terug verliet ik mijn vorige werkgever voor een andere baan die wel 5x mijn salaris op dat moment wilde uitbetalen.
Na 1,5 jaar in dienst maakte ik een evaluatie en kwam ik tot de ontdekking dat ik veel verdiende, maar niet gelukkig was op mijn werkplek.
Ik begon weer te solliciteren en kreeg al gauw sollicitatiegesprekken.
Over een maand start ik met me nieuwe uitdaging op een andere werkplek, waar ik me helemaal thuis voel.
Wat het salaris betreft; ik ben wel ongeveer SRD 3500,- achteruit gegaan.
Maar ik ga werken in een gezonde organisatie, waar ik me thuis voel en ik elke dag weer met een enthousiast tevreden gevoel naar het werk ga.
Vaak genoeg is het belangrijker om te denken aan je mentale gezondheid.
Geld maakt niet altijd gelukkig.
"me nieuwe uitdaging"quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft een post als deze nou enig doel naast het vissen naar complimenten?
[..]
3500 srd? Dat is 90 euro.quote:Op donderdag 20 juli 2023 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft een post als deze nou enig doel naast het vissen naar complimenten?
[..]
Wat een sletquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
verlopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Whut?quote:
Ze hoereert anders wel haar verloving op LinkedIn voor de likes.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja na tien jaar verkering trouwen maakt je duidelijk een slet
[ afbeelding ]
Ja aandachtshoer is het absoluut, maar hoer en slet zijn wel andere uitingen m.i.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Ze hoereert anders wel haar verloving op LinkedIn voor de likes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:We’re very excited to announce the closing of our third fund vintage. It’s hard to believe that nearly seven years ago the idea for my company was sketched during a long-haul flight on a paper-napkin only to be pitched the next day on a boat. I often look back with nostalgia, pride and disbelief at the fearless 30 year old I was who left a promising (and very stable…) corporate career to pursue a crazy idea (while 8 month pregnant!).
Wat is een "fund vintage".quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:16 schreef Federer-fan het volgende:
Can I post here too in the English?
[..]
Hij is gewoon geil dusquote:"Ik had een uur met mijn vader op de bank gezeten, omdat hij wat geld moest overmaken. Ik kon het niet laten en vroeg ...
`` Papa, waarom activeren we uw internetbankieren niet? ''
`` Waarom zou ik dat doen? '' Vroeg hij ...
`` Nou, dan hoef je hier geen uur door te brengen voor zaken als vervoer.
U kunt zelfs online uw boodschappen doen. Alles zal zo gemakkelijk zijn! ''
Ik was zo opgewonden om hem de wereld van internetbankieren te introduceren.
Hij vroeg: `` Als ik dat doe, hoef ik het huis niet uit?
'' Ja, ja ''! Ik zei. Ik vertelde hem hoe zelfs kruidenierswaren nu aan de deur kunnen worden bezorgd en hoe supermarkten alles bezorgen!
Zijn antwoord maakte me verbijsterd.
Hij zei: ``Sinds ik vandaag bij deze bank ben gekomen, heb ik vier van mijn vrienden ontmoet, ik heb een tijdje gepraat met het personeel dat me inmiddels heel goed kent.
Je weet dat ik alleen ben ... dit is wat ik nodig heb. Ik maak me graag klaar en kom naar de bank. Ik heb genoeg tijd, het is de fysieke aanraking waar ik naar verlang.
Twee jaar geleden werd ik ziek. De winkeleigenaar van wie ik fruit koop, kwam naar me toe en zat aan mijn bed en huilde.
Toen je moeder een paar dagen geleden viel tijdens haar ochtendwandeling, zag onze plaatselijke kruidenier haar en haalde onmiddellijk zijn auto om haar naar huis te brengen, omdat hij weet waar ik woon.
Zou ik die 'menselijke' aanraking hebben als alles online zou komen?
Waarom zou ik willen dat alles aan mij geleverd wordt en mij dwingen om alleen met mijn computer te communiceren?"
Ik ken graag de persoon met wie ik te maken heb en niet alleen de 'verkoper'. Het creëert relaties van relaties.
Leveren online supermarkten dit allemaal ook? '' '
Technologie is geen leven ...
Tijd doorbrengen met mensen .. Niet met apparaten, dat is leven"
Zaten ze nou op een bank of bij de bank?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:19 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Hij is gewoon geil dus
https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
Aldus de spiritueel numeroloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |