abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209641968
De Russische luchtmacht was niet in staat om de Wagner colonne te bombarderen gisteren, maar een tomaten markt in Syrië lukt ze nog wel :')
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 25 juni 2023 @ 12:57:10 #202
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209642037
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:52 schreef Slayage het volgende:
De Russische luchtmacht was niet in staat om de Wagner colonne te bombarderen gisteren, maar een tomaten markt in Syrië lukt ze nog wel :') [ twitter ]
Vermoedelijk is er continu onderhandeld, of in ieder geval daartoe pogingen ondernomen. Een bom op Wagner zou ook zo'n beetje einde oefening betekenen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 25 juni 2023 @ 12:57:24 #203
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_209642039
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:37 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Wagner moet papieren tekenen dat ze onder het gezag van Shoigun en agerasimov vallen
Dat wilde hij niet en daar was deze hele exercitie voor bedoeld, imho. Dus vraag me af of dat nog doorgaat.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_209642062
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is feitelijk onwaar. De VS en Rusland hebben als enige twee landen kernwapens direct gevechtsklaar staan. Dat is al jaren bekend. De VS weet dat, Rusland weet dat, iedereen weet dat.
Elk land met de MAD doctrine heeft ze gevechtsklaar staan anders heeft die doctrine weinig zin.
pi_209642068
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vermoedelijk is er continu onderhandeld.
Yep.

Bovendien past het in Poetins strategie: weerloze vijanden moet je gewoon afknallen.
Weerbare vijanden, daar moet je mee onderhandelen.

Zijn grote blunder was dat-ie dacht dat Oekraïne een weerloze vijand zou zijn, omdat de meeste bewoners de Russische troepen als bevrijders zouden zien. "Onze Russische broeders! Welkom! Dood aan de Joodse Nazi Zelensky!"

Foutje. Bedankt.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_209642069
En nog altijd geen beeld of enig bewijs van die aanval in de rug op Wagner. Naar aanleiding van wat we gisteren gezien hebben, wat je niet spontaan opzet, kunnen we wel concluderen dat dat complete bullshit was heel die aanval.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_209642086
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:00 schreef vosss het volgende:
En nog altijd geen beeld of enig bewijs van die aanval in de rug op Wagner. Naar aanleiding van wat we gisteren gezien hebben, wat je niet spontaan opzet, kunnen we wel concluderen dat dat complete bullshit was heel die aanval.
Kweenie.

We kunnen van alles (blijven) concluderen.

Mijn (voorlopige) conclusie is: opschepper Prigozjin heeft zijn hand overspeeld.

(Maar wie weet, misschien staat hij over een jaar zegevierend in Kiyiv. Ik hoop het niet.)
  zondag 25 juni 2023 @ 13:05:23 #208
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 25 juni 2023 @ 13:10:13 #209
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 25 juni 2023 @ 13:11:48 #210
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209642150
@AchJa kon met terugwerkende kracht wel eens gelijk gaan hebben. Ik zie niet dat er nog een hele hoop gaat veranderen naar aanleiding van die halve coup.

Te vaak gingen die Russen al op hun bek en te vaak gingen de Russen gewoon door.
pi_209642157
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:00 schreef vosss het volgende:
Er is geen opstand geweest? Da's weer een nieuwe. Het was gewoon strategisch 563838D schaken van Poetin. Hij doet alsof hij een zwakke mongool is die de controle kwijt is geraakt, maar dat is alleen maar om, eh, eh, ja, eh, het is 82652D schaak!
pi_209642168
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Kijk, dat begint ergens op te lijken. Zal in het midden nog wel modderig zijn, maar denk dat de Russische troepen in Zaporizhia inmiddels wel nerveus over hun schouder aan het kijken zijn
pi_209642173
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
@:achja kon met terugwerkende kracht wel eens gelijk gaan hebben. Ik zie niet dat er nog een hele hoop gaat veranderen naar aanleiding van die halve coup.

Te vaak gingen die Russen al op hun bek en te vaak gingen de Russen gewoon door.
Muiten loont. Dat is wat Wagner heeft aangetoond. En iedereen met ambities weet dat nu.
pi_209642184
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:43 schreef Toby56 het volgende:

[..]
NL had vroeger ook noeks.
Maar of ze gevechtsklaar waren, betwijfel ik.
Ze lagen nog in verpakking. (Cellofaan, met een strikje.)
Dat ze hier lagen wil niet zeggen dat NL er ook zelf de beschikking over had
pi_209642205
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:17 schreef byah het volgende:

[..]
Dat ze hier lagen wil niet zeggen dat NL er ook zelf de beschikking over had
Nog gevaarlijker eigenlijk.
pi_209642219
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
@:achja kon met terugwerkende kracht wel eens gelijk gaan hebben. Ik zie niet dat er nog een hele hoop gaat veranderen naar aanleiding van die halve coup.

Deze coupe is toont aan hoe wankel de positie van Poetin eigenlijk is en hoe weinig steun hij heeft. Erdogan kreeg in 2016 tenminste zijn aanhangers nog de straat op.
pi_209642236
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Deze coupe is toont aan hoe wankel de positie van Poetin eigenlijk is en hoe weinig steun hij heeft. Erdogan kreeg in 2016 tenminste zijn aanhangers nog de straat op.
De laatste Russische politici die nog mensen de straat opkregen zijn
vermoord
gevangen gezet
gevlucht.

Kutland.
pi_209642237
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:15 schreef Ulx het volgende:

[..]
Muiten loont. Dat is wat Wagner heeft aangetoond. En iedereen met ambities weet dat nu.
Als de Wagnerities nou nog weggeknald waren, dan was het duidelijk, je neemt het tegen Poetin op, en je gaat er aan.

Nu kan je moeiteloos honderden kilometers opstomen en krijg je een aftocht aangeboden naar Wit-Rusland.
pi_209642241
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Kadyrov is echt een mongool en zijn troepen bestaan ook uit voornamelijk incompetente plunderaars. Als je het daarvan moet hebben gaat dat ook een keer mis.
Jezelf door 3000 tiktokkende geitenneukers laten beschermen, dat kán eenvoudigweg niet fout gaan!
  zondag 25 juni 2023 @ 13:25:17 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209642257
quote:

[..]
Ook erg tekenend dat uitgerekend 3000 Tjetjenen in Moskou waren voor de verdediging.

Er wás een elite tank brigade voor de verdediging van Moskou, maar die is vernietigd in Oekraïne :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 25 juni 2023 @ 13:25:18 #221
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209642258
quote:

[..]
Blijkbaar heeft ie nog genoeg macht dat ze om zijn gekeerd. En nogmaals ik denk niet dat het tegen Putin was. Puur de incapabele legerleiding.
pi_209642269
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:14 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Dat is daar al generaties lang zo.
Politiek boeit de gewone Rus allang niet meer. "We kunnen toch niets aan de beslissingen veranderen."
Dat volk is volkomen murw.

Maar: "we zijn een groot volk. Iedereen haat ons, maar we zijn er nog."
(Zoals mijn Russische muziekvriend mij vorig jaar meldde.)
Maar er gaat hen nog altijd geen lampje branden waarom ze door vrijwel iedereen gehaat worden... :')
pi_209642274
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:25 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Blijkbaar heeft ie nog genoeg macht dat ze om zijn gekeerd. En nogmaals ik denk niet dat het tegen Putin was. Puur de incapabele legerleiding.
Weinigen dachten ook dat Wagner wel even zou winnen. Zelf voorspelde ik het ook prima.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 09:23 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie Prigozjin het trouwens niet van Poetin winnen. Erdogan wist de couplegers in 2016 ook opzij te zetten. Meestal is de rebellerende partij te klein, en is de partij met macht te groot en machtig.
  zondag 25 juni 2023 @ 13:27:29 #224
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209642280
quote:

[..]
Hoe wankel precies dan?

Er zijn niet zoveel spelers met dezelfde macht als prigozhin en dat is met een sisser afgelopen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_209642283
quote:

[..]
Op zich is het niet vreemd dat een legertje in no-time je land binnen kan trekken als je dat niet verwacht. Als een regiment van ons leger dat zou doen, zouden ze ook direct Arnhem en Nijmegen kunnen bezetten. En optrekken naar Den Haag zal ook nog wel lukken :P

Wat vooral bizar is, is dat het kennelijk totaal onverwacht kwam. De Amerikanen wisten het blijkbaar al een tijdje, maar de eigen inlichtingendiensten waren totaal verrast. Terwijl Prigozhin toch al best wat waarschuwingssignalen had afgegeven. Hoe kan het in godsnaam dat je daar dan geen informatiepositie op hebt?
pi_209642291
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:26 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Maar er gaat hen nog altijd geen lampje branden waarom ze door vrijwel iedereen gehaat worden... :')
Ik vraag me zelfs af of dat beeld wel klopt.

Ik haat ze niet.
Maar misschien ben ik een overgrote minderheid.

Ik hoor niets meer van die gozer, ondanks een paar berichten mijnerzijds. Dus, ondanks dat we een paar jaar heel leuk over muziek hebben gechat, zal hij ook wel denken dat ik hem haat, omdat hij een Rus is. Of misschien is er iets vervelends met hem gebeurd.
  zondag 25 juni 2023 @ 13:29:34 #227
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_209642295
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is feitelijk onwaar. De VS en Rusland hebben als enige twee landen kernwapens direct gevechtsklaar staan. Dat is al jaren bekend. De VS weet dat, Rusland weet dat, iedereen weet dat.
Tja we wisten ook dat het Russische leger het op 1 na beste leger ter wereld was.

Ik geloof niets van die "direct beschikbare kernwapens". Daar zal precies hetzelfde gebeurt zijn als bij de conventionele troepen. Mismanagement, corruptie, wegsluizen van geld, gebrek aan onderhoud, kortom tientallen jaren aan verwaarlozing gecombineerd met window-dressing.

Wanneer 10% van het spul überhaupt nog werkt zal het veel zijn. Kernwapens zijn een erg dure hobby, het onderhoud kost elk jaar miljarden. Miljarden die je dus niet aan hoeren, dure auto's, jachten en drank, maar aan onderdelen en capabel personeel moet besteden.

Putin en de zijnen weten inmiddels heel goed dat het gebruik van kernwapens vooral voor Rusland zelf een gevaarlijk wapen is geworden. Niet alleen de vijandelijke, maar ook een groot deel van de Russische raketten zullen op Rusland zelf landen.
  zondag 25 juni 2023 @ 13:31:07 #228
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209642311
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:15 schreef Ulx het volgende:

[..]
Jaja, net zoals de gemiddelde Rus de oorlog niet pikt als het hem gaat kosten en de gemobiliseerden elk moment massaal over kunnen gaan lopen.
pi_209642319
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja we wisten ook dat het Russische leger het op 1 na beste leger ter wereld was.

Ik geloof niets van die "direct beschikbare kernwapens". Daar zal precies hetzelfde gebeurt zijn als bij de conventionele troepen. Mismanagement, corruptie, wegsluizen van geld, gebrek aan onderhoud, kortom tientallen jaren aan verwaarlozing gecombineerd met window-dressing.

Wanneer 10% van het spul überhaupt nog werkt zal het veel zijn. Kernwapens zijn een erg dure hobby, het onderhoud kost elk jaar miljarden. Miljarden die je dus niet aan hoeren, dure auto's, jachten en drank, maar aan onderdelen en capabel personeel moet besteden.
Apart wel dan dat de VS daar helemaal niet sceptisch over is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209642321
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoe wankel precies dan?

Er zijn niet zoveel spelers met dezelfde macht als prigozhin en dat is met een sisser afgelopen.
Hoe wankel Poetins positie is, is natuurlijk niet in een getal uit te drukken. Maar dat er niemand vóór Poetin demonstreerde, geeft wel wat aan.
  zondag 25 juni 2023 @ 13:33:07 #231
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_209642326
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Apart wel dan dat de VS daar helemaal niet sceptisch over is.
Misschien vindt jij dat apart omdat jij niet begrijpt hoe het systeem werkt?
pi_209642330
Poetin en het Poetin-tijdperk zijn zo'n beetje de meest stabiele en milde periode in de moderne Russische geschiedenis (1800 tot heden).
pi_209642338
Hoelang zou het duren voordat Prigozhin met vergiftigingsverschijnselen in het ziekenhuis wordt opgenomen?
  zondag 25 juni 2023 @ 13:34:30 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209642342
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Ik vraag me zelfs af of dat beeld wel klopt.

Ik haat ze niet.
Maar misschien ben ik een overgrote minderheid.

Ik hoor niets meer van die gozer, ondanks een paar berichten mijnerzijds. Dus, ondanks dat we een paar jaar heel leuk over muziek hebben gechat, zal hij ook wel denken dat ik hem haat, omdat hij een Rus is. Of misschien is er iets vervelends met hem gebeurd.
Misschien naar het front gestuurd.

De gewone Rus haat ik ook niet en zelfs voor de militair die ook maar uitgezonden is en weinig keus heeft kan ik compassie opbrengen. Aan Putin en aan hen die zijn oorlog ideologisch steunen heb ik uiteraard wel een bloedhekel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_209642352
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:33 schreef Peppert het volgende:
Poetin en het Poetin-tijdperk zijn zo'n beetje de meest stabiele en milde periode in de moderne Russische geschiedenis (1800 tot heden).
Dat ligt meer aan de geschiedenis met revoluties, twee wereldoorlogen en de terreur van Stalin, dan aan de ''mildheid'' van Poetin.
pi_209642354
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Misschien naar het front gestuurd.

De gewone Rus haat ik ook niet en zelfs voor de militair die ook maar uitgezonden is en weinig keus heeft kan ik compassie opbrengen. Aan Putin en aan hen die zijn oorlog ideologisch steunen heb ik uiteraard wel een bloedhekel.
Same here, min of mere.
pi_209642361
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat ligt meer aan de geschiedenis met revoluties, twee wereldoorlogen en de terreur van Stalin, dan aan de ''mildheid'' van Poetin.
Die 'mildheid' geldt voor heel Europa overigens.
Vanaf 1945 ongeveer.

Dat is niet 1 iemands verdienste.
Poetin is juist 1 van degenen die het graag wat onrustiger zou willen zien, gezien zijn fratsen.
  zondag 25 juni 2023 @ 13:37:01 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209642366
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hij heeft ergens wel een punt op zich. Zonder de oorlog had Poetin natuurlijk ook niet gedeugd, maar was hij misschien nog wel de beste van alle alternatieven.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_209642369
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij heeft ergens wel een punt op zich. Zonder de oorlog had Poetin natuurlijk ook niet gedeugd, maar was hij misschien nog wel de beste van alle alternatieven.
De ironie, daar zorgt Poetin inderdaad wel voor, dat hij de beste is van alle alternatieven.
  zondag 25 juni 2023 @ 13:38:30 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209642377
Hoe zit met het geld van de Wagner groep.

Tuurlijk hebben ze veel cash geld maar de miljoenen/miljarden die ze maandelijks aan hun soldaten moeten betalen zit natuurlijk op Russische bankrekeningen want alles daarbuiten wordt door US/EU sancties aangepakt.

En die RU bankrekeningen worden natuurlijk direct geblokkeerd bij zo'n coup van gisteren.
pi_209642389
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:33 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Misschien vindt jij dat apart omdat jij niet begrijpt hoe het systeem werkt?
Wat jij zegt is gewoon ontkennen dat de lucht blauw is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209642394
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het was vermoedelijk beter geweest als Jeltsin de 'tsarenkroon' had overhandigd aan Nemtsov. (Die was ook nog eens met een Oekraïense getrouwd.)

I.c. Poetin: hij is een man van de Geheime Dienst.
Je ziet niets, maar er gebeurt van alles.

Invloedrijke en minder invloedrijke tegenstanders worden meestal subtiel (op)geruimd. Af en toe wat minder subtiel, om weer even een waarschuwend signaal af te geven.

Ik ken de alternatieven van de periode, zeg, 1995-2000 niet, maar er zat ongetwijfeld beter volk bij dan deze smerige rat.
pi_209642396
twitter

Lol
pi_209642402
Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat de hele “opstand” vooropgezet spel is geweest om te kijken wie loyaal aan Poetin bleef…
Daarna een “gouden handdruk” voor Prigozhin…🤷♀
pi_209642417
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:41 schreef Maron het volgende:
Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat de hele “opstand” vooropgezet spel is geweest om te kijken wie loyaal aan Poetin bleef…
Daarvoor heeft Poetin teveel slechte pr geleden.
pi_209642418
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe wankel Poetins positie is, is natuurlijk niet in een getal uit te drukken. Maar dat er niemand vóór Poetin demonstreerde, geeft wel wat aan.
Gisteren meerdere deskundigen gehoord dat dit ook zo was bij Jeltsin destijds.
pi_209642420
speculaas: Denk trouwens dat Prigozhin ergens in een bos ligt weg te rotten. Hij heeft een gezin, een dochter, een zoon en een vrouw. Denk dat een filmpje van zijn gezin in het gezelschap van wat woeste Kadyroviten hem heeft doen omslaan als een blad aan de boom, hij kent het klappen van de zweep immers als geen ander.

Wat ik alleen niet helemaal begrijp, als je zo'n stunt gaat uithalen en je hebt een priveleger dan zorg je toch minimaal dat ze voldoende beveiligd zijn.

nja

dat denk ik dus.

Begeleidend plaatje:
  zondag 25 juni 2023 @ 13:44:21 #248
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209642423
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:40 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het was vermoedelijk beter geweest als Jeltsin de 'tsarenkroon' had overhandigd aan Nemtsov. (Die was ook nog eens met een Oekraïense getrouwd.)

I.c. Poetin: hij is een man van de Geheime Dienst.
Je ziet niets, maar er gebeurt van alles.

Invloedrijke en minder invloedrijke tegenstanders worden meestal subtiel (op)geruimd. Af en toe wat minder subtiel, om weer even een waarschuwend signaal af te geven.

Ik ken de alternatieven van de periode, zeg, 1995-2000 niet, maar er zat ongetwijfeld beter volk bij dan deze smerige rat.
Zal inderdaad ongetwijfeld wat beters tussen hebben gezeten. De vraag is of je als je blind een naam uit die kandidatenbak had getrokken, hoe groot de kans zou zijn geweest dat daar een betere kandidaat tevoorschijn zou zijn gekomen. Ik denk niet heel erg groot.

De oorlog verandert alles natuurlijk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_209642425
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:41 schreef Maron het volgende:
Hier is gisteren ook uitgebreid over gesproken.

Laat ik er dit van zeggen: wie beweert dat nagenoeg alle rare zaken van tevoren zijn afgesproken, zal altijd zijn/haar gelijk kunnen krijgen.

"Maar het is toch niet logisch dat...?"
"Dat is afgesproken vooraf."
"Maar hoe verklaar je dan in vredesnaam dat...?"
"Omdat het vooraf is afgesproken."
"Maar zoiets doe je toch niet openlijk?"
"Wel als je het vooraf zo afspreekt."

Et cetera.
  zondag 25 juni 2023 @ 13:45:27 #250
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_209642430
quote:
2s.gif Op zondag 25 juni 2023 13:43 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
speculaas: Denk trouwens dat Prigozhin ergens in een bos ligt weg te rotten. Hij heeft een gezin, een dochter, een zoon en een vrouw. Denk dat een filmpje van zijn gezin in het gezelschap van wat woeste Kadyroviten hem heeft doen omslaan als een blad aan de boom, hij kent het klappen van de zweep immers als geen ander.

Wat ik alleen niet helemaal begrijp, als je zo'n stunt gaat uithalen en je hebt een priveleger dan zorg je toch minimaal dat ze voldoende beveiligd zijn.

nja

dat denk ik dus.

Begeleidend plaatje:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook. Neem aan dat hij ze minstens een week geleden al de opdracht heeft gegeven om het land te ontvluchten, maar misschien is er iets misgegaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')