Kwam een theorie tegen dat dat officieel niet besproken is tijdens de onderhandelingen maar in werkelijkheid wel gaat gebeuren maar dan in een periode van 2 maanden tijd. Dus ze worden niet gelijk gedumpt binnen een weekquote:Op zondag 25 juni 2023 09:52 schreef capricia het volgende:
Maaruh, zitten Shoigu en Gerasimov er nog?
Ukraine gaat deze oorlog gewoon winnen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals gisteren al iemand zei, meest waarschijnlijke dat Loeki binnenkort uit een raam valt en dat prigo de show gaat runnen daar en vervolgens een tweede front vanuit wit Rusland opent richting kiev.
Succes en sterkte voor Oekrane gewenst. Denk dat het daarop neer gaat komen. En in hoeverre dit dan een show was of niet doet er dan eigenlijk niet eens toe.
Het lijkt me dat hij die twee alleen weg doet als hij echt niet anders meer kan.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:52 schreef capricia het volgende:
Ik heb nog geen enkel betrouwbaar kanaal zien melden dat ze zijn vertrokken.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:52 schreef capricia het volgende:
Misschien omdat ie al terminaal is.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Waarom zou Loekasjenko helpen om een deal op te zetten die hem zelf fataal wordt?
Binnenlandse onrust op deze schaal is gewoon sowieso goed nieuws voor Oekrane. Het wantrouwen in de Russische top lijkt zo ongeveer maximaal te zijn, Moskou blijkt enorm kwetsbaar te zijn, materiaal en manschappen die gebruikt worden voor interne beveiliging kunnen niet ingezet worden in Oekrane.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ukraine gaat deze oorlog gewoon winnen.
Poetin schijnt deze figuren ook bewust in het zadel gehouden te hebben, om makkelijk het falen op hun te kunnen afschuiven.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kwam een theorie tegen dat dat officieel niet besproken is tijdens de onderhandelingen maar in werkelijkheid wel gaat gebeuren maar dan in een periode van 2 maanden tijd. Dus ze worden niet gelijk gedumpt binnen een week
Loeki is eerder geestelijk ziekquote:Op zondag 25 juni 2023 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien omdat ie al terminaal is.
Ramzan Kadyrov zou het misschien wel willen, maar die heeft al een 'functie elders': president van Tsjetsjeni.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:03 schreef Ronald het volgende:
[..]
Poetin schijnt deze figuren ook bewust in het zadel gehouden te hebben, om makkelijk het falen op hun te kunnen afschuiven.
Met het vervangen van de legertop krijgt Poetin er een probleem bij want dan zijn de ogen van de critici op hem gericht. En wie is een geschikte opvolger, ik ga er niet vanuit dat men staat te springen om een Shoigu op te volgen.
Ik kan het even niet meer vinden maar er is een bekend voorbeeld van in de jaren 70~90 dat moslimterroristen Russische diplomaten hadden gegijzeld. De Russen op hun beurt kidnapten de familieleden van de kidnappers en dreigden die in stukjes terug te sturen als de diplomaten niet werden vrijgelaten.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:54 schreef etuiedelapiel het volgende:
Hier zit meer achter, stel ze hebben zijn vrouw en dochters gegijzeld?
https://sanctions.nazk.gov.ua/en/sanction-person/407/
SPOILER: Russia Shows What Happens When Terrorists’ Families Are TargetedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat Turkije het in beslag durft te nemen. Misschien doen ze zelfs stiekem het onderhoud van die vliegtuigen daarquote:Op zondag 25 juni 2023 10:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ik dacht dat Rusland niet meer met Boeings en Airbus toestellen buiten de landsgrenzen kon vliegen? Want deze zouden dan toch in beslag genomen worden omdat ze de leasemaatschappij niet meer betaalden? Maar ik zie dat ze gewoon weer met die toestellen jaar bijvoorbeeld Turkije vliegen…. Hoe zit dat?
Er is een vliegverbod boven vrijwel heel Europa exclusief Turkije voor Russische maatschappijen.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:19 schreef Sunri5e het volgende:
Even een totaal andere vraag. Ik dacht dat Rusland niet meer met Boeings en Airbus toestellen buiten de landsgrenzen kon vliegen? Want deze zouden dan toch in beslag genomen worden omdat ze de leasemaatschappij niet meer betaalden? Maar ik zie dat ze gewoon weer met die toestellen jaar bijvoorbeeld Turkije vliegen…. Hoe zit dat?
Superloyaal en Shoygu zeer belangrijk binnen de Yeltsin/Moskou-clan, die kan je niet zomaar wippen zelfs als Putin zijnde niet.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:55 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij die twee alleen weg doet als hij echt niet anders meer kan.
Ze zijn superloyaal aan Putin, en dat is essentieel voor hem. Ook als signaal naar andere superloyalen, je houdt elkaar vast, no matter what.
En heel erg impopulair onder het volk.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Superloyaal en de facto de leiders van de Yeltsin/Moskou-clan, die kan je niet zomaar wippen zelfs als Putin zijnde niet.
Lijkt er meer op dat die verbannen is en er niets beloofd is. Geld zal nu ook wel weg/geblokkeerd zijn en dan is zo'n huurleger ook snel uit elkaar.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:35 schreef Breekfast het volgende:
Maar Prigozhin zit nog niet in Belarus toch? Ik neem aan dat hij nu eerst weer naar Oekrane gaat om te kijken of de beloftes door Moskou worden nagekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |