Zoals gisteren al iemand zei, meest waarschijnlijke dat Loeki binnenkort uit een raam valt en dat prigo de show gaat runnen daar en vervolgens een tweede front vanuit wit Rusland opent richting kiev.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 09:30 schreef Mortaxx het volgende:
Nu moet pryzgoon nog uit een raam vallen en het is precies gegaan zoals ik voorspelde
Met een paar duizend huurlingen de Russische staat omver werpendit topic was gister weer vol idioten
Lekker, maat.quote:
Dit dus, niet genoeg legeronderdelen steunden hem om hier iets van te makenquote:Op zondag 25 juni 2023 09:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar was zijn muiterij toch minder goed voorbereid/uitgedacht of meer een wanhoopsdaad van een kat in het nauw dan we vermoedden. En waarschijnlijk bleef ook benodigde steun uit leger en elite weg om echt door te drukken, want met alleen een paar duizend huurlingen verover je het Kremlin vast niet.
Wat bedoel je nu? Het had voor mij nog wel flink uit de hand mogen escaleren maar realistisch was het nietquote:
Wel slecht voor de gasprijs. En dat is toch jouw hoofd focus.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:34 schreef vosss het volgende:
Was wel goeie televisie geweest als het tot een clash was gekomen.
Ja ik zat er ook op te hopen. Had er ook wel alle schijn van toen ze bijna in Moskou stonden. Ik snap het nog steeds niet. En wat gaat die leip sowieso doen in Wit-Rusland? Een aanval voorbereiden op Kiev of zo?quote:Op zondag 25 juni 2023 09:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu? Het had voor mij nog wel flink uit de hand mogen escaleren maar realistisch was het niet
De enige verklaring die ik heb is: Prigozjin moet gedacht hebben dat zijn beste vriend Poetin het eigenlijk met hem eens was, en dat ze dan samen de legertop konden hervormen. Maar Poetin steunt blijkbaar de legertop. Daar kan hij meerdere redenen voor hebben. Eentje zou kunnen zijn: omdat ze als was in zijn handen zijn. Maar het zou ook kunnen dat hij geen echte ruzie wil met de legertop, want dat is meerdere dictators al eens opgebroken.quote:
Dit soort gasten doen het niet meer voor het geld. Het is echt voor de eer en de ideologie.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:37 schreef capricia het volgende:
My 2cents:
Die Pregozhin is niets meer of minder dan een huurling. Hem is veel geld beloofd voor de inname van Bakhmut. Dat heeft ie niet gekregen.
Dus toen ging ie het zelf maar halen. Waarna Poetin over de brug kwam.
De meest simpele reden ooit.
Zeker wel. Omdat hij ook financiële afspraken heeft met zijn onderaannemers.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit soort gasten doen het niet meer voor het geld. Het is echt voor de eer en de ideologie.
Ik denk dat hij veeeeel meer dan alleen geld heeft gekregen. Die man stootte zonder moeite door naar Moskou en was er bijna in geslaagd. Poetin zag de bui al hangen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:37 schreef capricia het volgende:
My 2cents:
Die Pregozhin is niets meer of minder dan een huurling. Hem is veel geld beloofd voor de inname van Bakhmut. Dat heeft ie niet gekregen.
Dus toen ging ie het zelf maar halen. Waarna Poetin over de brug kwam.
De meest simpele reden ooit.
Waarom zou Loekasjenko helpen om een deal op te zetten die hem zelf fataal wordt?quote:Op zondag 25 juni 2023 09:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals gisteren al iemand zei, meest waarschijnlijke dat Loeki binnenkort uit een raam valt en dat prigo de show gaat runnen daar en vervolgens een tweede front vanuit wit Rusland opent richting kiev.
Succes en sterkte voor Oekraïne gewenst. Denk dat het daarop neer gaat komen. En in hoeverre dit dan een show was of niet doet er dan eigenlijk niet eens toe.
Dit dus. Een paar weekjes gerommel rond Moskou zou waarschijnlijk goed hebben uitgepakt voor Oekraïne.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een echt 'intense' hoop op een burgeroorlog had ik niet, gezien alle risico's die ermee gepaard kunnen gaan. Maar het is waar: voor Oekraïne had dat gunstig kunnen uitpakken.
Poetin is tot de meest afschuwelijke dingen in staat.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als iedereen toch speculeert als een malle, dan durf ik wel te beweren dat Poetin het óf niet aandurfde om Prigozin te laten doden of er simpelweg niet toe in staat was.
Hoe dan ook blijkt Poetin een slappeling eerste klas, juist ook in Rusland.
Prigozin gaat er gewoon aan, kan even duren maar it is his destiny.....quote:Op zondag 25 juni 2023 09:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als iedereen toch speculeert als een malle, dan durf ik wel te beweren dat Poetin het óf niet aandurfde om Prigozin te laten doden of er simpelweg niet toe in staat was.
Hoe dan ook blijkt Poetin een slappeling eerste klas, juist ook in Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |