SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk geen argument. Bij ander groot nieuws was er ook vaak niks nieuws te melden. Laten zien dat er geen update is op dat moment hoort er ook bij en is in feite ook nieuwsvoorziening,of een weergeven van de situatie. Maar eigenlijk zijn er gedurende de dag heel veel updates te geven,ook van betrouwbare bronnen of zaken die de NOS zelf kan verifiëren.
IrisGodin. @Gehrmanquote:21.30- Nieuwsuur
De opstand van Wagner-baas Prigozjin Hij was lang het onzichtbare hulpje van president Vladimir Poetin,maar nu stelt Jevgeni Prigozjin hem voor de grootste uitdaging in de recente Russische geschiedenis.Zijn Wagner-troepen zijn Rusland binnengetrokken.Een opstand die volgens Poetin een dolk is in de rug van het volk en het leger. Te gast zijn Iris de Graaf,correspndent in Rusland maar nu in Nederland,en Bob Deen,Oost-Europadeskundige verbonden aan Instituut Clingendael.
Het kan echt alleen als de militaire top Wagner ook zou steunen en ze de controle over het volledige Russische leger overnemen. Anders is het kansloos.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:00 schreef Momo het volgende: [ afbeelding ] Ze hebben nog best wat land te gaan....
Er zijn al wat Amerikaanse militaire hoge piefen die hun vakantie moesten opschorten idd. Niet zonder gevaar al deze ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Jojoke het volgende:
De NAVO zal misschien ook de staat van paraatheid een stukje verhogen nu Wagner bij de kernbommen kan.
Grappig dit, lachwekkend ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Jojoke het volgende:
De NAVO zal misschien ook de staat van paraatheid een stukje verhogen nu Wagner bij de kernbommen kan.
Bij het capitool zag je ook dat die beveiligers die oproerkraaiers gewoon doorlieten en er gewoon mee stonden te kletsen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het kan echt alleen als de militaire top Wagner ook zou steunen en ze de controle over het volledige Russische leger overnemen. Anders is het kansloos.
Hoe kan hij anders zo ongestoord oprukken? En de halfslachtige blokkades her en der maken ook geen daadkrachtige indruk. Hij lijkt heel weinig tegengas te krijgen.quote:
Gewoon een ouderwetse kapitalistische staatsgreep, zijn ze eindelijk klaar met dat halfbakken communismequote:
Ik denk dat op dit moment de chaos bij het Russisch bevel gigantisch is. Niemand durft een beslissing te maken, lijkt het.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
Wel bizar dat dit alles zo makkelijk lijkt te gaan voor een groep van 20.000 man naar schatting nu in een land als Rusland.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh, gisteren zei je nog vol zelfvertrouwen dat er niets aan de hand was.
Oh ja, dat lezen jullie natuurlijk wel maar dit dan weer niet he?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:58 schreef kibo het volgende:
Daar heb je hem weer.
Gisteravond laat stelde het allemaal nog niks voor, volgens jou
Gisteravond dacht ik idd nog dat het vrij snel een stille dood zou sterven... Niet dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:08 schreef AchJa het volgende:
Ik zie het allemaal wel... Maar toegegeven het is meer dan ik verwacht had.
Heb jij ook een telefoon?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mooi die Russische burgers ook.Beetje op hun telefoon aan het chillen. Laat gaan joh.
Grootverpakkingen condooms inslaan.quote:
Waaruit concludeer jij dat Wagner bij kernbommen kan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:02 schreef Jojoke het volgende:
Ze weten ook niet voor wie ze moeten kiezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:06 schreef Zwoerd het volgende:
Ik denk dat op dit moment de chaos bij het Russisch bevel gigantisch is. Niemand durft een beslissing te maken, lijkt het.
Ik denk dat ik gewoon de hele avond naar de BBC ga kijken, met een kaasje en een glaasje wijn.quote:
Dat deed Zelenskyy anders welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat doet hij in het Kremlin als er troepen oprukken tegen hem? Dan blijf je toch niet achter je bureau zitten papieren ondertekenen? En dat op zaterdag.
Thanks Mart de Kruif vanuit de BNR Studioquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan echt alleen als de militaire top Wagner ook zou steunen en ze de controle over het volledige Russische leger overnemen. Anders is het kansloos.
Ja als die Prigozdinges zo makkelijk richting Moscow kan karren , dan kan de UKR wel ff naar de krim en marioepol oprukkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Oekraïne die een offensief start over de Dnipro rivier?
Je zou nu ook niet gemotiveerd zijn als je daar nog wel bent als Russische soldaat...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Das war ein Befehl!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Monkyyy.. de aanval heeft niet plaatsgevonden, er was te weinig slagkracht.
Zat ik net ook te luisteren ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Thanks Mart de Kruif vanuit de BNR Studio
Waar Poetin ook heen gaat, hij kan sowieso steeds minder mensen vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Vladimir Putin’s whereabouts have been thrown into question after an aircraft belonging to the presidency was spotted flying from Moscow to St Petersburg, according to Flight Radar.
However, his spokesperson, Dmitry Peskov, denied Putin has fled the capital and told reporters the president “is working at the Kremlin”.
Wat doet hij in het Kremlin als er troepen oprukken tegen hem? Dan blijf je toch niet achter je bureau zitten papieren ondertekenen? En dat op zaterdag.
Lekker up-to-date kaartjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Daar had men het over in de vorige topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat Wagner bij kernbommen kan?
De man heeft hart voor de zaak.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:06 schreef -Sigaartje het volgende:
Half zakje is genoeg, gaat niet lang durenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:14 schreef PzKpfw het volgende:
Moet zo toch nog even wat boodschappen halen, neem ik direct wat popcorn mee.
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Is dit fake of is die Prigo nog achterlijker dan een garnaal?
Jammer. Show is over?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt heel betrouwbaar.quote:the press service of the Belarusian President
Zoveel hart, dat er 200.000+ anderen voor zijn dromen gestorven zijn. Hopelijk is hij snel zelf aan de beurt, nouja misschien nog eerst even langs Den Haag.quote:
Neeeee. Begon net leuk te worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Schijnt echt te zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Man dat zou wat zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
In Den Haag krijg je geen doodstraf, tegen de muur met die gast.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoveel hart, dat er 200.000+ anderen voor zijn dromen gestorven zijn. Hopelijk is hij snel zelf aan de beurt, nouja misschien nog eerst even langs Den Haag.
Euhm waar blijkt dat precies uit?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Man dat zou wat zijn.
Dan zaten we dus idd naar een groot toneelstuk te kijken.
Gissenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:15 schreef fokexpert het volgende:
Toch ben ik benieuwd wat de gevolgen zijn als het afzetten van Putin lukt. Wagner groep is enorm wreed, en hij zei dat zijn eerste beslissing zou zijn in het Kremlin om Zelensky naar de hell te sturen en Oekraine met raketten aan te vallen.
Ondanks ik anti putin ben en die gast erg gek was, was die redelijk stabiel. Ik vraag me af of die van Wagner net zo stabiel is als hij eenmaal de controle over de kernarsenaal krijgt.
Het is geen geheim dat hij het westen het liefst zien branden.
Zeer, zeer onwaarschijnlijk. Poetin ziet er zeer zwak uit, en dat haat hij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wellicht toch allemaal in stage gezet?
Bummer.quote:
Waarom dan meteen nokken na een of ander kutvoorstel?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeer, zeer onwaarschijnlijk. Poetin ziet er zeer zwak uit, en dat haat hij.
Druk zetten door Wagner om daarmee een doorbraak te forceren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom dan meteen nokken na een of ander kutvoorstel?
Zijn doel was al de hele tijd om de legertop te vervangen. Doel bereikt zonder ook maar een kogel te verschieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom dan meteen nokken na een of ander kutvoorstel?
Zijn ze Poetin-lovers, over het nieuws van Lukashenko zei hij "positive news"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:19 schreef Slayage het volgende:
De host van die Twitter space blijkt dubieuze crypto dealings te hebben, je bent gewaarschuwdhttps://protos.com/twitte(...)ous-crypto-dealings/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |