Absoluut niet, ze hebben bij ons de reputatie van terreurorganisatie, daar ga je geen steun aan geven. Bovendien hebben ze dat ook helemaal niet nodig, die lui zijn al schatrijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben wel benieuwd though: wel of geen goed idee om Wagner (met materiaal of geld) te steunen?
Die voelt de bui natuurlijk allang hangen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:57 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
Ome Luka is veilig met zijn gezin in Turkije, dat is wel fijn
[ twitter ]
Hoe groot is Wagner eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje, maar waarschijnlijk snel afgelopen, zo groot is Wagner nou ook weer niet. Luchtruim is van Poetin dus zo'n konvooi heb je in een paar minuten vernietigd als je wilt.
Bij de NOS telt alleen Den Haag en voetbal/schaatsen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:43 schreef Mansjester het volgende:
Apart dat er zo weinig nieuws over is live op de Nederlandse tv. Dit is super groot nieuws toch?
Als je die op CNN en NOS ziet meldt het dan even.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:58 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Er zijn genoeg videos te zien met manschappen en tanks enzo die in Rostov zijn. Die van Wagner zijn.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja ik zei een aantal weken eerder al dat de CIA dolgraag met Prighozin in contact zou willen komen. Misschien is dat gebeurd.
Omdat je niet wil dat het gebeurt?quote:
Zoals hierboven geïllustreerd; echt heel veel nieuws is er niet. Wel heel veel geruchten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:58 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ongelooflijk dat de NOS hier niet groot over bericht. Dit is een poging tot een militaire coup.
Gaan wij die dan ook erkennen? Lijkt me stug.quote:
De gemiddelde Nederlander wil helaas ook liever voor de 100e keer horen wat Caroline van de stikstofcrisis vindt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:58 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ongelooflijk dat de NOS hier niet groot over bericht. Dit is een poging tot een militaire coup.
Waarom zou je die op CNN en NOS moeten zien. Er zijn beelden van ooggetuigen. Duidelijke filmpjes en foto's. Er is meer dan genoeg bewijs. Zelfs Putin heeft toegegeven dat wagner aan het muiten zijn geslagen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je die op CNN en NOS ziet meldt het dan even.
Niet die ene pantser die in een donkere stad rondjes rijdt.
Wist je al dat er een duikboot kapot gegaan isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wil helaas ook liever voor de 100e keer horen wat Caroline van de stikstofcrisis vindt.
Wat dan exact?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat je niet wil dat het gebeurt?
Omdat je niet gelooft dat het gebeurt?
Omdat je standaard een 180 graden stelling inneemt en er zo op gokt dat je een keer wél gelijk hebt?
Ik stel ook nergens dat het makkelijk zal zijn om Putin van 'n grote tafel te verjagen.
Maar er is wel iets meer gaande dan wat geschreeuw over en weer nu.
Ik denk dat er weinig te erkennen valt. Je heb het er maar mee te doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gaan wij die dan ook erkennen? Lijkt me stug.
Keurt hij de SMO als actie zelf af, of vooral de manier waarop het gedaan wordt? Want de afgelopen maanden leek hij toch vooral te schreeuwen dat ze er geen kut van kunnen bij het MoD en het allemaal anders moet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar Prigozin heeft de hele SMO afgekeurd. Daar is dit gedoe juist om begonnen.
CNN gaat nu wel los. EuroNews en Al Jazeera doen ook hun best.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is nu nog het geval. Echt ergerlijk.
Ik zou zeggen "Ok, Vladimir", maar zelfs die heeft het gewoon bevestigd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tot op heden is er een dreiging van een Coup maar is er feitelijk geen gebeurtenis bevestigd
Dat zullen ze ook wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:01 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Waarom zou je die op CNN en NOS moeten zien. Er zijn beelden van ooggetuigen. Duidelijke filmpjes en foto's. Er is meer dan genoeg bewijs. Zelfs Putin heeft toegegeven dat wagner aan het muiten zijn geslagen.
Grote stad is ingenomen, dat is nu wel bevestigd. En ook een tweede basis/stad maar dat weet ik niet zeker.quote:
Op reddit acccounts vaak pro russisch riep gisteren complete onzin alle geruchten.quote:
3 dagenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Grote stad is ingenomen, dat is nu wel bevestigd. En ook een tweede basis/stad maar dat weet ik niet zeker.
Dat ze op weg zijn naar moskou is idd geen bewijs van.
Wij zijn vooral voor een conflict waarbij ze zoveel mogelijk van elkaars lui naar de verdoemenis helpenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Confetti het volgende:
Voor wie zijn wij beschaafde mensen eigenlijk?
Ik denk dat Poetin misschien wel beter is voor de stabiliteit dan die gek.
De NOS post gewoon dit in hun liveblog hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tot op heden is er een dreiging van een Coup maar is er feitelijk geen gebeurtenis bevestigd
Wij zijn voor het uitdunnen van beide kantenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Confetti het volgende:
Een Russische stad (op Russische grondgebied) staat niet onder controle van het Russische leger maar van een huurlingen groep.quote:
Laat ze elkaar maar afmakenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Confetti het volgende:
Allicht maarja het is Poetin die deze wagner baas heeft grootgemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Confetti het volgende:
Dat heeft de baas van Wagner zelf bevestigd. En er zijn beelden van de colonne die op weg is naar Moskou op de M4 snelweg (directe verbinding Rostov - Moskou)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Grote stad is ingenomen, dat is nu wel bevestigd. En ook een tweede basis/stad maar dat weet ik niet zeker.
Dat ze op weg zijn naar moskou is idd geen bewijs van.
Bezetten militair hoofdkwartier.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NOS post gewoon dit in hun liveblog hoor
[ twitter ]
https://nos.nl/artikel/24(...)-zuid-russische-stad
Sorry hoor, maar FOK! heeft eigen intellect en mogelijkheden. Ik kan me nog de mooie tijden herinneren van de Arabische Lente.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zoals hierboven geïllustreerd; echt heel veel nieuws is er niet. Wel heel veel geruchten.
Oke dat had ik gemist. Maar dat zou betekenen dat de luchtmacht ook niet meer onder Poetins controle staat anders was deze toch wel allang onder vuur genomen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:04 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat heeft de baas van Wagner zelf bevestigd. En er zijn beelden van de colonne die op weg is naar Moskou op de M4 snelweg (directe verbinding Rostov - Moskou)
Dat geloof je toch niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:04 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Dat heeft de baas van Wagner zelf bevestigd. En er zijn beelden van de colonne die op weg is naar Moskou op de M4 snelweg (directe verbinding Rostov - Moskou)
Alles wat Rusland destabiliseert ben ik een voorstander van.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Allicht maarja het is Poetin die deze wagner baas heeft grootgemaakt.
Je kan er ook anders naar kijken. Dit soort leiders en regimes eindigen vrijwel altijd zo. Het is een soort van natural law.
Ik vind het maar lastig. Al die Oost-Europese troep lijkt op elkaar. Hoe moet ik in godsnaam weten of poppetje x in stad y of z zit? Ik kan ook niet echt ontwaren welke troepen in Ostov rondlopen. Is er Wagnersymboliek gespot?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Grote stad is ingenomen, dat is nu wel bevestigd.
NWS / Mogelijke staatsgreep door Wagner in Rusland #1quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdient deze shit geen aparte toppa?
De argumenten voor de SMO zoals gebracht vlak voor de SMO heeft hij van tafel geveegd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Keurt hij de SMO als actie zelf af, of vooral de manier waarop het gedaan wordt? Want de afgelopen maanden leek hij toch vooral te schreeuwen dat ze er geen kut van kunnen bij het MoD en het allemaal anders moet?
Neequote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bezetten militair hoofdkwartier.
Maar dat is het Wagner hoofdkwartier
Ze zijn al door verschillende helikopters aangevallen (maar de piloten werden voorgelogen dat ze tegen Oekrainers zouden vechten) 3 van die helikopters zijn neergehaald door Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oke dat had ik gemist. Maar dat zou betekenen dat de luchtmacht ook niet meer onder Poetins controle staat anders was deze toch wel allang onder vuur genomen?
Moet jij ook even snel geolocate-expert worden, als je per se álles zelf met je eigen ogen wilt bevestigen. Of beter nog, even naar Rostov rijden (ik zou niet de M4 nemen).quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik vind het maar lastig. Al die Oost-Europese troep lijkt op elkaar. Hoe moet ik in godsnaam weten of poppetje x in stad y of z zit? Ik kan ook niet echt ontwaren welke troepen in Ostov rondlopen. Is er Wagnersymboliek gespot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |