SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
2 dagen na de langste zomerdag in Europa en dan een heel stuk Noorderlijker dan Nederland....Dan is het om 23:00 uur nog schemerig, iets noordelijker en het wordt de hele nacht niet donker gedurende de zomer (als je ooit eens in de zomer in Scandinavië bent geweest)
quote:
Hier zie je ook wel dat Rusland gewoon duidelijk wat anders was dan Amerika in de koude oorlog. Het westen van Rusland (waar echte Russen wonen en vandaan komen, itt bijv Vladivostok) is gewoon Polen of Oekraïne maar verder in t oosten qua gebied. Is gewoon Europa in alles.quote:
De Russen zeggen dat het fake is dus 't is waarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 03:51 schreef skysherrif het volgende:
Oke mogelijk heeft Wagner dus straks Rostov aan don in handen wtf?
ik hou nog wel 100 slagen om de arm hoor , we weten ook nog niet 100% zeker dat het echt is, dat dit wagner is in die videos.
Wat is het dar licht buiten.. al is 't daar wel 2 uur eerder dan hierquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:00 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
ehm jongens
ik geloof dat wagner rostov aan don in handen heeft.
wat de
FUCK
zon kwam daar 2 uur geleden al op vgmquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat is het dar licht buiten.. al is 't daar wel 2 uur eerder dan hier
Ik was ooit in de zomer in Polen. Daar was het om 4 uur al compleet licht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat is het dar licht buiten.. al is 't daar wel 2 uur eerder dan hier
Van daaruit kan ie prima de rest aansturen, daarvoor hoeft hij zelf niet aan het front te staan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van. Die Prigozhin zit gewoon in Oekraine.
Wagner neemt je stad over en je vraagt je af waarom ze buiten staan ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat doen al die mensen zo vroeg op straat?![]()
Ik hoop zo erg dat dit echt is, wie weet is het een begin van een verandering.
Aan de andere kant: wat is het doel van Wagner? Ze kunnen toch niet zomaar straks Rusland overnemen? Niemand neemt die lui serieus.
Ahwell, eerst maar zien of dit echt is.
Ja sorry hoor, maar ik ga niet op mijn badslippers buiten staan te filmen danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wagner neemt je stad over en je vraagt je af waarom ze buiten staan ?
Wraak nemen op de MoD die opdracht gegeven heeft om Wagner te bombarderen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat doen al die mensen zo vroeg op straat?![]()
Ik hoop zo erg dat dit echt is, wie weet is het een begin van een verandering.
Aan de andere kant: wat is het doel van Wagner? Ze kunnen toch niet zomaar straks Rusland overnemen? Niemand neemt die lui serieus.
Ahwell, eerst maar zien of dit echt is.
haha slim is het inderdaad nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik ga niet op mijn badslippers buiten staan te filmen dan
/heldopsokken
't zijn professionals, zwaar gemotiveerde professionals..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:35 schreef skysherrif het volgende:
Prigozhin 10 minuutjes geleden weer wat van zich laten horen, zegt dat ze nog een helikopter hebben neer geschoten.
Daarnaast zijn ze ook nog een walgelijk stuk vretenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't zijn professionals, zwaar gemotiveerde professionals..
Ik heb dat gemist, bijna een week geen nieuws gevolgdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wraak nemen op de MoD die opdracht gegeven heeft om Wagner te bombarderen.
En aan Putin laten zien dat Prigozhin een betere MoD is.
Prigozhin heeft gezegd dat het geen coup was.
"Battle hardened" noemen ze dat in het leger.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarnaast zijn ze ook nog een walgelijk stuk vreten
Als dat klopt dan heeft Prigozhin zijn zin, dan wordt die de nieuwe MoD of generaal in het Russische leger en krijgt de macht die hij wilde.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:41 schreef Delenlill het volgende:
Goed filmpje over wat er zoal gaande is. Volgens hem is de main colonne op weg naar Moskou. En is het mogelijk een samenwerking met Putin en Wagner om de schuld van de mislukte oorlog in de schoenen van het MoD te schuiven (ben hun naam kwijt, die twee heren daar). Een manier voor hun om dan zich terug te kunnen trekken uit alle gebieden die ze niet in bezit hadden voor februari vorig jaar (De krim enzo dus nog wel). En dan proberen om vrede te maken.
Natuurlijk is dit slechts een theorie van hem.
Opzich een aannemelijke theorie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:41 schreef Delenlill het volgende:
Goed filmpje over wat er zoal gaande is. Volgens hem is de main colonne op weg naar Moskou. En is het mogelijk een samenwerking met Putin en Wagner om de schuld van de mislukte oorlog in de schoenen van het MoD te schuiven (ben hun naam kwijt, die twee heren daar). Een manier voor hun om dan zich terug te kunnen trekken uit alle gebieden die ze niet in bezit hadden voor februari vorig jaar (De krim enzo dus nog wel). En dan proberen om vrede te maken.
Natuurlijk is dit slechts een theorie van hem.
Is het niet handiger om Prigozhin de schuld te geven van het falen?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich een aannemelijke theorie.
Volgens Wagner is Rostov nu van hun.quote:Wagner PMC is reporting to have completely captured Rostov. FSB officers are fleeing from neighbouring oblasts to Moscow
Nee want dan moet het leger alsnog zelf de klus gaan klaren.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het niet handiger om Prigozhin de schuld te geven van het falen?
Dan treft het Russische leger en het ministerie geen blaam en ligt alles aan een prive leger die rogue is gegaan.
Kunnen ze zeggen dat Wagner het leger gesaboteerd heeft of een nieuwe aanval onmogelijk gemaakt heeft toen ze die dam opgeblazen hadden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee want dan moet het leger alsnog zelf de klus gaan klaren.
Wat zij niet kunnen.
Zonder toestemming van Poetin kan Wagner ook niet functioneren.
Betaal je huurlingen maar als het Kremlin stopt met betalen en je bankrekening bevriest.
Van Rostov naar Moskou is iets van 1400km.. als ze nu al bij Moskou zijn dan moeten er al heel wat troepen in Rusland aanwezig zijn geweest.quote:
Van wat ik begrijp zijn ze ongeveer halverwege nu.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Van Rostov naar Moskou is iets van 1400km.. als ze nu al bij Moskou zijn dan moeten er al heel wat troepen in Rusland aanwezig zijn geweest.
Uurtje of 10 voor ze er zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:21 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp zijn ze ongeveer halverwege nu.
[ twitter ]
Meer iets van 1/3 zie ik. Hemelsbreed is het ongeveer 1100 kilometer. De M4 gaat er rechtstreeks naartoe zo ongeveer zie ik.
bronquote:Moscow’s mayor announces ‘anti-terror’ measures in capital
Moscow’s mayor Sergey Sobyanin said that anti-terrorist measures were being taken in the Russian capital, including additional checks on roads to reinforce security, Reuters has reported.
The increased security measures in Russia’s capital come amid claims by Wagner mercenary force chief Prigozhin that his fighters had entered Russia to remove senior military leaders in Moscow.
Dit zal gezien worden als een coup poging, no way dat Prigozhin daarmee weg gaat komenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:20 schreef TheJanitor het volgende:
Allemaal nog 4D schaken van Putin volgens de Putin-lovers?
Wanneer het bij een poging blijft, en anders wel... wat we daar mee opschieten weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit zal gezien worden als een coup poging, no way dat Prigozhin daarmee weg gaat komen
Poetin durft al lange tijd amper z'n bunker uit, angst om vermoord te worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:45 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
[..]
Wanneer het bij een poging blijft, en anders wel... wat we daar mee opschieten weet ik niet.
Volgens bronnen is hij beide aan het doen. Hij heeft volgens Wagner Rostov al veroverd, en heeft tegelijk een groot aantal troepen richting Moskou gestuurd. Die nu 1/3 van de weg onderweg zijn. (zo'n 350-400km)quote:
Deze zegt al halverwege ...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:58 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Volgens bronnen is hij beide aan het doen. Hij heeft volgens Wagner Rostov al veroverd, en heeft tegelijk een groot aantal troepen richting Moskou gestuurd. Die nu 1/3 van de weg onderweg zijn. (zo'n 350-400km)
Aaah, inderdaad. Dacht dat Voronezh op ongeveer 1/3 lag inplaats van 1/2. Zijn al mooi onderweg dan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Deze zegt al halverwege ...
[ twitter ]
Huidige situatie is ook niets, en volgens mij is er in dit topic meer sprake van opwinding over het verloop van de geschiedenis dan enige duiding of voorspellingen, ik heb geen idee zelf wat ik er van moet vinden, of voor wie ik moet zijn, neemt echter niet weg dat het een spectaculaire plottwist is, in ieder geval voor mij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waarom hopen op een coup?
Een van de grootste kernmachten ter wereld aan de grens van Europa die volledig desintegreert in en handen van gangsters als Prigozyn valt, inclusief de kernwapens. Daar wordt echt niemand beter van.
Goedemorgen, deze morgen.quote:
Welnee.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als U rechts kijkt ziet U het begin van een Russische Burgeroorlog 2023.
Welnee, hij zijn reguliere oefeningen van het MoD.quote:
Kunnen meerdere redenen voor zijn:quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een van de grootste kernmachten ter wereld aan de grens van Europa die volledig desintegreert in en handen van gangsters als Prigozyn valt, inclusief de kernwapens. Daar wordt echt niemand beter van.
Nah ja de hoop is natuurlijk dat de Russen zelf orde op zaken gaan stellen zonder dat de rest van de wereld daar verder last van heeft maar dat is geen gegeven uiteraard. Niemand hoopt op escalatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is een cuop of een full-on burgeroorlog. Kies maar, je hebt 2 dagen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ach voor jou is het toch ook leuk dat het tot nu toe voorspoediger dan de inname van Kiev verloopt, snappen we jouw trots ook een beetjequote:
Coup dan, Prigozhin heeft een hoop soldaten achter zich staan, iedereen is de elite daar zat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een cuop of een full-on burgeroorlog. Kies maar, je hebt 2 dagen.
Ik wil even benadrukken dat ik hier geheel buiten sta. Evenmin heb ik iets te maken met door miljardairs bemande duikboten richting Titanic en de all inclusive Pride vlaggen overal, welke ik in voorgaande twee kwesties btw gemist heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:20 schreef Natte_BeriBeri het volgende:
Ach voor jou is het toch ook leuk dat het tot nu toe voorspoediger dan de inname van Kiev verloopt, snappen we jouw trots ook een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |