SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
2 dagen na de langste zomerdag in Europa en dan een heel stuk Noorderlijker dan Nederland....Dan is het om 23:00 uur nog schemerig, iets noordelijker en het wordt de hele nacht niet donker gedurende de zomer (als je ooit eens in de zomer in Scandinavië bent geweest)
quote:
Hier zie je ook wel dat Rusland gewoon duidelijk wat anders was dan Amerika in de koude oorlog. Het westen van Rusland (waar echte Russen wonen en vandaan komen, itt bijv Vladivostok) is gewoon Polen of Oekraïne maar verder in t oosten qua gebied. Is gewoon Europa in alles.quote:
De Russen zeggen dat het fake is dus 't is waarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 03:51 schreef skysherrif het volgende:
Oke mogelijk heeft Wagner dus straks Rostov aan don in handen wtf?
ik hou nog wel 100 slagen om de arm hoor , we weten ook nog niet 100% zeker dat het echt is, dat dit wagner is in die videos.
Wat is het dar licht buiten.. al is 't daar wel 2 uur eerder dan hierquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:00 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
ehm jongens
ik geloof dat wagner rostov aan don in handen heeft.
wat de
FUCK
zon kwam daar 2 uur geleden al op vgmquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat is het dar licht buiten.. al is 't daar wel 2 uur eerder dan hier
Ik was ooit in de zomer in Polen. Daar was het om 4 uur al compleet licht.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat is het dar licht buiten.. al is 't daar wel 2 uur eerder dan hier
Van daaruit kan ie prima de rest aansturen, daarvoor hoeft hij zelf niet aan het front te staan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van. Die Prigozhin zit gewoon in Oekraine.
Wagner neemt je stad over en je vraagt je af waarom ze buiten staan ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat doen al die mensen zo vroeg op straat?![]()
Ik hoop zo erg dat dit echt is, wie weet is het een begin van een verandering.
Aan de andere kant: wat is het doel van Wagner? Ze kunnen toch niet zomaar straks Rusland overnemen? Niemand neemt die lui serieus.
Ahwell, eerst maar zien of dit echt is.
Ja sorry hoor, maar ik ga niet op mijn badslippers buiten staan te filmen danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wagner neemt je stad over en je vraagt je af waarom ze buiten staan ?
Wraak nemen op de MoD die opdracht gegeven heeft om Wagner te bombarderen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat doen al die mensen zo vroeg op straat?![]()
Ik hoop zo erg dat dit echt is, wie weet is het een begin van een verandering.
Aan de andere kant: wat is het doel van Wagner? Ze kunnen toch niet zomaar straks Rusland overnemen? Niemand neemt die lui serieus.
Ahwell, eerst maar zien of dit echt is.
haha slim is het inderdaad nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik ga niet op mijn badslippers buiten staan te filmen dan
/heldopsokken
't zijn professionals, zwaar gemotiveerde professionals..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:35 schreef skysherrif het volgende:
Prigozhin 10 minuutjes geleden weer wat van zich laten horen, zegt dat ze nog een helikopter hebben neer geschoten.
Daarnaast zijn ze ook nog een walgelijk stuk vretenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't zijn professionals, zwaar gemotiveerde professionals..
Ik heb dat gemist, bijna een week geen nieuws gevolgdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wraak nemen op de MoD die opdracht gegeven heeft om Wagner te bombarderen.
En aan Putin laten zien dat Prigozhin een betere MoD is.
Prigozhin heeft gezegd dat het geen coup was.
"Battle hardened" noemen ze dat in het leger.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daarnaast zijn ze ook nog een walgelijk stuk vreten
Als dat klopt dan heeft Prigozhin zijn zin, dan wordt die de nieuwe MoD of generaal in het Russische leger en krijgt de macht die hij wilde.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 04:41 schreef Delenlill het volgende:
Goed filmpje over wat er zoal gaande is. Volgens hem is de main colonne op weg naar Moskou. En is het mogelijk een samenwerking met Putin en Wagner om de schuld van de mislukte oorlog in de schoenen van het MoD te schuiven (ben hun naam kwijt, die twee heren daar). Een manier voor hun om dan zich terug te kunnen trekken uit alle gebieden die ze niet in bezit hadden voor februari vorig jaar (De krim enzo dus nog wel). En dan proberen om vrede te maken.
Natuurlijk is dit slechts een theorie van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |