Ben er weer. Beetje uitgerust. Kijken wat de rest van de dag brengt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Likt hij een vrouw? @RamboDirkYea, she's on crack.
Gefeliciteerd makkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Ik eet bij mijn ouders (mijn moeder is jarig). Dus ik weet het nog niet.
@:Drizzt
Sterkte vriend. Zit je ook niets mee he.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
Vriendin vanmiddag euthanasie gepleegd.
Voor iedereen vandaag een nieuwe dag,
voor elk die dat hopen mag
Voor mij heel bijzonder,
tenzij er gebeurt een wonder.
Vandaag de dag dat ik slapen mag,
dat doe ik met een glimlach.
Loslaten doe ik met vertrouwen,
In een andere wereld ga ik weer opbouwen.
Dank voor al jullie woorden,
weet dat ik ze allemaal hoorde.
Dat heeft me goed gedaan,
maar nu is het tijd om te gaan.
Leef jullie leven verder mooi,
ik ga weg, weg uit deze kooi.
Ik zit gevangen, en ik wil niet meer,
ik wil niet meer dit vreselijke zeer.
Het is niet meer te doen,
daarom voor jullie een dikke zoen.
Hoelang ik nog slaap, is niet aan mij,
misschien is er een lange rij.
Ik zal jullie missen allemaal.
Het is idd heftig de "laatste" tijd. Onrealistisch zoveel ineens. Gelukkig is FOK! nog niet doot.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sterkte vriend. Zit je ook niets mee he.
indrukwekkend, pijnlijk en toch mooiquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:29 schreef tong80 het volgende:
Vriendin vanmiddag euthanasie gepleegd.
Voor iedereen vandaag een nieuwe dag,
voor elk die dat hopen mag
Voor mij heel bijzonder,
tenzij er gebeurt een wonder.
Vandaag de dag dat ik slapen mag,
dat doe ik met een glimlach.
Loslaten doe ik met vertrouwen,
In een andere wereld ga ik weer opbouwen.
Dank voor al jullie woorden,
weet dat ik ze allemaal hoorde.
Dat heeft me goed gedaan,
maar nu is het tijd om te gaan.
Leef jullie leven verder mooi,
ik ga weg, weg uit deze kooi.
Ik zit gevangen, en ik wil niet meer,
ik wil niet meer dit vreselijke zeer.
Het is niet meer te doen,
daarom voor jullie een dikke zoen.
Hoelang ik nog slaap, is niet aan mij,
misschien is er een lange rij.
Ik zal jullie missen allemaal.
Wel eerst aangeduwd?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:
boys zojuist een vrouw geghost die haar ex niet had verteld vreemd te zijn gegaan
goed gehandeld
ja/nee
Waar bemoei je je meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:
boys zojuist een vrouw geghost die haar ex niet had verteld vreemd te zijn gegaan
goed gehandeld
ja/nee
Ja. Vanochtend traantje gelaten. Ik gaat weer legge. Tot morgen. Pluk het fokking leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
indrukwekkend, pijnlijk en toch mooi
Al geneukt: jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:58 schreef vrijgevochten het volgende:
goed gehandeld
ja/nee
Tenzij die ex familie van je is of je beste vriend vind ik dat je je nogal druk maken om dingen waar je niks mee te maken hebt.quote:
ze had toch met mij te maken of niet dan godverdommequote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij die ex familie van je is of je beste vriend vind ik dat je je nogal druk maken om dingen waar je niks mee te maken hebt.
Ohquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ze had toch met mij te maken of niet dan godverdomme
Laten we het hopen maatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nou goed gedaan dan
Die denkt voortaan wel 2 keer na voordat ze vreemdgaat
Hou je taaiquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is idd heftig de "laatste" tijd. Onrealistisch zoveel ineens. Gelukkig is FOK! nog niet doot.
Nee joh dat klapte in novemberquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij had toch al een tijd een vriendin?
Voor of na je verjaardag?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee joh dat klapte in november
Maar ik ben er helemaal klaar voor!
Op jouw leeftijd kun je beter happy single blijvenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee joh dat klapte in november
Maar ik ben er helemaal klaar voor!
Ik ga ook die kant op ja, de tandartsassistente keek mij met van die zaadvragende puppyogen aan, meer kan een man toch niet wensen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd kun je beter happy single blijven
Pff vrouwen zijn dorstig op dit moment he. Vanmiddag ook in stad. Jeetje was ik maar 15 jaar jongerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik ga ook die kant op ja, de tandartsassistente keek mij met van die zaadvragende puppyogen aan, meer kan een man toch niet wensen.
Ik ga nu nog voller inzetten om mijzelf niet te verbinden
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Probeer eens een normaal meisje.
Ja ik moest echt afstand nemen van de balie anders was ze flauwgevallen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pff vrouwen zijn dorstig op dit moment he. Vanmiddag ook in stad. Jeetje was ik maar 15 jaar jonger
En lees Elementaire deeltjes van Michel Houellebecq een keer, een boek wat je helpt goed relationeel evenwicht in het leven te zoeken en vinden.quote:
meteen het ebook besteld, begin er zo direct aan, bedanktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:42 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En lees Elementaire deeltjes van Michel Houellebecq een keer, een boek wat je helpt goed relationeel evenwicht in het leven te zoeken en vinden.
Vrouw Haverkamp ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Probeer eens een normaal meisje.
Vooral de vele voorbeelden van hoe het niet moet in het leven zullen je de schellen van de ogen doen laten vallen en je laten beseffen dat op dit beslissende punt van je leven er niets mis mee is om voor de gulden middenweg te kiezen qua liefde, terwijl er gedurende de leeservaring naar hartenlust toch het een en ander te rukken blijft want gaandeweg het verhaal wordt er steeds meer, vaker en harder geneukt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
meteen het ebook besteld, begin er zo direct aan, bedankt
je ziet de review wel verschijnenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vooral de vele voorbeelden van hoe het niet moet in het leven zullen je de schellen van de ogen doen laten vallen en je laten beseffen dat op dit beslissende punt van je leven er niets mis mee is om voor de gulden middenweg te kiezen qua liefde, terwijl er gedurende de leeservaring naar hartenlust toch het een en ander te rukken blijft want gaandeweg het verhaal wordt er steeds meer, vaker en harder geneukt.
blijf nog even makkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:06 schreef tong80 het volgende:
ONZ / NPO1 herhaalt vanavond Opium met Willem Nijholt.
Nu echt weg.
Is dit het verstandelijk beperkte zoontje van Sergio & Ellemieke?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:43 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer @:mortaxx @:oriente @:rambodirk @:coco @:zipportal
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke tijdens Corona op tv......
https://www.facebook.com/BrabantZorg/videos/228312238231497
Wat lelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:31 schreef RamboDirk het volgende:
Talkin about it....
[ afbeelding ]
Ontwikkelt zich niet als goede wijn... erg zonde
Daar is ook aardig wat ingespoten zegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:31 schreef RamboDirk het volgende:
Talkin about it....
[ afbeelding ]
Was die niet ook full complotwappie gegaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:31 schreef RamboDirk het volgende:
Talkin about it....
[ afbeelding ]
Maar wie is het ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was die niet ook full complotwappie gegaan?
hahaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:52 schreef Speedfight het volgende:
Moggaaaah
Woordle 735 4/6
⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜🟨🟩🟨
🟩⬜🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 531 3/6 hahahah wtf
⬜⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een mooi gedichtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:51 schreef tong80 het volgende:
In de Zuid-Russische stad Rostov aan
de Don hebben gewapende troepen het
hoofdkwartier van het zuidelijke
militaire district omsingeld.De baas
van de Wagner-groep claimt dat zijn
troepen alle bases in handen hebben.
Jevgeni Prigozjin zegt dat de troepen
naar Moskou gaan,tenzij de stafchef en
de defensieminister naar hen komen.Dit
wil volgens Prigozjin niet zeggen dat
de 'speciale militaire operatie' in
Oekraïne wordt belemmerd.
In Moskou is intussen de beveiliging
opgeschroefd.De burgemeester meldt dat
er anti-terroristische maatregelen zijn
genomen zoals extra controleposten.
Het rijmt niet eens man.quote:
tong80 je gedichtenquote:
Lekker woordle beestquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:52 schreef Speedfight het volgende:
Moggaaaah
Woordle 735 4/6
⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜🟨🟩🟨
🟩⬜🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 531 3/6 hahahah wtf
⬜⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Diep ontroert.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
tong80 je gedichten
brengen mijn hart
in vervoering, en mijn
darmen tot beroering
en na de pot vol te
hebben gescheten
ga ik linea rectum weer
door met lekker
vreten.
tong80 jouw stijlquote:
niks gezienquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
Sow user @:kingroland tandjes laten tuffen
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
tong80 jouw stijl
van dichten getuigt
van een enorme
brille waar we hier in
de SC niet van af zouden
willen, zouden moeten
willen, want
na een stuk of vijf, zes gedichten
jouwerzijds moet je weer gaan legge met een doos (@:shmoopy)
of zeven, acht pillen,
voor je reuma, schimmelnagels
en je kanker, maar na negen of tien
uur slapen ben jij weer het heertje
en hier weer te vinden want FOK!
is en blijft je anker.
Wat lelijk 'dat dat'quote:
@Calandquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
Een review op TripAdvisor. Hoe een hotel het in zijn hoofd haalt om de biertap niet werkend te hebben om 08:00 ‘s ochtends.
Wie is dat van hier?
verdiend. VERDIENDquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:01 schreef COVID-19 het volgende:
@:Onlogisch is de beste mod.
Hij verdiend een gratis kot.
Dat heeft hij niet gekregen.
Het is droog, ik hoop op regen.
Rom bom bomquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef GGMM het volgende:
Rom bom bom,
De gedichten van Tong zijn maar stom
Trusten maat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:04 schreef GGMM het volgende:
Rom bom bom,
De gedichten van Tong zijn maar stom
Ik dacht al, waar ken ik dit toch van.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten maat.
Thuiskomen
daar doemt ie op
in nevelen gehuld
onbeschut, gracieus
de mist wijst de weg
de Waal zich onbewust
van het stijgende water
de Bommelse kust,
de natte welkoms-kus
het uitzicht voelt als thuiskomen
dichter bij het gedicht van
bruggenbouwer Martinus kan niet
het vers verspreidt het uitzicht
je weet, het komt goed
het komt goed, zoals altijd
voor eeuwig onze toren
voor altijd onze trots
Herman.
Hier ben je sneller mee dan reageren op een vraag in de VBL feedback. Iedere incompetente mod zijn ding.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar ken ik dit toch van.
[ afbeelding ]
Walgelijke papzakquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:13 schreef COVID-19 het volgende:
De knop gaat om, ik ga nu echt afvallen. Vandaag nog een pizza bestellen en dan begin ik.
Wagner pizza?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:13 schreef COVID-19 het volgende:
De knop gaat om, ik ga nu echt afvallen. Vandaag nog een pizza bestellen en dan begin ik.
PwCgodenquote:De chaos die vorig jaar op Schiphol ontstond, kwam doordat op de luchthaven veel werk was uitbesteed en alles zo goedkoop mogelijk moest. Ook blijkt dat er in het najaar van 2021 al signalen waren dat het in 2022 mis zou gaan.
Dat komt naar voren uit onderzoek van adviesbureau PwC.
nee hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar moet je wel voor gestudeerd hebben aan de EUR
Dat lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga eens aan m'n huishoudelijke taken beginnen.
Net even gestofzuigd, zweten als een otterquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga eens aan m'n huishoudelijke taken beginnen.
Namen en rugnummersquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:17 schreef KingRoland het volgende:
bepaalde users hier gun ik wel een vakantie
Stoker is a 2013 psychological thriller film directed by Park Chan-wook, in his English-language debut, and written by Wentworth Miller.quote:
Erg leukquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Trusten en tot morgen,
een nieuwe dag met zorgen,
mijn prostaat ruikt naar fosfaat,
ik heb een liesbreuk na een spagaat,
nauwelijks nog tanden in mijn gelaat,
mijn neus is bont en blauw,
ik ben al jaren in de rouw,
van de degradatie van FC Den Bosch
en die clubkleuren hebben blauw,
en ook nog grijs,
nooit win ik eens een prijs,
ik moet nodig naar de HEMA,
voor iets te zuipen en wat spijs,
Ajax is m'n cluppie en Maurice Steijn
zal niet zakken door het ijs.
Wanneer ga je nou eindelijk dat vliegtuig richting Tokio pakken, Rolo?quote:
Ik ben trots op je maatquote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben de laatste paar dagen vrij stil geweest, zit echt weer extreem WoW Vanilla+ te spelen
@:Befje: over drie weken heb ik al een jaar niet meer gerookt
De tijd vliegt echt; eerst rekende ik in uren, toen dagen, vervolgens weken en toen uiteraard maanden. Ik mis zo'n saffie af en toe nog wel, maar een minuut of vijf later denk ik er niet meer aan.quote:
Steek er een op om het te vierenquote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben de laatste paar dagen vrij stil geweest, zit echt weer extreem WoW Vanilla+ te spelen
En wij 30 kilo afgevallen door niet meer te eten.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In 2014 gestopt. In het begin even gemist, na de maaltijd. Ging me verder vrij gemakkelijk af. Succes.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De tijd vliegt echt; eerst rekende ik in uren, toen dagen, vervolgens weken en toen uiteraard maanden. Ik mis zo'n saffie af en toe nog wel, maar een minuut of vijf later denk ik er niet meer aan.
Trots op je maat. (tenzij Alliance)quote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit gaan we vieren met Havana's en rum uit Havana !!quote:Op zondag 25 juni 2023 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Troll Shamanquote:
Ik ook. Waar zou ik zijn geweest zonder psychose, depressie, alcoholisme, hartaanvallen en kanker.quote:
Je bent altijd welkom in de kerkquote:Op zondag 25 juni 2023 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Waar zou ik zijn geweest zonder psychose, depressie, alcoholisme, hartaanvallen en kanker.
God, m'n held.
Ja echt triest van God dat jij niet van de alcohol af kan blijvenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Waar zou ik zijn geweest zonder psychose, depressie, alcoholisme, hartaanvallen en kanker.
God, m'n held.
M'n moeder werd ontkerkt en verketterd moest op haar knieën toen ze zwanger van mij was. Flikker op met je kut kerk.quote:
laat ook maarquote:Op zondag 25 juni 2023 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja echt triest van God dat jij niet van de alcohol af kan blijven
Succes morgen maatquote:Op zondag 25 juni 2023 17:58 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Moge heel die God de moord sterven.
Het is dinsdag brother. Maar dank je. Wordt een onderzoek van uren. Aangeraden iets te lezen mee te nemen. Wordt bio van Kraaij jr.quote:
Ah, ik dacht maandag.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is dinsdag brother. Maar dank je. Wordt een onderzoek van uren. Aangeraden iets te lezen mee te nemen. Wordt bio van Kraaij jr.
Take care. Enjoy live.
Hoi, hoe gaat het met je nagels (en kind)?quote:
Haha goed hoorquote:Op zondag 25 juni 2023 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat het met je nagels (en kind)?
Scheelt je weerquote:Op zondag 25 juni 2023 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos deze hoeven we dus niet meer verder te kijken
Toch goeie recensiesquote:
Graag duiding.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
voor woensdag tompoezen besteld voor een speciale aangelegenheid
Aangenomen bij de big four?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
Vooral voor je collega'squote:Op maandag 26 juni 2023 10:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik werk thuis vandaag. Dat is wel echt heel lekker.
Rukken onder werktijd.quote:Op maandag 26 juni 2023 10:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook voor mijzelf hoor. Werk in shirtje en onderbroek.
Je hebt niet een hele hoge positie op dit moment hequote:Op maandag 26 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
Dat is niet echtquote:Op maandag 26 juni 2023 10:42 schreef Scrummie het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_as_babies_children/
Onderaan de ladder beginnenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt niet een hele hoge positie op dit moment he
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨🟩⬜⬜🟨 ⬜🟨🟩🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩⬜🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜🟩⬜
🟩⬜🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟨🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sc2xhbmcsYm9kZW06bmw
@:AFCNiels
Pfoei
Oh oke kan gebeurenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, ik klikte perongeluk op invoeren.
Die liep de Kantjes ervan afquote:Op maandag 26 juni 2023 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van filosoof Immanuel Kant?
Is als maagd doodgegaan, een parodie op een filosoof dus.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Wat vind jij van Emmanuelle?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Trusten maat. Ik gaat legge. Hoofd voelt als omvallen. Dan maar een kussen.quote:
Als ik je niet meer spreek vandaag, succes en sterkte morgen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten maat. Ik gaat legge. Hoofd voelt als omvallen. Dan maar een kussen.
Trusten.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik je niet meer spreek vandaag, succes en sterkte morgen.
Dank je.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik je niet meer spreek vandaag, succes en sterkte morgen.
Dat is toevallig!quote:Op maandag 26 juni 2023 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen.
Ik ga een appel eten heb ik zojuist besloten.
Daar geloof ik geen zak van sorryquote:Op maandag 26 juni 2023 13:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is toevallig!Ik heb zojuist een stuk appeltaart in mijn mik geprikt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Steinecke aan de Rosa-Luxemburg-Platz, daar zat ik heel ZZP te doen op één appeltaart met m'n MacBook.Yea, she's on crack.
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Steinecke aan de Rosa-Luxemburg-Platz, daar zat ik heel ZZP te doen op één appeltaart met m'n MacBook.
Als ik gewoon om pics had gevraagd had je dat nooit gedaan.
gohquote:Op maandag 26 juni 2023 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. Hij eet broccoli. Topgozer. Altijd al gevonden
Hoe krijg je daar een muggenbultquote:Op maandag 26 juni 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een muggenbult![]()
Precies in m'n lies, dus als ik daar ga krabben ziet dat er apart uit.
Klote maat.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Dat zal door een mug komenquote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een muggenbult
Ik denk door een mug die daar prikt.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een muggenbult
Toevallig heb ik dat ook, of nouja meer op mijn bekken.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Gewoon even bekkenstoten om het probleem te verhelpen.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat ook, of nouja meer op mijn bekken.
Komt wel erg dichtbij nu.
Gekocht bij Wim Hordijk?quote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote maat.
Ik heb sinds ik goede horren heb totaal geen last meer van muggen in huis. Dat is echt GENOT
Is ook een lul.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sorry dat ggmm zich weer als een onwaardige zak gedraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland en @:GGMM liggend als muggenvoerWie is @Caland en wie is @GGMM ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland en @:GGMM liggend als muggenvoerDit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Hoe gaat het met het sporten?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik een vanallesennogwat dat ik maar gewoon "meuk" heb genoemdAardappelsalade met daarbij garnaaltjes, gerookte kip, zilveruitjes, komkommer en sla. Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas. En verder nog een visje en stokbroodje kruidenboter
pasta tonijnquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik een vanallesennogwat dat ik maar gewoon "meuk" heb genoemdAardappelsalade met daarbij garnaaltjes, gerookte kip, zilveruitjes, komkommer en sla. Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas. En verder nog een visje en stokbroodje kruidenboter
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar geloof ik geen zak van sorry.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas
Bladerdeeg met kipgehakt, kruidenkaas en broccoliquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is echt niet gezondquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou dit tussen twee sneetjes wit doen en dan als tosti presenteren.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet jij weten.quote:
Hemels voer echt waar.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou dit tussen twee sneetjes wit doen en dan als tosti presenteren.
Bidden dat @Drizzt verstadigere keuzes maakt?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja maar wat kunnen wij eraan doen he Frozen
verstadigerequote:Op maandag 26 juni 2023 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bidden dat @:Drizzt verstadigere keuzes maakt?
Ik zie wel een paar leuke Slavische varkenssnuitjes ertussen, ja.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
@:Kukelecucktsju10 zit er nog wat tussen voor je?
Afgehaald bij de kwalitariaquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Triëst, september 2016. In het holst van de nacht in een berm gescheten.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-en-poepen-op-straat
De babbelbox vraagt zich af: wanneer kon u voor het laatst uw behoefte niet ophouden?
Begin maart, midden in de nacht op Amsterdam Centraal in het IJ gepist.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-en-poepen-op-straat
De babbelbox vraagt zich af: wanneer kon u voor het laatst uw behoefte niet ophouden?
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Zo verstandskies laten trekken. Geen gernot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |