Ik ook. Waar zou ik zijn geweest zonder psychose, depressie, alcoholisme, hartaanvallen en kanker.quote:
Je bent altijd welkom in de kerkquote:Op zondag 25 juni 2023 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Waar zou ik zijn geweest zonder psychose, depressie, alcoholisme, hartaanvallen en kanker.
God, m'n held.
Ja echt triest van God dat jij niet van de alcohol af kan blijvenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Waar zou ik zijn geweest zonder psychose, depressie, alcoholisme, hartaanvallen en kanker.
God, m'n held.
M'n moeder werd ontkerkt en verketterd moest op haar knieën toen ze zwanger van mij was. Flikker op met je kut kerk.quote:
laat ook maarquote:Op zondag 25 juni 2023 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja echt triest van God dat jij niet van de alcohol af kan blijven
Succes morgen maatquote:Op zondag 25 juni 2023 17:58 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Moge heel die God de moord sterven.
Het is dinsdag brother. Maar dank je. Wordt een onderzoek van uren. Aangeraden iets te lezen mee te nemen. Wordt bio van Kraaij jr.quote:
Ah, ik dacht maandag.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is dinsdag brother. Maar dank je. Wordt een onderzoek van uren. Aangeraden iets te lezen mee te nemen. Wordt bio van Kraaij jr.
Take care. Enjoy live.
Hoi, hoe gaat het met je nagels (en kind)?quote:
Haha goed hoorquote:Op zondag 25 juni 2023 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat het met je nagels (en kind)?
Scheelt je weerquote:Op zondag 25 juni 2023 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:anneloos deze hoeven we dus niet meer verder te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |