Je hebt niet een hele hoge positie op dit moment hequote:Op maandag 26 juni 2023 09:13 schreef KingRoland het volgende:
voor woensdag tompoezen besteld voor een speciale aangelegenheid
Dat is niet echtquote:Op maandag 26 juni 2023 10:42 schreef Scrummie het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_as_babies_children/
Onderaan de ladder beginnenquote:Op maandag 26 juni 2023 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt niet een hele hoge positie op dit moment he
quote:Op maandag 26 juni 2023 07:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨🟩⬜⬜🟨 ⬜🟨🟩🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩⬜🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜🟩⬜
🟩⬜🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟨🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sc2xhbmcsYm9kZW06bmw
@:AFCNiels
Pfoei
Oh oke kan gebeurenquote:Op maandag 26 juni 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, ik klikte perongeluk op invoeren.
Die liep de Kantjes ervan afquote:Op maandag 26 juni 2023 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van filosoof Immanuel Kant?
Is als maagd doodgegaan, een parodie op een filosoof dus.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Wat vind jij van Emmanuelle?quote:Op maandag 26 juni 2023 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Trusten maat. Ik gaat legge. Hoofd voelt als omvallen. Dan maar een kussen.quote:
Als ik je niet meer spreek vandaag, succes en sterkte morgen.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten maat. Ik gaat legge. Hoofd voelt als omvallen. Dan maar een kussen.
Trusten.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik je niet meer spreek vandaag, succes en sterkte morgen.
Dank je.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik je niet meer spreek vandaag, succes en sterkte morgen.
Dat is toevallig!quote:Op maandag 26 juni 2023 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen.
Ik ga een appel eten heb ik zojuist besloten.
Daar geloof ik geen zak van sorryquote:Op maandag 26 juni 2023 13:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is toevallig!Ik heb zojuist een stuk appeltaart in mijn mik geprikt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Steinecke aan de Rosa-Luxemburg-Platz, daar zat ik heel ZZP te doen op één appeltaart met m'n MacBook.Yea, she's on crack.
quote:Op maandag 26 juni 2023 13:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Steinecke aan de Rosa-Luxemburg-Platz, daar zat ik heel ZZP te doen op één appeltaart met m'n MacBook.
Als ik gewoon om pics had gevraagd had je dat nooit gedaan.
gohquote:Op maandag 26 juni 2023 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Nee maar. Hij eet broccoli. Topgozer. Altijd al gevonden
Hoe krijg je daar een muggenbultquote:Op maandag 26 juni 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een muggenbult![]()
Precies in m'n lies, dus als ik daar ga krabben ziet dat er apart uit.
Klote maat.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Dat zal door een mug komenquote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een muggenbult
Ik denk door een mug die daar prikt.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoe krijg je daar een muggenbult
Toevallig heb ik dat ook, of nouja meer op mijn bekken.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
Gewoon even bekkenstoten om het probleem te verhelpen.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat ook, of nouja meer op mijn bekken.
Komt wel erg dichtbij nu.
Gekocht bij Wim Hordijk?quote:Op maandag 26 juni 2023 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote maat.
Ik heb sinds ik goede horren heb totaal geen last meer van muggen in huis. Dat is echt GENOT
Is ook een lul.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Sorry dat ggmm zich weer als een onwaardige zak gedraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland en @:GGMM liggend als muggenvoerWie is @Caland en wie is @GGMM ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland en @:GGMM liggend als muggenvoerDit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Hoe gaat het met het sporten?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik een vanallesennogwat dat ik maar gewoon "meuk" heb genoemdAardappelsalade met daarbij garnaaltjes, gerookte kip, zilveruitjes, komkommer en sla. Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas. En verder nog een visje en stokbroodje kruidenboter
pasta tonijnquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik een vanallesennogwat dat ik maar gewoon "meuk" heb genoemdAardappelsalade met daarbij garnaaltjes, gerookte kip, zilveruitjes, komkommer en sla. Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas. En verder nog een visje en stokbroodje kruidenboter
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar geloof ik geen zak van sorry.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op een bordje ernaast een gekookt ei, wat ham en een stuk kaas
Bladerdeeg met kipgehakt, kruidenkaas en broccoliquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is echt niet gezondquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou dit tussen twee sneetjes wit doen en dan als tosti presenteren.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet jij weten.quote:
Hemels voer echt waar.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou dit tussen twee sneetjes wit doen en dan als tosti presenteren.
Bidden dat @Drizzt verstadigere keuzes maakt?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja maar wat kunnen wij eraan doen he Frozen
verstadigerequote:Op maandag 26 juni 2023 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bidden dat @:Drizzt verstadigere keuzes maakt?
Ik zie wel een paar leuke Slavische varkenssnuitjes ertussen, ja.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
@:Kukelecucktsju10 zit er nog wat tussen voor je?
Afgehaald bij de kwalitariaquote:Op maandag 26 juni 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Triëst, september 2016. In het holst van de nacht in een berm gescheten.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-en-poepen-op-straat
De babbelbox vraagt zich af: wanneer kon u voor het laatst uw behoefte niet ophouden?
Begin maart, midden in de nacht op Amsterdam Centraal in het IJ gepist.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)-en-poepen-op-straat
De babbelbox vraagt zich af: wanneer kon u voor het laatst uw behoefte niet ophouden?
Sterkte maat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:14 schreef Caland het volgende:
Boys
Zo verstandskies laten trekken. Geen gernot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |