Lieverd, ik ben 3 jaar aan het oorlogvoeren geweest met naaktslakken... heb werkelijk alles geprobeerd, 3 jaar werd al mijn eenjarig goed dat ik voor behoorlijk wat geld gekocht had opgevreten, wortels ook.... ik heb nu 1 ding gevonden dat echt afdoende is.......quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje zout omheen strooien de volgende keer
niet uit de kasquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
Wat betekent 'van de koude grond' ?
Staat er nog gewoon alleen nu tussen haakjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Even een tip: het topicnummer is verdwenen
ik zie gewoon 48 staanquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Even een tip: het topicnummer is verdwenen
Lovely SORRY, stom van me, heb er helemaal overheen gekekenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat er nog gewoon alleen nu tussen haakjes
Kan gebeurenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lovely SORRY, stom van me, heb er helemaal overheen gekeken![]()
Donequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:52 schreef Lovely het volgende:
Zit wel een fout in de TT moet Smikkelen zijn @:Pharkus kan jij het aanpassen?
oehh dás valsquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje zout omheen strooien de volgende keer
ik las het tochquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben 3 jaar aan het oorlogvoeren geweest met naaktslakken... heb werkelijk alles geprobeerd, 3 jaar werd al mijn eenjarig goed dat ik voor behoorlijk wat geld gekocht had opgevreten, wortels ook.... ik heb nu 1 ding gevonden dat echt afdoende is.......
Slakkenliefhebbers hier even stoppen met lezen!!!
Het enige dat echt helpt is..... Dasty van de Wibra!!!
Vorig jaar dagelijks die rotslakken verzameld (had ik er rustig 20/30 tegelijk), die op een hoopje gegooid en Dasty erop gespoten...... met een half uur waren de slakken WEG, opgelost, was er niets meer van over!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
staat er altijd opquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhhh maar hoe weet je dat dan?
Deze man doet het gewoon alsof het niks isquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik las het toch![]()
![]()
Serieus, het enige dier dat ik dood maak is een mug...... en dan die verrekte naaktslakken, het krioelde er hier van in allerlei groottes, het was misselijkmakend, ze kropen zelfs over de cacaodoppen heen, dozen slakkenkorrels.... kropen ze gewoon overheen....echt niets hielp, dan word je echt radeloos en bij toeval (toen ik een keer echt kwaad was en toevallig met Dasty bezig was) spoot ik op zo'n naaktslak...het ding was even later weg.. een plasje bleef achter....waar andere slakken op af kwamen en ik wilde het eigenlijk niet weten..... het opvraten!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net een nieuwe kop koffie gepaktquote:
toch eens oplettenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat er altijd op
van de koude grond
Ook op de bakjes die van bijv de markt of groentewinkel komen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat er altijd op
van de koude grond
Oe, die heb ik allang niet meer gehadquote:
Nee denk het niet, vooral niet als er redelijk wat op het spel staat dat te winnen valt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:09 schreef xsaskiax het volgende:
Denken jullie trouwens dat de deelnemers in/van een RLS acteren of zouden ze werkelijk zijn zoals ze zich laten zien???
Volgens mij zou je dat ook geen maanden vol kunnen houden, maar ik kan me natuurlijk vergissenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee denk het niet, vooral niet als er redelijk wat op het spel staat dat te winnen valt.
Uiteindelijk zullen hun ware karakters wel doorsijpelen, maar ik denk dat het grootste gedeelte voor het grootste deel toch het spel element najagen in gedrag.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij zou je dat ook geen maanden vol kunnen houden, maar ik kan me natuurlijk vergissen
Bij de action te koop,quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oe, die heb ik allang niet meer gehad
Volgende week maar weer eens gaan koekeloeren daarquote:
Haal daar vaker koekjes,chocolade of snoepquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende week maar weer eens gaan koekeloeren daar
dan weet de groenteboer hetquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook op de bakjes die van bijv de markt of groentewinkel komen?
munt en kersen met chocoladequote:Op donderdag 22 juni 2023 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haal daar vaker koekjes,chocolade of snoep
Zag dat ze ook [ afbeelding ]
Zal eens navragen volgende keerquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan weet de groenteboer het
die koopt ze op de veiling
Lust je beide niet of de combinatiequote:Op donderdag 22 juni 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
munt en kersen met chocolade
2 x nee voor mij
Die vind ik niet heel lekker, maar bij de action kun je idd vrij veel soorten snoepgoed krijgen voor lagere prijzen dan in de superquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
eierschalen om je plant helpt ook, hebben slakken een hekel aan, in een cirkel om de plant leggenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben 3 jaar aan het oorlogvoeren geweest met naaktslakken... heb werkelijk alles geprobeerd, 3 jaar werd al mijn eenjarig goed dat ik voor behoorlijk wat geld gekocht had opgevreten, wortels ook.... ik heb nu 1 ding gevonden dat echt afdoende is.......
Slakkenliefhebbers hier even stoppen met lezen!!!
Het enige dat echt helpt is..... Dasty van de Wibra!!!
Vorig jaar dagelijks die rotslakken verzameld (had ik er rustig 20/30 tegelijk), die op een hoopje gegooid en Dasty erop gespoten...... met een half uur waren de slakken WEG, opgelost, was er niets meer van over!!!
Hier ook, komt met bakken naar beneden en water loopt niet weg, dus hoop dat de slakken kunnen zwemmenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
ik weet zeker dat de naaktslakken hier momenteel bijna uit de grond ploppen met die regen
het regent echt al een poos
en behoorlijk ook
oh lekkerrrrrquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb de airfryer maar aangezet en wordt het toch patat met een picantoquote:
oehhh ook zin inquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb de airfryer maar aangezet en wordt het toch patat met een picanto
Welke versie?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
ik ga zo even wat below deck afleveringen inhalen
Sailing seizoen 3quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Welke versie?
Ik heb ondertussen zoveel gezien dat ik het niet meer uit elkaar kan houden. Heb ook nog genoeg niet gezien.
Komen er nog nieuwe versies van Halo uit überhaupt?quote:
Geen ideequote:Op donderdag 22 juni 2023 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komen er nog nieuwe versies van Halo uit überhaupt?
Naar mijn idee was dat iets van uit de jaren 2000, toen speelde een aantal vrienden van me die serie.quote:
Zit die cast te bekijken. Zie veel bekende namen/gezichten maar denk dat ik seizoen 3 nog niet gezien heb.quote:
ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op donderdag 22 juni 2023 20:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar mijn idee was dat iets van uit de jaren 2000, toen speelde een aantal vrienden van me die serie.
idem hier.. dan met sandy dan met die grijze man.. tig seizoenen... ik weet niet meer wat ik wel nog en niet heb gezien.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Welke versie?
Ik heb ondertussen zoveel gezien dat ik het niet meer uit elkaar kan houden. Heb ook nog genoeg niet gezien.
Deis collin en Garyquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Zit die cast te bekijken. Zie veel bekende namen/gezichten maar denk dat ik seizoen 3 nog niet gezien heb.
Dat is het altijdquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deis collin en Gary
het is een dolle boel
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
a little manage a trois
sort off
binnnkort komt een nieuwe down under uitquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik wel gezien. Even vergeten.
Ah leukquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
binnnkort komt een nieuwe down under uit
Ja sailing vond ik ook erg leuk. Is toch wat anders als z'n superyacht.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die vind ik met sailing de beste
ook een leuke crewquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sailing vond ik ook erg leuk. Is toch wat anders als z'n superyacht.
Koel en @Nattekat is een contradictio in terminisquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
voelt wel een beetje @:Nattekat achtig
Niemand vind dat leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[Haagsmode] Daar moet een piem0l in [/Haagsmode]
Kwinkslag naar DTSquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey Koen, wat is Bolk en hoe was je dag in de escaperoom?
Wel een leuke dag gehad?quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwinkslag naar DTS
Escaperoom was een escapekist
Zijn je vrouw en kinders nog mee geweest?quote:
Partnerdag, geen kinderdagquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn je vrouw en kinders nog mee geweest?
Ah oké, sorry.quote:
Die bruiloft moet er nog komen, binnenkort op de knietjes begreep ikquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn je vrouw en kinders nog mee geweest?
Jazeker was gezelligquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, sorry.
Vrouwlief vond het ook leuk?
@Koen66 is toch al getrouwd of heb ik iets over het hoofd gezienquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die bruiloft moet er nog komen, binnenkort op de knietjes begreep ik
Wie is datquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:koen is toch al getrouwd of heb ik iets over het hoofd gezien![]()
Ik ben weer lekker oplettend vanavondquote:
Volgens mij is die naamgenoot al erg lang RIPquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker oplettend vanavond
Dat is wel een understatement lijkt mequote:Op donderdag 22 juni 2023 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is die naamgenoot al erg lang RIP
Echtquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Maar Nijn heeft gelijk, ik ben al (lang) getrouwd
Wist jij dat serieus niet?, mevr Koen is vaak zat de revu gepasseerd door de jaren heenquote:
Ik kan me niet herinneren dat je expliciet hebt vermeld dat je getrouwd was, maar door de manier waarop je sprak/spreekt over mevr Koen nam ik altijd aan dat jullie getrouwd waren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist jij dat serieus niet?, mevr Koen is vaak zat de revu gepasseerd door de jaren heen
Ja weet ik tochquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist jij dat serieus niet?, mevr Koen is vaak zat de revu gepasseerd door de jaren heen
Volgend jaar al een kwart eeuwquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je expliciet hebt vermeld dat je getrouwd was, maar door de manier waarop je sprak/spreekt over mevr Koen nam ik altijd aan dat jullie getrouwd waren.
oh ik haal nu ff wat mensen door elkaar, sorry, het is Zucht die wil gaan trouwenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:koen66 is toch al getrouwd of heb ik iets over het hoofd gezien![]()
Zucht is nog niet getrouwd? Had hij niet al 2 kinderenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh ik haal nu ff wat mensen door elkaar, sorry, het is Zucht die wil gaan trouwen![]()
Het een heeft weinig met het andere te makenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zucht is nog niet getrouwd? Had hij niet al 2 kinderen
Ja 2 meiden van 7 en 1,5 als ik het goed onthouden heb, maar niet getrouwdquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zucht is nog niet getrouwd? Had hij niet al 2 kinderen
Ja daar zat ik net aan te denken toen ik het gepost had.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het een heeft weinig met het andere te maken
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja daar zat ik net aan te denken toen ik het gepost had.
Muis en ik zijn ook (nog) niet getrouwd maar willen wel binnen afzienbare tijd aan kindjes beginnen
dat is ook iets om te juichenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja daar zat ik net aan te denken toen ik het gepost had.
Muis en ik zijn ook (nog) niet getrouwd maar willen wel binnen afzienbare tijd aan kindjes beginnen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat is ook iets om te juichen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:DerRabbit, wil je wel ooit trouwen? of vindt je het ouderwets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Heb je nog een een jaar voor om weer in je trouw pak te passenquote:
Lolbroekquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[Haagsmode] Daar moet een piem0l in [/Haagsmode]
Ik probeerde de haags modus nog een beetje beschaafd te houdenquote:
Dol op bananenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik probeerde de haags modus nog een beetje beschaafd te houden
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Klopt, het is lastiger om kinderen op je naam te krijgen en de achternaam van de man te geven als je niet getrouwd bent. Weet niet hoe het nu is, maar weet nog dat mijn broer rond de 4000 aan notariskosten kwijt was 22 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Sow, dat is nogal een bedragquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, het is lastiger om kinderen op je naam te krijgen en de achternaam van de man te geven als je niet getrouwd bent. Weet niet hoe het nu is, maar weet nog dat mijn broer rond de 4000 aan notariskosten kwijt was 22 jaar geleden.
Daar ging het mijn broer ook om en meteen dat ze zijn erfgenaam zouden zijn, want dat wordt anders ook lastig. Maar goed, zijn vriendin wilde niet trouwen als ze zwanger was en het zwanger worden ging sneller dan gedacht, nu ruim 35 jaar bij elkaar en nooit getrouwdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, dat is nogal een bedrag![]()
Nu gaat het er mij niet perse om dat mijn kinderen mijn achternaam krijgen, maar meer dat ze op papier erkend zijn als mijn kinderen.
waar? Hier? Ik merkt geen gespannen sfeerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:23 schreef Koen66 het volgende:
Gaat het onweren? De sfeer is zo gespannen op Fok vanaaf
40+ SC bvquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
waar? Hier? Ik merkt geen gespannen sfeer
Ja had het ook al gezien, daar gaat het vanavond/vannacht weer aan toequote:
geen idee, ben daar nog nooit geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja had het ook al gezien, daar gaat het vanavond/vannacht weer aan toe
Ik zie muis en mij er nog voor aan om voor precies dezelfde reden te gaan trouwen als onze beiden ouders deden. Beiden koppels zijn getrouwd tijdens de zwangerschap om de reden van zwangerschapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar ging het mijn broer ook om en meteen dat ze zijn erfgenaam zouden zijn, want dat wordt anders ook lastig. Maar goed, zijn vriendin wilde niet trouwen als ze zwanger was en het zwanger worden ging sneller dan gedacht, nu ruim 35 jaar bij elkaar en nooit getrouwd
Blijf er dan nog maar een nachtje weg, is niet echt gezellige sfeer nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geen idee, ben daar nog nooit geweest
Nu wordt dit topic er genoemdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijf er dan nog maar een nachtje weg, is niet echt gezellige sfeer nu
Gewoon samen naar het gemeentehuis als je zwanger bentquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, het is lastiger om kinderen op je naam te krijgen en de achternaam van de man te geven als je niet getrouwd bent. Weet niet hoe het nu is, maar weet nog dat mijn broer rond de 4000 aan notariskosten kwijt was 22 jaar geleden.
Gelezen en helemaal primaquote:
Valt reuze mee kaninchenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie muis en mij er nog voor aan om voor precies dezelfde reden te gaan trouwen als onze beiden ouders deden. Beiden koppels zijn getrouwd tijdens de zwangerschap om de reden van zwangerschap
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelezen en helemaal prima
Wij blijven in juich stemming
Ze lullen maar .. iemand moet de schuld krijgen![]()
Nou ja julliequote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:19 schreef Monique___ het volgende:
jaa hier zitten jullie, moet soms even zoeken
goedemoregn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij überhaupt naar bed geweest ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja ik zie dat je alleen wakker bent hier
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt naar bed geweest ?
Ik werd ook wakkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaaa
ik denk tegen half 2? 2 uur geen idee... en om 6 uur werd ik wakker..... keek even op fok![]()
6.15quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar jij kon een uur langer slapen dan ik
Nee muts 🤣quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wowwww
zo vroeg de wekker zetten om wat te lezen en zo![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee muts 🤣
Dochter moet werken
Om 7 uur beginnen
Dus ga er dan ook uit
Gedeelde smart enzo
Deed mijn moeder ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ohh ja dat is wel lief van je om dan ook op te staan!
ja zou ik zelf ook doen.. net zoals nu.. IK hoef niet op te stan.... maar hij wel ..quote:
Zoon is hier ook net wakkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zou ik zelf ook doen.. net zoals nu.. IK hoef niet op te stan.... maar hij wel ..![]()
![]()
![]()
ik sta toch maar zo op , hij slaapt nog
Ohh spannend en leuk lijkt me.....quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoon is hier ook net wakker
Die mag vandaag naar zijn nieuwe school
Een dagje
Alvast voor volgend jaar
mei ook al een dag geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ohh spannend en leuk lijkt me.....
Dat maakt het al fijner nu.. dat hij er al een dagje geweest is..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:36 schreef greysbones het volgende:
Is ik
[..]
mei ook al een dag geweest
Dus spanning is er al af
Zoon is hier ook net wakkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zou ik zelf ook doen.. net zoals nu.. IK hoef niet op te stan.... maar hij wel ..![]()
![]()
![]()
ik sta toch maar zo op , hij slaapt nog
wakker maak zequote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat maakt het al fijner nu.. dat hij er al een dagje geweest is..
Ik moet hier eentje wakker gaan maken.... tot strakjes
ochtendhumeurtjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoon is hier ook net wakker
Die mag vandaag naar zijn nieuwe school
Een dagje
Alvast voor volgend jaar
[..]
wakker maak ze
Ochtend mensen zijn onnatuurlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:50 schreef greysbones het volgende:
Tegen mij moeten ze Smorgens als ik net wakker ben ook niks zeggen
zeker als er nog geen koffie in zin en je je kiddo moet gaan brengen nu.. zal wel weerquote:
Voor zulke situaties heeft men ducktape uitgevondenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zeker als er nog geen koffie in zin en je je kiddo moet gaan brengen nu.. zal wel weer![]()
sessie worden in de auto
tosso!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goedemorgen lieve sas en ik moet ook gaaaaan tot zoo
Sasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:06 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn er al om mijn riolering te repareren!!😊, oh het idee dat het vandaag opgelost gaat worden, dat ik me niet meer bang hoef te maken als het regent!!!! 🥳…. ik heb er vannacht niet van kunnen slapen.
Zquote:
Dat word vannacht beter slapenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:06 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn er al om mijn riolering te repareren!!😊, oh het idee dat het vandaag opgelost gaat worden, dat ik me niet meer bang hoef te maken als het regent!!!! 🥳…. ik heb er vannacht niet van kunnen slapen.
oei...... watvoor ellende als ik vragen mag??quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:09 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ze het oplossen Sas
Hier is alle ellende in het dorp begonnen met aanleggen van de nieuwe riolering
langer kletsen ook, m'n hoofd stond er echt niet naar gisteren, wat van binnen zo moe, niet normaal meerquote:
Straten die overlopen bij het kleinste buitjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:09 schreef xsaskiax het volgende:
Het is voor
[..]
oei...... watvoor ellende als ik vragen mag??
En mooi weerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:17 schreef Charmian het volgende:
Morning, nog een dagje in mijn strafhok werken en danweekend
Of het normaal is weet ik niet, maar wel heel attent om ze koffie te gevenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:13 schreef xsaskiax het volgende:
Zo, de heren buiten hebben hun eerste, heb melk, suiker en zoetjes maar buiten neergezet, kunnen ze zelf pakken
en gezegd dat ze zelf aan moeten geven wanneer ze koffie, fris, melk en zo willen..... (is dat raar?? ik ben hier niet mee bekend)
Deed ik ook vaakquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of het normaal is weet ik niet, maar wel heel attent om ze koffie te geven
Ik vind dat ook altijd lastig als er werklui in mijn huis rondlopen. Soms hoeven ze niks omdat ze zelf van alles bij zich hebben, of ze hebben een werkkeet. Maar ik weet dat er mensen zijn die zelfs soep voor ze maken en zo. Op één of andere manier willen ze wel altijd gebruik maken van mijn wcquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:13 schreef xsaskiax het volgende:
Zo, de heren buiten hebben hun eerste, heb melk, suiker en zoetjes maar buiten neergezet, kunnen ze zelf pakken
en gezegd dat ze zelf aan moeten geven wanneer ze koffie, fris, melk en zo willen..... (is dat raar?? ik ben hier niet mee bekend)
Tja ik vind het heel normaal, als er iemand hier binnen komt is m'n eerste vraag: wil je iets drinken???quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of het normaal is weet ik niet, maar wel heel attent om ze koffie te geven
Zou en heb ik ook vaak gedaan als er werk mensen over de vloer kwamen. Maar de laatste keer is ook alweer 10 jaar geleden. Meestal kunnen ze het wel waarderen als een kop koffie krijgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deed ik ook vaak
Als ze iets kwamen aanleggen. Woon nu buitenaf dus de keren dat ze hier wat aanleggen is op 1 hand te tellen
Mogguh Charmianquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd lastig als er werklui in mijn huis rondlopen. Soms hoeven ze niks omdat ze zelf van alles bij zich hebben, of ze hebben een werkkeet. Maar ik weet dat er mensen zijn die zelfs soep voor ze maken en zo. Op één of andere manier willen ze wel altijd gebruik maken van mijn wc
Aan riolering zou ik ook niet zelf beginnen. Ik snap er wel iets van, maar niet genoeg om alles te fixen eraan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja ik vind het heel normaal, als er iemand hier binnen komt is m'n eerste vraag: wil je iets drinken???
Die gasten gaan aan het werk, dus gelijken ik heb er krentenbollen bijgelegd.
Ze reageerden wel verrast..... en vonden het lekker zeiden ze.
Ik ben het helemaal niet gewend dat er werklui komen, doe meestal alles zelf (in noodgeval vraag ik m'n zoon), maar ja dit is niet te doen (hahahaha ik zie me al aan de gang gaan met die riolering, moet je niet willen!!!)
Hoe gaat jouw dag eruit zien waarde Rabbit??quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan riolering zou ik ook niet zelf beginnen. Ik snap er wel iets van, maar niet genoeg om alles te fixen eraan.![]()
Ik vind het ook niet meer dan normaal om iemand wat te drinken aan te bieden, maar helaas heeft niet iedereen dat fatsoen meegekregen
met jouw problemen nu wel jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh Charmian![]()
dat laatste zal moeilijk gaan denk ik, maar stomtoevallig staat er sinds een paar dagen een Dixi aan de overkant (sla me lek van/voor wie die is.....hij schijnt wel open te zijn heb ik gehoord)
ik heb gelukkig van het kamperen nog een porta potti op zolder staan, die heb ik boven n de badkamer gezet (want je weet maar nooit hoe lang het gaat durenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
met jouw problemen nu wel jadie dixie is voor jou of kun je gewoon naar de wc?
ja doe ik ook, of lekker koud water, dat stellen ze ook op prijsquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:52 schreef Monique___ het volgende:
goedemorgen lieve mensjes hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
`ow sas zie dat er gewerkt wordt bij jou
vind het ook normaal om werklui wat aan te bieden
ik vraag de postbode of pakketmensen op een warme dag nog wel eens of ze een waterijs of zo willen![]()
hier komt zometeen de huishoudelijke hulp![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch normaal? Hier was laatst voor de deur van de buren een waterleiding lk (hoofdleiding in de straat)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:52 schreef Monique___ het volgende:
goedemorgen lieve mensjes hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
`ow sas zie dat er gewerkt wordt bij jou
vind het ook normaal om werklui wat aan te bieden
ik vraag de postbode of pakketmensen op een warme dag nog wel eens of ze een waterijs of zo willen![]()
hier komt zometeen de huishoudelijke hulp![]()
![]()
![]()
![]()
Tot aan de straat /stoep is hier voor jezelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan riolering zou ik ook niet zelf beginnen. Ik snap er wel iets van, maar niet genoeg om alles te fixen eraan.![]()
Ik vind het ook niet meer dan normaal om iemand wat te drinken aan te bieden, maar helaas heeft niet iedereen dat fatsoen meegekregen
Gewoon de wc gebruikenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb gelukkig van het kamperen nog een porta potti op zolder staan, die heb ik boven n de badkamer gezet (want je weet maar nooit hoe lang het gaat duren)
Vooral veel in een tentje zitten achter een laptopquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe gaat jouw dag eruit zien waarde Rabbit??
Lekker warm daar ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral veel in een tentje zitten achter een laptop
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon de wc gebruiken
Je hoort er vanzelf 1 schreeuwen
Gezelligquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral veel in een tentje zitten achter een laptop
Zit hier nu al tegen de 30 graden aanquote:
Op tijd sluisjes openzettenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)door-hevige-regenval
Mijn geboortedorp op 19:36 update
Ze hebben daar al zovele gedaan tegen het water afgelopen 20 jaar...
Is een dal daarquote:
Ik las dat het God zij dank niet zo erg was als vorig jaar...... verschrikkelijk!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
Nee maja het is daar altijd al feest geweest. Vorig jaar is die bak onder het plein gemaakt voor ik weet niet hoeveel liter.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik las dat het God zij dank niet zo erg was als vorig jaar...... verschrikkelijk!!
Sas check even goed wat je rechten en plichten zijn hierinquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:59 schreef xsaskiax het volgende:
ik ben even weg....... het schijnt dat de situatie erger is dan ze hadden gedacht... verstopping was knetterhard, met 'ontstoppen' is er alleen een gat in gemaakt dat (natuurlijk) steeds sneller dicht ging (huizen van 1970)...riolering ligt heel diep en loopt omhoog in de straat.. er wordt een plan gemaakt...
ik heb gevraagd wat het me gaat kosten om het tot onder m'n huis te vervangen, wil die ellende niet meer (ik houd m'n hart vast wat het gaat kosten.....)
Kom straks weer hier
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:01 schreef Zucht. het volgende:
Komt nog een buffer van 8000m3 in 2025 lees ik net
Extra he, ligt al hendig veel buffer, maja het water zak door de klei grond maar heel langzaam wegquote:
Centrum Valkenburg ligt qua afwatering op een heel ongunstige plek en door een niet vooruitziende blik qua bouw is het heel lastig om bij extreme regen effectief het water goed af te voeren, ondanks de Geul.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:07 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Extra he, ligt al hendig veel buffer, maja het water zak door de klei grond maar heel langzaam weg
Het centrum van Amstenrade en Oirsbeek liggen ook ongunstig, stukje lager dan omringende akkers en woonwijken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Centrum Valkenburg ligt qua afwatering op een heel ongunstige plek en door een niet vooruitziende blik qua bouw is het heel lastig om bij extreme regen effectief het water goed af te voeren, ondanks de Geul.
welkomquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef Speedfight het volgende:
Heeey wat leuk dat er een juichbaak slowchat is, ik zie t nu pas![]()
Grapjasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef Speedfight het volgende:
Heeey wat leuk dat er een juichbaak slowchat is, ik zie t nu pas![]()
had nog geen nieuws gelezen.. heftig dat amstenrade weeer onderwater staat. idd zoveel gedaan daar al......quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
euhhhh onderhoud aan stuw???quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had nog geen nieuws gelezen.. heftig dat amstenrade weeer onderwater staat. idd zoveel gedaan daar al......
Door de combinatie van onderhoudswerkzaamheden aan de stuw in Roermond en het noodweer, bestaat de mogelijkheid dat de Maas daar hoger blijft staan. Dat laat Rijkswaterstaat weten.quote:
`ik zit hier te lachen.. ik woon hier en jij weet ditquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door de combinatie van onderhoudswerkzaamheden aan de stuw in Roermond en het noodweer, bestaat de mogelijkheid dat de Maas daar hoger blijft staan. Dat laat Rijkswaterstaat weten.
skat staat gewoon in dat artikelquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
`ik zit hier te lachen.. ik woon hier en jij weet dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat is mooi shit.. in roermond al een keer flink overstroomt
Oh dan heb ik t niet herinnerdquote:
't is heel ernstig gesteld met mijn geheugenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zo jong en dan al zo vergeetachtig![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
't is heel ernstig gesteld met mijn geheugen
Met mijn ook dan geloof ik.....ik herinner jouw hier ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
't is heel ernstig gesteld met mijn geheugen
Wellesquote:
Het was nog gezellig in 40+quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:16 schreef engine het volgende:
[..]
Het was nog gezellig in 40+en ik was vroeg klaar met werken.
Hopelijk vanavond weer
Collega belt net....die is er klaar mee. In de auto gestapt en was al bijna thuis
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vroeg klaar dus straks
40+had je fake id laten zien?
Nee Defqon heeft een betaalde stream maar kunt alle podia meekijken/luisterenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is dat die nu op lumo staat te draaien op de stream
*moet lachen hahahahaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee![]()
en baardje laten staan
Ohhhhh wauw jij ziet alles nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Defqon heeft een betaalde stream maar kunt alle podia meekijken/luisteren
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*moet lachen hahahaha
oh je hebt wel al iets van baardgroei?![]()
of is het nog van dat dunne sjekkie gebeuren daar
Jaa topshow hoorquote:
Dat maakt niet uitquote:
wat betaal je voor de stream .quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:27 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa topshow hoor![]()
Sinds corona hebben ze ontdekt dat die livestreams best een markt is. Ze brengen het echt heel mooi in beeld en Defqon is qua show sowieso iets speciaals.
Ik heb nu 5 euro betaald voor een maand en dat zeg ik dan weer op na dit weekend. Voor een jaar is 50 euro en dan kun je alle feesten volgen. Dat had ik hiervoor maar was verlopen kwam ik gisteren achter.quote:
5 euro voor een maand vind ik wel goedkoop..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 euro betaald voor een maand en dat zeg ik dan weer op na dit weekend. Voor een jaar is 50 euro en dan kun je alle feesten volgen. Dat had ik hiervoor maar was verlopen kwam ik gisteren achter.
Ik kan daarmee geloof ik wel alleen op de telefoon kijken/luisteren. Op de laptop is 20 euro wat ik zo snel zie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
5 euro voor een maand vind ik wel goedkoop..
zeker als je nu alles kunt zien daar...
zo dat is een verschilletje.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan daarmee geloof ik wel alleen op de telefoon kijken/luisteren. Op de laptop is 20 euro wat ik zo snel zie.
Jazeker kijk ik datquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zo dat is een verschilletje.
maar ja.. gaat om het geluid toch? of kijk jij ook echt naar de stream.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Jazeker kijk ik dat![]()
Heb nu toch op de laptop werkend gekregen![]()
Ik sta mainstage![]()
[ afbeelding ]
ohhhquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:55 schreef engine het volgende:
In de hardstyle tent zijn ze de dag niet bepaald rustig begonnen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ziet er mooi uit!!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:04 schreef engine het volgende:
Re-style begint zijn set met happy hardcore![]()
een van m'n favoriete hardcore dj's![]()
[ afbeelding ]
Gaat wel lukken....dit wordt een leuk uurtjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ziet er mooi uit!!!!
ben weer even weggie
geniet van de stream
@Monique___quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |