ik heb gelukkig van het kamperen nog een porta potti op zolder staan, die heb ik boven n de badkamer gezet (want je weet maar nooit hoe lang het gaat durenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
met jouw problemen nu wel jadie dixie is voor jou of kun je gewoon naar de wc?
ja doe ik ook, of lekker koud water, dat stellen ze ook op prijsquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:52 schreef Monique___ het volgende:
goedemorgen lieve mensjes hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
`ow sas zie dat er gewerkt wordt bij jou
vind het ook normaal om werklui wat aan te bieden
ik vraag de postbode of pakketmensen op een warme dag nog wel eens of ze een waterijs of zo willen![]()
hier komt zometeen de huishoudelijke hulp![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch normaal? Hier was laatst voor de deur van de buren een waterleiding lk (hoofdleiding in de straat)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:52 schreef Monique___ het volgende:
goedemorgen lieve mensjes hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
`ow sas zie dat er gewerkt wordt bij jou
vind het ook normaal om werklui wat aan te bieden
ik vraag de postbode of pakketmensen op een warme dag nog wel eens of ze een waterijs of zo willen![]()
hier komt zometeen de huishoudelijke hulp![]()
![]()
![]()
![]()
Tot aan de straat /stoep is hier voor jezelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan riolering zou ik ook niet zelf beginnen. Ik snap er wel iets van, maar niet genoeg om alles te fixen eraan.![]()
Ik vind het ook niet meer dan normaal om iemand wat te drinken aan te bieden, maar helaas heeft niet iedereen dat fatsoen meegekregen
Gewoon de wc gebruikenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb gelukkig van het kamperen nog een porta potti op zolder staan, die heb ik boven n de badkamer gezet (want je weet maar nooit hoe lang het gaat duren)
Vooral veel in een tentje zitten achter een laptopquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe gaat jouw dag eruit zien waarde Rabbit??
Lekker warm daar ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral veel in een tentje zitten achter een laptop
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon de wc gebruiken
Je hoort er vanzelf 1 schreeuwen
Gezelligquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral veel in een tentje zitten achter een laptop
Zit hier nu al tegen de 30 graden aanquote:
Op tijd sluisjes openzettenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)door-hevige-regenval
Mijn geboortedorp op 19:36 update
Ze hebben daar al zovele gedaan tegen het water afgelopen 20 jaar...
Is een dal daarquote:
Ik las dat het God zij dank niet zo erg was als vorig jaar...... verschrikkelijk!!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)door-hevige-regenval
Mijn geboortedorp op 19:36 update
Ze hebben daar al zovele gedaan tegen het water afgelopen 20 jaar...
Nee maja het is daar altijd al feest geweest. Vorig jaar is die bak onder het plein gemaakt voor ik weet niet hoeveel liter.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik las dat het God zij dank niet zo erg was als vorig jaar...... verschrikkelijk!!
Sas check even goed wat je rechten en plichten zijn hierinquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:59 schreef xsaskiax het volgende:
ik ben even weg....... het schijnt dat de situatie erger is dan ze hadden gedacht... verstopping was knetterhard, met 'ontstoppen' is er alleen een gat in gemaakt dat (natuurlijk) steeds sneller dicht ging (huizen van 1970)...riolering ligt heel diep en loopt omhoog in de straat.. er wordt een plan gemaakt...
ik heb gevraagd wat het me gaat kosten om het tot onder m'n huis te vervangen, wil die ellende niet meer (ik houd m'n hart vast wat het gaat kosten.....)
Kom straks weer hier
Lekker op tijdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:01 schreef Zucht. het volgende:
Komt nog een buffer van 8000m3 in 2025 lees ik net
Extra he, ligt al hendig veel buffer, maja het water zak door de klei grond maar heel langzaam wegquote:
Centrum Valkenburg ligt qua afwatering op een heel ongunstige plek en door een niet vooruitziende blik qua bouw is het heel lastig om bij extreme regen effectief het water goed af te voeren, ondanks de Geul.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:07 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Extra he, ligt al hendig veel buffer, maja het water zak door de klei grond maar heel langzaam weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |