oei...... watvoor ellende als ik vragen mag??quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:09 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ze het oplossen Sas
Hier is alle ellende in het dorp begonnen met aanleggen van de nieuwe riolering
langer kletsen ook, m'n hoofd stond er echt niet naar gisteren, wat van binnen zo moe, niet normaal meerquote:
Straten die overlopen bij het kleinste buitjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:09 schreef xsaskiax het volgende:
Het is voor
[..]
oei...... watvoor ellende als ik vragen mag??
En mooi weerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:17 schreef Charmian het volgende:
Morning, nog een dagje in mijn strafhok werken en danweekend
Of het normaal is weet ik niet, maar wel heel attent om ze koffie te gevenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:13 schreef xsaskiax het volgende:
Zo, de heren buiten hebben hun eerste, heb melk, suiker en zoetjes maar buiten neergezet, kunnen ze zelf pakken
en gezegd dat ze zelf aan moeten geven wanneer ze koffie, fris, melk en zo willen..... (is dat raar?? ik ben hier niet mee bekend)
Deed ik ook vaakquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of het normaal is weet ik niet, maar wel heel attent om ze koffie te geven
Ik vind dat ook altijd lastig als er werklui in mijn huis rondlopen. Soms hoeven ze niks omdat ze zelf van alles bij zich hebben, of ze hebben een werkkeet. Maar ik weet dat er mensen zijn die zelfs soep voor ze maken en zo. Op één of andere manier willen ze wel altijd gebruik maken van mijn wcquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:13 schreef xsaskiax het volgende:
Zo, de heren buiten hebben hun eerste, heb melk, suiker en zoetjes maar buiten neergezet, kunnen ze zelf pakken
en gezegd dat ze zelf aan moeten geven wanneer ze koffie, fris, melk en zo willen..... (is dat raar?? ik ben hier niet mee bekend)
Tja ik vind het heel normaal, als er iemand hier binnen komt is m'n eerste vraag: wil je iets drinken???quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of het normaal is weet ik niet, maar wel heel attent om ze koffie te geven
Zou en heb ik ook vaak gedaan als er werk mensen over de vloer kwamen. Maar de laatste keer is ook alweer 10 jaar geleden. Meestal kunnen ze het wel waarderen als een kop koffie krijgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deed ik ook vaak
Als ze iets kwamen aanleggen. Woon nu buitenaf dus de keren dat ze hier wat aanleggen is op 1 hand te tellen
Mogguh Charmianquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd lastig als er werklui in mijn huis rondlopen. Soms hoeven ze niks omdat ze zelf van alles bij zich hebben, of ze hebben een werkkeet. Maar ik weet dat er mensen zijn die zelfs soep voor ze maken en zo. Op één of andere manier willen ze wel altijd gebruik maken van mijn wc
Aan riolering zou ik ook niet zelf beginnen. Ik snap er wel iets van, maar niet genoeg om alles te fixen eraan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja ik vind het heel normaal, als er iemand hier binnen komt is m'n eerste vraag: wil je iets drinken???
Die gasten gaan aan het werk, dus gelijken ik heb er krentenbollen bijgelegd.
Ze reageerden wel verrast..... en vonden het lekker zeiden ze.
Ik ben het helemaal niet gewend dat er werklui komen, doe meestal alles zelf (in noodgeval vraag ik m'n zoon), maar ja dit is niet te doen (hahahaha ik zie me al aan de gang gaan met die riolering, moet je niet willen!!!)
Hoe gaat jouw dag eruit zien waarde Rabbit??quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan riolering zou ik ook niet zelf beginnen. Ik snap er wel iets van, maar niet genoeg om alles te fixen eraan.![]()
Ik vind het ook niet meer dan normaal om iemand wat te drinken aan te bieden, maar helaas heeft niet iedereen dat fatsoen meegekregen
met jouw problemen nu wel jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh Charmian![]()
dat laatste zal moeilijk gaan denk ik, maar stomtoevallig staat er sinds een paar dagen een Dixi aan de overkant (sla me lek van/voor wie die is.....hij schijnt wel open te zijn heb ik gehoord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |