Niemand vind dat leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[Haagsmode] Daar moet een piem0l in [/Haagsmode]
Kwinkslag naar DTSquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hey Koen, wat is Bolk en hoe was je dag in de escaperoom?
Wel een leuke dag gehad?quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwinkslag naar DTS
Escaperoom was een escapekist
Zijn je vrouw en kinders nog mee geweest?quote:
Partnerdag, geen kinderdagquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn je vrouw en kinders nog mee geweest?
Ah oké, sorry.quote:
Die bruiloft moet er nog komen, binnenkort op de knietjes begreep ikquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn je vrouw en kinders nog mee geweest?
Jazeker was gezelligquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, sorry.
Vrouwlief vond het ook leuk?
@Koen66 is toch al getrouwd of heb ik iets over het hoofd gezienquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die bruiloft moet er nog komen, binnenkort op de knietjes begreep ik
Wie is datquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:koen is toch al getrouwd of heb ik iets over het hoofd gezien![]()
Ik ben weer lekker oplettend vanavondquote:
Volgens mij is die naamgenoot al erg lang RIPquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker oplettend vanavond
Dat is wel een understatement lijkt mequote:Op donderdag 22 juni 2023 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is die naamgenoot al erg lang RIP
Echtquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Maar Nijn heeft gelijk, ik ben al (lang) getrouwd
Wist jij dat serieus niet?, mevr Koen is vaak zat de revu gepasseerd door de jaren heenquote:
Ik kan me niet herinneren dat je expliciet hebt vermeld dat je getrouwd was, maar door de manier waarop je sprak/spreekt over mevr Koen nam ik altijd aan dat jullie getrouwd waren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist jij dat serieus niet?, mevr Koen is vaak zat de revu gepasseerd door de jaren heen
Ja weet ik tochquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist jij dat serieus niet?, mevr Koen is vaak zat de revu gepasseerd door de jaren heen
Volgend jaar al een kwart eeuwquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je expliciet hebt vermeld dat je getrouwd was, maar door de manier waarop je sprak/spreekt over mevr Koen nam ik altijd aan dat jullie getrouwd waren.
oh ik haal nu ff wat mensen door elkaar, sorry, het is Zucht die wil gaan trouwenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:koen66 is toch al getrouwd of heb ik iets over het hoofd gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |