Ik zie muis en mij er nog voor aan om voor precies dezelfde reden te gaan trouwen als onze beiden ouders deden. Beiden koppels zijn getrouwd tijdens de zwangerschap om de reden van zwangerschapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar ging het mijn broer ook om en meteen dat ze zijn erfgenaam zouden zijn, want dat wordt anders ook lastig. Maar goed, zijn vriendin wilde niet trouwen als ze zwanger was en het zwanger worden ging sneller dan gedacht, nu ruim 35 jaar bij elkaar en nooit getrouwd
Blijf er dan nog maar een nachtje weg, is niet echt gezellige sfeer nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
geen idee, ben daar nog nooit geweest
Nu wordt dit topic er genoemdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijf er dan nog maar een nachtje weg, is niet echt gezellige sfeer nu
Gewoon samen naar het gemeentehuis als je zwanger bentquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, het is lastiger om kinderen op je naam te krijgen en de achternaam van de man te geven als je niet getrouwd bent. Weet niet hoe het nu is, maar weet nog dat mijn broer rond de 4000 aan notariskosten kwijt was 22 jaar geleden.
Gelezen en helemaal primaquote:
Valt reuze mee kaninchenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie muis en mij er nog voor aan om voor precies dezelfde reden te gaan trouwen als onze beiden ouders deden. Beiden koppels zijn getrouwd tijdens de zwangerschap om de reden van zwangerschap
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelezen en helemaal prima
Wij blijven in juich stemming
Ze lullen maar .. iemand moet de schuld krijgen![]()
Nou ja julliequote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:19 schreef Monique___ het volgende:
jaa hier zitten jullie, moet soms even zoeken
goedemoregn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij überhaupt naar bed geweest ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja ik zie dat je alleen wakker bent hier
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt naar bed geweest ?
Ik werd ook wakkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaaa
ik denk tegen half 2? 2 uur geen idee... en om 6 uur werd ik wakker..... keek even op fok![]()
6.15quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar jij kon een uur langer slapen dan ik
Nee muts 🤣quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wowwww
zo vroeg de wekker zetten om wat te lezen en zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |