Dat dusquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou ik las ook dat de wanden verwarmd worden, logisch want op de zeebodem is het heel koud. Als dat niet meer werkt zijn ze in no time bevroren.
Misschien wordt er al jaren geklopt door de stroming en een metalen voorwerp dat tegen een steen ligt. Nu ze eens luisteren valt ie opquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waar komt dat geklop ieder half uur volgens jou vandaan?
Er is het een en ander uitgevallen in dat ding, maar we weten alleen niet wat allemaal.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nou ik las ook dat de wanden verwarmd worden, logisch want op de zeebodem is het heel koud. Als dat niet meer werkt zijn ze in no time bevroren.
Precies. Er zijn echt zoveel manieren waarop dit kan zijn misgegaan, of nog misgaat, die focus van sommigen op enkel de uren resterende zuurstof is vrij beperkt. Het is hoogstens een benchmark, na die tijd weet je in elk geval wel zeker dat het over is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als het geklop ophoudt weet je pas genoeg.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Precies. Er zijn echt zoveel manieren waarop dit kan zijn misgegaan, of nog misgaat, die focus van sommigen op enkel de uren resterende zuurstof is vrij beperkt. Het is hoogstens een benchmark, na die tijd weet je in elk geval wel zeker dat het over is.
Behalve als dat 'geklop' gewoon iets heel anders is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als het geklop ophoudt weet je pas genoeg.
Ze komen er vanzelf achter wat dat geklop is, want dat is nu hun target.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Behalve als dat 'geklop' gewoon iets heel anders is.
Slagader doorbijtenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja maar door gebrek aan water raakt urine ook eens op
nee hoor, want je weet nog steeds niet waar het geklop vandaan komt. Misschien wel ballast dat tegen de titanic of de sub aan ramtquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als het geklop ophoudt weet je pas genoeg.
Wie weet hoe lang ze werkelijk met die hoeveelheid zuurstof kunnen doen.
Als we over een maand nog geklop horen, dan weten we zeker dat het niet uit de Titan kwam.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:51 schreef Pheno het volgende:
nee hoor, want je weet nog steeds niet waar het geklop vandaan komt. Misschien wel ballast dat tegen de titanic of de sub aan ramt
Die gamepad waarmee ze het konden besturenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als we over een maand nog geklop horen, dan weten we zeker dat het niet uit de Titan kwam.
Stickdrift 😱quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gamepad waarmee ze het konden besturen
Het is niet zo realistisch dat zo'n verschijnsel, dat niet door mensen wordt veroorzaakt, zich exact om de 30 minuten voordoet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:51 schreef Pheno het volgende:
nee hoor, want je weet nog steeds niet waar het geklop vandaan komt. Misschien wel ballast dat tegen de titanic of de sub aan ramt
van dat raampje dat nog openstaatquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waar komt dat geklop ieder half uur volgens jou vandaan?
Ik hoorde laatst eens in zo'n survivalprogramma dat urine drinken een bijzonder slecht idee is. Reden: er zit behoorlijk veel zout in urine.Het is zeer tijdelijk een noodoplossing, maar het gaat al snel averechts werken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee maar dan drinkt men elkaars urine dat doen ze altijd , dat lees je overal
Klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:55 schreef Morri2 het volgende:
Ik hoorde laatst eens in zo'n survivalprogramma dat urine drinken een bijzonder slecht idee is. Reden: er zit behoorlijk veel zout in urine.Het is zeer tijdelijk een noodoplossing, maar het gaat al snel averechts werken.
nou ik hoop voor ze dat er snel een nieuwe boeking geregeld gaat worden voor zequote:Op woensdag 21 juni 2023 12:36 schreef Tengano het volgende:
Als alles goed afloopt, dan denk ik dat de passagiers vanwege het geleden ongemak en de teleurstelling nog wel een gratis herkansing krijgen.
Straks staat er nog een werkende klok in de Titanicquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is niet zo realistisch dat zo'n verschijnsel, dat niet door mensen wordt veroorzaakt, zich exact om de 30 minuten voordoet.
Of het is de klopgeest van Leonardo diCaprio.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks staat er nog een werkende klok in de Titanic
Of de krokodil van Kapitein Haak identificeert zich tegenwoordig als haai 😱quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks staat er nog een werkende klok in de Titanic
jij lijkt me iemand die nog steeds loopt te vertellen dat Joran het niet gedaan heeftquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:44 schreef PLY het volgende:
Wat te denken van onderkoeling? Implosie lijkt uitgesloten.
Heeft Joran deze duikboot ook laten verdwijnen? Misschien klopt Nathalie daar nu!quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij lijkt me iemand die nog steeds loopt te vertellen dat Joran het niet gedaan heeft
Of bovenop het dek. Dan is de missie iig nog wel deels geslaagd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:03 schreef Ama het volgende:
Zou wat zijn als hij echt naast de Titanic ligt nu.
Of in het wrak terecht is gekomenquote:
Virologie, vaccinaties, ballistiek, internationale betrekkingen, geopolitiek, militaire strategie, diepzeeduiken.quote:
https://www.theguardian.c(...)ubmarine-submersiblequote:some experts have suggested that the fact that a sonar buoy relatively close to the sea’s surface picked up the banging noises could mean the Titan is not too deep.
Steek nog een jointje opquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij lijkt me iemand die nog steeds loopt te vertellen dat Joran het niet gedaan heeft
Voor zo ver ik me kan herinneren was Smit Tak in staat te redden maar hield Rusland veel te lang alle hulp af.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:18 schreef Basp1 het volgende:
De kursk lag maar op 110 meter diepte daarvan konden we de mensen al niet redden dit kleine bootje wat 40 maal zo diep ligt moeten we gewoon als totaal verloren beschouwen.
Ik doe nog een poging:quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:04 schreef michaelmoore het volgende:
quote:Het nieuws over het gebonk werd als eerste gemeld door Rolling Stone. Dat blad meldt op basis van een interne update van de Amerikaanse overheid dat het gebonk urenlang te horen is geweest met intervallen van een halfuur. Het zou een teken van leven kunnen zijn van de opvarenden, mogelijk zelfs een noodsignaal.
Ik zou het pas bizar vinden als dat ding al drie dagen aan het oppervlak drijft.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:30 schreef Ama het volgende:
Naja als dat zo is liggen ze niet naast de Titanic.
De oceaan is groot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou het pas bizar vinden als dat ding al drie dagen aan het oppervlak drijft.
En dat ding is blauw met wit ofzo las ik? Goede kleur in de zee wel.quote:
Deze info kan wel even in de OP wat mij betreft.quote:
Ja sorry, maar die duikboot is giga klein (6-7 meter lang). Bij zoektochten vanuit de lucht zal dat ding niet zo heel snel opvallen en door golven en schaduw op het oppervlakte wellicht nog minder vanuit de lucht gezien. Het zoekgebied lijkt me ook vrij groot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze info kan wel even in de OP wat mij betreft.
Dat.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja sorry, maar die duikboot is giga klein. Bij zoektochten vanuit de lucht zal dat ding niet zo heel snel opvallen en door golven en schaduw op het oppervlakte wellicht nog minder vanuit de lucht gezien. Het zoekgebied lijkt me ook vrij groot.
nee ik geloof ok absoluut dat men nog leeft , in de titanic was nog een enorme luchtbubble en daar zitten ze nu te wachtenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:08 schreef Tengano het volgende:
Wel opvallend dat de stemming vandaag toch wat hilarischer is.
Ik denk zelf dat dat door die klopgeluiden komt, waardoor men mag aannemen dat ze nog leven.
Gisteren had bijna helemaal niemand er meer vertrouwen in.
quote:US Coast Guard: source of noise still unknown
Rear Admiral John Mauger of the US Coast Guard, who is heading the search for the Titan, has told CBS News it is a complex operation and an international effort.
Mauger confirmed that an aircraft had detected noise in the water picked up by sonar buoys on Tuesday, but said: “We don’t know the source of that noise.”
He added that the search operation would continue “as long as there’s an opportunity for survival” and that more vessels would be arriving at the site to join it, the BBC reported.
quote:At least five vessels are now at the Titanic wreck site, Sky News has reported, with four more underway but unlikely to reach the area on Wednesday.
Sky said marine tracking data showed the research vessel Polar Prince, the Titan submersible’s “mother ship”, was at the site, along with a Bahamian pipe-laying vessel, Deep Energy, and a commercial Vessel, Skandi Vinland.
The Canadian coastguard vessels John Cabot and Atlantic Merlin arrived overnight, while the French research craft L’Atalante – carrying a deep-sea diving robot submersible – should reach the scene in the evening.
Four others, including two more Canadian coastguard vessels, a Canadian navy ship and a private offshore support vessel, looked unlikely to arrive until Thursday, Sky said.
https://www.theguardian.c(...)ubmarine-submersiblequote:So far, more than 25,900 sq km of sea has been searched by aircraft for the missing vessel – part of a unified command of aircraft and ships of the US Coast Guard, US Navy, Canadian Coast Guard and OceanGate Expedition.
Een gebied bijna zo groot als Nederland.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:39 schreef crystal_meth het volgende:
So far, more than 25,900 sq km of sea has been searched
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |