Ik zou in ieder geval stoppen met onder water zoeken. Want dat heeft geen enkele zin meer. Als je ze nog weet te lokaliseren op de bodem dan kun je ze toch niet meer op tijd omhoog krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zeker dat ie op de zeebodem ligt.
Kan goed zijn dat door de noodsystemen naar de oppervlakte is gekomen en daar ergens volkomen onzichtbaar ronddobbert in die enorme oceaan.

Er is een wcquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
Drinken zullen ze wel genoeg bij zich hebben. Ik vraag me vooral af hoe het gaat met pissen en poepen.

Is er geen veiligheidssysteem dat bij boven komen van dit schip een heliumballon aan een touwtje op laat?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat door de noodsystemen naar de oppervlakte is gekomen en daar ergens volkomen onzichtbaar ronddobbert in die enorme oceaan.

Ze nemen standaard maar 1 fles water mee en je kunt drie dagen zonder water is de theorie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:25 schreef TLC het volgende:
Hoe lang kan een mens eigenlijk zonder drinken ? dat moet toch onderhand ook wel op zijn

nee maar dan drinkt men elkaars urine dat doen ze altijd , dat lees je overalquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef TLC het volgende:
Ze zullen iig niet voor 4 dagen aan water hebben meegenomen

En 2 extra consumptiebonnenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:36 schreef Tengano het volgende:
Als alles goed afloopt, dan denk ik dat de passagiers vanwege het geleden ongemak en de teleurstelling nog wel een gratis herkansing krijgen.

7 zelfsquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:37 schreef kibo het volgende:
Heeft dat ding geen systeem wat in dergelijke noodsituaties, al dan niet automatisch, alle ballast dropt?

En sperma voor de proteinen, faeces voor de vezels, circulair systeemquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee maar dan drinkt men elkaars urine dat doen ze altijd , dat lees je overal

Raampje open heb je wel gratis water.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is een wc
Alleen zal die berekend zijn op een duik van pakweg 12 uur (4 uur dalen, 4 uur stijgen, en een uur of 4 rondvaren bij het wrak).
Niet voor 4 dagen.
Raampje open zetten om te luchten is wat lastig

Ja maar door gebrek aan water raakt urine ook eens opquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee maar dan drinkt men elkaars urine dat doen ze altijd , dat lees je overal

Een boekenbon ter compensatiequote:Op woensdag 21 juni 2023 12:36 schreef Tengano het volgende:
Als alles goed afloopt, dan denk ik dat de passagiers vanwege het geleden ongemak en de teleurstelling nog wel een gratis herkansing krijgen.

Mits als ze de moeite hebben genomen om noodsystemen in te stellen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]

nee dat is zout water dat zal men niet doen, overigens is dat raampje al vanzelf open gegaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Raampje open heb je wel gratis water.

Van wat ik gelezen heb kan die niet zelfstandig drijven en blijft hij vlak onder het oppervlak drijven. Gelukkig hebben ze hem blauw/wit gemaakt zodat je hem goed kan zienquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:19 schreef crystal_meth het volgende:
Vraag me af hoeveel van het volume boven water uitsteekt wanneer ie drijft. Als dat slechts enkele % is kan het erg moeilijk zijn om hem op te merken.
 .
.

Waar komt dat geklop ieder half uur volgens jou vandaan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:43 schreef michaelmoore het volgende:
nee dat is zout water dat zal men niet doen, overigens is dat raampje al vanzelf open gegaan

Nou ik las ook dat de wanden verwarmd worden, logisch want op de zeebodem is het heel koud. Als dat niet meer werkt zijn ze in no time bevroren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:42 schreef Tengano het volgende:
Ik mag hopen dat ze iig nog licht hebben anders is het helemaal een verschrikking in dat ding.

Bedankt Hans.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat is zout water dat zal men niet doen, overigens is dat raampje al vanzelf open gegaan

"Die lucht"quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
Drinken zullen ze wel genoeg bij zich hebben. Ik vraag me vooral af hoe het gaat met pissen en poepen.

Lijkt me niet je ergste probleem op zo'n moment.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:26 schreef Farenji het volgende:
Ik vraag me vooral af hoe het gaat met pissen en poepen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |