abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:01:45 #151
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209590357
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dat bevestigd dat zij het zijn dan.
Ik heb nog geen betere of aannemelijkere alternatieven van wie dan ook gehoord.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_209590358
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:00 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar dat brengt je niets, behalve dat het je situatie nog ondragelijker maakt.

Beter blijf je in zo'n situatie vooral positief en constructief. (Wat trouwens in iedere situatie handiger is.)
helaas is paniek slecht te controleren ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:02:38 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209590367
quote:

[..]
Dat snap ik. Maar dat brengt je niets, behalve dat het je situatie nog ondragelijker maakt.

Beter blijf je in zo'n situatie vooral positief en constructief. (Wat trouwens in iedere situatie handiger is.)
Ja klinkt leuk allemaal maar als je in een koekblik zit kilometers onder de zeespiegel en je ziet het einde naderen is constructief en positief blijven er vrees ik niet bij voor de meeste mensen.
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:03:12 #154
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209590376
quote:
12s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:01 schreef Pheno het volgende:
helaas is paniek slecht te controleren ;)
Dat kun je leren. En deze zakenmensen en avonturiers hebben eerder voor hete vuren gestaan. Dit zal niet de eerste keer zijn dat ze met een crisissituatie te maken hebben, en hebben hun lesje dus al geleerd; op die jongen van 19 na dan wss.
pi_209590380
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:01 schreef Farenji het volgende:
Misschien hebben ze gewoon zonder wat te zeggen een andere afslag genomen en zijn ze al lang boven water, hebben ze de duikboot laten openen door een ingehuurd vriendje van de miljardair en zitten ze nu margarita's te sippen op een of ander tropisch eiland, genietend van de ophef over de zoektocht.
Dat eiland waar Elvis en Kurt Cobain ook zijn. :D
pi_209590386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:01 schreef Farenji het volgende:
Misschien hebben ze gewoon zonder wat te zeggen een andere afslag genomen en zijn ze al lang boven water, hebben ze de duikboot laten openen door een ingehuurd vriendje van de miljardair en zitten ze nu margarita's te sippen op een of ander tropisch eiland, genietend van de ophef over de zoektocht.
Zeker dat eiland waar Elvis en Tupac ook gesignaleerd zijn?
pi_209590410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat kun je leren. En deze zakenmensen en avonturiers hebben eerder voor hete vuren gestaan. Dit zal niet de eerste keer zijn dat ze met een crisissituatie te maken hebben, en hebben hun lesje dus al geleerd; op die jongen van 19 na dan wss.
Je 'leert' niet in paniek raken door te weten wat je opties zijn. Ik verwacht niet dat deze mensen zich hebben ingelezen hebben wat je opties zijn als je op 4km diepte vast zit met nog maar een dag aan zuurstof. Hint: je hebt er niet veel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:07:09 #158
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209590431
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:05 schreef Pheno het volgende:
Je 'leert' niet in paniek raken door te weten wat je opties zijn. Ik verwacht niet dat deze mensen zich hebben ingelezen hebben wat je opties zijn als je op 4km diepte vast zit met nog maar een dag aan zuurstof. Hint: je hebt er niet veel.
Ik hoop dat ze het na kunnen vertellen. Dan zullen we ongetwijfeld horen hoe ze met deze situatie zijn omgegaan.

Maar dit zijn iig geen kwajongens.

En voor die 250K hebben ze dan iig wel een onvergetelijke ervaring gehad. Daar kan geen achtbaan tegenop.
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:13:00 #159
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209590514
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
Iets voor MichaelMoore wel, zo'n submersible.
Geen wolven, geen boeren met stront
Drukken we KoosVogels en Peter Gillis er ook direct bij in.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:13:25 #160
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_209590527
Dus de Titanic heeft inmiddels meer dan 1704 opvarenden
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:13:37 #161
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209590530
https://www.telegraaf.nl/(...)emaal-om-de-beleving

quote:
Rijken der aarde maken het steeds gekker met hun hobby's en vakantie: 'Het draait allemaal om de beleving'
Door ONZE REDACTIE BUITENLAND

Updated 1 min geleden
19 min geleden in BUITENLAND

De rijken der aarde zoeken het steeds meer in extreme hobby's en verre reizen.

Deze week stapte een steenrijke ondernemer met zijn zoon een onderzeeër in om de wrakstukken van de Titanic te bekijken, maar dat ging mis.
Wat doen mensen met een dikke portemonnee nog meer om hun kostbare tijd op deze aardbol te verdrijven, en vooral: waarom?
quote:
Er bestaan ook toeristische duikboten op bijvoorbeeld Aruba of de Malediven die een inkijkje bieden in grote koraalriffen en het onderwaterleven tonen wat we kennen uit natuurseries. De kosten om mee te gaan lopen al gauw op tot zo'n 1.500 dollar per uur.

Jaagvakantie
Wie veel geld heeft, kan zich tegenwoordig de gekste dingen veroorloven om mee te maken of doen. Een luxe resort na een rit met de auto of businessclassvlucht (nog beter: een privéjet) is voor sommigen al lang niet meer voldoende.

Steeds meer rijken doken de afgelopen jaren bijvoorbeeld het Afrikaanse wild in, op jacht. Dat is overigens een aloude hobby van mensen die het zich kunnen veroorloven om op dieren te jagen.
Plaatjes van toeristen, met name uit Amerika, met een geschoten leeuw als 'trofee' wekken op sociale media veel woede waardoor de aandacht voor het fenomeen toenam.

Afrikaanse natuurparken en -beheerders verdedigden zich door te stellen dat de komst van de steenrijke jagers zoveel oplevert dat het meer voordelen dan nadelen telt, ook voor de dieren.

De rijken gaan niet meer enkel golven, tennis of op wintersport, maar 'gewoon' op expeditie naar Antartica, binnenkort op ruimtereis, of richting het natuurrijke Alaska. ,,

Als ik nu een ceo zie glunderen wanneer een grizzlybeer aan zijn voeten snuffelt, ergens diep in Alaska, snap ik waarom hij bereid is om in een tentje te slapen, met plastic bestek te eten en daarvoor nog flink te betalen ook", zegt Billy Herman tegen De Standaard.

Hij is de man achter Starling, een vrij exclusief reisbureau dat onder meer groepen naar de Zuidpool loodst voor 75.000 euro per persoon.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209590533
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:05 schreef Pheno het volgende:

[..]
Paul-Henri Nargeolet is mee he. Die man is extreem ervaren op het gebied van diepzeeduiken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_209590555
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209590575
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Paul-Henri Nargeolet is mee he. Die man is extreem ervaren op het gebied van diepzeeduiken.
Je hebt er alleen geen moer aan als je nog maar 24 uur aan zuurstof hebt, en nog steeds spoorloos bent :D
A murky, forgotten land.
  Miss 200.000.000! woensdag 21 juni 2023 @ 12:17:08 #165
367000 roos94
pi_209590589
Het zou mij ook niet verbazen als ze elkaar aanvliegen, waarbij de bestuurder dan nog wss de beste kaarten heeft want die heeft kennis en wil je niet kwijt hebben. Maar als je nog weinig zuurstof hebt en je kan iemand omleggen om jouw overlevingskansen te vergroten...
pi_209590609
De kursk lag maar op 110 meter diepte daarvan konden we de mensen al niet redden dit kleine bootje wat 40 maal zo diep ligt moeten we gewoon als totaal verloren beschouwen. 8-)
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:19:02 #167
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209590615
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Je hebt er alleen geen moer aan als je nog maar 24 uur aan zuurstof hebt, en nog steeds spoorloos bent :D
ze kunne nog 4 uurtjes mond op mond doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209590621
quote:

[..]

Dat lijkt me ook zo lastig, zeker als er een omslagpunt komt.
In het begin is iedereen nog optimistisch en hoopvol en naarmate de tijd verstrijkt, komt er vast bij eentje paniek om de hoek kijken. Als die begint te hyperventileren, oid, dan zal de rest daar weer op reageren (want dat kost zuurstof en dus tijd)
  woensdag 21 juni 2023 @ 12:19:41 #169
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_209590626
Vraag me af hoeveel van het volume boven water uitsteekt wanneer ie drijft. Als dat slechts enkele % is kan het erg moeilijk zijn om hem op te merken.
are we infinite or am I alone
pi_209590631
Het zou wel heel lullig zijn als ze wel boven water zijn gekomen en het dan niet overleven omdat de capsule van binnenuit niet te openen is.
pi_209590642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:18 schreef Basp1 het volgende:
De kursk lag maar op 110 meter diepte daarvan konden we de mensen al niet redden dit kleine bootje wat 40 maal zo diep ligt moeten we gewoon als totaal verloren beschouwen. 8-)
Dat is helemaal niet zeker dat ie op de zeebodem ligt.
Kan goed zijn dat door de noodsystemen naar de oppervlakte is gekomen en daar ergens volkomen onzichtbaar ronddobbert in die enorme oceaan.
A murky, forgotten land.
pi_209590716
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat weet je nog niet?
pi_209590718
Hoe lang kan een mens eigenlijk zonder drinken ? dat moet toch onderhand ook wel op zijn
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209590734
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:18 schreef Basp1 het volgende:
De kursk was te groot om te takelen. Zo'n kleintje zou je nog wat makkelijker omhoog kunnen krijgen.
pi_209590742
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 12:25 schreef TLC het volgende:
Hoe lang kan een mens eigenlijk zonder drinken ? dat moet toch onderhand ook wel op zijn
Drinken zullen ze wel genoeg bij zich hebben. Ik vraag me vooral af hoe het gaat met pissen en poepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')