quote:Avenger is an American self-propelled anti-aircraft missile system armed with 8 Stinger missiles and a 12.7 mm machine gun.
Provides short-range mobile air defense against cruise missiles, unmanned aerial vehicles, airplanes and helicopters at low altitudes.
Explosive diarrhea/Explosieve diarreequote:
Heeft het plakband schade aan de lak toegebracht?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:50 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk hebben die vn medewerkers aangifte gedaan van deze ludieke actie![]()
[ twitter ]
Belediging ambtenaar in functie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft het plakband schade aan de lak toegebracht?
Zoals in de link van speknek te lezen valt is het zelfs onze morele plicht om Rusland te haten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben gewoon een Rusland-hater.
Zal eerder met de diplomatieke status te maken hebben. Het gastland is dan verantwoordelijk, dus niets doen is geen optie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Belediging ambtenaar in functie.
Ook wel grappig: altijd een mooie dure Landcruiser om een beetje van vergadering naar hotel en v.v. te rijden.
Tjah dat krijg je wel een beetje he als je heel lang wacht.quote:
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...quote:
vladje had deze mogen krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:52 schreef ExTec het volgende:
Jammer. Geen lada voor de familie van deze orc. Want er is gewoon niks van em over.
[ twitter ]
Is voor mij persoonlijk juist de reden dat ik hier kom, smaken verschillen 😜quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...
Eens.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:42 schreef wpor het volgende:
[..]
Is voor mij persoonlijk juist de reden dat ik hier kom, smaken verschillen 😜
Dat het allemaal niet zo snel als in hollywood films ging was je nog steeds niet duidelijk?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah dat krijg je wel een beetje he als je heel lang wacht.
Linkjes zijn prima. Gaarne verse, soms komen berichten wel 3/4 keer langs.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...
Veel andere opties waren er niet. Maar het is vooral mijnenvelden opblazen. Russen zelf krijgen harde klappen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah dat krijg je wel een beetje he als je heel lang wacht.
Misschien moet Bild even naar Oekraïne afreizen om ze daar te vertellen hoe je zoiets dan wel snel doet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
Duits krantje vindt het ook niet snel genoeg gaan
[ twitter ]
Ze hadden een Blizkrieg verwacht?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
quote:
Die Julian Ropcke die ervoor schrijft is wel vaker langsgekomen meen ik om hetgeen, of de manier waarop, hij dingen zegt/brengt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Misschien moet Bild even naar Oekraïne afreizen om ze daar te vertellen hoe je zoiets dan wel snel doet.
Je vraagt je wel af waar de realiteitszin van zulke mensen is. Band of Brothers in 1 dag bingen kan ook toch?quote:
Doen ze dan toch goed, met slechts 100 doden/gewonden per dag. Rusland zit op een meervoud daarvanquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
quote:Nevertheless, the article is below an expected level. Unfortunately, you were never with the federal government to be able to assess what a great job the Ukrainian soldiers are doing in this counter-offensive, which only distracts from the planned attack. If the West weren't so stupid and deliver fighter jets and helicopters, it wouldn't be a war like in the First and Second World Wars. You should write that. They die for us because we're too cowardly to do it right. The shame is on our side. Not even Taurus are delivered!
LOL, vroeg me ook al af of het die ropcke was, ja dus.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
Oh hij zegt zelf dat hij verkeerd gequote is, dus misschien heeft hij het niet zo gebracht als 'wat een matig resultaat tot nu toe in 2 weken'. Heb het artikel zelf niet gelezen.
[ twitter ]
en de russen maar wachten in die hitte in de loopgraven zonder toevoer van toilet papier met al die ziektes, is te hopen dat ze voldoende wodka hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:40 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Ja die manier van brengen kon wat andersquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:09 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
entire fleet en dan blijkt het er gewoon 2 stuks te zijn
Lijkt me wel een mooie tactiek, de Russen in spanning houden terwijl Ukraine in werkelijkheid gewoon 2 maanden wacht totdat het water weg is en bij Kherson oversteekt en dan Melitopol bevrijdt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:12 schreef michaelmoore het volgende:
en de russen maar wachten in die hitte in de loopgraven zonder toevoer van toilet papier met al die ziektes, is te hopen dat ze voldoende wodka hebben
Ik vraag mij wel af waar hij die nummers vandaan haaltquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:53 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Doen ze dan toch goed, met slechts 100 doden/gewonden per dag. Rusland zit op een meervoud daarvan
En ja het artikel is inderdaad verkeerd gequote.
https://www.bild.de/polit(...)n-84399672.bild.html
Al dat westerse wapengoed ging dat jostiband leger wel even weg counteren in het voorjaar. Heb ik hier maanden gelezen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat het allemaal niet zo snel als in hollywood films ging was je nog steeds niet duidelijk?
Apart. Zelensky was in mijn optiek best duidelijk.
Ook veel verhalen over niet aflatende shelling. Tjah nu ben je zelf de aanvallende partij.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Veel andere opties waren er niet. Maar het is vooral mijnenvelden opblazen. Russen zelf krijgen harde klappen.
Precies, en daarom doen ze het wat voorzichtiger. Op 900 kilometer front slechts 100 doden en gewonden hebben is niet heel slecht te noemen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook veel verhalen over niet aflatende shelling. Tjah nu ben je zelf de aanvallende partij.
Die cijfers neem ik verder maar ter kennisgeving aan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Precies, en daarom doen ze het wat voorzichtiger. Op 900 kilometer front slechts 100 doden en gewonden hebben is niet heel slecht te noemen.
Westers spul doet niet zo snel aan turrettossing. Dat kon je zien aan die beschadigde Bradleys. De bemanning stapte gewoon uit en ging te voet verder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die cijfers neem ik verder maar ter kennisgeving aan.
Ik vind dit geen gekke redenatie. Rusland dreigt met nukes om de oorlog te kunnen/mogen verliezen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[ twitter ]
there would not be people left in Russia to applaud Putin
Maar je kan vast niet even iemand quoten die dan zei dat het met westers spul allemaal rap over was?quote:
Stel jezelf eens de vraag wat je zou doen als je Poetin was de boel bijna verloren is? Kernwapens lijken een logische stap. Het is of je eigen dood of kernwapens.quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dit geen gekke redenatie. Rusland dreigt met nukes om de oorlog te kunnen/mogen verliezen.
Maar Poetin is de inbrekerquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Stel jezelf eens de vraag wat je zou doen als je Poetin was de boel bijna verloren is? Kernwapens lijken een logische stap. Het is of je eigen dood of kernwapens.
Als je een pistool hebt en een inbreker steekt op je in doe je dat ook gebruiken.
Het verschil is dat Putin en de Russen hier de inbrekers zijn. En de Oekraïners verdedigen hun huis en levens.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Stel jezelf eens de vraag wat je zou doen als je Poetin was de boel bijna verloren is? Kernwapens lijken een logische stap. Het is of je eigen dood of kernwapens.
Als je een pistool hebt en een inbreker steekt op je in doe je dat ook gebruiken.
Ben je nou nog met langspeelplaat bezig?quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Suicide by nukesquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan hier wel om lachen. Debiel is het ook die Musk. Iemand met zoveel informatie ter beschikking, toch down the pipeline. Helaas.quote:
^ Even ter herinnering ^quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:47 schreef kibo het volgende:
[..]
Eens.
Beter dan die oeverloze "discussies" tussen rus trollen en happende naïevelingen die hier gezamenlijk pagina's volbaggeren.
Er is een verschil tussen informatie/kennis en wijsheid.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik kan hier wel om lachen. Debiel is het ook die Musk. Iemand met zoveel informatie ter beschikking, toch down the pipeline. Helaas.
Poetin gaan ze 100% niet vermoorden als hij nukes gebruikt hoor. Gewoon conventioneel terugslaan door de VS. En eigenlijk weten we dat nog niet eens. Voor Rusland is het net zo goed afschikking, misschien weerhoudt het de VS er wel van om militair in te grijpen en gaan ze voor super harde sancties. Andersom net zo goed, de VS speelt ook het afschrikkingsspelletje met Rusland om ze er van te weerhouden nukes te gebruiken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Suicide by nukes
Maar Putin kan niet in z'n eentje de trekker over halen, daar heeft hij vriendjes voor nodig. En hoe moeilijker hij het heeft, hoe meer vrienden hem zullen laten vallen. Er is een overgangsmoment dat hij echt wanhopig is en nog net genoeg vrienden heeft om.... maar dat risico schat ik zeer laag in.
Een actie van NATO uitlokken om de oorlog netjes te kunnen verliezen lijkt me veel waarschijnlijker.
Maar gisteren sprak je jezelf tegen. Zullen we daar nog even uitgebreid over discussiëren?
Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #784 Vatniksoup
Als Putin de oorlog op een slechte manier verliest, word ie afgezet, komt ie voor de rest van zijn leven (en dat kan heel kort zijn) in een Russische gevangenis terecht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:20 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Poetin gaan ze 100% niet vermoorden als hij nukes gebruikt hoor.
https://hcss.nl/news/op1-(...)-met-alles-weggeven/quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaan we het nogg over gisteren hebben? Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #784 Vatniksoup
Rob de Wijk is een mongool die er nog niet achter is dat de Sovjet Unie is gevallen. Dus dat is jouw muze?quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
https://hcss.nl/news/op1-(...)-met-alles-weggeven/
Prima dat je een hoogleraar internationale betrekkingen met veel verdienste een mongool vind hoor. M.a.w. ik neem je niet eens meer serieus. Ga zelf anders solliciteren voor zo'n baan als je het zo veel beter weet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rob de Wijk is een mongool die er nog niet achter is dat de Sovjet Unie is gevallen. Dus dat is jouw muze?![]()
Als we genoeg wapens naar Ukraine sturen blijft de oorlog daar.
Als Rusland terug gedrongen word.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Putin de oorlog op een slechte manier verliest, word ie afgezet, komt ie voor de rest van zijn leven (en dat kan heel kort zijn) in een Russische gevangenis terecht.
Gaan we het nog over gisteren hebben? Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #784 Vatniksoup
Er gaat niemand "inbreken" in Rusland en bovendien gaat de Russische elite niet hun hele hebben en houden in een nucleaire vlammenzee laten eindigen. Die leggen Poetin gewoon om wanneer ze klaar zijn met zijn geblunder en gefaal. Bovendien heeft Poetin vrouw(en) en kinderen, die gaat 'ie ook niet in een nucleaire apocalypse om laten komen of in een atoombunker weg laten rotten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Boomer Rob de Wijk is overduidelijk een product van de koude oorlog en is niet bepaald met zijn tijd meegegaan. Overigens zegt zo'n hoogleraarschap ook niets; totale mafklapper Gloria Wekker was ook hoogleraar...quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Prima dat je een hoogleraar internationale betrekkingen met veel verdienste een mongool vind hoor. M.a.w. ik neem je niet eens meer serieus. Ga zelf anders solliciteren voor zo'n baan als je het zo veel beter weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |