quote:Avenger is an American self-propelled anti-aircraft missile system armed with 8 Stinger missiles and a 12.7 mm machine gun.
Provides short-range mobile air defense against cruise missiles, unmanned aerial vehicles, airplanes and helicopters at low altitudes.
Explosive diarrhea/Explosieve diarreequote:
Heeft het plakband schade aan de lak toegebracht?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:50 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk hebben die vn medewerkers aangifte gedaan van deze ludieke actie![]()
[ twitter ]
Belediging ambtenaar in functie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft het plakband schade aan de lak toegebracht?
Zoals in de link van speknek te lezen valt is het zelfs onze morele plicht om Rusland te haten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben gewoon een Rusland-hater.
Zal eerder met de diplomatieke status te maken hebben. Het gastland is dan verantwoordelijk, dus niets doen is geen optie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Belediging ambtenaar in functie.
Ook wel grappig: altijd een mooie dure Landcruiser om een beetje van vergadering naar hotel en v.v. te rijden.
Tjah dat krijg je wel een beetje he als je heel lang wacht.quote:
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...quote:
vladje had deze mogen krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:52 schreef ExTec het volgende:
Jammer. Geen lada voor de familie van deze orc. Want er is gewoon niks van em over.
[ twitter ]
Is voor mij persoonlijk juist de reden dat ik hier kom, smaken verschillen 😜quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...
Eens.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:42 schreef wpor het volgende:
[..]
Is voor mij persoonlijk juist de reden dat ik hier kom, smaken verschillen 😜
Dat het allemaal niet zo snel als in hollywood films ging was je nog steeds niet duidelijk?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah dat krijg je wel een beetje he als je heel lang wacht.
Linkjes zijn prima. Gaarne verse, soms komen berichten wel 3/4 keer langs.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |