Er worden nu wel heel veel aannames gedaan..quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn hun ouders ook opgepakt, dat is typisch voor onderdrukkers overal ter wereld: de familie bedreigen en vermoorden. Arme kinderen.
Het komt op mij over dat men zich momenteel vooral richt op de Russische troepen ipv terrein winst.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:38 schreef BEFEM het volgende:
Dat bericht van die pauze is al een paar dagen oud maar juist in de afgelopen dagen zijn ze op meer verschillende plekken weer aan het aanvallen (bijvoorbeeld weer rond Bakhmut) dan een week geleden.
Die berichten over een pauze, of juist weer meer aanvallen, zeggen weinig.
typisch US commandquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het komt op mij over dat men zich momenteel vooral richt op de Russische troepen ipv terrein winst.
Zou natuurlijk helemaal niet gek zijn, op den duur zullen er zwakke plekken ontstaan.
Enige punt is dat je dit zelf vol moet kunnen houden.
Word er nu oorlog gevoerd over wie de waarheid over Budanov verteld? Kunnen ze zich niet beter concentreren op het winnen van een echte oorlog?quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft Budanov nou z'n haar afgeschoren om te bewijzen dat dit nieuwe beelden zijn zodat de Russische leugenfabriek het niet kan spinnen?
[ twitter ]
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben blijer met de geweldige boekhouding in Rusland.
Waarbij generaals een mooie jacht kunnen kopen ipv munitie voor hun troepen en zo.
oofquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:52 schreef ExTec het volgende:
Jammer. Geen lada voor de familie van deze orc. Want er is gewoon niks van em over.
[ twitter ]
https://edition.cnn.com/2(...)ssia-intl/index.htmlquote:‘We can’t do anything:’ Ukrainian pilots plead for F-16s as they struggle to contain Russian aviation
quote:The Su-25s are ancient aircraft, first introduced in the 1980s, and they're no match for Russia's Su-35s and their advanced radars and long range missiles.
quote:Like Pumba, Juice also fears Russian air defenses and Su-35s, but says Ukraine has been able to reduce their effectiveness by adopting new tactics.
"We try to maneuver to avoid them and define windows to engage the targets when the risks are the lowest and actually it works," he explains. "But it doesn't guarantee our safety because Russia is trying to to learn as well, and they're also changing their tactics."
Even with Western-supplied missiles, efficacy is not 100% while they continue to use these planes.
"Unfortunately, in the case of HARM missiles, it's limited a bit," he says, explaining Ukraine can only use around 25% of the potential of these radar targeting missiles. "We can't use 100% of its potential because of range limitations because of accuracy limitations."
"The same missiles on F-16 would be much more effective," he adds.
quote:
quote:Avenger is an American self-propelled anti-aircraft missile system armed with 8 Stinger missiles and a 12.7 mm machine gun.
Provides short-range mobile air defense against cruise missiles, unmanned aerial vehicles, airplanes and helicopters at low altitudes.
Explosive diarrhea/Explosieve diarreequote:
Heeft het plakband schade aan de lak toegebracht?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:50 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk hebben die vn medewerkers aangifte gedaan van deze ludieke actie![]()
[ twitter ]
Belediging ambtenaar in functie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft het plakband schade aan de lak toegebracht?
Zoals in de link van speknek te lezen valt is het zelfs onze morele plicht om Rusland te haten.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben gewoon een Rusland-hater.
Zal eerder met de diplomatieke status te maken hebben. Het gastland is dan verantwoordelijk, dus niets doen is geen optie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Belediging ambtenaar in functie.
Ook wel grappig: altijd een mooie dure Landcruiser om een beetje van vergadering naar hotel en v.v. te rijden.
Tjah dat krijg je wel een beetje he als je heel lang wacht.quote:
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...quote:
vladje had deze mogen krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:52 schreef ExTec het volgende:
Jammer. Geen lada voor de familie van deze orc. Want er is gewoon niks van em over.
[ twitter ]
Is voor mij persoonlijk juist de reden dat ik hier kom, smaken verschillen 😜quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...
Eens.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:42 schreef wpor het volgende:
[..]
Is voor mij persoonlijk juist de reden dat ik hier kom, smaken verschillen 😜
Dat het allemaal niet zo snel als in hollywood films ging was je nog steeds niet duidelijk?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah dat krijg je wel een beetje he als je heel lang wacht.
Linkjes zijn prima. Gaarne verse, soms komen berichten wel 3/4 keer langs.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar die bergen aan linkdumps van je maken het topic er niet altijd veel leesbaarder op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |