abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209594494
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ook veel verhalen over niet aflatende shelling. Tjah nu ben je zelf de aanvallende partij.
Precies, en daarom doen ze het wat voorzichtiger. Op 900 kilometer front slechts 100 doden en gewonden hebben is niet heel slecht te noemen.
  woensdag 21 juni 2023 @ 17:50:38 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_209594536
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Precies, en daarom doen ze het wat voorzichtiger. Op 900 kilometer front slechts 100 doden en gewonden hebben is niet heel slecht te noemen.
Die cijfers neem ik verder maar ter kennisgeving aan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_209594580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die cijfers neem ik verder maar ter kennisgeving aan.
Westers spul doet niet zo snel aan turrettossing. Dat kon je zien aan die beschadigde Bradleys. De bemanning stapte gewoon uit en ging te voet verder.
  woensdag 21 juni 2023 @ 17:56:09 #129
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209594581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 15:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[ twitter ]

there would not be people left in Russia to applaud Putin
Ik vind dit geen gekke redenatie. Rusland dreigt met nukes om de oorlog te kunnen/mogen verliezen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 21 juni 2023 @ 18:05:36 #130
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209594645
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Heb ik hier maanden gelezen.
Maar je kan vast niet even iemand quoten die dan zei dat het met westers spul allemaal rap over was? :)
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_209594658
twitter
pi_209594783
Dat zijn behoorlijke slachtoffer aantallen

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209594953
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ik vind dit geen gekke redenatie. Rusland dreigt met nukes om de oorlog te kunnen/mogen verliezen.
Stel jezelf eens de vraag wat je zou doen als je Poetin was de boel bijna verloren is? Kernwapens lijken een logische stap. Het is of je eigen dood of kernwapens.

Als je een pistool hebt en een inbreker steekt op je in doe je dat ook gebruiken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator woensdag 21 juni 2023 @ 18:43:48 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_209595000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 18:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Stel jezelf eens de vraag wat je zou doen als je Poetin was de boel bijna verloren is? Kernwapens lijken een logische stap. Het is of je eigen dood of kernwapens.

Als je een pistool hebt en een inbreker steekt op je in doe je dat ook gebruiken.
Maar Poetin is de inbreker

Als hij gewoon naar huis gaat is er niet direct meer wat aan de hand, op een gegeven moment moet hij zich melden bij het o.m. en krijgt hij een boze boete ofzo maar het is nog lang geen dood of de gladiolen voor het regime volgens mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_209595002
quote:

[..]

Het verschil is dat Putin en de Russen hier de inbrekers zijn. En de Oekraïners verdedigen hun huis en levens.
pi_209595098
quote:

[..]

Ben je nou nog met langspeelplaat bezig?
  woensdag 21 juni 2023 @ 18:55:22 #137
pi_209595128
quote:

[..]

Suicide by nukes :Y

Maar Putin kan niet in z'n eentje de trekker over halen, daar heeft hij vriendjes voor nodig. En hoe moeilijker hij het heeft, hoe meer vrienden hem zullen laten vallen. Er is een overgangsmoment dat hij echt wanhopig is en nog net genoeg vrienden heeft om.... maar dat risico schat ik zeer laag in.

Een actie van NATO uitlokken om de oorlog netjes te kunnen verliezen lijkt me veel waarschijnlijker.

Maar gisteren sprak je jezelf tegen. Zullen we daar nog even uitgebreid over discussiëren?
Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #784 Vatniksoup
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_209595183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 18:07 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik kan hier wel om lachen. Debiel is het ook die Musk. Iemand met zoveel informatie ter beschikking, toch down the pipeline. Helaas.
pi_209595247
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:05:13 #140
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209595267
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 14:47 schreef kibo het volgende:

[..]
Eens.
Beter dan die oeverloze "discussies" tussen rus trollen en happende naïevelingen die hier gezamenlijk pagina's volbaggeren.
^ Even ter herinnering ^
pi_209595286
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2023 18:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ik kan hier wel om lachen. Debiel is het ook die Musk. Iemand met zoveel informatie ter beschikking, toch down the pipeline. Helaas.
Er is een verschil tussen informatie/kennis en wijsheid.

Musk kan best veel kennis/informatie hebben op bepaalde vlakken, maar wijs is hij zeker niet. Dat is wel duidelijk geworden.
-Rabia Al-Basri
pi_209595488
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2023 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Suicide by nukes :Y

Maar Putin kan niet in z'n eentje de trekker over halen, daar heeft hij vriendjes voor nodig. En hoe moeilijker hij het heeft, hoe meer vrienden hem zullen laten vallen. Er is een overgangsmoment dat hij echt wanhopig is en nog net genoeg vrienden heeft om.... maar dat risico schat ik zeer laag in.

Een actie van NATO uitlokken om de oorlog netjes te kunnen verliezen lijkt me veel waarschijnlijker.

Maar gisteren sprak je jezelf tegen. Zullen we daar nog even uitgebreid over discussiëren?
Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #784 Vatniksoup
Poetin gaan ze 100% niet vermoorden als hij nukes gebruikt hoor. Gewoon conventioneel terugslaan door de VS. En eigenlijk weten we dat nog niet eens. Voor Rusland is het net zo goed afschikking, misschien weerhoudt het de VS er wel van om militair in te grijpen en gaan ze voor super harde sancties. Andersom net zo goed, de VS speelt ook het afschrikkingsspelletje met Rusland om ze er van te weerhouden nukes te gebruiken.
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:23:35 #143
pi_209595525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Poetin gaan ze 100% niet vermoorden als hij nukes gebruikt hoor.
Als Putin de oorlog op een slechte manier verliest, word ie afgezet, komt ie voor de rest van zijn leven (en dat kan heel kort zijn) in een Russische gevangenis terecht.

Gaan we het nog over gisteren hebben? Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #784 Vatniksoup
pi_209595550
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gaan we het nogg over gisteren hebben? Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #784 Vatniksoup
https://hcss.nl/news/op1-(...)-met-alles-weggeven/
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:31:12 #145
pi_209595642
quote:
Rob de Wijk is een mongool die er nog niet achter is dat de Sovjet Unie is gevallen. Dus dat is jouw muze? :')

Als we genoeg wapens naar Ukraine sturen blijft de oorlog daar.
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:38:52 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209595789
twitter

Rus word gevangen genomen.
Op afstand zitten stuk of wat Russen.. ongeveer 40.
Om de rest ook gevangen te nemen.
Gebruiken ze de gevangen Rus om ze op te halen.

Hoe ze dit doen is briljant.
Ze bevestigen iets op zijn rug en vertellen de gevangen Rus dat het een explosief betreft.
Dat als hij hun niet helpt ze het ding laten ontploffen.

De Rus vraagt nog even om een sigaret te roken en haalt dan inderdaad een aantal Russen op die stuk voor stuk worden gevangen genomen.

Op zich al een geniaal idee.
Wat het nog beter maakt is dat de Rus niet eens een explosief op zijn rug heeft maar gewoon een stokje.
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209596111
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Rob de Wijk is een mongool die er nog niet achter is dat de Sovjet Unie is gevallen. Dus dat is jouw muze? :')

Als we genoeg wapens naar Ukraine sturen blijft de oorlog daar.
Prima dat je een hoogleraar internationale betrekkingen met veel verdienste een mongool vind hoor. M.a.w. ik neem je niet eens meer serieus. Ga zelf anders solliciteren voor zo'n baan als je het zo veel beter weet.
  woensdag 21 juni 2023 @ 19:57:47 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209596116
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Als Putin de oorlog op een slechte manier verliest, word ie afgezet, komt ie voor de rest van zijn leven (en dat kan heel kort zijn) in een Russische gevangenis terecht.

Gaan we het nog over gisteren hebben? Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #784 Vatniksoup
Als Rusland terug gedrongen word.
Vliegt hij zeker de laan uit.

Als hij wint vliegt hij hoogstwaarschijnlijk alsnog de laan uit, ok te kunnen winnen moet heel Oekraïne verslagen en ingenomen worden. En dat kost aan beide kanten nog meer levens.
Rusland zal meer en meer mensen moeten dragen en dat gaat volk misschien niet zo leuk vinden.

De laatste optie is niet veel beter, en dat is het terrein waar men nu zit proberen te behouden.
Dus volledig ingraven nog meer dan nu.
Oekraïne heeft meer mijnen in de grond liggen dan waar ook ter wereld..
Dat aantal zal alleen maar groeien.
Misschien dat het eindigt in een soort van bestand zoals Noord en Zuid Korea.

Maar die kans acht ik miniscule.

Dan de laatste wat ik meer waarschijnlijk acht, en dat is een burgeroorlog in Rusland Poetin word afgezet en geliquideerd incl leger staf en ministers en andere hoog geplaatste functionarissen.
De Russen trekken terug om orde te creëren maar het word een grote puinhoop, wat jaren en jaren duurt voor er weer iets van een normale overheid komt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209596309
quote:

[..]

Er gaat niemand "inbreken" in Rusland en bovendien gaat de Russische elite niet hun hele hebben en houden in een nucleaire vlammenzee laten eindigen. Die leggen Poetin gewoon om wanneer ze klaar zijn met zijn geblunder en gefaal. Bovendien heeft Poetin vrouw(en) en kinderen, die gaat 'ie ook niet in een nucleaire apocalypse om laten komen of in een atoombunker weg laten rotten.

Als er íets is waar we ons totaal geen zorgen over hoeven te maken is het wel de inzet van nucleaire wapens.
pi_209596423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Prima dat je een hoogleraar internationale betrekkingen met veel verdienste een mongool vind hoor. M.a.w. ik neem je niet eens meer serieus. Ga zelf anders solliciteren voor zo'n baan als je het zo veel beter weet.
Boomer Rob de Wijk is overduidelijk een product van de koude oorlog en is niet bepaald met zijn tijd meegegaan. Overigens zegt zo'n hoogleraarschap ook niets; totale mafklapper Gloria Wekker was ook hoogleraar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')